Nep geluk dat uiteindelijk toch uit elkaar springt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:53 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Schijnbaar (helaas) wel. Deel je mening, maar als ik om heen kijk zie het overal. En sommige of zelfs veel mensen voelen zich daar heel gelukkig bij, ja helaas wel ja.
[..]
Hallo, waar zeg ik dat dan?
Dan lijmen ze het op de een of andere manier weer aan elkaar. Dat weet jezelf ook wel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nep geluk dat uiteindelijk toch uit elkaar springt.
of dat iemand echt zelfinzicht krijgt door een relatie. Het komt voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nep geluk dat uiteindelijk toch uit elkaar springt.
Deezertje moet je niet te serieus nemen. Hij is een beetje de Kim Kardashian van dit topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat aanvallende steeds, damn
Dat het nergens over gaat om dat te hopen, er zijn genoeg vrouwen die daar wel mee om kunnen gaan. Als hij dat wil moet hij t zelf weten, komt hij er ook wel achter dat het niet werkt (als hij een partner vindt)
ja maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Deezertje moet je niet te serieus nemen. Hij is een beetje de Kim Kardashian van dit topic.
Zeg eens hoe oud was je nou?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja maakt mij niet uit, hopen dat t niet gaat lukken vind ik nergens op slaan. Is ook maar een mens met wensen
Meh, met de manier waarop Deezertje in het leven lijkt te staan, kun je dat een vrouw niet aandoen. Natuurlijk is het dan sympathieker om te hopen dat hij verandert, maar gezien voorgaande resultaten hebben niet veel mensen daar nog vertrouwen in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja maakt mij niet uit, hopen dat t niet gaat lukken vind ik nergens op slaan. Is ook maar een mens met wensen
Er zijn vrouwen welke het weer wel leuk vinden, of aantrekken dat kunnen wij als raar aanschouwen maar zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, met de manier waarop Deezertje in het leven lijkt te staan, kun je dat een vrouw niet aandoen. Natuurlijk is het dan sympathieker om te hopen dat hij verandert, maar gezien voorgaande resultaten hebben niet veel mensen daar nog vertrouwen in.
Heerlijk. Liefst niet gespierd, klein en fijn gebouwd, en veel vrouwelijke dingetjes hebben maar wel een beetje pittig is en weet wat hij wilt. Komt het op een vrouw ooit, zou ik haar graag, een onafhankelijke vrouw zien, welke met liefde en plezier een mooie baan beoefent. Weet wat ze wilt, en niet alles van haar man laat afhangen. Grappig toch... Maar laten we het bij een man houden.quote:
Maar ik wil niet dat mijn profiel hier staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien gewoon hier? Ik vind het aardig ontopic
Knal maar in een DM...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:00 schreef Deezertje het volgende:
Serieuze vraag: in welk topic kan ik advies krijgen over mijn datingprofiel? Ik ben niet super knap maar ook niet spuuglelijk maar de foto's moeten toch een beetje weergeven hoe ik in het echt ben. Net paar foto's gemaakt maar dat werkt niet echt, op de ene kijk ik scheef, de ander is een vreemde hoek en lijk ik 3x zo dik als ik daadwerkelijk ben, of heb je ineens een heel vreemd kapselMisschien kan Rhubarbje of SV wat advies geven.. Of zelfs de altijd kritische Fripsel
Heb die paar haartjes nu mooi getrimd SV. Zonder lijk ik echt een babyface... en ze schatten me altijd al 5 jaar jonger
Die tweede foto zou ik niet doen, kijk je wss in de zon ofzo want je knijpt met je ogen. Ga je er enorm moe van uitzien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:00 schreef Deezertje het volgende:
Serieuze vraag: in welk topic kan ik advies krijgen over mijn datingprofiel? Ik ben niet super knap maar ook niet spuuglelijk maar de foto's moeten toch een beetje weergeven hoe ik in het echt ben. Net paar foto's gemaakt maar dat werkt niet echt, op de ene kijk ik scheef, de ander is een vreemde hoek en lijk ik 3x zo dik als ik daadwerkelijk ben, of heb je ineens een heel vreemd kapselMisschien kan Rhubarbje of SV wat advies geven.. Of zelfs de altijd kritische Fripsel
Heb die paar haartjes nu mooi getrimd SV. Zonder lijk ik echt een babyface... en ze schatten me altijd al 5 jaar jonger
Je mag me DM'enquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:00 schreef Deezertje het volgende:
leuk! Tinder 👍🏻👍🏻quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik heb trouwens zomaar plots een date. 2 dagen geleden een match op Tinder. Lijkt leuk dus ik ga maar even kijken. Date staat voor volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |