abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:35:09 #1
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156967453

Over Rock Am Ring:
Rock am Ring is een jaarlijks terugkerend muziekfestival, tot en met 2014 op de Nürburgring nabij Adenau in de Eifel (Duitsland). Het werd in 1985 voor het eerst gehouden. De bedoeling was een eenmalig evenement te organiseren, maar door de grote opkomst (75.000 toeschouwers) besloot men er een terugkerend festival van te maken. Enige uitzondering is 1989/1990: na de lage bezoekersaantallen in 1988 werd twee jaar pauze ingelast.

Sinds 1991 is het het grootste rockfestival van Duitsland. Sinds 1997 wordt tegelijkertijd het festival Rock im Park in Neurenberg georganiseerd. De meeste artiesten die voor Rock am Ring gecontracteerd worden, treden ook op Rock im Park op. Het festival duurt drie dagen en om het festivalterrein heen liggen meerdere campings. Enkele edities hadden zelfs een 4daags programma.

Vorig jaar moest Rock Am Ring verhuizen. Vanaf 2015 vindt Rock am Ring plaats op het vliegveld van Mendig, Vulkaneiffel. Dit kwam doordat festival organisatie DEAG een nieuw festival wilde opzetten met de naam "DER RING - Grüne Hölle Rock". Dit festival zorgde ondanks de headliners Metallica, Muse en Kiss voor een zeer slechte kaartverkoop. Waardoor het festival noodzakelijk moest verhuizen naar het Gelsenkirchen in het Schalke 04 stadion. Het festival kreeg daardoor ook een nieuwe naam Rock Im Revier.

Best Of 2015:

Line-Up:
- Alligatoah
- Amon Amarth
- Architects
- August Burns Red
- Beach Slang
- Biffy Clyro
- Billy Talent
- Birdy Nam Nam
- Black Sabbath
- Breaking Benjamin
- Bring Me The Horizon
- Bullet For My Valentine
- Chefboss
- DCVDNS
- Deftones
- Disturbed
- Fettes Brot
- Foals
- Frittenbude
- Graveyard
- Halestorm
- Heaven Shall Burn
- Heisskalt
- Issues
- Johnossi
- Killswitch Engage
- Korn
- Lexy & K-Paul
- Major Lazer
- Milliarden
- Of Mice & Men
- Olson
- One Ok Rock
- Panic! At The Disco
- Raf Camora
- Red Hot Chili Peppers
- Rival Sons
- Rudimental
- Schnipo Schranke
- SDP
- Shinedown
- Sixx: A.M.
- Skillet
- Tenacious D
- Tesseract
- The 1975
- The Amity Affliction
- The Struts
- Trivium
- Volbeat
- Walk The Moon
- We Came As Romans
- While She Sleeps
- Wirtz

Poster:

[ Bericht 5% gewijzigd door indiaantje89 op 01-02-2016 13:56:42 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156967658
The Road To Rock am Ring - June 03 - 05, 2016. More news to come soon, be prepared!

*O* mogen ook wel opschieten.

Ach als ze bekend maken dat het kiezelpad voor de ingang van de camping weg is zou dat al heel wat zijn. Heb er nog nachtmerries van :{
pi_156967681
Zijn wel vrij laat als je het vergelijkt met andere grote festivals die al 'iets' bekend hebben (al is het maar prijzen + start VVK of één headlinertje).
pi_156967702
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn wel vrij laat als je het vergelijkt met andere grote festivals die al 'iets' bekend hebben (al is het maar prijzen + start VVK of één headlinertje).
RAR is meestal een van de eerste ja. Maar komen wel vaak gelijk al met een handjevol met namen. En dit jaar is het ook vrij vroeg moet ik zeggen. Eerste namen van RAR waren vorig jaar ook pas bekend vroeg in November.
pi_156967759
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Dit valt me nu opeens op in de Best Of compilatie van vorig jaar (zie OP) :D:

pi_156967838
OMIGOD AC/DC
pi_156967990
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
OMIGOD AC/DC
Open je ogen!
pi_156995445
Rain or Sunshine? Who f.....g cares! See you June 03-05, 2016.
Nächste Woche lassen wir die Bandwelle los und der Vorverkauf beginnt!
Stay tuned...

‪#‎rar2016‬

Staat een filmpje van Black Sabbath erbij. 1 en 1 is 2?
pi_156995515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Rain or Sunshine? Who f.....g cares! See you June 03-05, 2016.
Nächste Woche lassen wir die Bandwelle los und der Vorverkauf beginnt!
Stay tuned...

‪#‎rar2016‬

Staat een filmpje van Black Sabbath erbij. 1 en 1 is 2?
Jup, dat lijkt me wel.
pi_156995803
Zou voor mij al een prima naam zijn. Staat wel op mijn bucketlist.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:24:42 #11
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_156995893
Hebben ze toch Black Sabbath. Zou focking vet zijn. Dacht dat het concert in Berlijn exclusief was.
pi_156996011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef AgeEll het volgende:
Hebben ze toch Black Sabbath. Zou focking vet zijn. Dacht dat het concert in Berlijn exclusief was.
Dat dacht ik ook, maar dit filmpje ligt er best dik op.
pi_157011278
De Duitsers denken overigens aan Ozzy & friends.
pi_157011288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
De Duitsers denken overigens aan Ozzy & friends.
Hmm zou kunnen, bij concert in Berlijn staat/stond wel echt dat het exclusief was ja...
pi_157011378
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hmm zou kunnen, bij concert in Berlijn staat/stond wel echt dat het exclusief was ja...
Yup en zou ook een mooie LNS zijn. Of RAR heeft een act net niet kunnen krijgen (bijvoorbeeld Rammstein) en dat ze alsnog Black Sabbath hebben kunnen boeken.
pi_157012182
https://www.facebook.com/video.php?v=721814601251764

Ze zijn wel creatief moet ik zeggen.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:44:35 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157012332
De laatste keer dat ik Ozzy zag was het om te janken dus BS hoeft voor mij niet te komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:33:18 #18
10863 AgeEll
pi_157013226
Ozzy is niet altijd goed bij stem, hij praat veel door de muziek en w graag alle handen in de lucht zien, maar Black Sabbath en ook Ozzy zelf heeft zulke vette muziek. Dat blijft echt wel overeind tijdens een optreden.
Laatste x ziggo dome was dan ook super vet.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:34:50 #19
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_157024031
Black Sabbath moet ik nog een keer zien. Maar ik vrees ook dat het echt een stelletje oude mannen zijn geworden. AC/DC lijkt me nog wel vet om te zien op RaR! Al is het alleen maar voor de meezingers en de sfeer.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_157024076
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
OMIGOD AC/DC
Inderdaad *O*
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:48:23 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157026117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
Black Sabbath moet ik nog een keer zien. Maar ik vrees ook dat het echt een stelletje oude mannen zijn geworden. AC/DC lijkt me nog wel vet om te zien op RaR! Al is het alleen maar voor de meezingers en de sfeer.
AC/DC komt toch niet. Geloof er gewoon niet in. Die spelen plekken als RaR in hun eentje al vol. Stam volgens mij ook nooit op festivals. Uitzondering daar gelaten.

Maar in mei gezien en ik vond het wel geniaal :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_157043479
De Duitsers gaan ook steeds meer gevolgen in de Red Hot Chili Peppers als je de bekende Duitse geruchten sites een beetje bekijkt.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:09:12 #23
10863 AgeEll
pi_157046666
Wel weer is een originele headliner. Op rar al lang niet geweest.
pi_157047828
Leuke, 'originele' naam, jammer dat het live 3x kut is
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:51:24 #25
10863 AgeEll
pi_157054189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke, 'originele' naam, jammer dat het live 3x kut is
true that :P
pi_157106172
Kom maar op met die namen.
pi_157106230
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Kom maar op met die namen.
Las vorige week nog dat er wellicht toch wel beetje gedoe was qua locatie, vertrek Marek Lieberberg, etc. Maar goed, ze zullen toch wel weer met degelijke namen komen. Verwacht RHCP, Sabbath, en nog wel iets harders en/of Duits. Coldplay wordt ook genoemd.

Denk dat ze bewust niet in hetzelfde (hardrock/metal) vijvertje gaan zitten vissen als de DEAG festivals. Of iig niet voor alledrie de headliners
pi_157106265
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Las vorige week nog dat er wellicht toch wel beetje gedoe was qua locatie, vertrek Marek Lieberberg, etc. Maar goed, ze zullen toch wel weer met degelijke namen komen. Verwacht RHCP, Sabbath, en nog wel iets harders en/of Duits. Coldplay wordt ook genoemd.

Denk dat ze bewust niet in hetzelfde (hardrock/metal) vijvertje gaan zitten vissen als de DEAG festivals. Of iig niet voor alledrie de headliners
De mysterieuze Fortarock headline zal ook wel op RAR staan verwacht ik.
pi_157106385
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De mysterieuze Fortarock headline zal ook wel op RAR staan verwacht ik.
Ik denk echt dat die gewoon Volbeat gaan laten headlinen. Zeker na de verhalen van Tokus dat we geen enorme bezoekersaantallen moeten verwachten, meer in lijn met vorig jaar, tikkie meer. De groten zijn vrijwel allemaal om wat voor reden dan ook uitgesloten, en als ze écht een GnR, AC/DC, Metallica hadden dan was het qua bezoekersaantallen wel een wat andere prognose.
pi_157106446
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat die gewoon Volbeat gaan laten headlinen. Zeker na de verhalen van Tokus dat we geen enorme bezoekersaantallen moeten verwachten, meer in lijn met vorig jaar, tikkie meer. De groten zijn vrijwel allemaal om wat voor reden dan ook uitgesloten, en als ze écht een GnR, AC/DC, Metallica hadden dan was het qua bezoekersaantallen wel een wat andere prognose.
Ok nouja het is natuurljk gewoon een leuke band, maar zou het dan toch een beetje een vreemde keuze vinden als je ziet wat mogelijk haalbaar was.
pi_157106481
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ok nouja het is natuurljk gewoon een leuke band, maar zou het dan toch een beetje een vreemde keuze vinden als je ziet wat mogelijk haalbaar was.
Ben bang dat ze ook gewoon 'afglijden', natuurlijk heb je bands die komen als je maar betaalt, maar ook genoeg die wel een beetje kijken waar ze staan, en als je dan 2 moeizame jaren met krap 15k bezoekers achter de rug hebt helpt dat niet om zo'n band over de streep te trekken.
pi_157106634
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ben bang dat ze ook gewoon 'afglijden', natuurlijk heb je bands die komen als je maar betaalt, maar ook genoeg die wel een beetje kijken waar ze staan, en als je dan 2 moeizame jaren met krap 15k bezoekers achter de rug hebt helpt dat niet om zo'n band over de streep te trekken.
Ach ja we gaan het zien, Volbeat is een prima band imo. Maar al redelijk vaak gezien, en het altjid wel beetje hetzelfde.
pi_157107606
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach ja we gaan het zien, Volbeat is een prima band imo. Maar al redelijk vaak gezien, en het altjid wel beetje hetzelfde.
Ik heb ze nog niet gezien, en valt bij mij (en denk toch wel bij velen) in de categorie 'leuk om op een festival mee te pakken, maar niet de hoofdreden om te gaan'. Buiten natuurlijk wat 'fans'. Ze zetten hopelijk in de breedte gewoon een leuke dag neer, dan is het al snel die 6 á 7 tientjes waard.
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:20 #34
10863 AgeEll
pi_157107667
verwacht de namen vrijdag om 14uur. Dat is de afgelopen jaren standaard geweest bij RaR.

Fortarock zal wel eerder komen.

Ik vind het wel klote dat DEAG er bij is gekomen. De mix van (stevige) rock met pop vind ik zo fijn bij RaR. Maar als DEAG net de leuke bands wegkaapt kan dat wel een reden zijn om niet te gaan.
pi_157108367
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:11 schreef AgeEll het volgende:
verwacht de namen vrijdag om 14uur. Dat is de afgelopen jaren standaard geweest bij RaR.

Fortarock zal wel eerder komen.

Ik vind het wel klote dat DEAG er bij is gekomen. De mix van (stevige) rock met pop vind ik zo fijn bij RaR. Maar als DEAG net de leuke bands wegkaapt kan dat wel een reden zijn om niet te gaan.
Verwacht ze eerder, Nova Rock komt woensdag.
pi_157108634
Ze zien daar overigens Volbeat zelfs RaR wel headlinen, al dan niet met een sterke LNS er achter.
pi_157108708
Black Sabbath/Volbeat zou een prima avondje zijn.
pi_157154628
RHCP staat al met potlood opgeschreven.

Alice Cooper, NOFX, Dropkick Murphys, Amon Amarth, Bullet For My Valentine, Disturbed, Trvium en Volbeat mogen van mij wel doorkomen van NOva Rock.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:38:07 #39
10863 AgeEll
pi_157154836
RHCP en Black Sabbath zijn wel 2 headliners die er jaren niet meer hebben gestaan. Dat is wel weer is fijn. Zal er wat 'jongers' of Duits bijkomen?
pi_157154909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:38 schreef AgeEll het volgende:
RHCP en Black Sabbath zijn wel 2 headliners die er jaren niet meer hebben gestaan. Dat is wel weer is fijn. Zal er wat 'jongers' of Duits bijkomen?
Misschien zomaar Volbeat op een hoge spot + leuke LNS.
pi_157155105
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Misschien zomaar Volbeat op een hoge spot + leuke LNS.
Ik denk idd dat Volbeat gewoon heel hoog op het affiche zal staan. Mogelijk headliner. Maar als ze daar een leuke LNS tegenover zetten hoor je mij niet klagen.
pi_157155132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Volbeat gewoon heel hoog op het affiche zal staan. Mogelijk headliner. Maar als ze daar een leuke LNS tegenover zetten hoor je mij niet klagen.
Jup, en soms is de Alterna (of hoe heet dat tegenwoordig) ook vrij sterk geprogrammeerd, daar staan ook zomaar bands van niveau'tje QOTSA of NIN. Dus als ze het zo programmeren kom je er wel mee weg.
pi_157155337
Als Black Sabbath er tussen gaat zitten wordt het misschien toch wel een Go weer dit jaar :P.
pi_157155350
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Als Black Sabbath er tussen gaat zitten wordt het misschien toch wel een Go weer dit jaar :P.
Leuk man, zeker na hoe t vorig jaar liep :Y Hoop wel dat ze geleerd hebben van die kampeerchaos, maar dat zal wel.
pi_157155370
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Leuk man, zeker na hoe t vorig jaar liep :Y Hoop wel dat ze geleerd hebben van die kampeerchaos, maar dat zal wel.
Ja en die weg naar de camping toe :( daar zijn echt duizende bolderkarretjes, steekwagentjes etc. gesneuveld _O-
pi_157156038
Wintertijd is ook best lastig.
pi_157156039
Om 12u dus ook RaR met acts.
pi_157156046
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Om 12u dus ook RaR met acts.
Ja was te verwachten.

KoRn hoopte ik vorig jaar al een beetje op. Had ze toen wel me Slipknot enzo verwacht.
pi_157156053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja was te verwachten.

KoRn hoopte ik vorig jaar al een beetje op. Had ze toen wel me Slipknot enzo verwacht.
Tis wel een beetje een belegen act ondertussen, maar als ze bv. hun debuutalbum spelen (wat ze volgens mij op een eerdere/huidige tour doen/deden) is het best interessant.
pi_157156118
Ik hoop vandaag beetje op zoiets:

Black Sabbath = Red Hot Chili Peppers
Volbeat- King Diamond - KoRn - NOFX - Amon Amarth - Disturbed - Dropkick Murphys

En dan nog wat Duitse meuk :) en ik vrees dat 30STM er ook bij gaat zitten.
pi_157156138
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop vandaag beetje op zoiets:

Black Sabbath = Red Hot Chili Peppers
Volbeat- King Diamond - KoRn - NOFX - Amon Amarth - Disturbed - Dropkick Murphys

En dan nog wat Duitse meuk :)
Dat lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk. Al is het niet zo zeker meer met de DEAG festivals dat al die namen naar RaR gaan, die kunnen ook zomaar wat wegkapen.

Verwacht Sabbath en RHCP wel, plus Volbeat. Verder is het denk ik beetje stuivertje wisselen tussen RaR/RiP en de DEAG's.
pi_157156692
Red Hot Chili Peppers, Black Sabbath und Volbeat exklusiv!
Zwillingsfestivals in Mendig und Nürnberg vom 3. - 5. Juni
Schon mehr als 30 Acts bestätigt!

Einen Urknall verschiedener Musikwelten präsentieren Rock am Ring und Rock im Park vom 3. - 5. Juni 2016 in Mendig und Nürnberg. Nach dem Jubiläumsrekord mit insgesamt 175.000 Besuchern fiebern die Fans seit Monaten den Neuauflagen entgegen, die zwei der wichtigsten Rockbands aller Zeiten an der Spitze des Line-Up vereinen:

Die Red Hot Chili Peppers, die nach langer Abwesenheit am Anfang eines mit Spannung erwarteten neuen Live-Zyklus stehen, und Black Sabbath, legendäre Pioniere des Heavy Metal, auf ihren als ,,The End" angekündigten finalen Auftritten, zum ersten und letzten Mal bei den Zwillingsfestivals.

Rock am Ring, am sensationellen neuen Standort, dem Flugplatz Mendig, und Rock im Park auf dem Nürnberger Zeppelinfeld, bieten ein eklektisches Programm, das die besten Bands unterschiedlichster und relevanter Genres an drei Tagen auf vier Bühnen vereint. Kein Einheitsbrei, sondern Vielfalt lautet wie stets die Maxime bei einer Festival-Kompilation, die mehr als 90 Protagonisten der Musikszene umfassen wird.

RHCP, wie die Chili Peppers auch genannt werden, und Black Sabbath mit den Originalmitgliedern Ozzy Osbourne, TonyIommi und Geezer Butler werden flankiert von einer Vielzahl weiterer Headliner und attraktiver Rock-Rookies. Volbeat, die dänischen Rock-Superstars, premieren ihr im Frühjahr erscheinendes Album nur bei RaR und RiP. Die kanadischen Punkrocker Billy Talent sind mit neuer CD ebenso am Start wie die Hamburger Hip-Hop-Heroen Fettes Brot sowie Major Lazer, der derzeit hellste Stern am Himmel der elektronischen Musik.

Großes Metal-Kino bringen die Deftones, Korn, Bring Me The Horizon, Disturbed, Bullet For My Valentine, Amon Amarth, Trivium, Of Mice & Men, Architects oder The Amity Affliction auf die unterschiedlichen Bühnen.

Mit Biffy Clyro, The 1975 und Rudimental konnten zudem drei der wichtigsten aktuellen britischen Formationen verpflichtet werden.

Abgerundet wird die erste Bandwelle mit nationalen Highlights wie Alligatoah, Heaven Shall Burn, SDP, Lexy & K-Paul, Frittenbude oder Heisskalt. Bereits über 30 Bands haben ihre Teilnahme an den populärsten deutschen Open Airs zugesagt. Beste Voraussetzungen für ein gewaltiges Spektakel.

Für Rock am Ring und Rock im Park steht ab 30. Oktober 2015 ein limitiertes Frühbucher-Kontingent an 3-Tage-Festivaltickets für 170,- Euro inkl. Parken, Campen, Vorverkaufsgebühr sowie 10,- Euro rückzahlbares Müllpfand unter www.eventim.de zur Verfügung. Hinzu kommen Buchungs- und evtl. Versandgebühren.

Hardtickets sind exklusiv unter www.rock-am-ring.com und www.rock-im-park.com erhältlich.

Darüber hinaus bietet Rock am Ring seinen Fans spezifische Camping-Optionen an:

Das Rock am Ring Rock'n'Roll Camping Ticket ermöglicht Camping mit Anschlussmöglichkeit an Stromverteiler im Umkreis sowie bevorzugte Parkplätze in Nähe des Haupteingangs.

Wer mit Wohnmobil, Wohnwagen, PKW-Bus (Camper) oder Faltanhänger anreist, kann zusätzlich zum 3-Tage-Festivalticket eine Caravan Plakette für zwei spezifische Bereiche erwerben.

Die Rock am Ring Experience verbindet erneut Festival-Feeling und Komfort. So kann man Rock am Ring hautnah, aber doch bequem erleben. Die Rock am Ring Experience mit ihren verschiedenen Optionen ist ein Feelgood-Paket für alle Besucher, die ein Erlebnis der besonderen Art suchen - mit Parken und dem eigenen Camp in größtmöglicher Nähe zu den Hauptbühnen. Ausführliche Informationen unter www.rock-am-ring.com.

Green Camping wird auf einem Teil der Campingflächen angeboten. Kühlschränke, Möbel oder große Anlagen sind hier nicht gestattet. Eigenverantwortliche Müllbeseitigung und Nachtruhe werden vorausgesetzt. Die Registrierung zum Green Camping beginnt in Kürze.

Bei Rock im Park besteht die exklusive Möglichkeit, an der Zeppelin Stage zu campen. Hierfür steht ein limitiertes Kontingent an Rock im Park Zeppelin Stage Tickets zur Verfügung.

Weitere Informationen rund um Rock am Ring und Rock im Park sowie die Allgemeinen Geschäftsbedingungen finden sich unter www.rock-am-ring.com und www.rock-im-park.com.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 11:58:17 ]
pi_157156731
Major Lazer en Rudimental, pls :')
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 oktober 2015 @ 12:01:32 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157156760
Prima namen :Y
pi_157156764
Deftones _O_
pi_157156806
Volledige lijst:

Alligatoah
Amon Amarth
Architects
August Burns Red
Beach Slang
Biffy Clyro
Billy Talent
Black Sabbath
Bring Me The HOrizon
Bullet For My Valentine
Deftones
Disturbed
Fettes Brot
Frittenbude
Heaven Shall Burn
Heisskalt
Issues
Johnossi
KoRn
Lexy & K-Paul
Major Lazer
Milliarden
Of Mice & Men
Red hot Chili Peppers
Rudimental
SDP
Tesseract
The 1975
The Amity Affliction
Trivium
Volbeat
pi_157156820
Major Lazer en Rudimental vind ik echt huilen. Hoe onorigineel kan je zijn. Verder dikke prima.

Trivium, Deftones, Korn, BFMV, BMTH, Biffy Clyro, Billy Talent, Amon Amarth _O_ dik lijstje
pi_157156858
En misschien moeten die Duitsers gewoon het woord 'exclusief' eens opzoeken in het woordenboek.

Want Black Sabbath staat dus nu 'exclusief' in Berlijn, en 'exclusief' op Rock am Ring / Rock im Park.

MAKE UP YOUR MIND

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 12:10:54 ]
pi_157156888
Ach ik denk dat er best kans in zit dat we weer gaan.

En Major Lazer zal wel een LNS zijn. Tsja is gewoon een festival act wat wel werkt. Rudimental vind ik stukken saaier.
pi_157157016
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
En misschien moeten die Duitsers gewoon het woord 'exclusief' eens opzoeken in het woordenboek.

Want Black Sabbath staat dus nu 'exclusief' in Berlijn, en 'exclusief' op Rock am Ring / Rock im Park.

MAKE UP YOUR MIND
Tegen die tijd hebben we weer een West- en Oost-Duitsland. Dus in dat kader klopt het wel.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:24:03 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157158225
Hmm ok. Best wel wat interessante dingen er tussen. Niet heel veel geweldigs, maar toch wel wat leuke dingen.

Sowieso dat Disturbed weer gaat touren vind ik wel super :D

Leuke dingen tot nu toe:

Disturbed
KoRn
Volbeat

Wat ook wel aardig is:

Bullet for my Valentine (strakke liveband)
Red Hot Chili Peppers (nog nooit gezien, ben wel benieuwd)

Verder nog niet heel veel waar ik warm voor loop.
Aan de ene kant wil ik Black Sabbath wel een keer zien, want: Black Sabbath. Aan de andere kant vond ik Ozzy de laatste keer (en enige keer) dat ik hem gezien heb zo verschrikkelijk slecht dat ik er bij ben weg gelopen.
Deftones hebben ook wel wat redelijke nummers, maar is ook niet echt mijn ding. Net als Bring Me The Horizon.
pi_157159196
Amon Amarth was een paar jaartjes terug ook wel tof op Fortarock, staan op sommige metal festivalletjes ook hoog op de bill.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:17:16 #64
10863 AgeEll
pi_157160237
Ik ben echt supertevreden. De enige band die op andere plekken speelt die RaR nu niet heeft is Rammstein. Van de bands die recentelijk een cd hebben uit hebben gebracht staan ze nu bijna allemaal op RaR. Blijft mijn favo festival.

Architects - Biffy Clyro - Black Sabbath
Bring Me The Horizon - Bullet For My Valentine
Deftones - Disturbed - KoRn - Of Mice & Men - Red hot Chili Peppers -
Trivium - Volbeat

Allemaal prima namen.
pi_157160582
Ja ik had graag liever wat anders gezien dan Volbeat, heb ik vrij vaak gezien de laatste jaren. Maar goed misschien komt er nog wat bij in de volgende lichting.

Maar met Black Sabbath ben ik wel heel blij, stond nog op mijn bucketlist en zeker met hun afscheid lijkt het me nog 1x de moeite wel om ze te zien. RHCP is gewoon leuk voor erbij. Ook Deftones moest ik eens zien en vind het een aangename boeking.
pi_157160598
Hoop dat er eea door komt naar Download. En gezien de Ozzfest bevestiging; Jane's Addiction lijkt me ook wel erg gaaf als die europa meepakken.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:33:27 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157161530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik had graag liever wat anders gezien dan Volbeat, heb ik vrij vaak gezien de laatste jaren. Maar goed misschien komt er nog wat bij in de volgende lichting.

Maar met Black Sabbath ben ik wel heel blij, stond nog op mijn bucketlist en zeker met hun afscheid lijkt het me nog 1x de moeite wel om ze te zien. RHCP is gewoon leuk voor erbij. Ook Deftones moest ik eens zien en vind het een aangename boeking.
Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.
pi_157161543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.
Vorig jaar was The Prodigy ook later (toen dacht iedereen dat Slipknot wel 1 dag ging headlinen). Maar goed ik denk dat je gelijk hebt.
pi_157162083
Ik hoop eigenlijk nog wel op NOFX en Dorpkick Murphys :).
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:12:50 #70
10863 AgeEll
pi_157162338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook 1 headliner te missen maar dat is dan natuurlijk Volbeat.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:13:58 #71
10863 AgeEll
pi_157162363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:

deftones sloeg steeds RaR over de laatste jaren, ook erg blij. Staat erg veel rock tussen. Weet niet of er nog meer rock/metal bij komt of dat het nu aangevuld wordt met Duitse hip/hop meuk, maar ik ben al aardig tevreden.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:14:33 #72
10863 AgeEll
pi_157162382
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop dat er eea door komt naar Download. En gezien de Ozzfest bevestiging; Jane's Addiction lijkt me ook wel erg gaaf als die europa meepakken.
je gaat toch naar download?? Wil graag Iron Maiden/Rammstein zien?
pi_157162589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:13 schreef AgeEll het volgende:

[..]

deftones sloeg steeds RaR over de laatste jaren, ook erg blij. Staat erg veel rock tussen. Weet niet of er nog meer rock/metal bij komt of dat het nu aangevuld wordt met Duitse hip/hop meuk, maar ik ben al aardig tevreden.
Me2

Dropkick Murphys is natuurlijk altijd goed voor het sfeer gehalte. En NOFX kan voor een vleugje punk zorgen op het affiche. Want dat mis ik nog op dit moment.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:00:14 #74
10863 AgeEll
pi_157164400
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Me2

Dropkick Murphys is natuurlijk altijd goed voor het sfeer gehalte. En NOFX kan voor een vleugje punk zorgen op het affiche. Want dat mis ik nog op dit moment.
ik niet, beiden echt niet mijn ding :P
  woensdag 28 oktober 2015 @ 21:43:24 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157170391
Beetje goede punk mis ik wel, maar dat mis ik al jaren op festivals eigenlijk :P
Tijd van de punkrock is een beetje over.

Net met mijn vrouw over gehad en die is alweer helemaal enthousiast. Dus waarschijnlijk gaan we komend jaar wel weer na 1 jaartje afwezigheid :')
  woensdag 28 oktober 2015 @ 21:43:41 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157170406
Btw, zijn er een beetje betaalbare hotels in de buurt? En hoe kun je er dan komen met de auto?
  woensdag 28 oktober 2015 @ 21:46:23 #77
10863 AgeEll
pi_157170541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Komakie het volgende:
Btw, zijn er een beetje betaalbare hotels in de buurt? En hoe kun je er dan komen met de auto?
Het was echt super geregeld voor de autos. Ze hadden een dagparkeerplaats op 10min lopen. Elke dag zonder file en zat plaats.

Wij zaten op 20min rijden in een dorpje. Er is volgens mij wel wat te vinden.
pi_157175032
Beach Slang klinkt ook tof!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:20:51 #79
10863 AgeEll
pi_157178639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Beach Slang klinkt ook tof!
gaat wel ja. Alleen ga ik mij daar pas echt in verdiepen als ik de timetable weet. Nu heb ik al genoeg leuks dat ik wil zien.
pi_157179716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:20 schreef AgeEll het volgende:

[..]

gaat wel ja. Alleen ga ik mij daar pas echt in verdiepen als ik de timetable weet. Nu heb ik al genoeg leuks dat ik wil zien.
Mwah dat vind ik juist het leuke om je nu al in te verdiepen. Straks bij de nieuwe aankondigingen neem ik dan tegen die tijd wel weer wat mee om in te verdiepen.

Zo leer je toch soms wel fijne muziekjes kennen
  donderdag 29 oktober 2015 @ 11:58:54 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157180151
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Het was echt super geregeld voor de autos. Ze hadden een dagparkeerplaats op 10min lopen. Elke dag zonder file en zat plaats.

Wij zaten op 20min rijden in een dorpje. Er is volgens mij wel wat te vinden.
Klinkt goed. Dat was 1 van de dingen die toch niet zo best was aan de Ring.
pi_157181811
Maar dan heb je wel altijd iemand die niet kan drinken:P?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:36:16 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157181846
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar dan heb je wel altijd iemand die niet kan drinken:P?
Ik drink sowieso niet en mijn vrouw drinkt ook niet :')
pi_157182020
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik drink sowieso niet en mijn vrouw drinkt ook niet :')
O dat is dan makkelijk.

Vorig jaar ging het aardig goed bij ons. Fijn dat ze daar ook gewoon bier komen brengen _O_
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:01:27 #85
10863 AgeEll
pi_157182317
wij switchen in de groep ook van bob, maar we zuipen er ook nooit op los. Behalve de donderdag ervoor dan :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:29:48 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157183552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O dat is dan makkelijk.

Vorig jaar ging het aardig goed bij ons. Fijn dat ze daar ook gewoon bier komen brengen _O_
Bij ons is het altijd vechten wie er uiteindelijk naar huis mag rijden ipv wie mag drinken :')
pi_157183838
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij ons is het altijd vechten wie er uiteindelijk naar huis mag rijden ipv wie mag drinken :')
Fijn :P.

Ik vind het best fijn om zelf niet te hoeven rijden. Maar wij zitten dan ook wel ergens op de camping. Alleen dit jaar wel gewoon op tijd vertrekken :X
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:04:57 #88
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_157189124
Geen slechte namen zo te zien! In ieder geval 2 headliners die ik nog nooit live gezien heb. Eens kijken hoe de stemming is bij de maten.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_157199612
quote:
Vorverkaufsstart für Rock am Ring & Rock im Park 2016

​Heute geht es los!

Ab 12:00 Uhr startet der Vorverkauf für Rock am Ring & Rock im Park 2016 unter www.eventim.de/rock-am-ring und www.eventim.de/rock-im-park.

Hardtickets sind auf den Festival Homepages unter www.rock-am-ring.com/tickets und www.rock-im-park.com/tickets erhältlich.

Alligatoah
Amon Amarth
Architects
August Burns Red
Beach Slang
Biffy Clyro
Billy Talent
Black Sabbath
Bring Me The Horizon
Bullet For My Valentine
Deftones
Disturbed
Fettes Brot
Frittenbude
Heaven Shall Burn
Heisskalt
Issues
Johnossi
Korn
Lexy & K-Paul
Major Lazer
Milliarden
Of Mice & Men
Red Hot Chili Peppers
Rudimental
SDP
TesseracT
The 1975
The Amity Affliction
Trivium
Volbeat
u.v.m.
pi_157199631
¤170 early bird, das toch ook geen geld eigenlijk. Lijkt me voor Pinkpop ook steeds lastiger hun 'geen early bird, geen vroege VVK' vol te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 10:17:47 ]
pi_157199688
Knoop is al door gehakt. We zijn er opnieuw bij dit jaar *O*
pi_157201053
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:44:20 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157201159
Ah ik had Johnossi nog helemaal niet gezien. *O*
pi_157201427
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik had Johnossi nog helemaal niet gezien. *O*
Ik kende het nog niet maar die hebben prima nummertjes gemaakt :).
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:00:07 #95
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157201438
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik kende het nog niet maar die hebben prima nummertjes gemaakt :).
Ja paar keer bovenzaal Paradiso en Haldern gezien. Leuke band :Y
pi_157201925
Voorlopige map:

Er zijn ook geen VIP campings meer dus.
pi_157201957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorlopige map:

[ afbeelding ]

Er zijn ook geen VIP campings meer dus.
Maar is er meer camping dan vorig jaar?
pi_157202098
Het lijkt wel alsof er meer parkeerplaats is als campingplaatsen zoals ik op die kaartje kijk. :P
pi_157203227
Kaarten zijn besteld *O*
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:45:17 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157203295
Wat is general en green parking? Van de campings?
pi_157203592
zo koekoek, ik zou nog even wachten met m'n tickets afrekenen

vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:54:20 #103
10863 AgeEll
pi_157204466
quote:
Waar vond je poster?

Wat staat fettes brot hoog
pi_157204774
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:54 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Waar vond je poster?

Wat staat fettes brot hoog
Stond op Facebook
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:42:28 #105
10863 AgeEll
pi_157207489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Stond op Facebook
zag t........ :+
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:07:24 #106
362731 Mormor
000503030154221
pi_157207906
Hoe is het terrein daar? Vond het op het circuit toen niet super chill op dat beton overal
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:52:35 #107
10863 AgeEll
pi_157208689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:07 schreef Mormor het volgende:
Hoe is het terrein daar? Vond het op het circuit toen niet super chill op dat beton overal
beton had z'n voors en tegens, maar het nieuwe terrein is heerlijk ruim opgezet. mooie weide.
Zelfs zo ruim dat ik niet geloof dat er 90k aan mensen rondliep.

Geen overdreven rijen bij de bar/wc gezien
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:53:36 #108
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_157211102
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar is er meer camping dan vorig jaar?
Er is zeker meer camping dan vorig jaar! Tenminste, als je overloopveldjes niet meerekent. Want zo te zien hebben ze nu ook overloopveldjes van vorig jaar ook maar vast ingetekend. De camping was vorig jaar namelijk super snel vol. Dus daar hebben ze iig van geleerd en dat is positief want dat betekend dat de faciliteiten nu ook op volle sterkte zijn.

Het veld was prachtig, het was veel makkelijker om vooraan te staan als op de ring en ik heb ook geen rivieren van mensen meegemaakt dit jaar. Geen allemaal veel relaxter.
pi_157218643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef AgeEll het volgende:

[..]

je gaat toch naar download?? Wil graag Iron Maiden/Rammstein zien?
Uiteindelijk Hellfest geworden dus, hebben ook Sabbath en Rammstein, en veel leuks in de breedte.

'Mis' dan Maiden als je het afzet tegen Download, maar had al kaartjes voor hun show in Gelredome, zouden we verkopen als we naar Download gingen, maar houden we nu.

Ook grappig, Hellfest (197,50) + Maiden in Gelredome (75) kost evenveel als een Download ticket (£205).
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:50:25 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157223081
Hellfest ziet er ook wel ok uit, maar ik ga toch voor RaR.
Al is het maar voor de nostalgie die er bij zit. Ik ben benieuwd of het net zo gaat bevallen als op de Ring.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:50:47 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157223090
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uiteindelijk Hellfest geworden dus, hebben ook Sabbath en Rammstein, en veel leuks in de breedte.

'Mis' dan Maiden als je het afzet tegen Download, maar had al kaartjes voor hun show in Gelredome, zouden we verkopen als we naar Download gingen, maar houden we nu.

Ook grappig, Hellfest (197,50) + Maiden in Gelredome (75) kost evenveel als een Download ticket (£205).
Ik vind Maiden wel belachelijk duur. :(
En dan zit je ook nog in dat schijtstadion.
pi_157224722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind Maiden wel belachelijk duur. :(
En dan zit je ook nog in dat schijtstadion.
Jij bent niet de enige... er zijn nu zelfs nog staanplaatsen beschikbaar, ruim 3 weken na start VVK. Gaat me helemaal niks verbazen dat áls dat zo doorgaat het verplaatst wordt naar Ziggo Dome ofzo.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:46:36 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157225176
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige... er zijn nu zelfs nog staanplaatsen beschikbaar, ruim 3 weken na start VVK. Gaat me helemaal niks verbazen dat áls dat zo doorgaat het verplaatst wordt naar Ziggo Dome ofzo.
Als de kaarten dan ook wat goedkoper worden zou ik dat niet erg vinden.
Maar goed, dat zal niet gebeuren natuurlijk.
pi_157226711
Ik zie veel positieve reacties op de booking van Major Lazer. Volgens mij is die daar minder vaak te zien dan hier in NL.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:36:04 #115
10863 AgeEll
pi_157232315
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie veel positieve reacties op de booking van Major Lazer. Volgens mij is die daar minder vaak te zien dan hier in NL.
tja, tis ook een populaire artiest. (Vooral onder jongeren) Ik sla m wel over
pi_157245453
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef AgeEll het volgende:

[..]

tja, tis ook een populaire artiest. (Vooral onder jongeren) Ik sla m wel over
zal wel avondje Alterna afsluiten. Als er niks anders staat ga ik wel even kijken. Met Billy Talent heb ik eigenlijk vrij weinig, doet me weinig die muziek.

Hoop dat we Megadeth overinges ook nog gaan krijgen.
  zondag 1 november 2015 @ 22:10:36 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157258801
The Offspring tourt ook weer rond die tijd. Ook altijd een optie. Alleen wil ik ze nou wel eens later op de avond zien. Met lichteffecten heb je dan toch iets meer show, aangezien het verder een stelletje saaie ouwe lullen zijn :P
pi_157261252
Ja The Offspring zou me ook wel leuk lijken als LNS ofzo. De klassiekertjes blijven leuk.

Dit klinkt imo ook niet verkeerd!
  maandag 2 november 2015 @ 09:05:55 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157263775
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja The Offspring zou me ook wel leuk lijken als LNS ofzo. De klassiekertjes blijven leuk.

Dit klinkt imo ook niet verkeerd!
Ze hebben nu elke keer als act voor de hoofdact gestaan. Dan mogen ze ook wel eens laat op Alterna (of hoe heet dat tegenwoordig) zijn. Liever geen LNS. Vind ik te laat :P
pi_157264265
Ik vond het in 2012 ronduit ruk, in 2014 wat beter. Maar goed, zo'n act om de twee jaar programmeren hoeft van mij ook weer niet...
  maandag 2 november 2015 @ 10:22:26 #121
10863 AgeEll
pi_157264558
Same here. Vond t de laatste paar echt supersaai. Stond wel beide keren ook ver weg en 1x regende het ook volgens mij. Dat helpt ook niet.
pi_157268011
Ik heb ze 2011 toen op Lowlands gezien en toen ging de hele tent uit zijn bol. Maar of het nou echt goed is weet ik ook niet meer :P. Viel volgens mij best mee.
  maandag 2 november 2015 @ 14:51:18 #123
10863 AgeEll
pi_157269375
Bij Rock am Ring stonden ze op mainstage en dat gaat dan niet echt los. Om eerlijk te zijn heb ik dat wel vaker bij RaR als je verder weg staat. Dan staat er toch veel man om je heen niks te doen. In een tent gaat het sneller lekker los. Daarom ben ik ook blij dat er weer een tent staat op RaR.
pi_157269390
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef AgeEll het volgende:
Bij Rock am Ring stonden ze op mainstage en dat gaat dan niet echt los. Om eerlijk te zijn heb ik dat wel vaker bij RaR als je verder weg staat. Dan staat er toch veel man om je heen niks te doen. In een tent gaat het sneller lekker los. Daarom ben ik ook blij dat er weer een tent staat op RaR.
Helemaal mee eens, vooral in 2012 sloeg het enorm dood.
pi_157270049
Die tent vond ik vorig jaar ook soms behoorlijk dood hoor. Ben er niet heel vaak geweest maar vaak stond die tent maar half vol. Ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

Maar ik probeer meestal wel mijn plekje zo dichtbij mogelijk te vinden. In de verte kan sowieso alles snel dood slaan. Heb vorig jaar alleen bij Slash ver achteraan gestaan (we kwamen toen net uit de tent) en die vond ik dan ook behoorlijk saai.
  maandag 2 november 2015 @ 15:42:30 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157270445
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb ze 2011 toen op Lowlands gezien en toen ging de hele tent uit zijn bol. Maar of het nou echt goed is weet ik ook niet meer :P. Viel volgens mij best mee.
The Offspring is geen band die technisch hoogstaand is, maar wat ze spelen, spelen ze wel strak en de zang is over het algemeen (tegenwoordig) ook redelijk.
Maar die tent ging inderdaad toen aardig los. Ik stond toen vooraan en dat was toen best een mooi feestje :)
pi_157276417
Ik ben toch wel benieuwd naar Black Sabbath. Misschien hebben we wel geluk dat ze Mei een maandje vrij hebben en dan RAR daarna pas een tweede/derde gig hebben (ligt er aan of ze eerst op RAR of RIP spelen). Hopelijk is Ozzy dan nog wel een beetje bij stem.
  maandag 2 november 2015 @ 20:55:34 #128
10863 AgeEll
pi_157277678
Ze treden daarom ook om de dag op. Het is sowieso wel vet hoor. Zulke donkere, mooie nummers.

Het lijkt mij daarom dat ze op vrijdag op Rock im Park staan en dan op zondag op Rock am Ring. Die dagen schuiven elk jaar op dezelfde manier door.

Ik denk vrijdag Volbeat omdat ze op zondag op Fortarock staan, zelfde geldt voor Disturbed.
Zaterdag Peppers en zondag dan Black Sabbath.
pi_157278452
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef AgeEll het volgende:
Ze treden daarom ook om de dag op. Het is sowieso wel vet hoor. Zulke donkere, mooie nummers.

Het lijkt mij daarom dat ze op vrijdag op Rock im Park staan en dan op zondag op Rock am Ring. Die dagen schuiven elk jaar op dezelfde manier door.

Ik denk vrijdag Volbeat omdat ze op zondag op Fortarock staan, zelfde geldt voor Disturbed.
Mooie schematje zou dat zijn. Volbeat is voor mij toch de minste van de 3 waar ik naar uit kijk (al paar keer gezien). Al hoewel ik wel even moet zien wat ze met dat nieuw album gaan doen. Ik hoop nog wel op een leuke LNS erbij. Wat me best mogelijk lijkt aangezien Black Sabbath en Volbeat denk ik niet al te duur is.
  maandag 2 november 2015 @ 21:20:09 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157278489
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef AgeEll het volgende:

Disturbed en Volbeat zullen samen met nog wat bands wel op een metal dag staan ofzo.

Hoe zijn de podia eigenlijk ingedeeld? Wat is het hoofdpodium?
  maandag 2 november 2015 @ 21:21:34 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157278535
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mooie schematje zou dat zijn. Volbeat is voor mij toch de minste van de 3 waar ik naar uit kijk (al paar keer gezien). Al hoewel ik wel even moet zien wat ze met dat nieuw album gaan doen. Ik hoop nog wel op een leuke LNS erbij. Wat me best mogelijk lijkt aangezien Black Sabbath en Volbeat denk ik niet al te duur is.
Ik gok dat BS niet bepaald goedkoop is....
  maandag 2 november 2015 @ 22:27:03 #132
10863 AgeEll
pi_157280590
Eigenlijk zijn alterna en main nu even groot. Er is zoveel ruimte dat er genoeg man bij beide podia kan staan.
Vorig jaar sloten de Foo Fighter main af en toen begon Slipknot op alterna. Ook al het dat nu anders. Je kan op de beelden zien hoe druk t daar is.

dit is main:

dit is alterna

dinsdag 3 november 2015 @ 00:18:39 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157283405
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:27 schreef AgeEll het volgende:
Eigenlijk zijn alterna en main nu even groot. Er is zoveel ruimte dat er genoeg man bij beide podia kan staan.
Vorig jaar sloten de Foo Fighter main af en toen begon Slipknot op alterna. Ook al het dat nu anders. Je kan op de beelden zien hoe druk t daar is.

dit is main:

dit is alterna

Ik kan me er nog niet heel erg veel bij voorstellen, maar voor mijn gevoel ziet alles er heel klein uit. Terwijl er toch 80.000 man rond moeten lopen.
Het lijkt misschien ook wel minder omdat alles veel meer gespreid kan staan naar de zijkanten dan op de Ring. Daar hadden ze beperkte ruimte en stond iedereen in een soort van hele grote gang.

Nu lijkt het zich veel meer over de breedte uit te spreiden

Terwijl ik plaatjes aan het toevoegen ben denk ik bij mezelf "alsof iemand niet weet hoe het er vroeger uit zag." :')
pi_157299743
De Alterna was toch wel wat kleiner hoor, in de Breedte vrij lang. Maar maar na achteren was er minder ruimte na mijn idee? Al heb ik op de Alterna continu aan de rechter kant zo n beetje gestaan omdat je toch van die kant afkomt.

O en die Fettes Brot zou zomaar eens een Alterna afsluiter kunnen zijn. Zie dat ze in 2013 ook al in het donker speelde:

Moet zeggen dat ik dit vrij slecht vind. Dan vond ik dingen als Kraftklub, Deichkind en Marsimoto toch stukken beter (en in mindere maten Beatsteaks).
pi_157314296
Dat laatste Bring Me The Horizon album is best te pruimen moet ik zeggen. Terwijl ik voorheen nooit iets met die band heb gehad.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:54:32 #136
10863 AgeEll
pi_157315445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat laatste Bring Me The Horizon album is best te pruimen moet ik zeggen. Terwijl ik voorheen nooit iets met die band heb gehad.
Die hiervoor vind ik echt geweldig. Dat was al melodieuzer dan voorheen. Nu zijn ze wat doorgeslagen vind ik. Maar er staan wel een paar lekkere nummers op. Wil ze ook graag zien.
pi_157318714
Hardcopy kaarten vandaag in de brievenbus ontvangen _O_
  woensdag 4 november 2015 @ 20:41:02 #138
10863 AgeEll
pi_157321831
Vet. Wij moete nog ff wachten. Er is twijfel in de groep. Maar kan me niet indenken dat we niet gaan.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:59:14 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157327640
Bij ons is er nog twijfel wie er allemaal gaan. We willen sowieso met z'n 2en, maar de andere 2 weten het nog niet zeker.

Ik heb vanmiddag wel alvast een appartement geboekt voor 4 personen via Booking.com. Ik dacht, dan heb ik die maar vast :')

Kan hem toch zo weer annuleren als het moet....
  donderdag 5 november 2015 @ 00:03:17 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157327706
Nu nog kaarten :P
  donderdag 5 november 2015 @ 13:06:10 #141
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157333580
Oops per ongeluk rock im park kaarten besteld ipv rock am ring! Echt stom! Maar via internet aangeboden, hopen dat iemand ze wil.
pi_157333912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:06 schreef Rojick het volgende:
Oops per ongeluk rock im park kaarten besteld ipv rock am ring! Echt stom! Maar via internet aangeboden, hopen dat iemand ze wil.
Probeer ticketswap. Maar voor de volle prijs zal ik het niet weten.

Of je gaat toch een keer voor het Park.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:27:15 #143
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157333998
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Probeer ticketswap. Maar voor de volle prijs zal ik het niet weten.

Of je gaat toch een keer voor het Park.
Mja park is voor mij wat ver, hadden juist oppas geregeld voor m'n zoontje, zover rijden is niet echt handig dan.

Ticketswap is toch alleen e-tickets?
Heb t iig op viagogo gezet
pi_157334039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef Rojick het volgende:

[..]

Mja park is voor mij wat ver, hadden juist oppas geregeld voor m'n zoontje, zover rijden is niet echt handig dan.

Ticketswap is toch alleen e-tickets?
Heb t iig op viagogo gezet
Oja alleen e-tickets idd. Je hebt zeker geen annuleringsverzekering er opzitten? Anders had je daar wat mee kunnen doen. Of heel even bellen met eventim (als je daar de kaarten heb gekocht) en netjes je verhaal uitleggen en hopen dat ze je eventueel kunnen helpen?
  donderdag 5 november 2015 @ 13:31:50 #145
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157334095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Oja alleen tickets idd. Je hebt zeker geen annuleringsverzekering er opzitten? Anders had je daar wat mee kunnen doen. Of heel even bellen met eventim (als je daar de kaarten heb gekocht) en netjes je verhaal uitleggen en hopen dat ze je eventueel kunnen helpen?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Oja alleen tickets idd. Je hebt zeker geen annuleringsverzekering er opzitten? Anders had je daar wat mee kunnen doen. Of heel even bellen met eventim (als je daar de kaarten heb gekocht) en netjes je verhaal uitleggen en hopen dat ze je eventueel kunnen helpen?
Nee geen verzekering voor zover ik weet. Het was een duitse site van eventim en dat is niet echt mijn sterkste punt, of zou de nederlandse tak mij ook kunnen helpen?
pi_157334126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:31 schreef Rojick het volgende:

[..]

[..]

Nee geen verzekering voor zover ik weet. Het was een duitse site van eventim en dat is niet echt mijn sterkste punt, of zou de nederlandse tak mij ook kunnen helpen?
Stuur ze in mailtje in het Engels of haal er iemand bij die goed Duits kan. Denk dat de NL vestiging niet veel voor je kan doen.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:33:43 #147
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157334148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Stuur ze in mailtje in het Engels of haal er iemand bij die goed Duits kan. Denk dat de NL vestiging niet veel voor je kan doen.
Thanks voor de tip! ik ga het proberen!
pi_157334211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef Rojick het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! ik ga het proberen!
Your welcome, en je mag hier altijd vaker langskomen hoor *O*
  donderdag 5 november 2015 @ 13:41:09 #149
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157334328
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Your welcome, en je mag hier altijd vaker langskomen hoor *O*
Ik zal er aan denken :) Mail is verstuurd, now pray!
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:51:02 #150
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157354438
Update: reactie van eventim, ze gaan akkoord met de ticketruil! Word het toch rock am ring :D
pi_157354514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:51 schreef Rojick het volgende:
Update: reactie van eventim, ze gaan akkoord met de ticketruil! Word het toch rock am ring :D
Nice _O_ wel netjes van ze.
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:59:13 #152
447860 Rojick
Tangled abstract fallacy
pi_157354534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nice _O_ wel netjes van ze.
Zeker, Ben er erg blij mee!
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar dit is echt relaxed :)
pi_157354578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:59 schreef Rojick het volgende:

[..]

Zeker, Ben er erg blij mee!
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar dit is echt relaxed :)
Ja idd, nou toch een zorg minder!
pi_157417751
Sommige plaatjes van Billy Talent begin ik nu toch leuk te vinden. Misschien toch maar meepakken.
  maandag 9 november 2015 @ 01:05:02 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157418284
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Sommige plaatjes van Billy Talent begin ik nu toch leuk te vinden. Misschien toch maar meepakken.
Ik vind de stem van die zanger zo irritant. Verder valt het allemaal wel mee.
pi_157429542
30.000 kaarten reeds verkocht voor alleen RaR, nog early bird tot 17 november

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 18:15:52 ]
pi_157430796
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
30.000 kaarten reeds verkocht voor alleen RaR, nog early bird tot 17 november
Toch best netjes, hopelijk komen ze snel met nieuwe namen. Vorige keer zat er ook een klein maandje tussen.
  maandag 9 november 2015 @ 19:59:07 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157431964
Hmm hoeveel zijn ze na de early bird?
pi_157435119
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:59 schreef Komakie het volgende:
Hmm hoeveel zijn ze na de early bird?
Nog niet bekend. Vorig jaar was het ¤ 15,- verschil.
  maandag 9 november 2015 @ 23:16:15 #160
10863 AgeEll
pi_157438913
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Vond de laatste keer erg meevallen. Wel een paar leuke nummers maar die stem van de zanger kan ook irritant zijn. Als ik het zie is het niet erg. Als ik het mis ook niet.
  maandag 16 november 2015 @ 18:32:22 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157604712
Kaarten zijn gekocht :D

Btw, hoe zit het met een taxi rond het terrein? We gaan met z'n 4en en we zijn bang dat we niet helemaal dezelfde tijden hebben dat we op het terrein willen zijn.

Taxi zal wel prijzig zijn, denk ik? Is het überhaupt mogelijk?
  maandag 16 november 2015 @ 18:37:18 #162
10863 AgeEll
pi_157604830
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:32 schreef Komakie het volgende:
Kaarten zijn gekocht :D

Btw, hoe zit het met een taxi rond het terrein? We gaan met z'n 4en en we zijn bang dat we niet helemaal dezelfde tijden hebben dat we op het terrein willen zijn.

Taxi zal wel prijzig zijn, denk ik? Is het überhaupt mogelijk?
Niet op gelet bij dit terrein
pi_157617550
Ik heb ook niets gezien daar, heb eigenlijk wel trek in nieuwe namen :P (Megadeth, NOFX, Dropkick Murphys, The Offspring, Killswitch Engage, Pennywise, Slaves, The Melvins, Rival Sons, Ghost, Refused) of zo'n dergelijk lijstje :P.
pi_157617733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb ook niets gezien daar, heb eigenlijk wel trek in nieuwe namen :P (Megadeth, NOFX, Dropkick Murphys, The Offspring, Killswitch Engage, Pennywise, Slaves, The Melvins, Rival Sons, Ghost, Refused) of zo'n dergelijk lijstje :P.
Moet wel eea haalbaar zijn gezien GMM / Hellfest.
pi_157617914
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

*O*

Idd lijkt me ook wel. En de Early Bird is al bijna afgelopen dus dan mogen ze best met nieuwe namen komen.
  dinsdag 17 november 2015 @ 12:54:39 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157621536
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet haalbaar zijn?
Die 2 zijn niet in hetzelfde weekend en niet eens in hetzelfde land.
pi_157642184
Volgende week gelijk met Fortarock wat nieuwe namen hoop ik?
  woensdag 18 november 2015 @ 12:43:19 #168
10863 AgeEll
pi_157645557
Denk dat het nog wel even duurt
pi_157646073
rockamring twitterde op woensdag 18-11-2015 om 12:33:32 Danke an 51.968 Frühbucher, darunter 11.000 Rock 'N' Roll Camper! #RAR2016 #teamrockamring https://t.co/VItkzu78su reageer retweet
pi_157646137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:43 schreef AgeEll het volgende:
Denk dat het nog wel even duurt
Ja hoezo denk je dat?

Vorig jaar was de eerste lichting op 02/10/2014. De 2e was 04/11/2014.
  woensdag 18 november 2015 @ 13:13:16 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157646193
Ik vraag me af wanneer Rock im Rivier met wat nieuws komt. Dan weten we voor RaR misschien ook gelijk weer wat meer. In ieder geval wie er niet komen :P

En hoe zit het met Marek Lieberberg. Is die nou nog met iets bezig???
pi_157648213
rockamringblog twitterde op woensdag 18-11-2015 om 14:46:51 Rock am Ring / Rock im Park 2016: Teilnahme von Tenacious D angedeutet? Neue Bandwelle noch in dieser Woche! https://t.co/ZVuI7AF65K reageer retweet
  woensdag 18 november 2015 @ 16:00:32 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157649733
Deze week dus :)
  woensdag 18 november 2015 @ 16:01:02 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157649745
Tenacious D zou wel lachen zijn. De vorige keer vond ik ze wel leuk
  woensdag 18 november 2015 @ 23:21:21 #175
10863 AgeEll
pi_157661848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja hoezo denk je dat?

Vorig jaar was de eerste lichting op 02/10/2014. De 2e was 04/11/2014.
Ow dacht dat er toen meer tussen zat. Paar maanden.

Tenacious d heeft een festival in mei en juni in usa/canada. Denk niet dat ze overkomen. Zou kunnen, maar denk het niet.

Wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Nu staat veel hetzelfde op de verschillende festivals
pi_157664677
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:21 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ow dacht dat er toen meer tussen zat. Paar maanden.

Tenacious d heeft een festival in mei en juni in usa/canada. Denk niet dat ze overkomen. Zou kunnen, maar denk het niet.

Wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Nu staat veel hetzelfde op de verschillende festivals
Mwah RAR heeft nooit echt iets heel exclusiefs staan naar mijn weten?

Ik verwacht nog wel wat namen van onderstaande festival (die ze gister bekend hebben gemaakt).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157670894
De Tenacioud D gerucht komt hier vandaan:

En er is een film die zo heet waar Jack Black de hoofdrol speler in is:
pi_157689354
Heeeey iedereen!

Ik ben 2 keer naar RaR geweest en kocht altijd mijn tickets bij Eventim.nl
Nu zijn er (NU AL?) geen tickets meer.

Weet iemand of ik nu moet wachten daar of ze ergens anders moet kopen? En zoja, waar? En kan het ergens met iDeal waar het betrouwbaar is?

Dankjewel!
pi_157689444
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef RootAbyss het volgende:
Heeeey iedereen!

Ik ben 2 keer naar RaR geweest en kocht altijd mijn tickets bij Eventim.nl
Nu zijn er (NU AL?) geen tickets meer.

Weet iemand of ik nu moet wachten daar of ze ergens anders moet kopen? En zoja, waar? En kan het ergens met iDeal waar het betrouwbaar is?

Dankjewel!
Ik denk dat ze die Early Bird kaarten niet meer hebben en en de nieuwe (duurdere) kaarten nog niet online hebben gezet. Probeer ze anders even te mailen of via social media aan te spreken.
pi_157689513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die Early Bird kaarten niet meer hebben en en de nieuwe (duurdere) kaarten nog niet online hebben gezet. Probeer ze anders even te mailen of via social media aan te spreken.
Zou ik doen, ik had ze net gebeld en toen kreeg ik een of andere chagrijnige vrouw aan de telefoon die ''niks kon garanderen over toekomstige kaarten''

Schoot er niks mee op
pi_157689564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:52 schreef RootAbyss het volgende:

[..]

Zou ik doen, ik had ze net gebeld en toen kreeg ik een of andere chagrijnige vrouw aan de telefoon die ''niks kon garanderen over toekomstige kaarten''

Schoot er niks mee op
Probeer anders via social media, daar moeten ze toch altijd net wat vriendelijker doen :P.

Benieuwd welke namen we er vandaag (hopelijk 12 uur) erbij gaan krijgen.

Edit: geen 12:00 uur dus zo te zien :P.

[ Bericht 7% gewijzigd door indiaantje89 op 20-11-2015 12:01:45 ]
pi_157690027
Denk 14uur
pi_157690737
rockamring twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 13:03:04 Die Sensation ist perfekt…It's time to bring out the best: @RealTenaciousD spielen bei Rock am Ring 2016!!! #RAR2016https://t.co/vywm7H3tFu reageer retweet
Ja Tenacious D _O_
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:26:28 #184
10863 AgeEll
pi_157692400
Apart 1 naam bekend maken
pi_157692451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:26 schreef AgeEll het volgende:
Apart 1 naam bekend maken
Ja had er ook meer verwacht. Misschien volgende week? (Forta komt dan ook met namen). Maar ben blij met Tenacious D. Stond nog op mijn bucketlist.
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:34:33 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157711447
Die zijn wel lachen. Vooral de humor was erg leuk. Jack Black is echt een koning :)
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:52:35 #187
10863 AgeEll
pi_157715830
Was een leuk optreden idd.
pi_157725897
Heb ze nog niet eerder gezien, dus voor mij is het sowieso een leuke boeking.

Heb nu al weer best veel op mijn lijstje staan wat ik wil zien, gaat goed komen dit jaar dus :).
  zaterdag 21 november 2015 @ 23:39:58 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157730578
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:52 schreef AgeEll het volgende:
Was een leuk optreden idd.
Het laatste stukje waarmee ze afscheid namen vond ik heerlijk :D
pi_157772696
Benieuwd wel wanneer ze een lijstje droppen. Was blij met Tenacious D maar had na die hint wel meer namen verwacht.
pi_157939469
Ik heb wel weer trek in nieuwe namen :s)
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:55:52 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157955799
Wie niet...
pi_157961452
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:55 schreef Komakie het volgende:
Wie niet...
NovaRock komt vandaag met nieuwe namen, meestal blijft RAR dan niet lang uit :D
pi_157962166
Novarock heeft dus:
+ Korn
+ Wanda
+ Twisted Sister
+ The Offspring
+ Billy Talent
+ Heaven Shall Burn
+ Breaking Benjamin
+ Skillet
+ Killswitch Engage
+ Steve 'n' Seagulls
+ Atreyu
+ The Amity Affliction
+ Attila

Toegevoegd.
Geen bijzondere lichting, dan toch The Offspring nog naar RAR? Twisted Sister zou ik ook nog leuk vinden.
  woensdag 2 december 2015 @ 12:31:07 #195
10863 AgeEll
pi_157962209
Breaking Benjamin zou vet zijn. Net zoals Three Days Grace vorig jaar een band die ik al een tijdje wil zien maar europa steeds negeren.
pi_157966376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:31 schreef AgeEll het volgende:
Breaking Benjamin zou vet zijn. Net zoals Three Days Grace vorig jaar een band die ik al een tijdje wil zien maar europa steeds negeren.
Yes en Steve 'N' Seagulls zou ook prima zijn. En ze negeerde Europa niet, de zanger durft alleen niet te vliegen :P.

Dus hup RAR schiet eens op :P
  woensdag 2 december 2015 @ 17:35:57 #197
10863 AgeEll
pi_157968053
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Yes en Steve 'N' Seagulls zou ook prima zijn. En ze negeerde Europa niet, de zanger durft alleen niet te vliegen :P.

Dus hup RAR schiet eens op :P
oh ja, gaat ie nu dan dan zwemmen?
pi_157968088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:35 schreef AgeEll het volgende:

[..]

oh ja, gaat ie nu dan dan zwemmen?
Per boot het is tenslotte bijna 5 december. Maar nu ze komen serieus per boot naar Europa:

pi_158101628
The Offspring naar Hurricane, die kunnen we dus wel afschrijven denk ik.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:47:22 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158103005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ga ik ook vanuit ja :(
pi_158108301
Zouden we misschien toch ook nog de headliner erbij krijgen die ook op Pinkpop/Werchter etc. zal staan? En dat Volbeat op een zelfde dag speelt na de originele headliner (RHCP of Black Sabbath) zoals Slipknot dat vorig jaar deed na de Foo Fighters?
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:23:20 #202
10863 AgeEll
pi_158110461
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ga er ook vanuit ja :)
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:44:25 #203
10863 AgeEll
pi_158111072
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden we misschien toch ook nog de headliner erbij krijgen die ook op Pinkpop/Werchter etc. zal staan? En dat Volbeat op een zelfde dag speelt na de originele headliner (RHCP of Black Sabbath) zoals Slipknot dat vorig jaar deed na de Foo Fighters?
Zou mij verbazen. Verwacht om eerlijk te zijn geen echt grote namen meer.
pi_158172687
Wir sind jetzt 100.000 in Mendig & Nürnberg and going strong.
Noch 1.500 Rock 'n' Roll Camping Tickets verfügbar für Rock am Ring

vrijdag 11 december 2015 @ 21:29:52 #205
10863 AgeEll
pi_158181222
Komende week maar kaarten kopen.
pi_158184432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:29 schreef AgeEll het volgende:
Komende week maar kaarten kopen.
Nice, als ik zo 'n plaatje zie krijg ik er weer helemaal zin in.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:05:24 #207
10863 AgeEll
pi_158189254
Ik blijf rar het fijnste festival vinden. Qua line-up/kosten/ligging/ Alleen is het dit jaar niet zeker wie er van de groep mee gaan. Dus bleven we wachten tot we een keuze moeten maken. Dat lijkt nu aangebroken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:39:18 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158195643
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:05 schreef AgeEll het volgende:
Ik blijf rar het fijnste festival vinden. Qua line-up/kosten/ligging/ Alleen is het dit jaar niet zeker wie er van de groep mee gaan. Dus bleven we wachten tot we een keuze moeten maken. Dat lijkt nu aangebroken.
Ik weet niet hoe het op de nieuwe plek is, maar het was altijd het leukste. De ligging was uniek en de sfeer was ook altijd super.
Vooral gezien dat laatste (en de line-up) toch maar weer besloten te gaan :)
pi_158220649
Sum41 en Me First And The Gimme Gimmes touren ook weer deze zomer. Lijkt me wel op RAR passen.
  zondag 13 december 2015 @ 19:08:33 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158221051
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Sum41 en Me First And The Gimme Gimmes touren ook weer deze zomer. Lijkt me wel op RAR passen.
Me first... heb ik nog nooit gezien. Zou wel leuk zijn.
Hun covers zijn soms echt hilarisch.

Sum41 heeft wel goede muziek, maar zijn live echt erg matig.
pi_158222109
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb Sum dan weer niet gezien.

Me First is muzikaal niet geweldig, maar enorm vermakelijk. Die show op Lowlands 2012 was helemaal prima!
  zondag 13 december 2015 @ 21:27:23 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158224727
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb Sum dan weer niet gezien.

Me First is muzikaal niet geweldig, maar enorm vermakelijk. Die show op Lowlands 2012 was helemaal prima!
Luister maar eens een paar liedjes van ze en zoek dan eens een paar live video's van ze op. Dan merk je het verschil :P
pi_158228696
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Luister maar eens een paar liedjes van ze en zoek dan eens een paar live video's van ze op. Dan merk je het verschil :P
Ach op RAR zullen ze ook niet gigantisch hoog op het affiche staan vermoed ik. Zou het toch wel keertje willen zien. Liever zoiets dan een band die je al 10x hebt gezien.
pi_158255399
NOFX (en Limp Bizkit) naar Chiemsee Summer. Dus die gaan ook niet komen naar RAR. Jammer had wel hoop op NOFX omdat ze ook in Wenen staan.
  donderdag 17 december 2015 @ 20:36:54 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158314695
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach op RAR zullen ze ook niet gigantisch hoog op het affiche staan vermoed ik. Zou het toch wel keertje willen zien. Liever zoiets dan een band die je al 10x hebt gezien.
Ligt er aan wat ik die 10 keer van die band vond ;)
pi_158329024
+We Came As Romans

[ Bericht 57% gewijzigd door indiaantje89 op 18-12-2015 14:45:46 ]
pi_158332828
Somethings comming:

PanicAtTheDisco twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 16:50:43 Germany, you ready for this?! Playing @rockamring + @rockimpark_com in June. Get your tickets: https://t.co/POyC75R9B6 reageer retweet
pi_158332986
Birdy Nam Nam, Breaking Benjamin, Chefboss, DCVDNS, Foals,Halestorm, Killswitch Engage, Olson, One Ok Rock, Panic! At The Disco, Raf Camora, Rival Sons, Schnipo Schranke, Shinedown, Sixx:A:M, Skillet, The Struts, Walk The Moon, We Canme As Romans, While She Sleeps, Wirtz

Blij met: Birdy Nam Nam, Bearking Benjamin, Foals, Halestorm, Killswithc Engage, Panic! At The Disco.

Maar gene geweldige lichting. Maar goed heb al veel open staan :).
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:44:01 #219
10863 AgeEll
pi_158333322
Blij met: Breaking Benjamin, Foals,Halestorm, Killswitch Engage, Shinedown,

Weer prima lichting namen. Is niet veel wat ik nu echt mis. Blijft t lekkerste festival :)
pi_158333544
Ik was Graveyard nog vergeten. Vanaaf is verdiepen in wat ik niet ken.
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:55:16 #221
10863 AgeEll
pi_158333575
jep ga ook vanavond ff verdiepen. sommige bands ken ik alleen qua naam en ook best veel helemaal niet.
altijd leuk :)
pi_158333598
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:55 schreef AgeEll het volgende:
jep ga ook vanavond ff verdiepen. sommige bands ken ik alleen qua naam en ook best veel helemaal niet.
altijd leuk :)
Wat moet ik van Shinedown luisteren?
pi_158333741
Lol iemand die ik ken die helemaal into japan is jaloers omdat One Ok rock komt.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:23:17 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158341665
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

The sound of madness. Die CD is wel ok. Vooral de eerste paar nummers.
De rest ken ik niet echt.

Verder trouwens niet veel boeiende namen.
Panic at the Disco :') (Stiekem is dat ene nummer van hun nog wel leuk ook :P)
Halestorm wil ik wel eens live zien. Hebben wel wat aardige liedjes.

De rest zegt me niet heel veel.
pi_158342511
Zit toch wel weer wat leuks bij hoor.

The Struts, Writz en Walk The Moon staan ook op het lijstje ^O^ .

Laatst genoemde kende ik eigenlijk wel van:

Nooit eigenlijk de band achter dit nummer geweten.
pi_158342635
Foals staat trouwens wel erg laag op het lijstje. Kan een aantal festivals in Europa headlinen, maar hier staan ze onder The 1975... :P
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:00:33 #227
10863 AgeEll
pi_158343218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Zit toch wel weer wat leuks bij hoor.

The Struts, Writz en Walk The Moon staan ook op het lijstje ^O^ .

Laatst genoemde kende ik eigenlijk wel van:

Nooit eigenlijk de band achter dit nummer geweten.
wat een ongeloof klote nummer vind ik dat. :P
pi_158343360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef AgeEll het volgende:

[..]

wat een ongeloof klote nummer vind ik dat. :P
Gaat wel werken op een festival denk ik zo.

Maar heb al veel wat ik wil zien. Al had ik stiekem toch nog gehoopt op iets als Megadeth of een NOFX ofzo, maar dat zit er niet meer in.

Ach hier gaan er weer keuze gemaakt moeten worden. Staat weer veel op het lijstje wat ik wil zien. Al vond ik de eerste lichting wel vele malen beter dan de tweede, mja daar zaten de grote namen ook bij natuurlijk (Tenacious D even niet als 2e lichting gerekend natuurlijk).
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:06:36 #229
10863 AgeEll
pi_158343483
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nieuwe cd is wel weer leuk. Eigenlijk staan op elke cd een paar stevige (de betere) nummers en een paar ballads / amerikaanse soft rocknummers.

pi_158354740
Best wel knap, dat Breaking Benjamin.
Zeker omdat de zanger Benjamin Burnley meer fobieën heeft dan fans. En zijn voornamelijkste weerhield hem van hierheen komen. Vliegangst. Gaan ze hem compleet platgooien met drugs? :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:55:26 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158358426
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:54 schreef chansadres het volgende:
Best wel knap, dat Breaking Benjamin.
Zeker omdat de zanger Benjamin Burnley meer fobieën heeft dan fans. En zijn voornamelijkste weerhield hem van hierheen komen. Vliegangst. Gaan ze hem compleet platgooien met drugs? :D
Net zoals ze vroeger met Mister T deden in The A Team ;)
  dinsdag 29 december 2015 @ 09:56:06 #233
10863 AgeEll
pi_158627450
Niet mijn favo band, maar het hoorde er een beetje bij.
Toch leuk ze gezien te hebben, meerdere keren. Klonk steeds beter :P

Ace of Spades blijft wel lekker though
pi_158818581
Sommige twitter accounts lopen echt achter :{

Dit is dus gewoon de lichting van 18 december :s)

Edit: nu ik de link bekijk is het artikel wel van toen, maar nu plaatsen ze de tweet pas... vreemd :P.
pi_158930252
80.003 sind schon dabei!
Die Rock ‘n‘ Roll und Caravan Camping Kontingente sind bereits vergriffen. Es stehen noch General Camping Tickets zur Verfügung.
Die 2. Preisstufe endet heute Abend, 23:59 Uhr.
www.rock-am-ring.com/tickets
‪#‎rar2016‬ ‪#‎teamrockamring‬
pi_159620164
Hmm de Duitsers verwachten deze week nog wat namen zo te zien. Om het nog even doen uit te verkopen.

Hoop het wel, benieuwd wat er nog bij gaat komen. Hoop nog steeds een klein beetje op iets naast Volbeat bovenaan het affiche.
pi_159620247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hmm de Duitsers verwachten deze week nog wat namen zo te zien. Om het nog even doen uit te verkopen.

Hoop het wel, benieuwd wat er nog bij gaat komen. Hoop nog steeds een klein beetje op iets naast Volbeat bovenaan het affiche.
Zou wel netjes zijn, die Alterna (heet het tweede podium nog zo?) is toch groot zat voor zo'n band. En dan een échte headliner op de main. Die Alterna is volgens mij qua grootte/mogelijkheden podium en capaciteit vergelijkbaar of zelfs groter dan menig main stage op bv. Pinkpop, Graspop, etc.
pi_159620350
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nog steeds Alterna ja. De mainstage is echt huge, en de Alterna is zeker 4/5e daarvan :P. Ook heel breed waardoor je vrij gemakkelijk aan een mooi plaatsje kan komen.

En vind Volbeat echt wel een toffe band, maar kan het nog niet echt zien als de grote headliner.

Edit: even berekend en in vergelijking met vorig jaar komen er nog 16 namen erbij.

[ Bericht 4% gewijzigd door indiaantje89 op 03-02-2016 13:54:30 ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:34:36 #239
10863 AgeEll
pi_159625390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nog steeds Alterna ja. De mainstage is echt huge, en de Alterna is zeker 4/5e daarvan :P. Ook heel breed waardoor je vrij gemakkelijk aan een mooi plaatsje kan komen.

En vind Volbeat echt wel een toffe band, maar kan het nog niet echt zien als de grote headliner.

Edit: even berekend en in vergelijking met vorig jaar komen er nog 16 namen erbij.
Meer toch. Zitten op 50 van de 80??
pi_159626306
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:34 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Meer toch. Zitten op 50 van de 80??
Nee had ze daarstraks naast elkaar gelegd :P en de verhouding was echt dat als we er nog 16 acts bij krijgen dan evenveel acts hebben als vorig jaar (met ook afvallers als Hozier daarbij niet mee gerekend, dus dan zouden het 2 of 3 meer kunnen zijn).

Edit: Nova Rock komt volgende week met namen. RAR zal dan wel snel volgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door indiaantje89 op 03-02-2016 17:44:06 ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 18:14:40 #241
10863 AgeEll
pi_159627960
Ik verwacht volgende week vrijdag wel weer wat
  woensdag 3 februari 2016 @ 18:15:25 #242
10863 AgeEll
pi_159627982
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee had ze daarstraks naast elkaar gelegd :P en de verhouding was echt dat als we er nog 16 acts bij krijgen dan evenveel acts hebben als vorig jaar (met ook afvallers als Hozier daarbij niet mee gerekend, dus dan zouden het 2 of 3 meer kunnen zijn).

Edit: Nova Rock komt volgende week met namen. RAR zal dan wel snel volgen.
Hoeveel zijn het er dan, 65??
pi_159643972
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:15 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Hoeveel zijn het er dan, 65??
Je hebt gelijk, op festivalinfo stonden blijkbaar niet alle namen van vorig jaar genoteerd.

Dus heb nu de OP van vorig jaar gepakt en de huidige line-up. Vorig jaar waren er 76 namen en dit jaar zijn er 54 namen al bekend gemaakt.
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:02:43 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159645635
Ok we krijgen dus nog zo'n 20 namen, als het vergelijkbaar is met vorig jaar...
pi_159645695
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:02 schreef Komakie het volgende:
Ok we krijgen dus nog zo'n 20 namen, als het vergelijkbaar is met vorig jaar...
Jup, al volgende week wel zijn rond de bekendmaking van Nova Rock. Hebben vaak toch wel wat gelijkenissen.
pi_159782373
Letzter Aufruf für den Flug nach Mendig!
#RAR2016 ist fast ausverkauft und es sind nur noch knapp 4.500 Festivaltickets erhältlich!
Jetzt die letzten Tickets sichern:
www.rock-am-ring.com/tickets
#rar2016 #teamrockamring

Bijna uitverkocht

En op ringrocker hebben ze ook op Facebook weten te achterhalen dat er deze week (waarschijnlijk vrijdag) de nieuwe namen komen.

[ Bericht 16% gewijzigd door indiaantje89 op 09-02-2016 16:41:54 ]
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:58:22 #247
10863 AgeEll
pi_159787748
Zal niet zoveel bijzonders meer bijzitten denk ik. Misschien wel Down :p
pi_159787912
Jane's Addiction, Bad Religion?
pi_159788314
Jane's addiction verwacht ik wel. Bad Religion gok ik van niet want die stonden er vorig jaar.

Verder misschien nog iets als Band Of Horses voor in de tent. En ik hoop nog op At The Drive-In
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:03:30 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159800464
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef AgeEll het volgende:
Zal niet zoveel bijzonders meer bijzitten denk ik. Misschien wel Down :p
:')
pi_159800487
Iets NL's? Delain, Within Temptation, Epica?
pi_159800736
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
Iets NL's? Delain, Within Temptation, Epica?
Kensington
pi_159800815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kensington
Dan nog eerder John Coffey. Stiekem hebben ze ook vaak toch nog wel redelijk wat indie staan, en vroeger britpop.
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:23:45 #254
10863 AgeEll
pi_159800841
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Jane's addiction verwacht ik wel. Bad Religion gok ik van niet want die stonden er vorig jaar.

Verder misschien nog iets als Band Of Horses voor in de tent. En ik hoop nog op At The Drive-In
Staan dan in de States volgens mij
pi_159800852
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog eerder John Coffey. Stiekem hebben ze ook vaak toch nog wel redelijk wat indie staan, en vroeger britpop.
Daarom gok ik ook wel op iets als Band Of Horses of iets dergelijks. Dat kan wel voor een RAR.

En Britpop als TLSP zie ik nu eigenlijk niet echt in dit affiche zitten :P.
pi_159801688
Ik heb begrepen dat ze de line-up zo laten en de bands die aangekondigd waren weer afgezegd hebben... Na het laatste nieuws van Rock im Revier verkopen die 4,500 tickets zichzelf wel _O-
pi_159806575
quote:
Novarock:
CYPRESS HILL
PUSCIFER (mit Maynard James Keenan von TOOL)
GARBAGE
EDITORS
TOM ODELL
WE CAME AS ROMANS
VINTAGE TROUBLE
PERIPHERY
ZEBRAHEAD
GARY CLARK JR.
KRAUTSCHÄDL
GRAHAM CANDY
BONES (UK)
THE STRUTS
BLOODSUCKING ZOMBIES FROM OUTER SPACE
A CAUSTIC FATE
Ik hoop wel op Cypress Hill en Puscifer!
pi_159861030
Nou het valt dus wel mee met die bronnen op ringrocker :P? Nog niets -O-
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:56:07 #259
10863 AgeEll
pi_159864698
Verwacht het niet meer nee :(
pi_160025012
rockamring twitterde op donderdag 18-02-2016 om 18:31:47 Letzter Aufruf für alle Passagiere von Flug #RAR2016 nach Mendig! Die Maschine ist nahezu ausgebucht, letzte Tickets https://t.co/mAp1Rj3hNu reageer retweet
Zal dit weekend wel uitverkopen :)

Hup snel nieuwe namen dus maar.
pi_160025540
Duurt lang, die namen
pi_160025660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Duurt lang, die namen
idd, al is het toch weer de moeite dit jaar.

Tenacious D, Deftones, Korn, Black Sabbath, Biffy Clyro en nog een hoop met namen lijken dus echt niet overal te komen.
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:17:07 #263
10863 AgeEll
pi_160026982
Verwacht ook niet nog echt spannende namen.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:06:04 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160037406
Weet iemand eigenlijk het budget van Rar om bands te boeken?
pi_160037624
Geen idee, naar mijn gevoel is de duurste act dit jaar toch wel RHCP. Maar misschien dat Black Sabbath deze tour ook een extra hoge gage heeft.

Nar mijn gevoel kan er nog steeds wel wat naast Volbeat staan. Maar als ze bijvoorbeeld volgend jaar een minder jaar aan voelen komen (omdat er misschien dan niet tourt wat ze willen) kan ik me voorstellen dat ze ook een buffer willen bouwen.
pi_160124685
  maandag 22 februari 2016 @ 23:17:42 #267
10863 AgeEll
pi_160134511
Dus nieuwe namen????!!!!
pi_160140101
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:17 schreef AgeEll het volgende:
Dus nieuwe namen????!!!!
Ik hoop het.. ik ga iig niet meer op ringrocker kijken. Die roepen iedere dagen dat ze "vandaag" met nieuwe namen komen :')
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:57:44 #270
10863 AgeEll
pi_160203937
dan maar aan het water :P
pi_160204022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef AgeEll het volgende:
dan maar aan het water :P
Mwah ik vermoed dat ze het tegen die tijd wel weer in orde hebben :D.

Als ze maar eens snel met nieuwe namen gaan komen :(
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:54:26 #272
10863 AgeEll
pi_160206345
Ja erg he dat wachten. Je kan net zo goed 1x per week checken. Maar dat lijkt onmogelijk
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:08:52 #273
10863 AgeEll
pi_160230804
Weer geen namen. Vrijdag 2 uur was een beetje de bekendmaak tijd altijd.
pi_160231330
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef AgeEll het volgende:
Weer geen namen. Vrijdag 2 uur was een beetje de bekendmaak tijd altijd.
Laatste keer was 17.00 uur op een vrijdag. Maar meestal kwamen ze wel eerst met een teaser daarvoor op Facebook.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 14:22:48 #275
332671 crew  indiaantje89
pi_160340196
:Z :Z :Z :Z :Z
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:26:03 #276
10863 AgeEll
pi_160340281
zat ook net te kijken haha

(hoe was Machine Head gister??)
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 14:31:32 #277
pi_160340446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef AgeEll het volgende:
zat ook net te kijken haha

(hoe was Machine Head gister??)
Begin was heel tof, lekker strak en op hoog tempo werd er gespeeld. geluid was goed, en de sfeer at er ook goed in. Het einde werd het een beetje saaier en speelde ze voor mij de wat mindere nummers. Maar leuk avondje weg geweest. Ook 24 nummers om je oren gehad dus dat was wel de moeite.

Hup nu maar wat namen voor RAR dus. Al ga ik er maar vanuit dat er geen grootste dingen bij gaan zitten.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:41:52 #278
10863 AgeEll
pi_160342283
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Begin was heel tof, lekker strak en op hoog tempo werd er gespeeld. geluid was goed, en de sfeer at er ook goed in. Het einde werd het een beetje saaier en speelde ze voor mij de wat mindere nummers. Maar leuk avondje weg geweest. Ook 24 nummers om je oren gehad dus dat was wel de moeite.

Hup nu maar wat namen voor RAR dus. Al ga ik er maar vanuit dat er geen grootste dingen bij gaan zitten.
ik vind het een leuk concept, avondje machine head, maar het is niet mijn favoband en ik denk dat ik ook niet alles even interessant had gevonden. Maar blijft een leuk bandje.

--

tja, ik weet geeneens waar ik op hoop nog. Wolfmother eerst, maar die lijken geen festivals te hebben in juni.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 15:47:04 #279
pi_160342408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ik vind het een leuk concept, avondje machine head, maar het is niet mijn favoband en ik denk dat ik ook niet alles even interessant had gevonden. Maar blijft een leuk bandje.

--

tja, ik weet geeneens waar ik op hoop nog. Wolfmother eerst, maar die lijken geen festivals te hebben in juni.
Ik zie sowieso Puscifer nog wel komen. Al hoeft dat van mij niet omdat ik die al op Pinkpop ga zien.

Novarock heeft Cypress Hill & Alice Cooper ook staan, dat zou me ook leuk lijken. Jane's Addiction is al uitgesloten, en op ringrocker praten ze af en toe over Pendulum live. Dat zou ik dan weer wel leuk vinden.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:07:53 #280
10863 AgeEll
pi_160342956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik zie sowieso Puscifer nog wel komen. Al hoeft dat van mij niet omdat ik die al op Pinkpop ga zien.

Novarock heeft Cypress Hill & Alice Cooper ook staan, dat zou me ook leuk lijken. Jane's Addiction is al uitgesloten, en op ringrocker praten ze af en toe over Pendulum live. Dat zou ik dan weer wel leuk vinden.
pendulum is wel leuk ja,

cypess hill heb ik daar al een paar keer gezien, dat hoeft voor mij niet meer.

Alice Cooper komt denk niet.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:44:47 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160346726
Alice Cooper is wel een held :P
pi_160563778
Kan iemand daar een kijkje gaan nemen of niet iedereen vergiftigd is door het Beck's bier daar?

Begin een beetje ongeduldig te worden :D.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:01:09 #283
10863 AgeEll
pi_160565984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand daar een kijkje gaan nemen of niet iedereen vergiftigd is door het Beck's bier daar?

Begin een beetje ongeduldig te worden :D.
Ik zit me ook op te vreten. Het wordt ook een bandwelle van niks. Waar maak je je druk om. En omdat het zolang duurt hoop ik meteen op een dagindeling. Maar dat zal wel allemaal niet.
pi_160566084
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:01 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik zit me ook op te vreten. Het wordt ook een bandwelle van niks. Waar maak je je druk om. En omdat het zolang duurt hoop ik meteen op een dagindeling. Maar dat zal wel allemaal niet.
Ja ik heb al eigenlijk ruim genoeg wat ik wil zien. Maar als er nog wat bij moet komen hoop je toch altijd nog op wat leuks :D.
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:56:04 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160569150
Dagindeling is altijd een paar weken van te voren toch? Zal nog wel maandje of 2 duren.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:19:33 #286
10863 AgeEll
pi_160571965
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:56 schreef Komakie het volgende:
Dagindeling is altijd een paar weken van te voren toch? Zal nog wel maandje of 2 duren.
Ja dagindeling een maandje en dan timetable 2 weekjes. Duurt allemaal nog wel even
  zondag 13 maart 2016 @ 15:44:55 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160637261
Ik ben benieuwd in wat voor appartement we dit jaar weer terecht komen :)
Zeker aangezien nu alles helemaal nieuw is.

Zitten met z'n vieren in een appartement. Wordt weer een gezellige boel :D
  zondag 13 maart 2016 @ 17:18:32 #288
10863 AgeEll
pi_160640038
Wij zitten ook in een huisje. Lekker relaxed
  zondag 13 maart 2016 @ 23:24:05 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160651564
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:18 schreef AgeEll het volgende:
Wij zitten ook in een huisje. Lekker relaxed
Sinds dat we dat voor de eerste keer gedaan hebben wil ik niets anders meer :)
Dat gedoe op de camping was ik na een paar jaar wel klaar mee.
Gewoon lekker naar het appartement gaan, slapen in een normaal bed, s'morgens lekker ontbijtje, Eventueel wandelingetje in de buurt.

Alleen naar de festival terrein toe rijden en de auto ergens kwijt kunnen is altijd even zoeken, maar er zijn ergere dingen. Bij de Nurburgring wisten we een heel goed plekje waar altijd plek was en vlak bij een bus richting het terrein. Hier moeten we dat opnieuw zien te vinden, dat is dan wel weer jammer.
  maandag 14 maart 2016 @ 11:03:57 #290
10863 AgeEll
pi_160656030
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sinds dat we dat voor de eerste keer gedaan hebben wil ik niets anders meer :)
Dat gedoe op de camping was ik na een paar jaar wel klaar mee.
Gewoon lekker naar het appartement gaan, slapen in een normaal bed, s'morgens lekker ontbijtje, Eventueel wandelingetje in de buurt.

Alleen naar de festival terrein toe rijden en de auto ergens kwijt kunnen is altijd even zoeken, maar er zijn ergere dingen. Bij de Nurburgring wisten we een heel goed plekje waar altijd plek was en vlak bij een bus richting het terrein. Hier moeten we dat opnieuw zien te vinden, dat is dan wel weer jammer.
dat probleem bestaat niet meer! Vorig jaar was er een parkeerplaats voor dagbezoekers. 15min lopen van de ingang, dat was echt ideaal geregeld. Geen stres meer over het zoeken van een plekje.
pi_160656123
Raar dat er een parkeerplaats is voor dagbezoekers terwijl er alleen weekend kaarten zijn.

Wij hebben vorig jaar echt veel te lang moeten lopen naar de camping toe in die brandende hitte. Hoop echt dat ze wat gedaan hebben aan dat kiezelpad... dat was echt een kerkhof voor overleden kofferwieltjes, steekkarren, kruigwagens, bolderwagentjes geworden... wat was dat een rot weg zeg :{
  maandag 14 maart 2016 @ 13:19:48 #292
10863 AgeEll
pi_160658675
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Raar dat er een parkeerplaats is voor dagbezoekers terwijl er alleen weekend kaarten zijn.

Wij hebben vorig jaar echt veel te lang moeten lopen naar de camping toe in die brandende hitte. Hoop echt dat ze wat gedaan hebben aan dat kiezelpad... dat was echt een kerkhof voor overleden kofferwieltjes, steekkarren, kruigwagens, bolderwagentjes geworden... wat was dat een rot weg zeg :{
volgens mij stonden er ook mensen van de pers of zoiets. Er zijn zat mensen die niet op de camping staan. Anyhoe, ik vond het fijn.
  maandag 14 maart 2016 @ 13:52:24 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160659482
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:03 schreef AgeEll het volgende:

[..]

dat probleem bestaat niet meer! Vorig jaar was er een parkeerplaats voor dagbezoekers. 15min lopen van de ingang, dat was echt ideaal geregeld. Geen stres meer over het zoeken van een plekje.
Ok dat is wel nice :)
Bij de Nurburgring was het altijd wel een beetje een rommeltje.
  maandag 14 maart 2016 @ 13:54:18 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160659530
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Met dagbezoekers bedoelt AgeEll denk ik de mensen die elke dag met de auto komen.
Alle hotels, pensions, appartementen en andere plekken met een bed in de omtrek zijn allemaal bezet tijdens dat weekend dus er zijn genoeg mensen die er elke dag heen rijden met de auto (net zoals wij). Dan is het fijn als daar een parkeerplek voor is.

Zeker als dat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is.
  maandag 14 maart 2016 @ 16:00:55 #295
10863 AgeEll
pi_160661796
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met dagbezoekers bedoelt AgeEll denk ik de mensen die elke dag met de auto komen.
Alle hotels, pensions, appartementen en andere plekken met een bed in de omtrek zijn allemaal bezet tijdens dat weekend dus er zijn genoeg mensen die er elke dag heen rijden met de auto (net zoals wij). Dan is het fijn als daar een parkeerplek voor is.

Zeker als dat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is.
Yep, ben ook geen 18 meer. Ik wil comfortabel festivallen :)
pi_160662252
Mwah echt comfortabel gaat festivallen niet snel worden. Na dagje flink festivallen heb ik vaak echt geen puf meer om nog een stuk naar de auto toe te lopen en terug te rijden naar een hotel. :P En ik ben ook geen 18 meer.

Wel zal het sanitair gezien vele malen beter zijn dan bij RAR. Want dat was echt 3x niks... Zeker niet op de achterste stuk waar wij zaten.
  maandag 14 maart 2016 @ 23:25:18 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160675234
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Mwah echt comfortabel gaat festivallen niet snel worden. Na dagje flink festivallen heb ik vaak echt geen puf meer om nog een stuk naar de auto toe te lopen en terug te rijden naar een hotel. :P En ik ben ook geen 18 meer.

Wel zal het sanitair gezien vele malen beter zijn dan bij RAR. Want dat was echt 3x niks... Zeker niet op de achterste stuk waar wij zaten.
Je moet soms ook een aardig stuk naar de tent lopen dus dat maakt niet zo veel uit :P
Naar een hotel is maar een half uurtje hooguit rijden en je krijgt er wel een heerlijke nachtrust voor terug. Dat is mij veel waard :P
pi_160679796
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je moet soms ook een aardig stuk naar de tent lopen dus dat maakt niet zo veel uit :P
Naar een hotel is maar een half uurtje hooguit rijden en je krijgt er wel een heerlijke nachtrust voor terug. Dat is mij veel waard :P
Ja ruim 20 minuten :). En mijn nachtrust haal ik altijd wel in na het festival.

Maar ik heb er dit jaar weer zin hoor, zit laatste tijd weer best wat RHCP te luisteren en heb daar nu toch ook wel weer zin in. _O_. En Black Sabbath uiteraard, moet wel dat nieuw album luisteren :).
pi_160679969
Hoop overigens dat we niet zo'n onweersbui krijgen net als vorig jaar Dat was toch best even heftig hoor.

http://www.dailymail.co.u(...)html#v-4280766438001
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:31:57 #300
10863 AgeEll
pi_160682589
Was wel blij dat het concert net voorbij was. De flitsen daarvoor werkte wel sfeerverhogend
pi_160683109
En dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')