Stond op Facebookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waar vond je poster?
Wat staat fettes brot hoog
beton had z'n voors en tegens, maar het nieuwe terrein is heerlijk ruim opgezet. mooie weide.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:07 schreef Mormor het volgende:
Hoe is het terrein daar? Vond het op het circuit toen niet super chill op dat beton overal
Er is zeker meer camping dan vorig jaar! Tenminste, als je overloopveldjes niet meerekent. Want zo te zien hebben ze nu ook overloopveldjes van vorig jaar ook maar vast ingetekend. De camping was vorig jaar namelijk super snel vol. Dus daar hebben ze iig van geleerd en dat is positief want dat betekend dat de faciliteiten nu ook op volle sterkte zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar is er meer camping dan vorig jaar?
Uiteindelijk Hellfest geworden dus, hebben ook Sabbath en Rammstein, en veel leuks in de breedte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
je gaat toch naar download?? Wil graag Iron Maiden/Rammstein zien?
Ik vind Maiden wel belachelijk duur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk Hellfest geworden dus, hebben ook Sabbath en Rammstein, en veel leuks in de breedte.
'Mis' dan Maiden als je het afzet tegen Download, maar had al kaartjes voor hun show in Gelredome, zouden we verkopen als we naar Download gingen, maar houden we nu.
Ook grappig, Hellfest (197,50) + Maiden in Gelredome (75) kost evenveel als een Download ticket (£205).
Jij bent niet de enige... er zijn nu zelfs nog staanplaatsen beschikbaar, ruim 3 weken na start VVK. Gaat me helemaal niks verbazen dat áls dat zo doorgaat het verplaatst wordt naar Ziggo Dome ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Maiden wel belachelijk duur.
En dan zit je ook nog in dat schijtstadion.
Als de kaarten dan ook wat goedkoper worden zou ik dat niet erg vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige... er zijn nu zelfs nog staanplaatsen beschikbaar, ruim 3 weken na start VVK. Gaat me helemaal niks verbazen dat áls dat zo doorgaat het verplaatst wordt naar Ziggo Dome ofzo.
tja, tis ook een populaire artiest. (Vooral onder jongeren) Ik sla m wel overquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie veel positieve reacties op de booking van Major Lazer. Volgens mij is die daar minder vaak te zien dan hier in NL.
zal wel avondje Alterna afsluiten. Als er niks anders staat ga ik wel even kijken. Met Billy Talent heb ik eigenlijk vrij weinig, doet me weinig die muziek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
tja, tis ook een populaire artiest. (Vooral onder jongeren) Ik sla m wel over
Ze hebben nu elke keer als act voor de hoofdact gestaan. Dan mogen ze ook wel eens laat op Alterna (of hoe heet dat tegenwoordig) zijn. Liever geen LNS. Vind ik te laatquote:Op zondag 1 november 2015 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja The Offspring zou me ook wel leuk lijken als LNS ofzo. De klassiekertjes blijven leuk.
Dit klinkt imo ook niet verkeerd!
Helemaal mee eens, vooral in 2012 sloeg het enorm dood.quote:Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef AgeEll het volgende:
Bij Rock am Ring stonden ze op mainstage en dat gaat dan niet echt los. Om eerlijk te zijn heb ik dat wel vaker bij RaR als je verder weg staat. Dan staat er toch veel man om je heen niks te doen. In een tent gaat het sneller lekker los. Daarom ben ik ook blij dat er weer een tent staat op RaR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |