Hij doelt op zijn jongeheer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:27 schreef Tinos85 het volgende:
Zo groot ziet die kleine meid er niet uit hoor.
Wanneer deze week ga je?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Jullie stonden niet meer op pagina 1 van MyAT
quote:
Als je nu gewoon vroeg wakker wordt, heb je ook minder gedoe met het opnieuw inplannen van je werk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenste twee. Die laatste is een backup en de eerste een alternatief voor als ik besluit om vroeg wakker te worden.
Neem een fiets mee om de overstap te kunnen halen, moet daarvoor wel in één keer goed gaan en flink doortrappen.
Probleem: Ik moet 3 uur aan werk opnieuw inplannen in wat al een volle week is. Het gaat daarvan afhangen.
Met het nemen van de eerste trein haal ik het niet eensquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als je nu gewoon vroeg wakker wordt, heb je ook minder gedoe met het opnieuw inplannen van je werk.![]()
Alleen als ie binnen 2:20 reistijd met het ov + eventueel fiets komt te liggen, of waar dan ook binnen 50km van Leiden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:23 schreef Fien1989 het volgende:
Zo, weer wat leven in dit stok-topic
Als ik had geweten dat er vandaag niemand wilde gaan, had ik 'm gisteren misschien al gehaald
Morgen kan ik misschien, maar Nattekat wil nu ook al gaan
Nee, binnen dat laatste gaat hij zeker niet komen als ik 'm verplaats O:)quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als ie binnen 2:20 reistijd met het ov + eventueel fiets komt te liggen, of waar dan ook binnen 50km van Leiden.
Ik vertrouw je niet, dus laat maar liggenquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, binnen dat laatste gaat hij zeker niet komen als ik 'm verplaats O:)
Dat eerste is onbekend
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet, dus laat maar liggen
Trouwens andere randstedelingen die een voorkeur hebben voor een plek binnen de gemeente Kaag en Brassem en woensdag op pad kunnen?
Kaag?quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:10 schreef ursel het volgende:
[..]Als je maar niet mijn plekje kaap die ik al tijdje op het oog heb,
Die heb ik al een keer uitgesteld, dus nu komt ie toch echt aan de beurtquote:
Ga je net zien dat het enige bord op het eiland hier staat:quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:47 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Daar kan je met de auto de boot op, dan kan ik 'm halen
Ik ga niet zo heel vaak. Maar heb hem al op de planning staan na Katwijk geloof ik al. Planning technisch niet van gekomen. Alleen laatst had het nog gekunt, maar vond ik het juist weer tof om eens een grote verplaatsing te doen en Noordwijk dubbel te ontgroenen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer uitgesteld, dus nu komt ie toch echt aan de beurt
Blij dat je hem niet hebt afgepaktquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga niet zo heel vaak. Maar heb hem al op de planning staan na Katwijk geloof ik al. Planning technisch niet van gekomen. Alleen laatst had het nog gekunt, maar vond ik het juist weer tof om eens een grote verplaatsing te doen en Noordwijk dubbel te ontgroenen.
Misschien nog eentje aan de Balgerijquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je net zien dat het enige bord op het eiland hier staat:
https://www.google.nl/map(...)2!8i6656!4m2!4m1!3e1
Ik overweeg die gok te nemen jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Misschien nog eentje aan de Balgerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |