SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door lord_bono op 20-10-2015 18:08:54 ]![]()
Laatste post:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, het gaat allemaal in samenspraak met die Story group die nu alles overziet vwb Star Wars. geloof dat die wel openstonden voor het idee, maar kan de exacte quote zo snel niet vinden.![]()
De Story group moet er inderdaad voor zorgen dat alle nieuwe comics/boeken/series/games/films goed in elkaar passen en dat de canon gewaarborgd blijft.
De reactie van John Boyega: Link![]()
Trailer was wel vet, alleen jammer dat het overduidelijk weer een halfbakken romance wordt tussen de twee leads. Waarom moet dat altijd?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ja? Dat haal ik er nog niet echt uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
Trailer was wel vet, alleen jammer dat het overduidelijk weer een halfbakken romance wordt tussen de twee leads. Waarom moet dat altijd?
![]()
Trailer (pas) weer voor de derde keer bekeken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Ik durf er geld op in te zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:28 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja? Dat haal ik er nog niet echt uit.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Heerlijk, dan is het kippenvel intenserquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.![]()
Zeker waar. Ben heel benieuwd naar zijn rol in TFA.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heerlijk, dan is het kippenvel intenser
Denk dat a la Obi-Wan en Yoda ergens afgesloten van de buitenwereld leeft en dat Finn en Rey via Han en Chewie met hem in contact komen.
Dat heb ik overigens nergens gelezen, dat is puur gespeculeer van mijn kant.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je zou bijna denken dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
Je zou bijna denken dat...Zo'n gevoel heb ik ook. weet nniet of ik daa zo blij mee moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
Je zou bijna denken dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja ik ook, want:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik ook. weet nniet of ik daa zo blij mee moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is Dolby Atmos echt een meerwaarde? Ben nog nooit maar een film geweest met Atmos. Twijfel tussen IMAX en Dolby Atmos.![]()
Mooi gebruik van de basis van de oude muziek wel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie trailer, het Star Wars gevoel zit er helemaal in, terwijl het weinig van het plot spoilt.
Dat maakt me alleen maar nieuwsgieriger naar de film
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:11 schreef xienix2501 het volgende:
[..]Och ja, helemaal vergeten. U heeft gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Even een Boba Fett sweater bestellen
Ik durf te wedden dat deze films nog erger worden dan de prequels. Het promotiemateriaal spreekt al boekdelen. Pass.![]()
Wat vind je er erger aan dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik durf te wedden dat deze films nog erger worden dan de prequels. Het promotiemateriaal spreekt al boekdelen. Pass."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ok, troll, ik hap: onderbouwing, graag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik durf te wedden dat deze films nog erger worden dan de prequels. Het promotiemateriaal spreekt al boekdelen. Pass.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
volgens mij is die eventjes te zien, weliswaar vaag. Samen mer r2d2.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Luke is toch de grote ontbrekende in alle trailers.![]()
Han heeft Luke's Lightsaber gebruikt in Empire... Is dus gewoon een tool.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.
Enorme spoiler over hoe Luke er (wss) uit ziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik snap de comments wel, dit is puur een Disney-stempel of Lucas' zijn werk.... Wat een onzin... Vergeten dat Lando een neger is??? Een neger die de tweede Death Star heeft opgeblazen...
Mensen die zeiken over het ras/geslacht van acteur zijn gewoon racisten/seksisten...![]()
Mace Windu/James Earl Jones... George Lucas is zelfs getrouwd met een donkere vrouw. Maar goed, de mensen die daarover zeiken hebben 2 hersencellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Wat een onzin... Vergeten dat Lando een neger is??? Een neger die de tweede Death Star heeft opgeblazen...
Mensen die zeiken over het ras/geslacht van acteur zijn gewoon racisten/seksisten...![]()
Wat een hype mensen.
Ik zie een trailer van een gewoon degelijke sci-fi actie blockbuster.
Het is niet iets wat nog nooit eerder vertoond is ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Idd, triest volk is hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mace Windu/James Earl Jones... George Lucas is zelfs getrouwd met een donkere vrouw. Maar goed, de mensen die daarover zeiken hebben 2 hersencellen.![]()
alsof jij niet 5 keer deze film gaat bekijken in de biosquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een hype mensen.
Het is niet iets wat nog nooit eerder vertoond is ofzo![]()
![]()
Het is Star Wars, bitch!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een hype mensen.
Het is niet iets wat nog nooit eerder vertoond is ofzoOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ook, want:De periode tussen ROTJ en TFA is lang. In 30 jaar kan alles gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2xquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof jij niet 5 keer deze film gaat bekijken in de bios
Ik heb geen PUC meer
John & Daisy trailer reactie:
https://instagram.com/p/9CzDvblE6W/
https://instagram.com/p/9DN_LbsCtp/
![]()
![]()
![]()
Bronquote:“Star Wars: The Force Awakens” has established a new record, bypassing “The Hunger Games” as to move the most tickets in its first day on sale, Fandango reports. It didn’t just surpass that picture, it shattered its benchmark, outselling “The Hunger Games” eight times over.![]()
Hij heeft Luke en Obi-Wan allemaal rare capriolen uit z'n halen en wie weet is z'n vrouw na RotJ ook aan het kloten gegaan met de Force.quote:
Wie weet is Han daardoor wel bekeerd.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
fanboi!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik geloof dat hij aan het einde van RotJ al wel bekeerd was
Z"n vrouw?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft Luke en Obi-Wan allemaal rare capriolen uit z'n halen en wie weet is z'n vrouw na RotJ ook aan het kloten gegaan met de Force.
Wie weet is Han daardoor wel bekeerd.
Is dat wel (nog) zo?
Zoals Leia bij Han in de armen lag in de trailer.. had eerder het gevoel alsof zij elkaar jaren niet gezien hadden en het verlies van een (oude?) vriend samen verwerken.
(de wanhoop in Leia's ogen).Burnt to the core but not broken![]()
Top.quote:Nu kunnen al die kinderen die voor CKV naar Star Wars gaan mooi opschrijven dat Han Solo in de saga een ontwikkeling doormaakt etc.
![]()
![]()
Ik wil deze film erg graag zien in de bios, maar denk dat ik beter een paar weken later kan gaan, wil niet tussen al die malloten zitten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik wil deze film erg graag zien in de bios, maar denk dat ik beter een paar weken later kan gaan, wil niet tussen al die malloten zitten.![]()
![]()
De mannen van RedLetterMedia, bekend van de fenomenale Star Wars prequels reviews, hebben ook een reaction video gemaakt![]()
![]()
In de ban van Star Wars. Met een mede-fanboy in de rust van Arsenal-Bayern nog effe snel trailer kijken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Is het zwarte beeld een grap?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:25 schreef lord_bono het volgende:
De mannen van RedLetterMedia, bekend van de fenomenale Star Wars prequels reviews, hebben ook een reaction video gemaakt![]()
Tickets in de pocket voor 16 december om 09.45uur `s morgens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Shot-by-shot breakdown van de trailer hier. Ik had nog best wat gemist, ondanks dat ik de trailer meerdere keren heb gekeken.![]()
Force Awakens heeft het record voor presale kaartjes in de VS te pakken. Schijnbaar hebben ze 8 keer zoveel kaartjes verkocht in de presale dan het vorige record (Hunger Games, geen idee welk deel).
Wow...![]()
Ook de sales van IMAX hebben een record opgeleverd, Bron.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:58 schreef RvLaak het volgende:
Force Awakens heeft het record voor presale kaartjes in de VS te pakken. Schijnbaar hebben ze 8 keer zoveel kaartjes verkocht in de presale dan het vorige record (Hunger Games, geen idee welk deel).
Wow...
IMAX Poster:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High-Res foto's uit de trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is erg mooi in elkaar gezet!quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door lord_bono op 21-10-2015 09:54:46 ]![]()
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Star Wars het opening weekend record van Jurassic World niet gaat slopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:58 schreef RvLaak het volgende:
Wow...
Volgens mij hebben ze dat record zometeen al enkel met de voorbestelde kaartjes gesloopt.
Heb in ieder geval nog nooit een dergelijke hype meegemaakt voor een film.![]()
Je was er in '99 niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:00 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Star Wars het opening weekend record van Jurassic World niet gaat slopen.
Volgens mij hebben ze dat record zometeen al enkel met de voorbestelde kaartjes gesloopt.
Heb in ieder geval nog nooit een dergelijke hype meegemaakt voor een film.![]()
haha idd, ik kan me herinneren dat er in de VS (volgens mij)) kilometers rijen stonden voor de bioscopen. Fans die een week of langer het kamperen waren om maar bij 1 van de eerste voorstellingen te kunnen zijn. Dat zal met het internet en vaste plaatsen waarschijnlijk verleden tijd zijnquote:![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
haha idd, ik kan me herinneren dat er in de VS (volgens mij)) kilometers rijen stonden voor de bioscopen. Fans die een week of langer het kamperen waren om maar bij 1 van de eerste voorstellingen te kunnen zijn. Dat zal met het internet en vaste plaatsen waarschijnlijk verleden tijd zijn, beetje jammer alleen dat Phantom Menace zo hard zoog, in vergelijking met de rest dan
![]()
dat wisten ze toen nog niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..], beetje jammer alleen dat Phantom Menace zo hard zoog, in vergelijking met de rest dan
Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Klopt... Vooral het einde van Faboys is geniaal... "What if it sucks?"quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat wisten ze toen nog niet, natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:25 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Die is erg mooi in elkaar gezet!
[ afbeelding ]![]()
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Nope, op basis van de trailers geen enkel idee. IMO zijn het allemaal losse fragmenten die delen laten zien, maar het grotere geheel is mij onduidelijk. Gelukkig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:17 schreef videonatic het volgende:
Ik denk dat ik het complete plot weet dankzei de trailers. Jullie?
Op basis van websites, kennis en YouTube speculaties denk ik idd ook te weten wat het verhaal wordt. Maar da's allemaal speculatie.![]()
Vandaag in het nieuwe deel van de Comic 'Journey to the Force Awakens: Shattered Empire' nog wel een leuke hint naar wat er in de film gaat zitten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Zijn die comics te downloaden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandaag in het nieuwe deel van de Comic 'Journey to the Force Awakens: Shattered Empire' nog wel een leuke hint naar wat er in de film gaat zitten.![]()
Vast wel, maar ik koop ze gewoon allemaal. Net als de boeken.quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik niet omdat ik discussies erover negeer. Alleen jammer van die ongevraagde spoilers via facebook...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:17 schreef videonatic het volgende:
Ik denk dat ik het complete plot weet dankzei de trailers. Jullie?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
FF Revenge of the Sith kijken en je weet het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Odaiba het volgende:
Waarom was Darth Vader eigenlijk zo slecht??![]()
Voorlopig zijn dat geen spoilers maar speculaties.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik niet omdat ik discussies erover negeer. Alleen jammer van die ongevraagde spoilers via facebook...![]()
Er zijn anders al genoeg "echte" spoilers te vinden. Tijdens het filmen is vrij veel "uitgelekt", met een beetje moeite is dat snel te vinden. Dus zeker op openbare plekken zoals Facebook en YouTube ga je trolls krijgen die dat allemaal gaan benoemen. Die spoilers komen hier dus ook niet aan bod, ook niet in spoilertags!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Voorlopig zijn dat geen spoilers maar speculaties.![]()
Die zoek ik dan ook niet op, heb hier volgens mij vooralsnog alleen speculaties voorbij zien komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er zijn anders al genoeg "echte" spoilers te vinden. Tijdens het filmen is vrij veel "uitgelekt", met een beetje moeite is dat snel te vinden. Dus zeker op openbare plekken zoals Facebook en YouTube ga je trolls krijgen die dat allemaal gaan benoemen. Die spoilers komen hier dus ook niet aan bod, ook niet in spoilertags!
Nog twee lange maanden wachten en ik laat me hopelijk prettig verrassen. Van wat ik in de voorstukjes heb gezien liep het kwijl nog net niet uit m'n mond.![]()
Waarom zouden die dingen niet onder de tags kunnen? Het zijn niet voor niets spoiler tags...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er zijn anders al genoeg "echte" spoilers te vinden. Tijdens het filmen is vrij veel "uitgelekt", met een beetje moeite is dat snel te vinden. Dus zeker op openbare plekken zoals Facebook en YouTube ga je trolls krijgen die dat allemaal gaan benoemen. Die spoilers komen hier dus ook niet aan bod, ook niet in spoilertags!![]()
Die prima kunnen spoilen, al is het maar omdat bepaalde vlaggen en figuren rood omcirkeld me om de oren vliegen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:08 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Voorlopig zijn dat geen spoilers maar speculaties.
Maar dat zal vast aan mij liggen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tja, wat dat betreft ben ik zo blij dat ik geen FaceBook hebquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die prima kunnen spoilen, al is het maar omdat bepaalde vlaggen en figuren rood omcirkeld me om de oren vliegen...
Maar dat zal vast aan mij liggen...![]()
![]()
BTW; Pathé Zwolle heeft nog zat kaartje & doet (gelukkig) de film ook in 2D aanbieden...
[edit]
Lol... Alleen A'dam heeft 1 voorstelling die uitverkocht is... Alle andere bioscopen en voorstellingen kun je nog kaarten voor krijgen
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 20:46:50 ]![]()
Omdat hij eigenlijk te oud was toen hij als Jedi getraind werd. Het is gevaarlijk om dan gehecht te zijn aan mensen. Je kan dan door de Dark Side verleid worden om te daarvoor te kiezen om geliefden te redden. En hij was natuurlijk al gehecht aan zijn moeder, op zich moet je dus niet echt normale emoties aanleren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Odaiba het volgende:
Waarom was Darth Vader eigenlijk zo slecht??
Later wordt hij verliefd op Padme wat Darth Sidious helemaal de kans geeft hem naar de Dark Side te lokken door hem wijs te maken dat ze zal sterven, en hij weet hoe de Force onsterfelijkheid kan geven.
Eigenlijk weet hij dat niet en was zijn meester Darth Plagueis bezig met onderzoeken hoe dat werkte.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright![]()
Elke filmgerelateerde site of filmgerelateerd forum maakt zich er wel schuldig aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, wat dat betreft ben ik zo blij dat ik geen FaceBook heb
Alles voor de hits.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou, er zijn spoilers die je niet per ongeluk wilt lezen, ongeacht tags of nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom zouden die dingen niet onder de tags kunnen? Het zijn niet voor niets spoiler tags...Valt me ook op, ook mainstream sites/youtubers die inhoudelijk op spoilers in gaan. Alles voor de hits en vaak zonder waarschuwing.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Elke filmgerelateerde site of filmgerelateerd forum maakt zich er wel schuldig aan.
Alles voor de hits.![]()
Gelukkig begint men er steeds meer tegen te keren zoals ik het zie. Al blijven er altijd figuren die roepen "het zat toch in de trailer?"
Maar ik bekijk die dingen niet frame voor frame op zoek naar aanwijzingen omdat ik daar gaandeweg zelf achter wil komen en nog overdonderd wil worden in de bioscoop...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tja, daar verschillen we toch van mening. Je kiest er namelijk zelf voor om op de tags te klikken. Dat doe ik niet voor je, noch wordt je gedwongen om dat te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nou, er zijn spoilers die je niet per ongeluk wilt lezen, ongeacht tags of niet
Kwestie van wilskracht, gok ik zo. Maar voor wat mijn posts betreft zal ik er altijd bijzetten wanneer het een spoiler betreft. Zo weet jij waar je aan toe bent bij mij. Helaas heb ik een slecht geheugen, dus als ik hier een vaudt in maak, laat me dat dan ff weten
.
Dat (en dan vooral het laatste) is wel schijtirritant. Ik vind het niet kunnen dat je op die manier de lol van een ander vergald.quote:[..]
Valt me ook op, ook mainstream sites/youtubers die inhoudelijk op spoilers in gaan. Alles voor de hits en vaak zonder waarschuwing.Daar zit ik een beetje dubbel in. Duidelijke zaken in de trailer (zoals bijv. wat er gezegd wordt) lijkt me fair game. Speculaties over wat er bedoeld wordt (of idd onduidelijke details zoals wat er precies op de vlaggen staat) lijkt me dan weer iets voor onder de tags...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Gelukkig begint men er steeds meer tegen te keren zoals ik het zie. Al blijven er altijd figuren die roepen "het zat toch in de trailer?"
Maar ik bekijk die dingen niet frame voor frame op zoek naar aanwijzingen omdat ik daar gaandeweg zelf achter wil komen en nog overdonderd wil worden in de bioscoop...
Speaking of which (speculatie spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een gedoe over spoilers.
Als je iets gaat neertikken hier wat een spoiler zou kunnen zijn doe je dat onder spoiler tags. Zo niet, so be it.
Sites die niet melden dat er spoilers in stukjes tekst kunnen zitten zijn wel flauw.
Overigens is het frame for frame uitzoeken van de trailer en bepaalde dingen zien ook soms niet meer dan toeval.
Ik zag ergens een stormtrooper door de lucht vliegen! Jij misschien niet. Moet ik dat dan voor me houden? Dan kun je net zo goed geen forum beginnen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Bedankt voor de uitleg en de moeitequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef Salamander het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk te oud was toen hij als Jedi getraind werd. Het is gevaarlijk om dan gehecht te zijn aan mensen. Je kan dan door de Dark Side verleid worden om te daarvoor te kiezen om geliefden te redden. En hij was natuurlijk al gehecht aan zijn moeder, op zich moet je dus niet echt normale emoties aanleren.
Later wordt hij verliefd op Padme wat Darth Sidious helemaal de kans geeft hem naar de Dark Side te lokken door hem wijs te maken dat ze zal sterven, en hij weet hoe de Force onsterfelijkheid kan geven.
Eigenlijk weet hij dat niet en was zijn meester Darth Plagueis bezig met onderzoeken hoe dat werkte.
![]()
![]()
het zou niet de eerste keer zijn dat de trailer je totaal op het verkeerde been zet wat betreft het verhaal of specifieke scenes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:17 schreef videonatic het volgende:
Ik denk dat ik het complete plot weet dankzei de trailers. Jullie?Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Persoonlijk vind ik het juist heel interessant al die complotten en dergelijke, vooral ook omdat je, tot de film uit is, nog steeds niet 100% zult weten of het waar is.
Is een beetje hetzelfde als religie, als je geloofd in het christendom wil je graag in de hemel komen. Je hebt heel veel ideeën over hoe het er uit kan zien, maar je weet het niet zeker totdat je er zelf 'bent'.
Ik ben trouwens niet gelovig, maar vind al die analyses over deze film wel rete interessant. Ik ben een behoorlijke Star Wars kenner, maar sta er van versteld hoeveel andere weten wat ik niet weet![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, daar verschillen we toch van mening. Je kiest er namelijk zelf voor om op de tags te klikken. Dat doe ik niet voor je, noch wordt je gedwongen om dat te doen.
Kwestie van wilskracht, gok ik zo. Maar voor wat mijn posts betreft zal ik er altijd bijzetten wanneer het een spoiler betreft. Zo weet jij waar je aan toe bent bij mij. Helaas heb ik een slecht geheugen, dus als ik hier een vaudt in maak, laat me dat dan ff weten
.
[..]
Dat (en dan vooral het laatste) is wel schijtirritant. Ik vind het niet kunnen dat je op die manier de lol van een ander vergald.
[..]
Daar zit ik een beetje dubbel in. Duidelijke zaken in de trailer (zoals bijv. wat er gezegd wordt) lijkt me fair game. Speculaties over wat er bedoeld wordt (of idd onduidelijke details zoals wat er precies op de vlaggen staat) lijkt me dan weer iets voor onder de tags...
Speaking of which (speculatie spoiler):Vooral niet snappen dat niet iedereen frame voor frame op zoek gaat naar details en dan vooral die screens al dan niet door photoshop heen getrokken op diverse sites knallen met titels die minstens ze verneukeratief zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ok het gaat hier dus vooral over de regels over het wel of niet plaatsen of bekijken van spoilers ipv dat het over star wars gaat![]()
![]()
Spoilers kunnen je film ervaring anders best verneuken, vandaar de discussie. Het beste recente voorbeeld wat spoilers betreft is Game of Thrones, dat bepaalde informatie voor handen is (boeken) wil niet heten dat iedereen die informatie ook wil wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:57 schreef planethugo het volgende:
ok het gaat hier dus vooral over de regels over het wel of niet plaatsen of bekijken van spoilers ipv dat het over star wars gaat
Volledige reactie van John Boyega op de trailer: Link
Nog een filmpje met John Boyega!: Link![]()
De definitie van spoilers wordt hier ook wel ruim genomen.
spoilers heeft te maken met het verklappen waar een film over gaat. Niet over het frame voor frame uitzoeken van een trailer en daar over speculeren terwijl niemand iets zeker weet.
Overigens vind ik het Star Wars universum in zijn geheel gewoon heel interessant. Het is uiteindelijk zo uitgebreid (als je alles er bij pakt)Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik vind dat ze best een punt hebben. Zie bijvoorbeeld deze post (vol spoilers, zonder tags, zonder waarschuwing) op Tweakers...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:57 schreef planethugo het volgende:
ok het gaat hier dus vooral over de regels over het wel of niet plaatsen of bekijken van spoilers ipv dat het over star wars gaat
Ik vind dat interessant en leuk, maar vind het ook ronduit asociaal. Je vergald de lol van anderen op die manier![]()
![]()
Dan nog is het geen spoilerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best een punt hebben. Zie bijvoorbeeld deze post (vol spoilers, zonder tags, zonder waarschuwing) op Tweakers...
Ik vind dat interessant en leuk, maar vind het ook ronduit asociaal. Je vergald de lol van anderen op die manier
Definitie van Spoiler:A: Het hoeft niet voor de kijker verborgen te blijven aangezien het in de trailer zit.quote:Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over bijvoorbeeld een boek, film of computerspel, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die belangrijk is voor de plot en pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven.
B: Wat meneer Tweakers doet zijn speculaties aangezien hij alleen de trailer heeft gezien en dus niet weet wat er gebeurd.
En als we niet meer mogen speculeren over de film blijft er bar weinig van een topic over.
Ik vind het best om iets in spoilertags te zetten, maar de term spoiler wordt gewoon verkeerd gebruikt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Moet je eens op Wookiepedia kijken, van alle ruimteschepen hebben ze alle details en dergelijke uitgezocht. Echt geniale informatie vind ik dat. Vooral om dan te kijken hoe dat die Stardestroyers gemaakt zijn, welke guns ze hebben, hoeveel bemanning etc.. etc.. vaak nog met wat leuke foto's erbij. Ondanks dat het natuurlijk allemaal compleet nep en fantasie is, vind ik het het super leuk om die dingen te weten te komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:49 schreef Komakie het volgende:
spoilers heeft te maken met het verklappen waar een film over gaat. Niet over het frame voor frame uitzoeken van een trailer en daar over speculeren terwijl niemand iets zeker weet.
Overigens vind ik het Star Wars universum in zijn geheel gewoon heel interessant. Het is uiteindelijk zo uitgebreid (als je alles er bij pakt)![]()
De vertaling van spoiler is "verpesten". Dat maakt het een subjectief iets. Het is niet aan jou of mij om te oordelen of iets voor iemand anders een spoiler is of niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan nog is het geen spoiler
Definitie van Spoiler:
[..]
A: Het hoeft niet voor de kijker verborgen te blijven aangezien het in de trailer zit.
B: Wat meneer Tweakers doet zijn speculaties aangezien hij alleen de trailer heeft gezien en dus niet weet wat er gebeurd.
En als we niet meer mogen speculeren over de film blijft er bar weinig van een topic over.
Ik vind het best om iets in spoilertags te zetten, maar de term spoiler wordt gewoon verkeerd gebruikt.![]()
Bedenk me net iets...SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 12:29:14 ]![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:27 schreef RvLaak het volgende:
Bedenk me net iets...SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is jóúw defintie, grapjasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:49 schreef Komakie het volgende:
Overigens vind ik het Star Wars universum in zijn geheel gewoon heel interessant. Het is uiteindelijk zo uitgebreid (als je alles er bij pakt)
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort dingen zijn wel cool inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Moet je eens op Wookiepedia kijken, van alle ruimteschepen hebben ze alle details en dergelijke uitgezocht. Echt geniale informatie vind ik dat. Vooral om dan te kijken hoe dat die Stardestroyers gemaakt zijn, welke guns ze hebben, hoeveel bemanning etc.. etc.. vaak nog met wat leuke foto's erbij. Ondanks dat het natuurlijk allemaal compleet nep en fantasie is, vind ik het het super leuk om die dingen te weten te komen.
Maar ik vind sowieso de geschiedenis van het universum cool. Namen die in films voor komen, wanneer die geleefd hebben, wat het "nut" van die persoon is in het verhaal enzo. dat vind ik ook erg cool. Zeker van de Jedi en Sith karakters.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:27 schreef RvLaak het volgende:
Bedenk me net iets...SPOILER: speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat is jóúw defintie, grapjas
Ik quote alleen maar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Inderdaad, hier kan ik bijvoorbeeld al uren naar kijken:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel cool inderdaad.
Maar ik vind sowieso de geschiedenis van het universum cool. Namen die in films voor komen, wanneer die geleefd hebben, wat het "nut" van die persoon is in het verhaal enzo. dat vind ik ook erg cool. Zeker van de Jedi en Sith karakters.![]()
![]()
Dan moet je op de site van Fantasy Flight Games kijken naar diverse bordspellen die ze hebben van Star Wars, sommige source books zitten bomvol infoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Moet je eens op Wookiepedia kijken, van alle ruimteschepen hebben ze alle details en dergelijke uitgezocht. Echt geniale informatie vind ik dat. Vooral om dan te kijken hoe dat die Stardestroyers gemaakt zijn, welke guns ze hebben, hoeveel bemanning etc.. etc.. vaak nog met wat leuke foto's erbij. Ondanks dat het natuurlijk allemaal compleet nep en fantasie is, vind ik het het super leuk om die dingen te weten te komen.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Echt prachtig hoe gedetailleerd het allemaal is, toen The Phantom Menace uit kwam heb ik een boek gekregen met soortgelijke afbeeldingenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Inderdaad, hier kan ik bijvoorbeeld al uren naar kijken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooie miniaturen inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je op de site van Fantasy Flight Games kijken naar diverse bordspellen die ze hebben van Star Wars, sommige source books zitten bomvol infoVet, ik heb er een aantal e-books van, maar originele is natuurlijk nog veel coolerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Echt prachtig hoe gedetailleerd het allemaal is, toen The Phantom Menace uit kwam heb ik een boek gekregen met soortgelijke afbeeldingen![]()
Die van the Phantom Menace staat nog bij mijn broer, heerlijk boek inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Echt prachtig hoe gedetailleerd het allemaal is, toen The Phantom Menace uit kwam heb ik een boek gekregen met soortgelijke afbeeldingen.
![]()
BTW; voor hen die denken dat speculaties geen spoilers zijn... Dit liedje is nagenoeg volledig geschreven op basis van speculaties:
![]()
Wel erg klein plaatje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Inderdaad, hier kan ik bijvoorbeeld al uren naar kijken:
[ afbeelding ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Hoe zit het eigenlijk met Rogue One: A Star Wars Story? die staat zeker helemaal los van Star Wars. Lijkt me ook geem epische film worden, maar meer van het niveau van superhelden films van tegenwoordig![]()
Rogue One is Canon, zoals alles wat nu officieel uitkomt van Star Wars. Dus het staat allesbehalve los van Star Wars. De film speelt zich af vóór A New Hope en gaat over het stelen van de Death Star schematics. Dus het is goed mogelijk dat er karakters uit Rebels/A New Hope in voorkomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:00 schreef Odaiba het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Rogue One: A Star Wars Story? die staat zeker helemaal los van Star Wars. Lijkt me ook geem epische film worden, maar meer van het niveau van superhelden films van tegenwoordigSPOILER: Gerucht terugkerend karakter in Rogue OneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Rogue One is Canon, zoals alles wat nu officieel uitkomt van Star Wars. Dus het staat allesbehalve los van Star Wars. De film speelt zich af vóór A New Hope en gaat over het stelen van de Death Star schematics. Dus het is goed mogelijk dat er karakters uit Rebels/A New Hope in voorkomen.Klinkt wel echt super tof. Hoop dat ze het niet verprutsen.SPOILER: Gerucht terugkerend karakter in Rogue OneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou ook een trilogie worden, las ik.![]()
De cast van Rogue One is in ieder geval al prima, en Darth Vader gaan we daar vast wel in zien. Dat is namelijk denk ik dé rede dat Disney die film maakt. Puur om Darth Vader merchandising etc te gaan verkopen. Ze hebben Lucasarts natuurlijk niet zomaar gekocht en Darth Vader is natuurlijk een karakter van jewelste. Bovendien is het handig dat hij een masker op heeft, dus die kan wel lang mee![]()
Trilogie in de zin van, drie los staande films. De tweede anthology film gaat namelijk over een jonge Han Solo. Hier heb ik een gemengd gevoel over, op basis van hoe hoog ik Han Solo(Harrison Ford) heb zitten, maar In Phil Lord en Chris Miller heb ik wel vertrouwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Klinkt wel echt super tof. Hoop dat ze het niet verprutsen.
Dit zou ook een trilogie worden, las ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: