abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157029431
Het gaat lekker in Hamma voor Assad & de Russen:

Ennnn de Russen moeten Assad weer redden hoor, Ome Poetin gooit er wat airstrikes uit op het net bevrijdde Hamra:
markito0171 twitterde op donderdag 22-10-2015 om 21:55:15 #Syria #Hama #Russia'n airstrikes now on Al-Hamra after #JaF taken over town tonight https://t.co/WpIFXgwSqU reageer retweet
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_157029656
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157029677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Aloulu het volgende:

Ennnn de Russen moeten Assad weer redden hoor, Ome Poetin gooit er wat airstrikes uit op het net bevrijdde Hamra:
markito0171 twitterde op donderdag 22-10-2015 om 21:55:15 #Syria #Hama #Russia'n airstrikes now on Al-Hamra after #JaF taken over town tonight https://t.co/WpIFXgwSqU reageer retweet
Volgens mij is het een kwestie van grondtroepen die afstand houden, zodat de luchtmacht vrij baan heeft om te bombarderen. Nogal lastig om grote bommen en raketten te gooien als je troepen op een paar meter afstand van de vijand staan.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:12:15 #229
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_157029703
Altijd leuk die markito, hij blijft maar onzin twitteren en iedereen trapt er in
Say what?
pi_157029804
Iraniers beginnen er ook aan te geloven _O_ _O_ _O_

Iran will not back Syria's Assad 'forever,' minister says

Wat een knieval zeg. Zijn ze boos dat Assad de Russen erbij haalt? En willen ze hem zo een beetje wakker schudden? Want die Iraans-Russische alliantie gaat niet werken, er zijn andere belangen in Syrie. Geweldig dit :D
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_157029881
Iran heeft Rusland erbij gehaald.
Je trapt in hun dezinformatsiya whehehe.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157029908
Rebellen zijn aan hoor in Hama!

markito0171 twitterde op donderdag 22-10-2015 om 22:13:24 #Syria Rebels take over little brigade 66 base in NE #Hamahttps://t.co/A6vbVGO8G4 reageer retweet
pi_157029939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:16 schreef IPA35 het volgende:
Iran heeft Rusland erbij gehaald.
Je trapt in hun dezinformatsiya whehehe.
Tuurlijk, Poetin laat zich overhalen door Iran _O-
pi_157030159
Abduhark twitterde op woensdag 21-10-2015 om 20:15:37 Assad visited Moscow alone without his military or diplomatic teams. This indicates that the discussions focused on his personal future reageer retweet
Abduhark twitterde op woensdag 21-10-2015 om 20:30:16 It also indicates that Russia didn't want Iran, which infiltrates Assad inner circles, to know what is happening in the discussions. reageer retweet
Abduhark twitterde op woensdag 21-10-2015 om 23:10:06 Interpreter sat beside Putin not in the middle. Russian Lavrov and defence minister were present yet Assad was alone https://t.co/MJYhERGAMp reageer retweet

Assad helemaal alleen op bezoek bij zijn baas. Lijkt wel een ondervraging. Niemand mag erbij zijn van Assad's kant, bij Poetin wel.

Abduhark twitterde op woensdag 21-10-2015 om 23:14:08 No flags in the room. Assad seemed to be under interrogation. Putin will send the photo to Obama telling him "Assad is one of my employees" reageer retweet
pi_157030259
Even wat meer info over Hama, waar het offensief ter bevrijdingstad in volle gang is met de steun van Koning Salman en Qatar!

Abduhark twitterde op donderdag 22-10-2015 om 22:02:41 Hama is Syria's 4th largest province with a population of 2 millions, mainly Sunnis, yet there are10s of Alawite villages in the countryside reageer retweet
De alawieten geloven er ook al niet meer in :{ zorgwekkend.

Abduhark twitterde op donderdag 22-10-2015 om 22:21:06 Alawite villagers are fleeing al-Hamra and other villages in northeast Hama. Seemingly they no more trust in Putin super powers! reageer retweet
Moeten de Russen en Iraniers maar snel ingevlogen worden!
pi_157030262
Ach, die pretfacejes zeggen meer dan jouw hersenspinsels...

pi_157030507
Boem!

Conflicts twitterde op donderdag 22-10-2015 om 22:01:41 VIDEO: Moment #Russia airstrike hits close to rebels in Salma #Syria - @sakirkhader https://t.co/UJuoxYkfEM reageer retweet
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:38:23 #238
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157030845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Aloulu het volgende:

Bevrijd :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157030922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Tuurlijk, Poetin laat zich overhalen door Iran _O-
Volstrekt logisch dat Putin zich laat overhalen door de sterkste speler in Syri. Het waren Iraanse officieren met militaire mappen die in Moskou Puin ervan overtuigde dat een interventie zin heeft.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:41:24 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157030989
Overigens Aloulu ik herinner me jou als een redelijk poster hier, maar de laatste tijd post je zo krampachtig met de kont tegen de krib. Waarom?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157031064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef Szura het volgende:
Overigens Aloulu ik herinner me jou als een redelijk poster hier, maar de laatste tijd post je zo krampachtig met de kont tegen de krib. Waarom?
Radicalisering en frustratie. De Tunees probeert krampachtig de Midden Oosternaar uit te hangen. Net zoals zijn medelandgenoten die in massale nummers naar Syrie zijn afgereisd. Maar maak je niet de druk, het verbond tussen de Russen, Perzen, Phoeniciers en Sumeriers gaat zijn vruchten afwerpen.
pi_157031279
Op Politico staat een stuk over het recruiteren van Russen/Oekrainers voor de strijd in Syrie aan de kant van Syrie, dat gaat zelfs via Facebook.
Het gaat hier om mensen die aan de kant van Assad gaan vechten, Poetin zal het neem ik aan financieren.

Opzich wel een aardig stuk om te lezen, als je de tijd en intresse hebt.
http://www.politico.eu/article/putins-foreign-legion/
pi_157031342
Shoigu en Lavrov zijn de minister van Binnenlandse zaken en defensie van Rusland. Lijkt me logisch dat zij aanwezig waren bij de meeting met Assad.

Assad ziet er vrij relaxed uit en Putin heeft zijn gebruikelijke 'kijk mij, ik ben een staatsman' look. Putin is niet iemand die zijn afkeer tegen iemand probeert te verbergen, dat komt er bij de meeste Putin/Obama foto's altijd wel uit.
pi_157031523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:50 schreef Nintex het volgende:
Shoigu en Lavrov zijn de minister van Binnenlandse zaken en defensie van Rusland. Lijkt me logisch dat zij aanwezig waren bij de meeting met Assad.

Assad ziet er vrij relaxed uit en Putin heeft zijn gebruikelijke 'kijk mij, ik ben een staatsman' look. Putin is niet iemand die zijn afkeer tegen iemand probeert te verbergen, dat komt er bij de meeste Putin/Obama foto's altijd wel uit.
Dat zie je wel vaker bij alpha-mannen, die zijn het meest op hun gemak als zij de onbetwiste leider zijn.
Met iemand als Obama ligt dat toch ingewikkelder, het is natuurlijk ook een unieke positie waar Poetin zich al zoveel jaren in kan bevinden.

Assad is in jaren niet zo veilig geweest.
pi_157031825
Hama - Pro Rebel Orient News Reporter Mohammed al-Faisal says that reports rebels recaptured Sukayk and Hamra are FALSE/Lies

https://twitter.com/mhmdfaisel
pi_157032025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef Szura het volgende:
Het kan verkeren beste Szura. Gelukkig is het maar fokforum, dus maak je niet al te druk :Y)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Intellectueel het volgende:
Radicalisering en frustratie. De Tunees probeert krampachtig de Midden Oosternaar uit te hangen. Net zoals zijn medelandgenoten die in massale nummers naar Syrie zijn afgereisd. Maar maak je niet de druk, het verbond tussen de Russen, Perzen, Phoeniciers en Sumeriers gaat zijn vruchten afwerpen.
Het Midden Oosten is een Westerse term voor de regio he, je weet hoe de Arabieren het zelf noemen? En welke groep dat buiten sluit? Een term die Nasrallah regelmatig in zijn speeches gebruikt als nog een van de weinigen overigens.
pi_157032072
Korte reportage van de Iraanse staatsomroep over het offensief in Zuidelijk Aleppo:

https://www.facebook.com/(...)3603/?type=2&theater

Hezbollah bevrijdt Balas in Zuidelijk Aleppo. Ik hoor iemand Perzisch spreken op 1:28 dus duidelijk Iraanse adviseurs aanwezig:

pi_157032123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef Aloulu het volgende:
Het Midden Oosten is een Westerse term voor de regio he, je weet hoe de Arabieren het zelf noemen? En welke groep dat buiten sluit? Een term die Nasrallah regelmatig in zijn speeches gebruikt als nog een van de weinigen overigens.
Voor mij is het Midden-Oosten puur een geografisch begrip.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 23:09:49 #250
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157032130
quote:
Damn wat een geil geluid :9~ al komt het nog niet in de buurt van deze schatjes.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')