RAR is meestal een van de eerste ja. Maar komen wel vaak gelijk al met een handjevol met namen. En dit jaar is het ook vrij vroeg moet ik zeggen. Eerste namen van RAR waren vorig jaar ook pas bekend vroeg in November.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn wel vrij laat als je het vergelijkt met andere grote festivals die al 'iets' bekend hebben (al is het maar prijzen + start VVK of één headlinertje).
Dit valt me nu opeens op in de Best Of compilatie van vorig jaar (zie OP)quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn wel vrij laat als je het vergelijkt met andere grote festivals die al 'iets' bekend hebben (al is het maar prijzen + start VVK of één headlinertje).
Jup, dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Rain or Sunshine? Who f.....g cares! See you June 03-05, 2016.
Nächste Woche lassen wir die Bandwelle los und der Vorverkauf beginnt!
Stay tuned...
#rar2016
Staat een filmpje van Black Sabbath erbij. 1 en 1 is 2?
Dat dacht ik ook, maar dit filmpje ligt er best dik op.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef AgeEll het volgende:
Hebben ze toch Black Sabbath. Zou focking vet zijn. Dacht dat het concert in Berlijn exclusief was.
Hmm zou kunnen, bij concert in Berlijn staat/stond wel echt dat het exclusief was ja...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
De Duitsers denken overigens aan Ozzy & friends.
Yup en zou ook een mooie LNS zijn. Of RAR heeft een act net niet kunnen krijgen (bijvoorbeeld Rammstein) en dat ze alsnog Black Sabbath hebben kunnen boeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, bij concert in Berlijn staat/stond wel echt dat het exclusief was ja...
AC/DC komt toch niet. Geloof er gewoon niet in. Die spelen plekken als RaR in hun eentje al vol. Stam volgens mij ook nooit op festivals. Uitzondering daar gelaten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
Black Sabbath moet ik nog een keer zien. Maar ik vrees ook dat het echt een stelletje oude mannen zijn geworden. AC/DC lijkt me nog wel vet om te zien op RaR! Al is het alleen maar voor de meezingers en de sfeer.
true thatquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke, 'originele' naam, jammer dat het live 3x kut is
Las vorige week nog dat er wellicht toch wel beetje gedoe was qua locatie, vertrek Marek Lieberberg, etc. Maar goed, ze zullen toch wel weer met degelijke namen komen. Verwacht RHCP, Sabbath, en nog wel iets harders en/of Duits. Coldplay wordt ook genoemd.quote:
De mysterieuze Fortarock headline zal ook wel op RAR staan verwacht ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las vorige week nog dat er wellicht toch wel beetje gedoe was qua locatie, vertrek Marek Lieberberg, etc. Maar goed, ze zullen toch wel weer met degelijke namen komen. Verwacht RHCP, Sabbath, en nog wel iets harders en/of Duits. Coldplay wordt ook genoemd.
Denk dat ze bewust niet in hetzelfde (hardrock/metal) vijvertje gaan zitten vissen als de DEAG festivals. Of iig niet voor alledrie de headliners
Ik denk echt dat die gewoon Volbeat gaan laten headlinen. Zeker na de verhalen van Tokus dat we geen enorme bezoekersaantallen moeten verwachten, meer in lijn met vorig jaar, tikkie meer. De groten zijn vrijwel allemaal om wat voor reden dan ook uitgesloten, en als ze écht een GnR, AC/DC, Metallica hadden dan was het qua bezoekersaantallen wel een wat andere prognose.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De mysterieuze Fortarock headline zal ook wel op RAR staan verwacht ik.
Ok nouja het is natuurljk gewoon een leuke band, maar zou het dan toch een beetje een vreemde keuze vinden als je ziet wat mogelijk haalbaar was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die gewoon Volbeat gaan laten headlinen. Zeker na de verhalen van Tokus dat we geen enorme bezoekersaantallen moeten verwachten, meer in lijn met vorig jaar, tikkie meer. De groten zijn vrijwel allemaal om wat voor reden dan ook uitgesloten, en als ze écht een GnR, AC/DC, Metallica hadden dan was het qua bezoekersaantallen wel een wat andere prognose.
Ben bang dat ze ook gewoon 'afglijden', natuurlijk heb je bands die komen als je maar betaalt, maar ook genoeg die wel een beetje kijken waar ze staan, en als je dan 2 moeizame jaren met krap 15k bezoekers achter de rug hebt helpt dat niet om zo'n band over de streep te trekken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok nouja het is natuurljk gewoon een leuke band, maar zou het dan toch een beetje een vreemde keuze vinden als je ziet wat mogelijk haalbaar was.
Ach ja we gaan het zien, Volbeat is een prima band imo. Maar al redelijk vaak gezien, en het altjid wel beetje hetzelfde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze ook gewoon 'afglijden', natuurlijk heb je bands die komen als je maar betaalt, maar ook genoeg die wel een beetje kijken waar ze staan, en als je dan 2 moeizame jaren met krap 15k bezoekers achter de rug hebt helpt dat niet om zo'n band over de streep te trekken.
Ik heb ze nog niet gezien, en valt bij mij (en denk toch wel bij velen) in de categorie 'leuk om op een festival mee te pakken, maar niet de hoofdreden om te gaan'. Buiten natuurlijk wat 'fans'. Ze zetten hopelijk in de breedte gewoon een leuke dag neer, dan is het al snel die 6 á 7 tientjes waard.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach ja we gaan het zien, Volbeat is een prima band imo. Maar al redelijk vaak gezien, en het altjid wel beetje hetzelfde.
Verwacht ze eerder, Nova Rock komt woensdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:11 schreef AgeEll het volgende:
verwacht de namen vrijdag om 14uur. Dat is de afgelopen jaren standaard geweest bij RaR.
Fortarock zal wel eerder komen.
Ik vind het wel klote dat DEAG er bij is gekomen. De mix van (stevige) rock met pop vind ik zo fijn bij RaR. Maar als DEAG net de leuke bands wegkaapt kan dat wel een reden zijn om niet te gaan.
Misschien zomaar Volbeat op een hoge spot + leuke LNS.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:38 schreef AgeEll het volgende:
RHCP en Black Sabbath zijn wel 2 headliners die er jaren niet meer hebben gestaan. Dat is wel weer is fijn. Zal er wat 'jongers' of Duits bijkomen?
Ik denk idd dat Volbeat gewoon heel hoog op het affiche zal staan. Mogelijk headliner. Maar als ze daar een leuke LNS tegenover zetten hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zomaar Volbeat op een hoge spot + leuke LNS.
Jup, en soms is de Alterna (of hoe heet dat tegenwoordig) ook vrij sterk geprogrammeerd, daar staan ook zomaar bands van niveau'tje QOTSA of NIN. Dus als ze het zo programmeren kom je er wel mee weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Volbeat gewoon heel hoog op het affiche zal staan. Mogelijk headliner. Maar als ze daar een leuke LNS tegenover zetten hoor je mij niet klagen.
Leuk man, zeker na hoe t vorig jaar liepquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Als Black Sabbath er tussen gaat zitten wordt het misschien toch wel een Go weer dit jaar.
Ja en die weg naar de camping toequote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk man, zeker na hoe t vorig jaar liepHoop wel dat ze geleerd hebben van die kampeerchaos, maar dat zal wel.
Ja was te verwachten.quote:
Tis wel een beetje een belegen act ondertussen, maar als ze bv. hun debuutalbum spelen (wat ze volgens mij op een eerdere/huidige tour doen/deden) is het best interessant.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja was te verwachten.
KoRn hoopte ik vorig jaar al een beetje op. Had ze toen wel me Slipknot enzo verwacht.
Dat lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk. Al is het niet zo zeker meer met de DEAG festivals dat al die namen naar RaR gaan, die kunnen ook zomaar wat wegkapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop vandaag beetje op zoiets:
Black Sabbath = Red Hot Chili Peppers
Volbeat- King Diamond - KoRn - NOFX - Amon Amarth - Disturbed - Dropkick Murphys
En dan nog wat Duitse meuk
Tegen die tijd hebben we weer een West- en Oost-Duitsland. Dus in dat kader klopt het wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
En misschien moeten die Duitsers gewoon het woord 'exclusief' eens opzoeken in het woordenboek.
Want Black Sabbath staat dus nu 'exclusief' in Berlijn, en 'exclusief' op Rock am Ring / Rock im Park.
MAKE UP YOUR MIND
Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik had graag liever wat anders gezien dan Volbeat, heb ik vrij vaak gezien de laatste jaren. Maar goed misschien komt er nog wat bij in de volgende lichting.
Maar met Black Sabbath ben ik wel heel blij, stond nog op mijn bucketlist en zeker met hun afscheid lijkt het me nog 1x de moeite wel om ze te zien. RHCP is gewoon leuk voor erbij. Ook Deftones moest ik eens zien en vind het een aangename boeking.
Vorig jaar was The Prodigy ook later (toen dacht iedereen dat Slipknot wel 1 dag ging headlinen). Maar goed ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.
Ik dacht eerst ook 1 headliner te missen maar dat is dan natuurlijk Volbeat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.
deftones sloeg steeds RaR over de laatste jaren, ook erg blij. Staat erg veel rock tussen. Weet niet of er nog meer rock/metal bij komt of dat het nu aangevuld wordt met Duitse hip/hop meuk, maar ik ben al aardig tevreden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik had graag liever wat anders gezien dan Volbeat, heb ik vrij vaak gezien de laatste jaren. Maar goed misschien komt er nog wat bij in de volgende lichting.
Maar met Black Sabbath ben ik wel heel blij, stond nog op mijn bucketlist en zeker met hun afscheid lijkt het me nog 1x de moeite wel om ze te zien. RHCP is gewoon leuk voor erbij. Ook Deftones moest ik eens zien en vind het een aangename boeking.
je gaat toch naar download?? Wil graag Iron Maiden/Rammstein zien?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop dat er eea door komt naar Download. En gezien de Ozzfest bevestiging; Jane's Addiction lijkt me ook wel erg gaaf als die europa meepakken.
Me2quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:13 schreef AgeEll het volgende:
[..]
deftones sloeg steeds RaR over de laatste jaren, ook erg blij. Staat erg veel rock tussen. Weet niet of er nog meer rock/metal bij komt of dat het nu aangevuld wordt met Duitse hip/hop meuk, maar ik ben al aardig tevreden.
ik niet, beiden echt niet mijn dingquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Me2
Dropkick Murphys is natuurlijk altijd goed voor het sfeer gehalte. En NOFX kan voor een vleugje punk zorgen op het affiche. Want dat mis ik nog op dit moment.
Het was echt super geregeld voor de autos. Ze hadden een dagparkeerplaats op 10min lopen. Elke dag zonder file en zat plaats.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Komakie het volgende:
Btw, zijn er een beetje betaalbare hotels in de buurt? En hoe kun je er dan komen met de auto?
gaat wel ja. Alleen ga ik mij daar pas echt in verdiepen als ik de timetable weet. Nu heb ik al genoeg leuks dat ik wil zien.quote:
Mwah dat vind ik juist het leuke om je nu al in te verdiepen. Straks bij de nieuwe aankondigingen neem ik dan tegen die tijd wel weer wat mee om in te verdiepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
gaat wel ja. Alleen ga ik mij daar pas echt in verdiepen als ik de timetable weet. Nu heb ik al genoeg leuks dat ik wil zien.
Klinkt goed. Dat was 1 van de dingen die toch niet zo best was aan de Ring.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het was echt super geregeld voor de autos. Ze hadden een dagparkeerplaats op 10min lopen. Elke dag zonder file en zat plaats.
Wij zaten op 20min rijden in een dorpje. Er is volgens mij wel wat te vinden.
Ik drink sowieso niet en mijn vrouw drinkt ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar dan heb je wel altijd iemand die niet kan drinken:P?
O dat is dan makkelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet en mijn vrouw drinkt ook niet
Bij ons is het altijd vechten wie er uiteindelijk naar huis mag rijden ipv wie mag drinkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O dat is dan makkelijk.
Vorig jaar ging het aardig goed bij ons. Fijn dat ze daar ook gewoon bier komen brengen
Fijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd vechten wie er uiteindelijk naar huis mag rijden ipv wie mag drinken
quote:Vorverkaufsstart für Rock am Ring & Rock im Park 2016
Heute geht es los!
Ab 12:00 Uhr startet der Vorverkauf für Rock am Ring & Rock im Park 2016 unter www.eventim.de/rock-am-ring und www.eventim.de/rock-im-park.
Hardtickets sind auf den Festival Homepages unter www.rock-am-ring.com/tickets und www.rock-im-park.com/tickets erhältlich.
Alligatoah
Amon Amarth
Architects
August Burns Red
Beach Slang
Biffy Clyro
Billy Talent
Black Sabbath
Bring Me The Horizon
Bullet For My Valentine
Deftones
Disturbed
Fettes Brot
Frittenbude
Heaven Shall Burn
Heisskalt
Issues
Johnossi
Korn
Lexy & K-Paul
Major Lazer
Milliarden
Of Mice & Men
Red Hot Chili Peppers
Rudimental
SDP
TesseracT
The 1975
The Amity Affliction
Trivium
Volbeat
u.v.m.
Ik kende het nog niet maar die hebben prima nummertjes gemaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik had Johnossi nog helemaal niet gezien.
Ja paar keer bovenzaal Paradiso en Haldern gezien. Leuke bandquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet maar die hebben prima nummertjes gemaakt.
Maar is er meer camping dan vorig jaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorlopige map:
[ afbeelding ]
Er zijn ook geen VIP campings meer dus.
Stond op Facebookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waar vond je poster?
Wat staat fettes brot hoog
beton had z'n voors en tegens, maar het nieuwe terrein is heerlijk ruim opgezet. mooie weide.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:07 schreef Mormor het volgende:
Hoe is het terrein daar? Vond het op het circuit toen niet super chill op dat beton overal
Er is zeker meer camping dan vorig jaar! Tenminste, als je overloopveldjes niet meerekent. Want zo te zien hebben ze nu ook overloopveldjes van vorig jaar ook maar vast ingetekend. De camping was vorig jaar namelijk super snel vol. Dus daar hebben ze iig van geleerd en dat is positief want dat betekend dat de faciliteiten nu ook op volle sterkte zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar is er meer camping dan vorig jaar?
Uiteindelijk Hellfest geworden dus, hebben ook Sabbath en Rammstein, en veel leuks in de breedte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
je gaat toch naar download?? Wil graag Iron Maiden/Rammstein zien?
Ik vind Maiden wel belachelijk duur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk Hellfest geworden dus, hebben ook Sabbath en Rammstein, en veel leuks in de breedte.
'Mis' dan Maiden als je het afzet tegen Download, maar had al kaartjes voor hun show in Gelredome, zouden we verkopen als we naar Download gingen, maar houden we nu.
Ook grappig, Hellfest (197,50) + Maiden in Gelredome (75) kost evenveel als een Download ticket (£205).
Jij bent niet de enige... er zijn nu zelfs nog staanplaatsen beschikbaar, ruim 3 weken na start VVK. Gaat me helemaal niks verbazen dat áls dat zo doorgaat het verplaatst wordt naar Ziggo Dome ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Maiden wel belachelijk duur.
En dan zit je ook nog in dat schijtstadion.
Als de kaarten dan ook wat goedkoper worden zou ik dat niet erg vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige... er zijn nu zelfs nog staanplaatsen beschikbaar, ruim 3 weken na start VVK. Gaat me helemaal niks verbazen dat áls dat zo doorgaat het verplaatst wordt naar Ziggo Dome ofzo.
tja, tis ook een populaire artiest. (Vooral onder jongeren) Ik sla m wel overquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie veel positieve reacties op de booking van Major Lazer. Volgens mij is die daar minder vaak te zien dan hier in NL.
zal wel avondje Alterna afsluiten. Als er niks anders staat ga ik wel even kijken. Met Billy Talent heb ik eigenlijk vrij weinig, doet me weinig die muziek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
tja, tis ook een populaire artiest. (Vooral onder jongeren) Ik sla m wel over
Ze hebben nu elke keer als act voor de hoofdact gestaan. Dan mogen ze ook wel eens laat op Alterna (of hoe heet dat tegenwoordig) zijn. Liever geen LNS. Vind ik te laatquote:Op zondag 1 november 2015 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja The Offspring zou me ook wel leuk lijken als LNS ofzo. De klassiekertjes blijven leuk.
Dit klinkt imo ook niet verkeerd!
Helemaal mee eens, vooral in 2012 sloeg het enorm dood.quote:Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef AgeEll het volgende:
Bij Rock am Ring stonden ze op mainstage en dat gaat dan niet echt los. Om eerlijk te zijn heb ik dat wel vaker bij RaR als je verder weg staat. Dan staat er toch veel man om je heen niks te doen. In een tent gaat het sneller lekker los. Daarom ben ik ook blij dat er weer een tent staat op RaR.
The Offspring is geen band die technisch hoogstaand is, maar wat ze spelen, spelen ze wel strak en de zang is over het algemeen (tegenwoordig) ook redelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb ze 2011 toen op Lowlands gezien en toen ging de hele tent uit zijn bol. Maar of het nou echt goed is weet ik ook niet meer. Viel volgens mij best mee.
Mooie schematje zou dat zijn. Volbeat is voor mij toch de minste van de 3 waar ik naar uit kijk (al paar keer gezien). Al hoewel ik wel even moet zien wat ze met dat nieuw album gaan doen. Ik hoop nog wel op een leuke LNS erbij. Wat me best mogelijk lijkt aangezien Black Sabbath en Volbeat denk ik niet al te duur is.quote:Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef AgeEll het volgende:
Ze treden daarom ook om de dag op. Het is sowieso wel vet hoor. Zulke donkere, mooie nummers.
Het lijkt mij daarom dat ze op vrijdag op Rock im Park staan en dan op zondag op Rock am Ring. Die dagen schuiven elk jaar op dezelfde manier door.
Ik denk vrijdag Volbeat omdat ze op zondag op Fortarock staan, zelfde geldt voor Disturbed.
Zaterdag Peppers en zondag dan Black Sabbath.
Disturbed en Volbeat zullen samen met nog wat bands wel op een metal dag staan ofzo.quote:Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef AgeEll het volgende:
Ze treden daarom ook om de dag op. Het is sowieso wel vet hoor. Zulke donkere, mooie nummers.
Het lijkt mij daarom dat ze op vrijdag op Rock im Park staan en dan op zondag op Rock am Ring. Die dagen schuiven elk jaar op dezelfde manier door.
Ik denk vrijdag Volbeat omdat ze op zondag op Fortarock staan, zelfde geldt voor Disturbed.
Zaterdag Peppers en zondag dan Black Sabbath.
Ik gok dat BS niet bepaald goedkoop is....quote:Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooie schematje zou dat zijn. Volbeat is voor mij toch de minste van de 3 waar ik naar uit kijk (al paar keer gezien). Al hoewel ik wel even moet zien wat ze met dat nieuw album gaan doen. Ik hoop nog wel op een leuke LNS erbij. Wat me best mogelijk lijkt aangezien Black Sabbath en Volbeat denk ik niet al te duur is.
Ik kan me er nog niet heel erg veel bij voorstellen, maar voor mijn gevoel ziet alles er heel klein uit. Terwijl er toch 80.000 man rond moeten lopen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:27 schreef AgeEll het volgende:
Eigenlijk zijn alterna en main nu even groot. Er is zoveel ruimte dat er genoeg man bij beide podia kan staan.
Vorig jaar sloten de Foo Fighter main af en toen begon Slipknot op alterna. Ook al het dat nu anders. Je kan op de beelden zien hoe druk t daar is.
dit is main:
dit is alterna
Die hiervoor vind ik echt geweldig. Dat was al melodieuzer dan voorheen. Nu zijn ze wat doorgeslagen vind ik. Maar er staan wel een paar lekkere nummers op. Wil ze ook graag zien.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat laatste Bring Me The Horizon album is best te pruimen moet ik zeggen. Terwijl ik voorheen nooit iets met die band heb gehad.
Probeer ticketswap. Maar voor de volle prijs zal ik het niet weten.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:06 schreef Rojick het volgende:
Oops per ongeluk rock im park kaarten besteld ipv rock am ring! Echt stom! Maar via internet aangeboden, hopen dat iemand ze wil.
Mja park is voor mij wat ver, hadden juist oppas geregeld voor m'n zoontje, zover rijden is niet echt handig dan.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Probeer ticketswap. Maar voor de volle prijs zal ik het niet weten.
Of je gaat toch een keer voor het Park.
Oja alleen e-tickets idd. Je hebt zeker geen annuleringsverzekering er opzitten? Anders had je daar wat mee kunnen doen. Of heel even bellen met eventim (als je daar de kaarten heb gekocht) en netjes je verhaal uitleggen en hopen dat ze je eventueel kunnen helpen?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef Rojick het volgende:
[..]
Mja park is voor mij wat ver, hadden juist oppas geregeld voor m'n zoontje, zover rijden is niet echt handig dan.
Ticketswap is toch alleen e-tickets?
Heb t iig op viagogo gezet
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oja alleen tickets idd. Je hebt zeker geen annuleringsverzekering er opzitten? Anders had je daar wat mee kunnen doen. Of heel even bellen met eventim (als je daar de kaarten heb gekocht) en netjes je verhaal uitleggen en hopen dat ze je eventueel kunnen helpen?
Nee geen verzekering voor zover ik weet. Het was een duitse site van eventim en dat is niet echt mijn sterkste punt, of zou de nederlandse tak mij ook kunnen helpen?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oja alleen tickets idd. Je hebt zeker geen annuleringsverzekering er opzitten? Anders had je daar wat mee kunnen doen. Of heel even bellen met eventim (als je daar de kaarten heb gekocht) en netjes je verhaal uitleggen en hopen dat ze je eventueel kunnen helpen?
Stuur ze in mailtje in het Engels of haal er iemand bij die goed Duits kan. Denk dat de NL vestiging niet veel voor je kan doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:31 schreef Rojick het volgende:
[..]
[..]
Nee geen verzekering voor zover ik weet. Het was een duitse site van eventim en dat is niet echt mijn sterkste punt, of zou de nederlandse tak mij ook kunnen helpen?
Thanks voor de tip! ik ga het proberen!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stuur ze in mailtje in het Engels of haal er iemand bij die goed Duits kan. Denk dat de NL vestiging niet veel voor je kan doen.
Your welcome, en je mag hier altijd vaker langskomen hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef Rojick het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! ik ga het proberen!
Ik zal er aan denkenquote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Your welcome, en je mag hier altijd vaker langskomen hoor
Nicequote:Op vrijdag 6 november 2015 09:51 schreef Rojick het volgende:
Update: reactie van eventim, ze gaan akkoord met de ticketruil! Word het toch rock am ring
Ja idd, nou toch een zorg minder!quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:59 schreef Rojick het volgende:
[..]
Zeker, Ben er erg blij mee!
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar dit is echt relaxed
Ik vind de stem van die zanger zo irritant. Verder valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 9 november 2015 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Sommige plaatjes van Billy Talent begin ik nu toch leuk te vinden. Misschien toch maar meepakken.
Toch best netjes, hopelijk komen ze snel met nieuwe namen. Vorige keer zat er ook een klein maandje tussen.quote:Op maandag 9 november 2015 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
30.000 kaarten reeds verkocht voor alleen RaR, nog early bird tot 17 november
Vond de laatste keer erg meevallen. Wel een paar leuke nummers maar die stem van de zanger kan ook irritant zijn. Als ik het zie is het niet erg. Als ik het mis ook niet.quote:Op maandag 9 november 2015 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Sommige plaatjes van Billy Talent begin ik nu toch leuk te vinden. Misschien toch maar meepakken.
Niet op gelet bij dit terreinquote:Op maandag 16 november 2015 18:32 schreef Komakie het volgende:
Kaarten zijn gekocht
Btw, hoe zit het met een taxi rond het terrein? We gaan met z'n 4en en we zijn bang dat we niet helemaal dezelfde tijden hebben dat we op het terrein willen zijn.
Taxi zal wel prijzig zijn, denk ik? Is het überhaupt mogelijk?
Moet wel eea haalbaar zijn gezien GMM / Hellfest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb ook niets gezien daar, heb eigenlijk wel trek in nieuwe namen(Megadeth, NOFX, Dropkick Murphys, The Offspring, Killswitch Engage, Pennywise, Slaves, The Melvins, Rival Sons, Ghost, Refused) of zo'n dergelijk lijstje
.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet wel eea haalbaar zijn gezien GMM / Hellfest.
Waarom zou dat niet haalbaar zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet wel eea haalbaar zijn gezien GMM / Hellfest.
twitter:rockamring twitterde op woensdag 18-11-2015 om 12:33:32Danke an 51.968 Frühbucher, darunter 11.000 Rock 'N' Roll Camper! #RAR2016 #teamrockamring https://t.co/VItkzu78su reageer retweet
twitter:rockamringblog twitterde op woensdag 18-11-2015 om 14:46:51Rock am Ring / Rock im Park 2016: Teilnahme von Tenacious D angedeutet? Neue Bandwelle noch in dieser Woche! https://t.co/ZVuI7AF65K reageer retweet
Ow dacht dat er toen meer tussen zat. Paar maanden.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja hoezo denk je dat?
Vorig jaar was de eerste lichting op 02/10/2014. De 2e was 04/11/2014.
Mwah RAR heeft nooit echt iets heel exclusiefs staan naar mijn weten?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:21 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ow dacht dat er toen meer tussen zat. Paar maanden.
Tenacious d heeft een festival in mei en juni in usa/canada. Denk niet dat ze overkomen. Zou kunnen, maar denk het niet.
Wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Nu staat veel hetzelfde op de verschillende festivals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze die Early Bird kaarten niet meer hebben en en de nieuwe (duurdere) kaarten nog niet online hebben gezet. Probeer ze anders even te mailen of via social media aan te spreken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef RootAbyss het volgende:
Heeeey iedereen!
Ik ben 2 keer naar RaR geweest en kocht altijd mijn tickets bij Eventim.nl
Nu zijn er (NU AL?) geen tickets meer.
Weet iemand of ik nu moet wachten daar of ze ergens anders moet kopen? En zoja, waar? En kan het ergens met iDeal waar het betrouwbaar is?
Dankjewel!
Zou ik doen, ik had ze net gebeld en toen kreeg ik een of andere chagrijnige vrouw aan de telefoon die ''niks kon garanderen over toekomstige kaarten''quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die Early Bird kaarten niet meer hebben en en de nieuwe (duurdere) kaarten nog niet online hebben gezet. Probeer ze anders even te mailen of via social media aan te spreken.
Probeer anders via social media, daar moeten ze toch altijd net wat vriendelijker doenquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:52 schreef RootAbyss het volgende:
[..]
Zou ik doen, ik had ze net gebeld en toen kreeg ik een of andere chagrijnige vrouw aan de telefoon die ''niks kon garanderen over toekomstige kaarten''
Schoot er niks mee op
Ja Tenacious Dtwitter:rockamring twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 13:03:04Die Sensation ist perfekt…It's time to bring out the best: @RealTenaciousD spielen bei Rock am Ring 2016!!! #RAR2016https://t.co/vywm7H3tFu reageer retweet
Ja had er ook meer verwacht. Misschien volgende week? (Forta komt dan ook met namen). Maar ben blij met Tenacious D. Stond nog op mijn bucketlist.quote:
Het laatste stukje waarmee ze afscheid namen vond ik heerlijkquote:
Yes en Steve 'N' Seagulls zou ook prima zijn. En ze negeerde Europa niet, de zanger durft alleen niet te vliegenquote:Op woensdag 2 december 2015 12:31 schreef AgeEll het volgende:
Breaking Benjamin zou vet zijn. Net zoals Three Days Grace vorig jaar een band die ik al een tijdje wil zien maar europa steeds negeren.
oh ja, gaat ie nu dan dan zwemmen?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yes en Steve 'N' Seagulls zou ook prima zijn. En ze negeerde Europa niet, de zanger durft alleen niet te vliegen.
Dus hup RAR schiet eens op
Per boot het is tenslotte bijna 5 december. Maar nu ze komen serieus per boot naar Europa:quote:Op woensdag 2 december 2015 17:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
oh ja, gaat ie nu dan dan zwemmen?
Ga ik ook vanuit jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
The Offspring naar Hurricane, die kunnen we dus wel afschrijven denk ik.
Ga er ook vanuit jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
The Offspring naar Hurricane, die kunnen we dus wel afschrijven denk ik.
Zou mij verbazen. Verwacht om eerlijk te zijn geen echt grote namen meer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden we misschien toch ook nog de headliner erbij krijgen die ook op Pinkpop/Werchter etc. zal staan? En dat Volbeat op een zelfde dag speelt na de originele headliner (RHCP of Black Sabbath) zoals Slipknot dat vorig jaar deed na de Foo Fighters?
Ik weet niet hoe het op de nieuwe plek is, maar het was altijd het leukste. De ligging was uniek en de sfeer was ook altijd super.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:05 schreef AgeEll het volgende:
Ik blijf rar het fijnste festival vinden. Qua line-up/kosten/ligging/ Alleen is het dit jaar niet zeker wie er van de groep mee gaan. Dus bleven we wachten tot we een keuze moeten maken. Dat lijkt nu aangebroken.
Me first... heb ik nog nooit gezien. Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Sum41 en Me First And The Gimme Gimmes touren ook weer deze zomer. Lijkt me wel op RAR passen.
Ik heb Sum dan weer niet gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Sum41 en Me First And The Gimme Gimmes touren ook weer deze zomer. Lijkt me wel op RAR passen.
Luister maar eens een paar liedjes van ze en zoek dan eens een paar live video's van ze op. Dan merk je het verschilquote:Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb Sum dan weer niet gezien.
Me First is muzikaal niet geweldig, maar enorm vermakelijk. Die show op Lowlands 2012 was helemaal prima!
Ach op RAR zullen ze ook niet gigantisch hoog op het affiche staan vermoed ik. Zou het toch wel keertje willen zien. Liever zoiets dan een band die je al 10x hebt gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 21:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Luister maar eens een paar liedjes van ze en zoek dan eens een paar live video's van ze op. Dan merk je het verschil
Ligt er aan wat ik die 10 keer van die band vondquote:Op zondag 13 december 2015 23:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach op RAR zullen ze ook niet gigantisch hoog op het affiche staan vermoed ik. Zou het toch wel keertje willen zien. Liever zoiets dan een band die je al 10x hebt gezien.
twitter:PanicAtTheDisco twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 16:50:43Germany, you ready for this?! Playing @rockamring + @rockimpark_com in June. Get your tickets: https://t.co/POyC75R9B6 reageer retweet
Wat moet ik van Shinedown luisteren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:55 schreef AgeEll het volgende:
jep ga ook vanavond ff verdiepen. sommige bands ken ik alleen qua naam en ook best veel helemaal niet.
altijd leuk
The sound of madness. Die CD is wel ok. Vooral de eerste paar nummers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat moet ik van Shinedown luisteren?
wat een ongeloof klote nummer vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Zit toch wel weer wat leuks bij hoor.
The Struts, Writz en Walk The Moon staan ook op het lijstje.
Laatst genoemde kende ik eigenlijk wel van:
Nooit eigenlijk de band achter dit nummer geweten.
Gaat wel werken op een festival denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef AgeEll het volgende:
[..]
wat een ongeloof klote nummer vind ik dat.
Nieuwe cd is wel weer leuk. Eigenlijk staan op elke cd een paar stevige (de betere) nummers en een paar ballads / amerikaanse soft rocknummers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat moet ik van Shinedown luisteren?
Net zoals ze vroeger met Mister T deden in The A Teamquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:54 schreef chansadres het volgende:
Best wel knap, dat Breaking Benjamin.
Zeker omdat de zanger Benjamin Burnley meer fobieën heeft dan fans. En zijn voornamelijkste weerhield hem van hierheen komen. Vliegangst. Gaan ze hem compleet platgooien met drugs?
Dit is dus gewoon de lichting van 18 decembertwitter:99Festivals twitterde op maandag 04-01-2016 om 15:04:06Nieuwe namen Rock Am Ring & Rock Im Park 2016! https://t.co/n4o9W0QlFx @rockamring @rockimpark_com #RAR2016 #rip2016 https://t.co/Um8ttvG0iw reageer retweet
Zou wel netjes zijn, die Alterna (heet het tweede podium nog zo?) is toch groot zat voor zo'n band. En dan een échte headliner op de main. Die Alterna is volgens mij qua grootte/mogelijkheden podium en capaciteit vergelijkbaar of zelfs groter dan menig main stage op bv. Pinkpop, Graspop, etc.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hmm de Duitsers verwachten deze week nog wat namen zo te zien. Om het nog even doen uit te verkopen.
Hoop het wel, benieuwd wat er nog bij gaat komen. Hoop nog steeds een klein beetje op iets naast Volbeat bovenaan het affiche.
Nog steeds Alterna ja. De mainstage is echt huge, en de Alterna is zeker 4/5e daarvanquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop het wel, benieuwd wat er nog bij gaat komen. Hoop nog steeds een klein beetje op iets naast Volbeat bovenaan het affiche.
Meer toch. Zitten op 50 van de 80??quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog steeds Alterna ja. De mainstage is echt huge, en de Alterna is zeker 4/5e daarvan. Ook heel breed waardoor je vrij gemakkelijk aan een mooi plaatsje kan komen.
En vind Volbeat echt wel een toffe band, maar kan het nog niet echt zien als de grote headliner.
Edit: even berekend en in vergelijking met vorig jaar komen er nog 16 namen erbij.
Nee had ze daarstraks naast elkaar gelegdquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Meer toch. Zitten op 50 van de 80??
Hoeveel zijn het er dan, 65??quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee had ze daarstraks naast elkaar gelegden de verhouding was echt dat als we er nog 16 acts bij krijgen dan evenveel acts hebben als vorig jaar (met ook afvallers als Hozier daarbij niet mee gerekend, dus dan zouden het 2 of 3 meer kunnen zijn).
Edit: Nova Rock komt volgende week met namen. RAR zal dan wel snel volgen.
Je hebt gelijk, op festivalinfo stonden blijkbaar niet alle namen van vorig jaar genoteerd.quote:
Jup, al volgende week wel zijn rond de bekendmaking van Nova Rock. Hebben vaak toch wel wat gelijkenissen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:02 schreef Komakie het volgende:
Ok we krijgen dus nog zo'n 20 namen, als het vergelijkbaar is met vorig jaar...
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef AgeEll het volgende:
Zal niet zoveel bijzonders meer bijzitten denk ik. Misschien wel Down :p
Kensingtonquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
Iets NL's? Delain, Within Temptation, Epica?
Dan nog eerder John Coffey. Stiekem hebben ze ook vaak toch nog wel redelijk wat indie staan, en vroeger britpop.quote:
Staan dan in de States volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Jane's addiction verwacht ik wel. Bad Religion gok ik van niet want die stonden er vorig jaar.
Verder misschien nog iets als Band Of Horses voor in de tent. En ik hoop nog op At The Drive-In
Daarom gok ik ook wel op iets als Band Of Horses of iets dergelijks. Dat kan wel voor een RAR.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog eerder John Coffey. Stiekem hebben ze ook vaak toch nog wel redelijk wat indie staan, en vroeger britpop.
Ik hoop wel op Cypress Hill en Puscifer!quote:Novarock:
CYPRESS HILL
PUSCIFER (mit Maynard James Keenan von TOOL)
GARBAGE
EDITORS
TOM ODELL
WE CAME AS ROMANS
VINTAGE TROUBLE
PERIPHERY
ZEBRAHEAD
GARY CLARK JR.
KRAUTSCHÄDL
GRAHAM CANDY
BONES (UK)
THE STRUTS
BLOODSUCKING ZOMBIES FROM OUTER SPACE
A CAUSTIC FATE
Zal dit weekend wel uitverkopentwitter:rockamring twitterde op donderdag 18-02-2016 om 18:31:47Letzter Aufruf für alle Passagiere von Flug #RAR2016 nach Mendig! Die Maschine ist nahezu ausgebucht, letzte Tickets https://t.co/mAp1Rj3hNu reageer retweet
idd, al is het toch weer de moeite dit jaar.quote:
Ik hoop het.. ik ga iig niet meer op ringrocker kijken. Die roepen iedere dagen dat ze "vandaag" met nieuwe namen komenquote:
Mwah ik vermoed dat ze het tegen die tijd wel weer in orde hebbenquote:
Laatste keer was 17.00 uur op een vrijdag. Maar meestal kwamen ze wel eerst met een teaser daarvoor op Facebook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef AgeEll het volgende:
Weer geen namen. Vrijdag 2 uur was een beetje de bekendmaak tijd altijd.
Begin was heel tof, lekker strak en op hoog tempo werd er gespeeld. geluid was goed, en de sfeer at er ook goed in. Het einde werd het een beetje saaier en speelde ze voor mij de wat mindere nummers. Maar leuk avondje weg geweest. Ook 24 nummers om je oren gehad dus dat was wel de moeite.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef AgeEll het volgende:
zat ook net te kijken haha
(hoe was Machine Head gister??)
ik vind het een leuk concept, avondje machine head, maar het is niet mijn favoband en ik denk dat ik ook niet alles even interessant had gevonden. Maar blijft een leuk bandje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Begin was heel tof, lekker strak en op hoog tempo werd er gespeeld. geluid was goed, en de sfeer at er ook goed in. Het einde werd het een beetje saaier en speelde ze voor mij de wat mindere nummers. Maar leuk avondje weg geweest. Ook 24 nummers om je oren gehad dus dat was wel de moeite.
Hup nu maar wat namen voor RAR dus. Al ga ik er maar vanuit dat er geen grootste dingen bij gaan zitten.
Ik zie sowieso Puscifer nog wel komen. Al hoeft dat van mij niet omdat ik die al op Pinkpop ga zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind het een leuk concept, avondje machine head, maar het is niet mijn favoband en ik denk dat ik ook niet alles even interessant had gevonden. Maar blijft een leuk bandje.
--
tja, ik weet geeneens waar ik op hoop nog. Wolfmother eerst, maar die lijken geen festivals te hebben in juni.
pendulum is wel leuk ja,quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zie sowieso Puscifer nog wel komen. Al hoeft dat van mij niet omdat ik die al op Pinkpop ga zien.
Novarock heeft Cypress Hill & Alice Cooper ook staan, dat zou me ook leuk lijken. Jane's Addiction is al uitgesloten, en op ringrocker praten ze af en toe over Pendulum live. Dat zou ik dan weer wel leuk vinden.
Ik zit me ook op te vreten. Het wordt ook een bandwelle van niks. Waar maak je je druk om. En omdat het zolang duurt hoop ik meteen op een dagindeling. Maar dat zal wel allemaal niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand daar een kijkje gaan nemen of niet iedereen vergiftigd is door het Beck's bier daar?
Begin een beetje ongeduldig te worden.
Ja ik heb al eigenlijk ruim genoeg wat ik wil zien. Maar als er nog wat bij moet komen hoop je toch altijd nog op wat leuksquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:01 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik zit me ook op te vreten. Het wordt ook een bandwelle van niks. Waar maak je je druk om. En omdat het zolang duurt hoop ik meteen op een dagindeling. Maar dat zal wel allemaal niet.
Ja dagindeling een maandje en dan timetable 2 weekjes. Duurt allemaal nog wel evenquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:56 schreef Komakie het volgende:
Dagindeling is altijd een paar weken van te voren toch? Zal nog wel maandje of 2 duren.
Sinds dat we dat voor de eerste keer gedaan hebben wil ik niets anders meerquote:Op zondag 13 maart 2016 17:18 schreef AgeEll het volgende:
Wij zitten ook in een huisje. Lekker relaxed
dat probleem bestaat niet meer! Vorig jaar was er een parkeerplaats voor dagbezoekers. 15min lopen van de ingang, dat was echt ideaal geregeld. Geen stres meer over het zoeken van een plekje.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sinds dat we dat voor de eerste keer gedaan hebben wil ik niets anders meer
Dat gedoe op de camping was ik na een paar jaar wel klaar mee.
Gewoon lekker naar het appartement gaan, slapen in een normaal bed, s'morgens lekker ontbijtje, Eventueel wandelingetje in de buurt.
Alleen naar de festival terrein toe rijden en de auto ergens kwijt kunnen is altijd even zoeken, maar er zijn ergere dingen. Bij de Nurburgring wisten we een heel goed plekje waar altijd plek was en vlak bij een bus richting het terrein. Hier moeten we dat opnieuw zien te vinden, dat is dan wel weer jammer.
volgens mij stonden er ook mensen van de pers of zoiets. Er zijn zat mensen die niet op de camping staan. Anyhoe, ik vond het fijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Raar dat er een parkeerplaats is voor dagbezoekers terwijl er alleen weekend kaarten zijn.
Wij hebben vorig jaar echt veel te lang moeten lopen naar de camping toe in die brandende hitte. Hoop echt dat ze wat gedaan hebben aan dat kiezelpad... dat was echt een kerkhof voor overleden kofferwieltjes, steekkarren, kruigwagens, bolderwagentjes geworden... wat was dat een rot weg zeg![]()
Ok dat is wel nicequote:Op maandag 14 maart 2016 11:03 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dat probleem bestaat niet meer! Vorig jaar was er een parkeerplaats voor dagbezoekers. 15min lopen van de ingang, dat was echt ideaal geregeld. Geen stres meer over het zoeken van een plekje.
Met dagbezoekers bedoelt AgeEll denk ik de mensen die elke dag met de auto komen.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Raar dat er een parkeerplaats is voor dagbezoekers terwijl er alleen weekend kaarten zijn.
Yep, ben ook geen 18 meer. Ik wil comfortabel festivallenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met dagbezoekers bedoelt AgeEll denk ik de mensen die elke dag met de auto komen.
Alle hotels, pensions, appartementen en andere plekken met een bed in de omtrek zijn allemaal bezet tijdens dat weekend dus er zijn genoeg mensen die er elke dag heen rijden met de auto (net zoals wij). Dan is het fijn als daar een parkeerplek voor is.
Zeker als dat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is.
Je moet soms ook een aardig stuk naar de tent lopen dus dat maakt niet zo veel uitquote:Op maandag 14 maart 2016 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Mwah echt comfortabel gaat festivallen niet snel worden. Na dagje flink festivallen heb ik vaak echt geen puf meer om nog een stuk naar de auto toe te lopen en terug te rijden naar een hotel.En ik ben ook geen 18 meer.
Wel zal het sanitair gezien vele malen beter zijn dan bij RAR. Want dat was echt 3x niks... Zeker niet op de achterste stuk waar wij zaten.
Ja ruim 20 minutenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet soms ook een aardig stuk naar de tent lopen dus dat maakt niet zo veel uit
Naar een hotel is maar een half uurtje hooguit rijden en je krijgt er wel een heerlijke nachtrust voor terug. Dat is mij veel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |