Toch alweer ruim 3 uur geledenquote:
Gezellig welkom bij de clubbbquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoi allemaal,
Dankzij Fien heb ik afgelopen woensdag mijn eerste FOK!STOK verplaatsing mogen meemaken.
En ik vond het zo leuk dat ik me voorgenomen heb om hier mee te gaan lezen en misschien af en toe wat te posten. En natuurlijk proberen de stok te verplaatsen als 'ie voor mij op de route ligt.
Mooi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoi allemaal,
Dankzij Fien heb ik afgelopen woensdag mijn eerste FOK!STOK verplaatsing mogen meemaken.
En ik vond het zo leuk dat ik me voorgenomen heb om hier mee te gaan lezen en misschien af en toe wat te posten. En natuurlijk proberen de stok te verplaatsen als 'ie voor mij op de route ligt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:44 schreef Thijz het volgende:
Stok in de pocket, morgen nieuwe locatie.
SPOILER: StokkieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Thijz op 24-10-2015 13:12:40 (Foto vergeten :)) ]Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Nou, ik vond het anders niet moeilijk. Het speeltuintje had ik zo gevonden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:28 schreef Fien1989 het volgende:
Deze is niet te pinpointenAl een half uurtje streetview zitten kijken en geen enkel weggetje wat hierop lijkt, het zijn er gewoon teveel
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Hmmm... ik kon het speeltuintje niet eens vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, ik vond het anders niet moeilijk. Het speeltuintje had ik zo gevonden.
Tip, achter de bomen lijkt een flat te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Officieel mag ik wel, want 2 beurten zijn al voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |