Machtig dingquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:09 schreef Maichel het volgende:
[..]
A-10, dat is die vliegende gun ja, mooi spul!
https://nl.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II
[ afbeelding ]
Op de islam verlaten staat in Iran geen straf? Op het maken van een Happy filmpje iniedergeval wel, evenals het drinken van een biertjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen daar hun geloof ten minste uitvoeren zonder onthoofd te worden.![]()
"Christianity is reportedly the fastest growing religion in Iran with an average annual rate of 5.2%,[24] and it remains the second-largest non-Muslim minority religion in the country.[25]"
Firefly3 maakte de opmerking dat Iran vergelijkbaar is met extremisten (IS?) wat betreft minderheden. Ik laat alleen zien dat zijn opmerking, zoals gewoonlijk, nergens op slaat. Ik zeg nergens dat Iran verder het toonbeeld is van een tolerante samenleving.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op de islam verlaten staat in Iran geen straf? Op het maken van een Happy filmpje iniedergeval wel, evenals het drinken van een biertje
We moeten met zijn allen die vent gewoon negeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Firefly3 maakte de opmerking dat Iran vergelijkbaar is met extremisten (IS?) wat betreft minderheden. Ik laat alleen zien dat zijn opmerking, zoals gewoonlijk, nergens op slaat. Ik zeg nergens dat Iran verder het toonbeeld is van een tolerante samenleving.
Leer eens lezen.
Het ombrengen van bekeerlingen komt ook in Iran blijkbaar dus wel voor, het verschil met IS zal wel het behouden van het hoofd en een langer proces zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Firefly3 maakte de opmerking dat Iran vergelijkbaar is met extremisten (IS?) wat betreft minderheden. Ik laat alleen zien dat zijn opmerking, zoals gewoonlijk, nergens op slaat. Ik zeg nergens dat Iran verder het toonbeeld is van een tolerante samenleving.
Leer eens lezen.
Stel je toch voor.. iemand die niks heeft met de Soennieten noch de Sjitische lieden en hun bondgenoten, zo gaat het een saaie boel worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
We moeten met zijn allen die vent gewoon negeren.
Hij bedoelt waarschijnlijk firefly.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stel je toch voor.. iemand die niks heeft met de Soennieten noch de Sjitische lieden en hun bondgenoten, zo gaat het een saaie boel worden.
Dat is wat zonde want er gaan nog zeker 100.000 figuren in die hoek naar hun maker dus 50 topics zijn nog te verwachten omtrend dit conflict.
Mits Fok! blijft bestaan.
Klopt. Die landen moeten ook aangepakt worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarin verschilt het niet van Saudi-Arabi, VAE of Qatar.
En je weet dat je geliefde FSA gewoon een verlengstuk is van SA?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt. Die landen moeten ook aangepakt worden.
Beter dat de wapens naar de syriers gaat dan dat SA ze zelf gebruikt om onschuldige mensen te doden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En je weet dat je geliefde FSA gewoon een verlengstuk is van SA?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beter dat de wapens naar de syriers gaat dan dat SA ze zelf gebruikt om onschuldige mensen te doden.
Grappig om te zien hoe deze hoogopgeleide vliegtuigingenieurs, nog balend dat hun gestolen motor in vlammen is opgegaan, de wrakstukken analyseren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef Nintex het volgende:
Putin draait de rollen om, Jihadi's snappen er niks vantwitter:NorthernStork twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 19:16:27Report from the location targeted with what rebels believe RuAF suicide-drone mobile bombs.https://t.co/bnFJmi9i5L https://t.co/XFYjNCB7Iq reageer retweet
Een zelfmoorddronequote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe deze hoogopgeleide vliegtuigingenieurs, nog balend dat hun gestolen motor in vlammen is opgegaan, de wrakstukken analyseren.
Hoor ik ze nou zeggen "Wat is deezze?" ?
Iran is zeker niet ideaal maar je kan het niet echt vergelijken met al qaeda of Isis waar je random op straat gexecuteerd kan worden "omdat je niet sunni bent".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op de islam verlaten staat in Iran geen straf? Op het maken van een Happy filmpje iniedergeval wel, evenals het drinken van een biertje
Het geluid dat van dat ding af komt als het schiet is zo episch. Kan me voorstellen dat je je als terrorist in je broek scheit als dat ding in de buurt komt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:09 schreef Maichel het volgende:
[..]
A-10, dat is die vliegende gun ja, mooi spul!
https://nl.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II
[ afbeelding ]
Die munitie ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het geluid dat van dat ding af komt als het schiet is zo episch. Kan me voorstellen dat je je als terrorist in je broek scheit als dat ding in de buurt komt.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrt
Wat een kankergezwellen zijn het toch ook. Dat er geen n moge terugkeren (ook die "charismatische" Yilmaz niet).quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:11 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Iran is zeker niet ideaal maar je kan het niet echt vergelijken met al qaeda of Isis waar je random op straat gexecuteerd kan worden "omdat je niet sunni bent".
Mooi ding, lijkt wel iets dat blade zou hebben om vampieren mee te killen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Maichel het volgende:
[..]
Die munitie ook![]()
[ afbeelding ]
Vallen die hulzen ook gewoon op de grond tijdens het schieten? Je zou zo'n lege huls op je kop krijgen
Ze hebben het volledig zelf uitgelokt. Als ze 50 % minder wreed waren geweest, hadden ze nog ongestoord hun gang kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:24 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Mooi ding, lijkt wel iets dat blade zou hebben om vampieren mee te killen.
Ook grappig om te zien dat de VS na jaren en miljarden aan investeringen nog steeds geen beter CAS vliegtuig heeft dan de A-10. Geen pretje denk ik als je daar staat als isis met je ak en je haatbaard.
Verder volledig stil rond de Hama, Ghab, Latakia fronten. Er lijkt een impasse te zijn bereikt. Misschien dat Rusland eerst zijn hoeveelheid bombardementen gaat opvoeren voordat de SAA weer volledig probeert door te stoten.twitter:sayed_ridha twitterde op woensdag 21-10-2015 om 11:11:56#RuAF airstrike on Rastan in north #Homs CS, killed Cpt. Amjad Al-Hamid; a commander in #FSA Haraket Tahrir Homs https://t.co/Mz6ny6C7TN reageer retweet
Dat worden weer een paar intense snackbar filmpjes op Youtube binnenkort. Als je hoort wat ze nu staan te prevelen als er een barrelbom naar beneden komt.. Wacht maar tot er 2 A-10's een paar runs over zo'n veld heentrekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:24 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Mooi ding, lijkt wel iets dat blade zou hebben om vampieren mee te killen.
Ook grappig om te zien dat de VS na jaren en miljarden aan investeringen nog steeds geen beter CAS vliegtuig heeft dan de A-10. Geen pretje denk ik als je daar staat als isis met je ak en je haatbaard.
Dat is erg mooi maar wist je dat als je naar het Christendom bekeerd dat je de doodstraf kan krijgen daar in Iran? Ik geef toe het is beter leven dan bij die idioten salafisten maar die Mullah is ook een complete idiootquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen daar hun geloof ten minste uitvoeren zonder onthoofd te worden.![]()
"Christianity is reportedly the fastest growing religion in Iran with an average annual rate of 5.2%,[24] and it remains the second-largest non-Muslim minority religion in the country.[25]"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |