quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Ik heb ook al allemaal theorieën bedacht, hierboven ook genoemd zijn dus heb goede hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh nee? Dit halve topic is een spoiler, lees even hierboven. Dit zijn theorieën hè, geen feiten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja uh, misschien die titel even spoileren.
Dit zou uit een volgende aflevering zijn:quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb ook al allemaal theorieën bedacht, hierboven ook genoemd zijn dus heb goede hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Sorry, het klonk een beetje als een spoiler ipv een theorie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Eh nee? Dit halve topic is een spoiler, lees even hierboven. Dit zijn theorieën hè, geen feiten.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit zou uit een volgende aflevering zijn:Ik dacht in de comics altijd dat Jesus een neger wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb hem toch even in een spoiler gezet, hij moet uiteindelijk nog uitgezonden worden in NL.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, het klonk een beetje als een spoiler ipv een theorie.
Ja goeie! Wij vroegen ons af of het virus nu ook via bloed overdraagbaar was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef remcov het volgende:
Ben benieuwd of Rick zijn hand moet amputeren nu hij zichzelf heeft gesneden aan dat mes dat onder t zombiebloed zat
volgens mij zijn ze toch allemaal drager van het virus? Als ze random dood gaan worden ze toch ook zombie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ja goeie! Wij vroegen ons af of het virus nu ook via bloed overdraagbaar was.
Yup. Bloedcontact zorgt voor besmetting, al doen ze in de serie niet zo moeilijk over bloed op zichquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ja goeie! Wij vroegen ons af of het virus nu ook via bloed overdraagbaar was.
Dus hij moet een 'Hershel' doen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Bloedcontact zorgt voor besmetting, al doen ze in de serie niet zo moeilijk over bloed op zich
Je zou eigenlijk dit eens moeten lezen:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Zombie_Survival_Guide
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit zou uit een volgende aflevering zijn:Ik weet nog niet of ik wil kijken, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al gekekenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wil kijken, haha.
Hmm, naja, wat Egel zegt klopt ook wel. Iedereen heeft het virus in The Walking Dead al.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dus hij moet een 'Hershel' doen?.
volgens mij hadden ze het erover in dat cdc, iedereen heeft t virus. Maar als je gebeten wordt door een zombie met meestal niet zo'n goede persoonlijke hygiëne, ga je dood aan bloedvergiftiging of ontsteking ofzo. Wat ik heb begrepen dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, naja, wat Egel zegt klopt ook wel. Iedereen heeft het virus in The Walking Dead al.
Wat dat betreft zou de amputatie bij Hershel ook niet nodig zijn geweest om het virus te ontlopen. Beetje vreemd nu ik er over nadenk. Ik ga even Googlen
Wat Rick betreft, no worries, de serie doet niet zo moeilijk over bloed. Iedereen heeft tig open wonden de hele serie door
Was dat virus ook al latent aanwezig voordat er uberhaupt 1 zombie was op de planeet?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het erover in dat cdc, iedereen heeft t virus. Maar als je gebeten wordt door een zombie met meestal niet zo'n goede persoonlijke hygiëne, ga je dood aan bloedvergiftiging of ontsteking ofzo.
Eens, maar dit was zo obvious in beeld gebracht dat het wel wat moet betekenen. Ik wist niet meer zeker of je het ook zo zou krijgen. Maar het is TWD, misschien besluit Rick volgende week wel om toch Michonne d'r katana te lenen. Ofzo.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, naja, wat Egel zegt klopt ook wel. Iedereen heeft het virus in The Walking Dead al.
Wat dat betreft zou de amputatie bij Hershel ook niet nodig zijn geweest om het virus te ontlopen. Beetje vreemd nu ik er over nadenk. Ik ga even Googlen
Wat Rick betreft, no worries, de serie doet niet zo moeilijk over bloed. Iedereen heeft tig open wonden de hele serie door
over de uitbraak hebben ze het nooit toch. Ook niet in Fear the walking dead.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was dat virus ook al latent aanwezig voordat er uberhaupt 1 zombie was op de planeet?
ze noemen ze dan ook geen zombiesquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, het grote verschil hier is dat men ervan uitgaat dat je geïnfecteerd raakt met allerlei viezigheid en bacterieën door een zombie-bite. Dit zorgt er versneld voor dat je doodgaat, in tegenstelling tot bijvoorbeeld schaafwond o.i.d.
Het virus verspreid zich via de lucht en iedereen is (waarschijnlijk) al ziek. Volgens mij kan het ook nog zomaar gebeuren dat er straks iemand niet ziek is. Nogmaals, wat Egel dus zegt
Dit is een groot verschil met de traditionele zombie waarbij het virus dus wel via bloedcontact of een beet wordt verspreid. Hier duurt het ook langer voordat je sterft en tot leven komt omdat het virus je hersenen aanpast en overneemt.
Dikke spoiler uit de comics die misschien van toepassing is op de serie:quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dus hij moet een 'Hershel' doen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over twee weken dan, want volgende week is een Morgan dedicated extra lange episodequote:Op maandag 26 oktober 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
Ik ben bang dat Glenn het inderdaad gewoon gaat overleven. Rick zie ik ook niet doodgaan. Dit soort cliffhangers worden eigenlijk altijd gewoon weer netjes opgelost de volgende aflevering.
Glenn trekt niet een blik alsof ie wordt opgegeten, eerder angstige paniek.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:18 schreef FredVleespet het volgende:
Het was toch vrij duidelijk dat Glenn gewoon uitelkaar gerukt word? Hij heeft een grijs shirt aan, en daar in komen ook zijn ingewanden uit die worden opgevreten. Ik zie niemand op hem liggen in die scene. Ook de trieste muziek daarbij lijkt op een afscheid. Als ze dit nog zo weten te draaien dat hij het overleefd.... zou lachwekkend zijn
We horen geen geluid in die scene, maar hoe ik het opvat is dat hij schreeuwt van angst en pijn. Ik zie verder ook nergens die andere gast terug die dan op hem moet liggen. Ze halen duidelijk die ingewanden uit het grijs shirt van Glenn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Glenn trekt niet een blik alsof ie wordt opgegeten, eerder angstige paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |