quote:Wemermans stem stokt. ,,Er kwam iemand met één been en krukken voorbij,'' klinkt het kort daarna zachtjes door de telefoon. ,,En daar verderop rijdt een man in een rolstoel.''
Dat bord wegdoen en eerlijk erkennen dat je fout zat / zit , daar heb je ballen / moed voor nodig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nog steeds geen belletje dat gaat rinkelen bij die 80% mannen.
Hoe groter wil je dat bord voor je kop hebben...
Hou toch op jonguh met je konspirasiesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik zat altijd zobij die conspiracy dudes en hun aannames maar nu moet ik het zelf ook gewoon toegeven de msm framed dit hele vluchtelingverhaal bij elkaar.
'framed' is ook ineens zo'n modewoord?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik zat altijd zobij die conspiracy dudes en hun aannames maar nu moet ik het zelf ook gewoon toegeven de msm framed dit hele vluchtelingverhaal bij elkaar.
En voor hen is er uiteraard geen reden om te vluchten, iedereen weet immers dat mannen tussen hun 18e en 32 in hun kogelwerende periode zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
ARD (Duitse publieke omroep) geeft verkeerd vluchtelingenbeeld.
De werkelijkheid is echter dat 80 procent van de vluchtelingen uit jonge, sterke alleenstaande mannen bestaat.
Wat voor belletje zou dat moeten zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nog steeds geen belletje dat gaat rinkelen bij die 80% mannen.
Hoe groter wil je dat bord voor je kop hebben...
Het regent kogels in Griekenland inderdaad. Maar daar gaat het hier niet over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En voor hen is er uiteraard geen reden om te vluchten, iedereen weet immers dat mannen tussen hun 18e en 32 in hun kogelwerende periode zitten.
Gewoon alle vluchtelingen in Griekenland opvangen. Dan heeft de rest van Europa er in ieder geval geen last van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het regent kogels in Griekenland inderdaad. Maar daar gaat het hier niet over.
Ik lees inderdaad toch dagelijks minima 48 keer dat het voornamelijk jonge mannen zijn. Is het niet in de krant of op een nieuwssite, dan wel op FOK!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ondertussen heb ik al zó vaak in de MSM gelezen dat het merendeel jonge mannen zijn dat het toch echt onmogelijk vol is te houden dat de MSM de werkelijkheid proberen te verdraaien
Gewoon alle vluchtelingen in noordwest Europa opvangen. Dan heeft de rest van Europa er in ieder geval geen last van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon alle vluchtelingen in Griekenland opvangen. Dan heeft de rest van Europa er in ieder geval geen last van.
MSM?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat maakt nou eenmaal meer indruk... Als ik daar zou gaan kijken zou ik waarschijnlijk ook vooral de worstelende moeders en kinders onthouden, van jonge mannen heb je niet snel het idee dat ze zielig en hulpeloos zijn.
Maar ondertussen heb ik al zó vaak in de MSM gelezen dat het merendeel jonge mannen zijn dat het toch echt onmogelijk vol is te houden dat de MSM de werkelijkheid proberen te verdraaien
Mainstream media. Ik heb het ook niet bedacht maar het schijnt een ding te zijn onder de alu-hoedjes op internet. Als iets je niet bevalt in het nieuws dan roep je dat "de MSM alles verzinnen en de burger besodemieteren en dat alleen *vage site/forum* de waarheid in pacht heeft!1!!".quote:
Het merendeel van de vluchtelingen komt ten eerste niet uit Syrie, maar uit landen waar geen oorlog is. En ze doorkruisen ook nog eens gemiddeld een land of 10 waar ze wel asiel aan kunnen vragen, maar het niet doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En voor hen is er uiteraard geen reden om te vluchten, iedereen weet immers dat mannen tussen hun 18e en 32 in hun kogelwerende periode zitten.
Vreemd ik heb net nog de cijfers gezien en de laatste maanden komen de meeste echt uit Syrië hoor, er komen ook veel uit Eritrea.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het merendeel van de vluchtelingen komt ten eerste niet uit Syrie
Maar die "lugenpresse" valt ook zo'n beetje over zichzelf heen om te roepen dat het echt vooral jonge mannen zijn. Dan is het nog steeds lugenpresse?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:53 schreef Oud_student het volgende:
Pegida zegt dat al meer dan een jaar: LÚGENPRESSE.
Maar volgens diezelfde Lügenpresse en de politiek zijn dat allemaal Nazi's.
In niet-Westerse landen is dat véél minder het geval natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:03 schreef Red_85 het volgende:
Goh, verwacht je ook niet dat een medium van een Westers land express een verkeerd beeld laat zien om de opinie te sturen.
Waaaaaw!
Ze hebben een Syrisch paspoort ja, maar je weet zelf ook wel dat daar duizenden valse exemplaren van in omloop zijn, en ik kan aan iemands uiterlijk niet zien of het een Jordanier, Libanees, Syrier, Irakees , of wat dan ook uit die regio is, jij wel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemd ik heb net nog de cijfers gezien en de laatste maanden komen de meeste echt uit Syrië hoor, er komen ook veel uit Eritrea.
Volgens de duitse BAMF zijn tussen jan en sept 2015 in totaal 303.443 asielaanvragen gedaan (een ruime verdubbeling tov 2014, +123%)quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemd ik heb net nog de cijfers gezien en de laatste maanden komen de meeste echt uit Syrië hoor, er komen ook veel uit Eritrea.
Nee dat weet ik niet, ik weet wel dat ze te koop zijn maar niet hoeveel er verkocht zijn. Heb je een bron waarin dat aantal staat of bedenk je het zelf? Verder wordt er een gesprek aangegaan met asielzoekers en ik denk dat er best wel wat vragen worden gesteld over de woonplaats in Syrie, het zal niet meevallen dat allemaal even te verzinnen en niet door de mand te vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben een Syrisch paspoort ja, maar je weet zelf ook wel dat daar duizenden valse exemplaren van in omloop zijn, en ik kan aan iemands uiterlijk niet zien of het een Jordanier, Libanees, Syrier, Irakees , of wat dan ook uit die regio is, jij wel?
Hoeveel het er zijn valt alleen maar naar te raden, maar je herinnert je vast dit nog wel, om maar even aan te geven hoe makkelijk er aan te komen is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik weet wel dat ze te koop zijn maar niet hoeveel er verkocht zijn. Heb je een bron waarin dat aantal staat of bedenk je het zelf? Verder wordt er een gesprek aangegaan met asielzoekers en ik denk dat er best wel wat vragen worden gesteld over de woonplaats in Syrie, het zal niet meevallen dat allemaal even te verzinnen en niet door de mand te vallen.
Wat ik zie staan op pagina 7 is dat 40% uit Syrië komt in september 2015. Duitsland is natuurlijk ook nog weer wat anders dan Nederland. Weet je waarom daar zoveel Albaniers en Kosovaren een asielaanvraag doen?quote:
Zo rollen wij in het westen. We kunnen beter een voorbeeld nemen aan andere delen van de wereld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In niet-Westerse landen is dat véél minder het geval natuurlijk!
Vooral omdat het meer aandacht oplevert, niet omdat er van bovenaf wordt geregisseerd ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
In Nederland gebeurt precies hetzelfde, dus van verbazing kan geen sprake zijn. Stelselmatig krijgen we beelden te zien van zielige kindertjes en van gezinnen. Dat is een doelbewuste keuze van een gekleurde publieke omroep om de ongecontroleerde toestroom van asielzoekers aan ons te "verkopen".
Hoe kan je dat met zekerheid zo stellen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
dertjes en van gezinnen. Dat is een doelbewuste keuze van een gekleurde publieke omroep om de ongecontroleerde toestroom van asielzoekers aan ons te "verkopen".
Vooral omdat het meer aandacht oplevert, niet omdat er van bovenaf wordt geregisseerd ofzo.
Ik heb cijfers van de officiële instanties gezien en daar gaf slechts 40% van de asielzoekers op Syrier te zijn. En dan wordt er geschat dat een groot gedeelte van hen met illigale paspoorten binnenkomt. Een ruime meerderheid komt dus niet uit Syrie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan komen die mensen niet als Syrisch in de statistiek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb cijfers van de officiële instanties gezien en daar gaf slechts 40% van de asielzoekers op Syrier te zijn. En dan wordt er geschat dat een groot gedeelte van hen met illigale paspoorten binnenkomt. Een ruime meerderheid komt dus niet uit Syrie.
De sukkels in de Duitse regering weten niet dat Hitler vrijwel de totale media in zijn greep had. Nu hebben we buitenlandse zenders en internet. Als Hitler nu geleefd zou hebben....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:01 schreef Infection het volgende:
Deden ze dat tijdens de Tweede Wereldoorlog ook niet van Hitler?
ik vermoed dat het samenhing met de duitse procedure die Albanie en Kosovo, maar ook Servie en Macedonie niet als 'veilige herkomstlanden erkende en asielaanvragen uit die landen werden gewoon de volledig behandeld wat dan leidde tot een verlengd verblijf (en op die manier konden zulke aanvrager s de periode benutten om eventueel kontakten te knopen en ofwel legaal of ilegaal langer te blijven nadat de aanvraag uiteindelijk afgewezen was... 99% vand e aanvragen uit die landen werd uiteindelijk solwieso afgewezen)..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:20 schreef Wespensteek het volgende:
Weet je waarom daar zoveel Albaniers en Kosovaren een asielaanvraag doen?
En er zijn mensen die er intrappen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:16 schreef MPC60 het volgende:
Iedereen die aangeeft Syrier te zijn komt volgens de Duitse statistieken als Syrier in de maandelijkse cijfers. Die 40% is in het echt dus nog veel lager.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan komen die mensen niet als Syrisch in de statistiek.
Ik heb op facebook gelezen dat dit bericht waar is!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
En op facebook posten mensen ook niet de allerdaagse dingen (tenzij het idioten zijn).
Het zijn dus net mensen daar op die redactie.
Wie zitten volgens jou dan in de statistiek als "ungeklärt" ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen die aangeeft Syrier te zijn komt volgens de Duitse statistieken als Syrier in de maandelijkse cijfers. Die 40% is in het echt dus nog veel lager.
De meeste asielzoekers in Duitsland zijn geen oorlogsvluchtelingen.
Vluchtelingen blijft de meest gebezigde term.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen die aangeeft Syrier te zijn komt volgens de Duitse statistieken als Syrier in de maandelijkse cijfers. Die 40% is in het echt dus nog veel lager.
De meeste asielzoekers in Duitsland zijn geen oorlogsvluchtelingen.
Maar het geeft een volkomen scheef beeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vooral omdat het meer aandacht oplevert, niet omdat er van bovenaf wordt geregisseerd ofzo.
Asielzoekers die weigeren op te geven waar ze vandaan komen. Duitsland geeft iedere maand van zulke lijstjes door, terwijl het maanden duurt om een asielprocedure af te ronden en te onderzoeken waar iemand daadwerkelijk vandaan komt. Ze geven wel op waar asielzoekers claimen vandaan te komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wie zitten volgens jou dan in de statistiek als "ungeklärt" ?
Kun je nagaan hoeveel die ellende alleen al kost.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Asielzoekers die weigeren op te geven waar ze vandaan komen. Duitsland geeft iedere maand van zulke lijstjes door, terwijl het maanden duurt om een asielprocedure af te ronden en te onderzoeken waar iemand daadwerkelijk vandaan komt. Ze geven wel op waar asielzoekers claimen vandaan te komen.
Daar stuurt de media inderdaad echt niet het volk.. nope, kijk maar naar het noord koreaanse staatsjournaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In niet-Westerse landen is dat véél minder het geval natuurlijk!
Hier gebeurt het dan ook niet of nauwelijks....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar stuurt de media inderdaad echt niet het volk.. nope, kijk maar naar het noord koreaanse staatsjournaal.![]()
Nee, juist hier zou je dan niet moeten verwachten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier gebeurt het dan ook niet of nauwelijks....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |