Reizen en terugkijken op reizen is een manier van zelfreflectie voor mij. Waar was ik toen en waar sta ik nu. Jij mist die logica in je hoofd omdat je alles zo generaliseert en niks onderneemt. Behalve naar de bios gaan e.d. - waarom veroordeel je alles zo hard?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zwart-wit kijk ik zelfs nog nietIn theorie kan je alle 4 je foto's op dezelfde avond maken als je andere shirtjes aantrekt en wat mensen optommelt etc. Maakt dat wat uit? Nah. Ik heb ook mensen op FB die jaren later nog foto's posten van hun ene tripje naar NYC drie jaar geleden en elke keer krijgen ze weer heel wat likes en complimentjes... Tja, als je daar blij van wordt... Blijkbaar zijn die trots op hun reisje of hebben niks anders om mee te pronken..
Kun jij niet een half jaar met een luchtballon de wereld rond? Zit je weer op anderen af te geven. Zo verzuurd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zwart-wit kijk ik zelfs nog nietIn theorie kan je alle 4 je foto's op dezelfde avond maken als je andere shirtjes aantrekt en wat mensen optommelt etc. Maakt dat wat uit? Nah. Ik heb ook mensen op FB die jaren later nog foto's posten van hun ene tripje naar NYC drie jaar geleden en elke keer krijgen ze weer heel wat likes en complimentjes... Tja, als je daar blij van wordt... Blijkbaar zijn die trots op hun reisje of hebben niks anders om mee te pronken..
met een luchtballon de wereld rond Hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kun jij niet een half jaar met een luchtballon de wereld rond? Zit je weer op anderen af te geven. Zo verzuurd.
reageer eens niet op dat jong!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kun jij niet een half jaar met een luchtballon de wereld rond? Zit je weer op anderen af te geven. Zo verzuurd.
Mij best, zolang het niet enkel over het reizen gaat. Er zijn ook mensen welke zich al kapot gereisd hebben en daar soms een beetje moe van worden. Heb dat meestal al op jongere leeftijd al meegemaakt, dus zelf minder behoefte aan. Al kan ik met alle liefde begrijpen dat als je het niet nog gedaan hebt dat enorm tof is. Alleen dan weer dat puntje het maakt mij niet saai, als mijn interesse nu even ergens anders liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Reizen en terugkijken op reizen is een manier van zelfreflectie voor mij. Waar was ik toen en waar sta ik nu. Jij mist die logica in je hoofd omdat je alles zo generaliseert en niks onderneemt. Behalve naar de bios gaan e.d. - waarom veroordeel je alles zo hard?
Ik vind het zo heerlijkquote:
Tuurlijk, maar in Dezeer zijn geval gaat het vast weer over een meid die een foto er op zet van een tripje NYC met haar vriend. Waar hij weer een verhaal bij analyseert dat ze dan maar verder niks te doen heeft in haar leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mij best, zolang het niet enkel over het reizen gaat. Er zijn ook mensen welke zich al kapot gereisd hebben en daar soms een beetje moe van worden. Heb dat meestal al op jongere leeftijd al meegemaakt, dus zelf minder behoefte aan. Al kan ik met alle liefde begrijpen dat als je het niet nog gedaan hebt dat enorm tof is. Alleen dan weer dat puntje het maakt mij niet saai, als mijn interesse nu even ergens anders liggen
Op die manier, zo lust ik hem ook wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:03 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in Dezeer zijn geval gaat het vast weer over een meid die een foto er op zet van een tripje NYC met haar vriend. Waar hij weer een verhaal bij analyseert dat ze dan maar verder niks te doen heeft in haar leven.
Verzuurd? Ik ben wat teleurgesteld in het leven ja op sommige punten. Maak er toch gewoon het beste van maar kan niet ontkennen dat het gewoon weer eens tijd wordt dat ik een leuke date heb!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
ik hoop dat geen enkel meisje erin traptquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verzuurd? Ik ben wat teleurgesteld in het leven ja op sommige punten. Maak er toch gewoon het beste van maar kan niet ontkennen dat het gewoon weer eens tijd wordt dat ik een leuke date heb!
stuur me maar een berichtjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verzuurd? Ik ben wat teleurgesteld in het leven ja op sommige punten. Maak er toch gewoon het beste van maar kan niet ontkennen dat het gewoon weer eens tijd wordt dat ik een leuke date heb!
Wat is de valkuil dan? Dat ik haar beroof en vermoord als ze t uitmaakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ik hoop dat geen enkel meisje erin trapt
Dat ze emotioneel helemaal leeggezogen wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is de valkuil dan? Dat ik haar beroof en vermoord als ze t uitmaakt?
door z'n beperkte kijk op het leven? Ik denk en hoop dat er mensen zijn die daar doorheen prikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat ze emotioneel helemaal leeggezogen wordt.
Doordat hij z'n levensgeluk in de handen van andere legt ipv daar eigen verantwoordelijkheid voor neemt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
door z'n beperkte kijk op het leven? Ik denk en hoop dat er mensen zijn die daar doorheen prikken.
Ach meid schei toch uit dat doen er zoveel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doordat hij z'n levensgeluk in de handen van andere legt ipv daar eigen verantwoordelijkheid voor neemt.
Ja en daar word je echt niet gelukkig van uiteindelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:47 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Ach meid schei toch uit dat doen er zoveel...
Dat maakt t toch niet eens een goed/positief dingquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:47 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Ach meid schei toch uit dat doen er zoveel...
dat doen denk ik meer mensen dan je denktquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doordat hij z'n levensgeluk in de handen van andere legt ipv daar eigen verantwoordelijkheid voor neemt.
Wat is dan het hele nut van meer mensen dan je denkt? Mag ik het dan opeens niet meer hopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:51 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat doen denk ik meer mensen dan je denkt
Maar goed is t niet
Schijnbaar (helaas) wel. Deel je mening, maar als ik om heen kijk zie het overal. En sommige of zelfs veel mensen voelen zich daar heel gelukkig bij, ja helaas wel ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en daar word je echt niet gelukkig van uiteindelijk.
Hallo, waar zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt t toch niet eens een goed/positief ding![]()
Dat aanvallende steeds, damnquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat is dan het hele nut van meer mensen dan je denkt? Mag ik het dan opeens niet meer hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |