DM ff hoe hij in de comics dood ging.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Die kut van een Nicholas kon het gewoon niet laten om Glen nog één laatste keer te naaien hè![]()
Wel jammer dat ie nu zo doodgaat, had me eigenlijk wel verheugd op een dood zoals in de comics
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Glenn_(Comic_Series)quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DM ff hoe hij in de comics dood ging.
Dat is alvast 1quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Stranger het volgende:
Van mij mogen Sasha en Glenn er dit seizoen wel eens uit gaan.
Sasha omdat ik haar gewoon heel vervelend vind, en Glenn omdat zijn karakter wel klaar is en dankzij hem een karakter als Maggie niet fatsoenlijk kan groeien. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als Daryl er eens wordt uitgeschreven.
Wij gisteravond ook. De katten schrokken zich kapot.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:00 schreef MissLuna het volgende:
Fuck. Ik heb net naar de tv zitten schreeuwen..
Ik merkte al op dat Glenn's dunne darm bij z'n borst zit en dat kan dus niet kloppen, dus het moet wel die andere gast zijn die op hem ligt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:00 schreef DJKoster het volgende:
Slim, Nicolas en Glenn dragen vrijwel identieke bovenkleren. Daar is dus niks zinnigs over te zeggen, behalve dan dat niemand zo'n horde walkers kan overleven..
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:17 schreef LadyS het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die zat te schreeuwen. Vriendlief keek me nogal meewarig aan toen ik "Neeeee!!!" begon te roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door MissLuna op 26-10-2015 21:28:40 ]Karma is a fucking bitch.
Ben bij seizoen 3 en lees je wiki. Gaat hij gewoon doodquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Glenn_(Comic_Series)
In elkaar gemept
Dat viel mij ook al op, maar in het shot van boven liggen die darmen opeens een stukje lager.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik merkte al op dat Glenn's dunne darm bij z'n borst zit en dat kan dus niet kloppen, dus het moet wel die andere gast zijn die op hem ligt.
Hij sneed zich aan het mes wat uit een zombie stak.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Rick trouwens gebeten, of wat was de reden dat ie bloedt.
Wel weer een naaistreek van Nicolas trouwens. Die gast bleek gewoon chronisch niet te vertrouwen.
En wel erg veel oorspronkelijke bewoners dood. Dat dorp wordt op deze manier gewoon een Rick-dorp op een natuurlijke manier.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Ik heb ook al allemaal theorieën bedacht, hierboven ook genoemd zijn dus heb goede hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh nee? Dit halve topic is een spoiler, lees even hierboven. Dit zijn theorieën hè, geen feiten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja uh, misschien die titel even spoileren.
Dit zou uit een volgende aflevering zijn:quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb ook al allemaal theorieën bedacht, hierboven ook genoemd zijn dus heb goede hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Sorry, het klonk een beetje als een spoiler ipv een theorie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:23 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Eh nee? Dit halve topic is een spoiler, lees even hierboven. Dit zijn theorieën hè, geen feiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |