Gezien maar 10% van de Europeanen moslim is denk ik dat het wel mee zal vallen, zeker gezien je ook steeds meer moslims ziet verwesteren en hun geloof gedag zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:36 schreef ShiaImamHussain het volgende:
Mensen als Roland versterken mij alleen maar. De grenzen gaan niet dicht en de (islamitische) vluchtelingen blijven komen.
Deze feitelijke observatie vreet je van binnen langzaam op, ahahaha
Ah op die humorfiets!quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:42 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat Europa een "moslim cultuur" gaat krijgen.
Maar daar zijn mensen als Roland wel bang voor en dat vind ik leuk.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gezien maar 10% van de Europeanen moslim is denk ik dat het wel mee zal vallen, zeker gezien je ook steeds meer moslims ziet verwesteren en hun geloof gedag zeggen.
Eigenlijk belachelijk ook. Die gasten hebben heel de dag niets te doen, kunnen die hun eigen AZC niet schoonmaken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 04:56 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult als schoonmaakster maar in zo'n azc aan de slag worden gezet en dan zoiets meemaken. Afschuwelijk gewoon.
Zou niet verkeerd zijn. Ironisch genoeg werd daar vanavond in Koefnoen ook op gezinspeeld.quote:Op zondag 18 oktober 2015 04:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk ook. Die gasten hebben heel de dag niets te doen, kunnen die hun eigen AZC niet schoonmaken.
Onmenselijk om deze gezinnen, gevlucht uit Afrika en Azië, hier poetswerk te laten doen! Het zijn niet onze slaven!quote:Op zondag 18 oktober 2015 04:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk ook. Die gasten hebben heel de dag niets te doen, kunnen die hun eigen AZC niet schoonmaken.
Dat verbaast me eigenlijk niet zo moet ik zeggen. Denk daarbij ook aan bijvoorbeeld een Jordaanse piloot en wat westerse journalisten en degelijke. De doodstraf geven aan iets wat je niet bevalt schijnt nu gemeengoed te zijn binnen de islam. Los daarvan hoop ik wel dat de daders van dit misbruik zeer lang op water en brood leven in een kleine kamer met tralies voor de ramen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 04:00 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Welke eerdere reacties? gedwongen huwelijken, verkrachtingen zijn walgelijk.
Ik als moslim ben van mening dat men dat dient te bestraffen met de doodstraf.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 02:33 schreef Morendo het volgende:
Of de vrouwelijke schoonmakers kleden zich wat zedelijker voortaan. De vrouw staat binnen de islam heel hoog aangeschreven, wanneer ze zich fatsoenlijk gedraagt.
Je kan dat "heel hoog aangeschreven binnen de Islam" een beetje vergelijken met een auto, man's best friend, of een computer. Die aanbidden we. Totdat ze niet doen wat ze horen te doen....quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]![]()
De regels zijn duidelijk een vrouw zonder hoofddoek en verdere bedekking is een hoer en mag door iedere moslim worden gebruikt.
Het is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 02:43 schreef agter het volgende:
Denk je dat het aantal misstanden groter is in een AZC dan binnen onze lokale bevolking?
En indien zo, ligt de oorzaak dan is de islam?
Maar dan toch massaal mensen hier binnenlaten met deze intolerante houding.quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wanneer jij in een moslimland was geboren dan had je minder babbels gehad over vrouwenrechten en was je waarschijnlijk diep religieus met een enorme afkeer van homo's, ongelovigen en joden, waarschijnlijk.
Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar die schoonmaakster spoort ook niet. Elke dag aangerand worden en elke dag weer naar je werk gaan.
Moet ik daar nog antwoord op gevenquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Je doet je naam eer aan. Ik stel een vraag, wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Moet ik daar nog antwoord op geven
Dus als jij verkracht wordt op je werk dan ga je de volgende dag gewoon naar je werk, waar je weer verkracht wordt en die dag erna ga je weer gewoon naar je werk en wordt je opnieuw verkracht en dan ga je de volgende dag weer naar je werk enz enz enz?quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Ik stel een vraag, wat denk je zelf?
Ik geloof niet dat iemand het voor deze figuren opneemt maar terecht vragen stelt bij de generalisaties die je in dit topic om de oren vliegen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk.
Zelfs als moslims iemand verkrachten dan neem je het voor ze op.
Leuke bende zijn jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |