abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157156118
Ik hoop vandaag beetje op zoiets:

Black Sabbath = Red Hot Chili Peppers
Volbeat- King Diamond - KoRn - NOFX - Amon Amarth - Disturbed - Dropkick Murphys

En dan nog wat Duitse meuk :) en ik vrees dat 30STM er ook bij gaat zitten.
pi_157156138
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop vandaag beetje op zoiets:

Black Sabbath = Red Hot Chili Peppers
Volbeat- King Diamond - KoRn - NOFX - Amon Amarth - Disturbed - Dropkick Murphys

En dan nog wat Duitse meuk :)
Dat lijkt me helemaal niet onwaarschijnlijk. Al is het niet zo zeker meer met de DEAG festivals dat al die namen naar RaR gaan, die kunnen ook zomaar wat wegkapen.

Verwacht Sabbath en RHCP wel, plus Volbeat. Verder is het denk ik beetje stuivertje wisselen tussen RaR/RiP en de DEAG's.
pi_157156692
Red Hot Chili Peppers, Black Sabbath und Volbeat exklusiv!
Zwillingsfestivals in Mendig und Nürnberg vom 3. - 5. Juni
Schon mehr als 30 Acts bestätigt!

Einen Urknall verschiedener Musikwelten präsentieren Rock am Ring und Rock im Park vom 3. - 5. Juni 2016 in Mendig und Nürnberg. Nach dem Jubiläumsrekord mit insgesamt 175.000 Besuchern fiebern die Fans seit Monaten den Neuauflagen entgegen, die zwei der wichtigsten Rockbands aller Zeiten an der Spitze des Line-Up vereinen:

Die Red Hot Chili Peppers, die nach langer Abwesenheit am Anfang eines mit Spannung erwarteten neuen Live-Zyklus stehen, und Black Sabbath, legendäre Pioniere des Heavy Metal, auf ihren als ,,The End" angekündigten finalen Auftritten, zum ersten und letzten Mal bei den Zwillingsfestivals.

Rock am Ring, am sensationellen neuen Standort, dem Flugplatz Mendig, und Rock im Park auf dem Nürnberger Zeppelinfeld, bieten ein eklektisches Programm, das die besten Bands unterschiedlichster und relevanter Genres an drei Tagen auf vier Bühnen vereint. Kein Einheitsbrei, sondern Vielfalt lautet wie stets die Maxime bei einer Festival-Kompilation, die mehr als 90 Protagonisten der Musikszene umfassen wird.

RHCP, wie die Chili Peppers auch genannt werden, und Black Sabbath mit den Originalmitgliedern Ozzy Osbourne, TonyIommi und Geezer Butler werden flankiert von einer Vielzahl weiterer Headliner und attraktiver Rock-Rookies. Volbeat, die dänischen Rock-Superstars, premieren ihr im Frühjahr erscheinendes Album nur bei RaR und RiP. Die kanadischen Punkrocker Billy Talent sind mit neuer CD ebenso am Start wie die Hamburger Hip-Hop-Heroen Fettes Brot sowie Major Lazer, der derzeit hellste Stern am Himmel der elektronischen Musik.

Großes Metal-Kino bringen die Deftones, Korn, Bring Me The Horizon, Disturbed, Bullet For My Valentine, Amon Amarth, Trivium, Of Mice & Men, Architects oder The Amity Affliction auf die unterschiedlichen Bühnen.

Mit Biffy Clyro, The 1975 und Rudimental konnten zudem drei der wichtigsten aktuellen britischen Formationen verpflichtet werden.

Abgerundet wird die erste Bandwelle mit nationalen Highlights wie Alligatoah, Heaven Shall Burn, SDP, Lexy & K-Paul, Frittenbude oder Heisskalt. Bereits über 30 Bands haben ihre Teilnahme an den populärsten deutschen Open Airs zugesagt. Beste Voraussetzungen für ein gewaltiges Spektakel.

Für Rock am Ring und Rock im Park steht ab 30. Oktober 2015 ein limitiertes Frühbucher-Kontingent an 3-Tage-Festivaltickets für 170,- Euro inkl. Parken, Campen, Vorverkaufsgebühr sowie 10,- Euro rückzahlbares Müllpfand unter www.eventim.de zur Verfügung. Hinzu kommen Buchungs- und evtl. Versandgebühren.

Hardtickets sind exklusiv unter www.rock-am-ring.com und www.rock-im-park.com erhältlich.

Darüber hinaus bietet Rock am Ring seinen Fans spezifische Camping-Optionen an:

Das Rock am Ring Rock'n'Roll Camping Ticket ermöglicht Camping mit Anschlussmöglichkeit an Stromverteiler im Umkreis sowie bevorzugte Parkplätze in Nähe des Haupteingangs.

Wer mit Wohnmobil, Wohnwagen, PKW-Bus (Camper) oder Faltanhänger anreist, kann zusätzlich zum 3-Tage-Festivalticket eine Caravan Plakette für zwei spezifische Bereiche erwerben.

Die Rock am Ring Experience verbindet erneut Festival-Feeling und Komfort. So kann man Rock am Ring hautnah, aber doch bequem erleben. Die Rock am Ring Experience mit ihren verschiedenen Optionen ist ein Feelgood-Paket für alle Besucher, die ein Erlebnis der besonderen Art suchen - mit Parken und dem eigenen Camp in größtmöglicher Nähe zu den Hauptbühnen. Ausführliche Informationen unter www.rock-am-ring.com.

Green Camping wird auf einem Teil der Campingflächen angeboten. Kühlschränke, Möbel oder große Anlagen sind hier nicht gestattet. Eigenverantwortliche Müllbeseitigung und Nachtruhe werden vorausgesetzt. Die Registrierung zum Green Camping beginnt in Kürze.

Bei Rock im Park besteht die exklusive Möglichkeit, an der Zeppelin Stage zu campen. Hierfür steht ein limitiertes Kontingent an Rock im Park Zeppelin Stage Tickets zur Verfügung.

Weitere Informationen rund um Rock am Ring und Rock im Park sowie die Allgemeinen Geschäftsbedingungen finden sich unter www.rock-am-ring.com und www.rock-im-park.com.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 11:58:17 ]
pi_157156731
Major Lazer en Rudimental, pls :')
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 oktober 2015 @ 12:01:32 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157156760
Prima namen :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157156764
Deftones _O_
pi_157156806
Volledige lijst:

Alligatoah
Amon Amarth
Architects
August Burns Red
Beach Slang
Biffy Clyro
Billy Talent
Black Sabbath
Bring Me The HOrizon
Bullet For My Valentine
Deftones
Disturbed
Fettes Brot
Frittenbude
Heaven Shall Burn
Heisskalt
Issues
Johnossi
KoRn
Lexy & K-Paul
Major Lazer
Milliarden
Of Mice & Men
Red hot Chili Peppers
Rudimental
SDP
Tesseract
The 1975
The Amity Affliction
Trivium
Volbeat
pi_157156820
Major Lazer en Rudimental vind ik echt huilen. Hoe onorigineel kan je zijn. Verder dikke prima.

Trivium, Deftones, Korn, BFMV, BMTH, Biffy Clyro, Billy Talent, Amon Amarth _O_ dik lijstje
pi_157156858
En misschien moeten die Duitsers gewoon het woord 'exclusief' eens opzoeken in het woordenboek.

Want Black Sabbath staat dus nu 'exclusief' in Berlijn, en 'exclusief' op Rock am Ring / Rock im Park.

MAKE UP YOUR MIND

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 12:10:54 ]
pi_157156888
Ach ik denk dat er best kans in zit dat we weer gaan.

En Major Lazer zal wel een LNS zijn. Tsja is gewoon een festival act wat wel werkt. Rudimental vind ik stukken saaier.
pi_157157016
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
En misschien moeten die Duitsers gewoon het woord 'exclusief' eens opzoeken in het woordenboek.

Want Black Sabbath staat dus nu 'exclusief' in Berlijn, en 'exclusief' op Rock am Ring / Rock im Park.

MAKE UP YOUR MIND
Tegen die tijd hebben we weer een West- en Oost-Duitsland. Dus in dat kader klopt het wel.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:24:03 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157158225
Hmm ok. Best wel wat interessante dingen er tussen. Niet heel veel geweldigs, maar toch wel wat leuke dingen.

Sowieso dat Disturbed weer gaat touren vind ik wel super :D

Leuke dingen tot nu toe:

Disturbed
KoRn
Volbeat

Wat ook wel aardig is:

Bullet for my Valentine (strakke liveband)
Red Hot Chili Peppers (nog nooit gezien, ben wel benieuwd)

Verder nog niet heel veel waar ik warm voor loop.
Aan de ene kant wil ik Black Sabbath wel een keer zien, want: Black Sabbath. Aan de andere kant vond ik Ozzy de laatste keer (en enige keer) dat ik hem gezien heb zo verschrikkelijk slecht dat ik er bij ben weg gelopen.
Deftones hebben ook wel wat redelijke nummers, maar is ook niet echt mijn ding. Net als Bring Me The Horizon.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157159196
Amon Amarth was een paar jaartjes terug ook wel tof op Fortarock, staan op sommige metal festivalletjes ook hoog op de bill.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:17:16 #64
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_157160237
Ik ben echt supertevreden. De enige band die op andere plekken speelt die RaR nu niet heeft is Rammstein. Van de bands die recentelijk een cd hebben uit hebben gebracht staan ze nu bijna allemaal op RaR. Blijft mijn favo festival.

Architects - Biffy Clyro - Black Sabbath
Bring Me The Horizon - Bullet For My Valentine
Deftones - Disturbed - KoRn - Of Mice & Men - Red hot Chili Peppers -
Trivium - Volbeat

Allemaal prima namen.
pi_157160582
Ja ik had graag liever wat anders gezien dan Volbeat, heb ik vrij vaak gezien de laatste jaren. Maar goed misschien komt er nog wat bij in de volgende lichting.

Maar met Black Sabbath ben ik wel heel blij, stond nog op mijn bucketlist en zeker met hun afscheid lijkt het me nog 1x de moeite wel om ze te zien. RHCP is gewoon leuk voor erbij. Ook Deftones moest ik eens zien en vind het een aangename boeking.
pi_157160598
Hoop dat er eea door komt naar Download. En gezien de Ozzfest bevestiging; Jane's Addiction lijkt me ook wel erg gaaf als die europa meepakken.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:33:27 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157161530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik had graag liever wat anders gezien dan Volbeat, heb ik vrij vaak gezien de laatste jaren. Maar goed misschien komt er nog wat bij in de volgende lichting.

Maar met Black Sabbath ben ik wel heel blij, stond nog op mijn bucketlist en zeker met hun afscheid lijkt het me nog 1x de moeite wel om ze te zien. RHCP is gewoon leuk voor erbij. Ook Deftones moest ik eens zien en vind het een aangename boeking.
Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_157161543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik gok dat dit wel de headliners zijn. Meestal maken ze de 3 headliners wel gelijk bekend.
Vorig jaar was The Prodigy ook later (toen dacht iedereen dat Slipknot wel 1 dag ging headlinen). Maar goed ik denk dat je gelijk hebt.
pi_157162083
Ik hoop eigenlijk nog wel op NOFX en Dorpkick Murphys :).
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:12:50 #70
10863 AgeEll
pi_157162338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook 1 headliner te missen maar dat is dan natuurlijk Volbeat.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:13:58 #71
10863 AgeEll
pi_157162363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:38 schreef indiaantje89 het volgende:

deftones sloeg steeds RaR over de laatste jaren, ook erg blij. Staat erg veel rock tussen. Weet niet of er nog meer rock/metal bij komt of dat het nu aangevuld wordt met Duitse hip/hop meuk, maar ik ben al aardig tevreden.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:14:33 #72
10863 AgeEll
pi_157162382
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop dat er eea door komt naar Download. En gezien de Ozzfest bevestiging; Jane's Addiction lijkt me ook wel erg gaaf als die europa meepakken.
je gaat toch naar download?? Wil graag Iron Maiden/Rammstein zien?
pi_157162589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:13 schreef AgeEll het volgende:

[..]

deftones sloeg steeds RaR over de laatste jaren, ook erg blij. Staat erg veel rock tussen. Weet niet of er nog meer rock/metal bij komt of dat het nu aangevuld wordt met Duitse hip/hop meuk, maar ik ben al aardig tevreden.
Me2

Dropkick Murphys is natuurlijk altijd goed voor het sfeer gehalte. En NOFX kan voor een vleugje punk zorgen op het affiche. Want dat mis ik nog op dit moment.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:00:14 #74
10863 AgeEll
pi_157164400
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Me2

Dropkick Murphys is natuurlijk altijd goed voor het sfeer gehalte. En NOFX kan voor een vleugje punk zorgen op het affiche. Want dat mis ik nog op dit moment.
ik niet, beiden echt niet mijn ding :P
  woensdag 28 oktober 2015 @ 21:43:24 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157170391
Beetje goede punk mis ik wel, maar dat mis ik al jaren op festivals eigenlijk :P
Tijd van de punkrock is een beetje over.

Net met mijn vrouw over gehad en die is alweer helemaal enthousiast. Dus waarschijnlijk gaan we komend jaar wel weer na 1 jaartje afwezigheid :')
  woensdag 28 oktober 2015 @ 21:43:41 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157170406
Btw, zijn er een beetje betaalbare hotels in de buurt? En hoe kun je er dan komen met de auto?
  woensdag 28 oktober 2015 @ 21:46:23 #77
10863 AgeEll
pi_157170541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:43 schreef Komakie het volgende:
Btw, zijn er een beetje betaalbare hotels in de buurt? En hoe kun je er dan komen met de auto?
Het was echt super geregeld voor de autos. Ze hadden een dagparkeerplaats op 10min lopen. Elke dag zonder file en zat plaats.

Wij zaten op 20min rijden in een dorpje. Er is volgens mij wel wat te vinden.
pi_157175032
Beach Slang klinkt ook tof!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:20:51 #79
10863 AgeEll
pi_157178639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Beach Slang klinkt ook tof!
gaat wel ja. Alleen ga ik mij daar pas echt in verdiepen als ik de timetable weet. Nu heb ik al genoeg leuks dat ik wil zien.
pi_157179716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:20 schreef AgeEll het volgende:

[..]

gaat wel ja. Alleen ga ik mij daar pas echt in verdiepen als ik de timetable weet. Nu heb ik al genoeg leuks dat ik wil zien.
Mwah dat vind ik juist het leuke om je nu al in te verdiepen. Straks bij de nieuwe aankondigingen neem ik dan tegen die tijd wel weer wat mee om in te verdiepen.

Zo leer je toch soms wel fijne muziekjes kennen
  donderdag 29 oktober 2015 @ 11:58:54 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157180151
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:46 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Het was echt super geregeld voor de autos. Ze hadden een dagparkeerplaats op 10min lopen. Elke dag zonder file en zat plaats.

Wij zaten op 20min rijden in een dorpje. Er is volgens mij wel wat te vinden.
Klinkt goed. Dat was 1 van de dingen die toch niet zo best was aan de Ring.
pi_157181811
Maar dan heb je wel altijd iemand die niet kan drinken:P?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:36:16 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157181846
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar dan heb je wel altijd iemand die niet kan drinken:P?
Ik drink sowieso niet en mijn vrouw drinkt ook niet :')
pi_157182020
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik drink sowieso niet en mijn vrouw drinkt ook niet :')
O dat is dan makkelijk.

Vorig jaar ging het aardig goed bij ons. Fijn dat ze daar ook gewoon bier komen brengen _O_
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:01:27 #85
10863 AgeEll
pi_157182317
wij switchen in de groep ook van bob, maar we zuipen er ook nooit op los. Behalve de donderdag ervoor dan :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:29:48 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157183552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O dat is dan makkelijk.

Vorig jaar ging het aardig goed bij ons. Fijn dat ze daar ook gewoon bier komen brengen _O_
Bij ons is het altijd vechten wie er uiteindelijk naar huis mag rijden ipv wie mag drinken :')
pi_157183838
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij ons is het altijd vechten wie er uiteindelijk naar huis mag rijden ipv wie mag drinken :')
Fijn :P.

Ik vind het best fijn om zelf niet te hoeven rijden. Maar wij zitten dan ook wel ergens op de camping. Alleen dit jaar wel gewoon op tijd vertrekken :X
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:04:57 #88
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_157189124
Geen slechte namen zo te zien! In ieder geval 2 headliners die ik nog nooit live gezien heb. Eens kijken hoe de stemming is bij de maten.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_157199612
quote:
Vorverkaufsstart für Rock am Ring & Rock im Park 2016

​Heute geht es los!

Ab 12:00 Uhr startet der Vorverkauf für Rock am Ring & Rock im Park 2016 unter www.eventim.de/rock-am-ring und www.eventim.de/rock-im-park.

Hardtickets sind auf den Festival Homepages unter www.rock-am-ring.com/tickets und www.rock-im-park.com/tickets erhältlich.

Alligatoah
Amon Amarth
Architects
August Burns Red
Beach Slang
Biffy Clyro
Billy Talent
Black Sabbath
Bring Me The Horizon
Bullet For My Valentine
Deftones
Disturbed
Fettes Brot
Frittenbude
Heaven Shall Burn
Heisskalt
Issues
Johnossi
Korn
Lexy & K-Paul
Major Lazer
Milliarden
Of Mice & Men
Red Hot Chili Peppers
Rudimental
SDP
TesseracT
The 1975
The Amity Affliction
Trivium
Volbeat
u.v.m.
pi_157199631
¤170 early bird, das toch ook geen geld eigenlijk. Lijkt me voor Pinkpop ook steeds lastiger hun 'geen early bird, geen vroege VVK' vol te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 10:17:47 ]
pi_157199688
Knoop is al door gehakt. We zijn er opnieuw bij dit jaar *O*
pi_157201053
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:44:20 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157201159
Ah ik had Johnossi nog helemaal niet gezien. *O*
pi_157201427
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik had Johnossi nog helemaal niet gezien. *O*
Ik kende het nog niet maar die hebben prima nummertjes gemaakt :).
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:00:07 #95
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157201438
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik kende het nog niet maar die hebben prima nummertjes gemaakt :).
Ja paar keer bovenzaal Paradiso en Haldern gezien. Leuke band :Y
pi_157201925
Voorlopige map:

Er zijn ook geen VIP campings meer dus.
pi_157201957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorlopige map:

[ afbeelding ]

Er zijn ook geen VIP campings meer dus.
Maar is er meer camping dan vorig jaar?
pi_157202098
Het lijkt wel alsof er meer parkeerplaats is als campingplaatsen zoals ik op die kaartje kijk. :P
pi_157203227
Kaarten zijn besteld *O*
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:45:17 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157203295
Wat is general en green parking? Van de campings?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')