Vrij bijzonder inderdaad. Ik dacht dat humor over de oorlog nog wel redelijk gevoelig lag.quote:
We hebben het vluchtelingenonderwerpje al gehad, dus dat scheeltquote:
Dat komt goed uit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het vluchtelingenonderwerpje al gehad, dus dat scheelt
quote:
Vervelende gutmenschen altijd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het vluchtelingenonderwerpje al gehad, dus dat scheelt
Toch ben ik wel enigszins benieuwd naar wat Dijkhoff te melden heeftquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Vanavond in Pauw ook weer de halve uitzending over...vluchtelingen.
De linkse vara duwt het ons weer door de strotquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Is weer eens wat anders dan de discussie over zwarte piet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Is BMW-mevrouw er ook?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ben ik wel enigszins benieuwd naar wat Dijkhoff te melden heeft
Pff, denk dat ik maar een avondje oversla.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, wel Wilfred en zijn vrouw over gezond voedsel
Nu ben jij dus al een nazi.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Je bent voor de islamitische kolonisatie en anders ben je een nazi, bedankt Vara
Je kan het nog goedmaken door te stellen dat de islam een religie van pure vrede is.quote:
Op zich is het natuurlijk wel een drama aan de grens bij Slovenië, dus de emotie begrijp ik wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:23 schreef satecl het volgende:
Echt bizar hoe dwdd zo pro vluchtelingen zit te lullen. Je zou er bijna agressief van worden.
Je bent daar verbaast over? Het is de VARA.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:23 schreef satecl het volgende:
Echt bizar hoe dwdd zo pro vluchtelingen zit te lullen. Je zou er bijna agressief van worden.
Hoe kan de VARA (PvdA) zo machtig zijn op televisiegebied?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent daar verbaast over? Het is de VARA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |