Die gast is echtquote:
Volgens mij hebben ze 'n aardige kill-frenzy gehad, toch? Daarbij zijn ze nog steeds niet (allemaal) uitgeschakeld. De vraag is ook of er wellicht nog meer zijn? Misschien zijn ze niet met z'n allen richting Alexandria gegaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:28 schreef Funzel het volgende:
Wel leuk die actie, maar had wel meer verwacht van die Wolves.
Vraag me meer af wat het doel van die aanval was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 'n aardige kill-frenzy gehad, toch? Daarbij zijn ze nog steeds niet (allemaal) uitgeschakeld. De vraag is ook of er wellicht nog meer zijn? Misschien zijn ze niet met z'n allen richting Alexandria gegaan?
Ik vons het ook wel mooi om het contrast te zien, zowel tussen de niets kennende bewoners en de survivors, maar ook tussen de denkwijze van Carol en Morgan. Persoonlijk denk ik dat de Carolway in dit geval toch wel slimmer wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef Ice2015 het volgende:
Prima aflevering, dit maakt inderdaad duidelijk dat de bewoners niet klaar zijn voor een aanval
Hoeveel doden heeft Rick inmiddels op zijn geweten? Oke, veel daarvan gaven hem geen keuze, maar er zitten er ook genoeg tussen die dood zijn omdat het Rick en de groep beter uit kwam. Daarnaast is een andere opvatting over zoiets voor mij nog geen reden om een personage te haten, zeker als hij verder zo badass is. Ergens is het zelfs wel te respecteren dat hij meer risico durft te nemen om zijn eigenwaarde intact te houden. En op de lange termijn is het 'the ends justify the means'-idee van veel andere survivors ook heel riskant. Kijk maar naar zo'n beetje alle villains ooit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Rick zei had al. We have a jail, but not for murderers. Die gasten zijn een gevaar, die neem je niet gevangen.
Daar moest ik ook wel om gniffelen inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:05 schreef Ridocar het volgende:
Het meest droge vond ik wel dat Carl (Coral) die schotel uit de oven trekt. Zo van, nou die zijn dood, de rust is wedergekeerd. En nu eten.
die cgi was idd te slecht voor woorden. Verzin dan wat anders als je niks echt in de fik kunt zetten want dit was echt heel erg slecht. Zelfs in Asylum films ziet dat er nog beter uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:33 schreef Kalebatz het volgende:
Dikke serie, mooie aflevering weer. Vond de CGI wel een beetje knullig van die vent die brandend van de muur af flikkerde.
Één puntje vak kritiek dan: het lijkt er wel op dat ze al 6 seizoenen op de zelfde locatie zijn. Daar bedoel ik mee dat de wegen en bossen waar ze lopen steeds min of meer hetzelfde zijn. Daar had wel wat meer afwisseling in gemogen. Misschien hoort het wel zo, maar ik stoor me er een beetje aan.
Steden zijn in nu eenmaal een groot risico. En verder ziet het zuidoosten van de VS er (blijkbaar) nu eenmaal zo uit. Hoewel het ook zo is dat alles binnen een straal van x kilometer om Atlanta gefilmd wordt. In ieder geval niet buiten Georgia.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
die cgi was idd te slecht voor woorden. Verzin dan wat anders als je niks echt in de fik kunt zetten want dit was echt heel erg slecht. Zelfs in Asylum films ziet dat er nog beter uit.
De lokaties ben ik ook al een tijdje beu. Nadat ze de stad verlaten hebben eind seizoen 1 is het alleen maar hetzelfde bos geweest, althans zo ziet het uit, waar gefilmd is. Af en toe een oud industrieel gebouw zoals terminus dat ze tegenkomen en dat is het wel. Toen vorig seizoen geruchten gingen dat ze meer richting een gemeenschap zouden gaan verwachtte ik ook dat het meer een stad zou zijn. Helaas lijkt het erop dat ze gewoon een paar studiohuizen gebouwd hebben op een steenworp afstand van de gevangenis.
Het verschil is de hoeveelheid originele maandelijkse issues die erin opgenomen zijn;quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:29 schreef Feya het volgende:
Even een vraagje over de strips.(hopelijk zit ik hier bij de fans goed)
Kan iemand mij uitleggen wat het (en of er) verschil is tussen:
The Walking Dead - Vol. 1: Days Gone Bye
en
The Walking Dead - Book #1
(zie bol.com)
Zijn dit 2 verschillende verhalen, of zijn de strips van Vol. 1 etc in Book #1 verzameld?
Alvast bedankt
Bedankt! dan kan ik gaan uitkiezen wat ik het prettigste vind. Voor mij was het belangrijk om te weten dat overal hetzelfde verhaal en dezelfde tekeningen in staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:38 schreef icemotion het volgende:
Vol 1; is een tradepaperback met daarin de eerste 6 delen.
Denk dat ze de gok namen dat er niet mensen bestaan met zoveel enorm veel tijd teveel dat die dit uit zouden zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:55 schreef silverhill het volgende:
Heeft iemand een andere verklaring dan dat het een fout is?
Het viel me tijdens het kijken van de ep al op. Sowieso nogal suf om iedere fout in continuïteit zo goed te praten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk dat ze de gok namen dat er niet mensen bestaan met zoveel enorm veel tijd teveel dat die dit uit zouden zoeken.
Nee nee, niet de boel omdraaien he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef silverhill het volgende:
[..]
Het viel me tijdens het kijken van de ep al op. Sowieso nogal suf om iedere fout in continuïteit zo goed te praten.
Jij bent echt op de hoogte van noord, oost, zuid, west tijdens het kijken van een serie?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef silverhill het volgende:
[..]
Het viel me tijdens het kijken van de ep al op. Sowieso nogal suf om iedere fout in continuïteit zo goed te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |