Bord goulash voor alle vluchtelingen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet Hongarije dan Jeroen ? Alles doorlaten ?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet Hongarije dan Jeroen ? Alles doorlaten ?
De vrouw van Genee, komt nogquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie is dat geile wijf wat we steeds i beeld krijgen. Ik schakel net in, haar item heb ik toch niet gemist he?
nounounouquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie Harrie Jekkers niet kent moet de doodstraf krijgen.
de vrouw van genee dusquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie is dat geile wijf wat we steeds i beeld krijgen. Ik schakel net in, haar item heb ik toch niet gemist he?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie Harrie Jekkers niet kent moet de doodstraf krijgen.
Nou poe poe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een vent hé, paar showtjes geven en daarna zeggen, doeidoeide tyfus ik ga rentenieren in Spanje
Hij heeft wel botox wangetjesquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is ook iets van 65 toch? Dan mag je er wel oud uitzien lijkt me
Ik vind haar maar preuts hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Dat meisje achter Genee is ook niet eens slecht zie ik nu pas
Als je twee keer modaal dood kan gaan, is dat ineens een veel mindere prestatie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een vent hé, paar showtjes geven en daarna zeggen, doeidoeide tyfus ik ga rentenieren in Spanje
Die 200 vrouwtjes houden je jong blijkbaarquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef Typisch het volgende:
zei pauw net dat hij 55 was trouwens? die wordt een stukkie minder snel oud dan de meeste geloof ik
Het zou mij echt aan mijn reet roesten waar cabaretiers al dan niet vandaan komen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat er uit Rotterdam alleen maar aids komt qua cabaretiers.
Ik vond dat Jules Deelder wel een grappig verhaal over Amsterdam hadquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waardenberg & De Jongquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
(Nederlands) cabaret is sowieso behoorlijk kut.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die mocht er inderdaad wel wezen ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat Jules Deelder wel een grappig verhaal over Amsterdam had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |