quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet zeggen dat Dijkhoff mij meevalt in deze uitzending
quote:
Dat is een teken dat ik het gelijk aan mijn zijde hebquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een prima gozer.
Zijn uitstraling bevalt mij nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een prima gozer.
Dat kan toch ook gewoon, in alle commotie. Hij zit achterin.quote:
Maar de dikke BMW zag je gewoon aankomenquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat de TT niet gaat over Harrie Jekkers
Slap kut excuus. Powergodquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de dikke BMW zag je gewoon aankomen
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:27 schreef Tagliano het volgende:
We moeten eigenlijk voor Haags even het topic volposten
Volgende keer beterquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slap kut excuus. Powergod
Zolang hij er maar geen last van heeft..quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet Hongarije dan Jeroen ? Alles doorlaten ?
Jeroen van Merwijk ? Harrie Jekkers ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Caland het volgende:
Wie is nou die man die steeds in beeld komt.
Die met die blauwe trui heeft ergens een advertentie op de voorpagina geplaatst waarin hij Wilders vroeg te samenwerken in plaats van waar hij nu mee bezig isquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Caland het volgende:
Wie is nou die man die steeds in beeld komt.
Bord goulash voor alle vluchtelingen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
De vrouw van Genee, komt nogquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie is dat geile wijf wat we steeds i beeld krijgen. Ik schakel net in, haar item heb ik toch niet gemist he?
nounounouquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie Harrie Jekkers niet kent moet de doodstraf krijgen.
de vrouw van genee dusquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie is dat geile wijf wat we steeds i beeld krijgen. Ik schakel net in, haar item heb ik toch niet gemist he?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie Harrie Jekkers niet kent moet de doodstraf krijgen.
Nou poe poe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een vent hé, paar showtjes geven en daarna zeggen, doeidoeide tyfus ik ga rentenieren in Spanje
Hij heeft wel botox wangetjesquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is ook iets van 65 toch? Dan mag je er wel oud uitzien lijkt me
Ik vind haar maar preuts hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Dat meisje achter Genee is ook niet eens slecht zie ik nu pas
Als je twee keer modaal dood kan gaan, is dat ineens een veel mindere prestatie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een vent hé, paar showtjes geven en daarna zeggen, doeidoeide tyfus ik ga rentenieren in Spanje
Die 200 vrouwtjes houden je jong blijkbaarquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef Typisch het volgende:
zei pauw net dat hij 55 was trouwens? die wordt een stukkie minder snel oud dan de meeste geloof ik
Het zou mij echt aan mijn reet roesten waar cabaretiers al dan niet vandaan komen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat er uit Rotterdam alleen maar aids komt qua cabaretiers.
Ik vond dat Jules Deelder wel een grappig verhaal over Amsterdam hadquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waardenberg & De Jongquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
(Nederlands) cabaret is sowieso behoorlijk kut.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die mocht er inderdaad wel wezen ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat Jules Deelder wel een grappig verhaal over Amsterdam had
Ik heb nog eens met Waardenberg voor hetzelfde winkelschap gestaan, leuk feitjequote:
Welnee joh.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
(Nederlands) cabaret is sowieso behoorlijk kut.
Selfie gemaakt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog eens met Waardenberg voor hetzelfde winkelschap gestaan, leuk feitje
Ook minder pijnlijk dan Dolf afgelopen seizoen hierquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Dit is net iets minder pijnlijk dan Freek de Jonge bij Dwdd.
Kijk het zelf echt nooit. Zie wel eens wat maar ik ken wel beter vermaak.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee joh.
Theo Maassen, Ronald Goedemondt en Daniel Arends
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen wanneer jij gaat hemelen.
Op schaal van 1 tot Dolf is niks pijnlijk eigenlijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook minder pijnlijk dan Dolf afgelopen seizoen hier
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die staat vol verbazing te kijken dat mensen hier voor betaalt krijgen
Bewaar maar voor het weekend anders blijf je ot diep in de nacht kijkenquote:
Dit is een ietwat vreemde opmerking als je het voor je zietquote:
Gerard Joling is wel een holbewoner.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen zou zijn benen moeten scheren, we zijn toch geen holbewoners meer.
Benen scheren is behoorlijk homosensueel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen zou zijn benen moeten scheren, we zijn toch geen holbewoners meer.
Dat geeft helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benen scheren is behoorlijk homosensueel.
Kan ie ook gelijk deze kijken:quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:41 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Bewaar maar voor het weekend anders blijf je ot diep in de nacht kijken
Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:44 schreef Cikx het volgende:
Z'n vrouw zit er gewoon bij voor de show?
Zitten wel lekkere wijven op hockey, dat is de 1e prioriteit van Jeroen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
Hockey als je 2 meter bent, dat lijkt me toch niet het meest handig
quote:
nee zij heeft het juist gefixed gekquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Lily is de Yoko Ono van VI, maakt heel de groep kapot
Daar is dan over het algemeen niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten wel lekkere wijven op hockey, dat is de 1e prioriteit van Jeroen.
Visueel is het wel een verbetering tov Yoko.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Lily is de Yoko Ono van VI, maakt heel de groep kapot
Voel je nu een soort van trots?quote:
Goede voeding is alles behalve onzin.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
Krijgt hij hier ook al zendtijd voor die boekenonzin
Als Lily?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:47 schreef KingRoland het volgende:
Zo zie ik me de vriendin van Pax ook voor eigenlijk
Absoluutquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga jij de kleine ook gezond leren eten?
Hongerige skeletten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik weeg bijna niks meer, ik ga bijna dood denk ik.
Speel niet met mijn gevoelens hè, ik word niet graag blij gemaakt met een dooie musquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik weeg bijna niks meer, ik ga bijna dood denk ik.
Ik vind het ook maar niks, maar een tomatensaus is dan wel weerquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind tomaten vies. Ik haal ze altijd weg
Straight outta Auswitz.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hongerige skeletten.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij deed zijn best hequote:Op maandag 19 oktober 2015 23:52 schreef Caland het volgende:
Genee wil toch Harrie Jekkers overstemmen.
Ziek fashion, anders pas je niet in je Saint Laurent outfit van 20K.quote:
Koffiequote:Op maandag 19 oktober 2015 23:54 schreef Typisch het volgende:
Het is trouwens Lili, heb het even bij google opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |