Leek niet zo, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want het is beoordeeld.
Slaande beweging == rood. Simpel.quote:
Okequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet objectief.
Slaande bewegingquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leek niet zo, maar we gaan het zien.
[..]
Slaande beweging == rood. Simpel.
Wel een leuk spelertje uit de PSV jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:56 schreef Maver24 het volgende:
Kijken of Bazoer nou ook wordt onderzocht. Zal je zien deze keer niet
Want?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet objectief.
Hoe heet jij dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoor net dat dat kind van Sneijder Xess Xava ofzo heet.
Mijn god zeg.
XXSquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoor net dat dat kind van Sneijder Xess Xava ofzo heet.
Mijn god zeg.
Elk team heeft het hier lastig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft toch wel wat treurigs dat je tegenwoordig moet vrezen voor Heracles uit.
Kopsterk.quote:
Hoop het niet want hij zal niet geholpen worden zoals bijv. Elia.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:56 schreef Maver24 het volgende:
Kijken of Bazoer nou ook wordt onderzocht. Zal je zien deze keer niet
Denk je dat hij zo in het echt heet?quote:
Ga toch weg met dat kansloze gebazel. De vorige seizoenen rol je dit normaal gesproken met 0-3/1-4 op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Elk team heeft het hier lastig.
Net zoals dat van Kramerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Slaande beweging, doe eens normaal joh.
Kansloze teletekstsupporters. Er wordt ook ineens gedaan alsof Heracles véél beter is dan alle voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat kansloze gebazel. De vorige seizoenen rol je dit normaal gesproken met 0-3/1-4 op.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahah.quote:
Hahaha.quote:
Ga zelf weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat kansloze gebazel. De vorige seizoenen rol je dit normaal gesproken met 0-3/1-4 op.
Geldt ook voor alle spelers van PSV.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha.
Echt een dramatische speler, maar ach. Hij heeft zn leuke momenten.
Ja dat is niet zo zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kansloze teletekstsupporters. Er wordt ook ineens gedaan alsof Heracles véél beter is dan alle voorgaande jaren.
hmm hij had het hier niet over psv of wel danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Donnis het volgende:
[..]
Geldt ook voor alle spelers van PSV.
Ja, met die eerste zeven wedstrijden is alles kutquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo zekervorig jaar liep het allemaal lekker bij Heracles.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ramboetan het volgende:
Baaswar el Baazi bewijst dat hij geen rechtsbuiten is.
Ik neem voor lief dat mensen dit quoten met eenemoticon vanwege het spellen van Anwar zijn naam.
Doe niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ramboetan het volgende:
Ik neem voor lief dat mensen dit quoten met eenemoticon vanwege het spellen van Anwar zijn naam.
zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker in de nivellering van de Eredivisie en al die spannende sprookjes.
Dit verdient geenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ramboetan het volgende:
Kan ik mee leven. Ik eis een ban.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit verdient geen![]()
Dit verdient een ban
quote:
Vorig jaar laatste nu 3e. Kan je moeilijk ontkennen dat het niet beter gaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, met die eerste zeven wedstrijden is alles kut.
Clubs als Heracles (en PEC, Cambuur, ADO, wie je nog meer in dat rijtje wil knallen) kunnen gewoon een paar keer achter elkaar winnen. Zeker als het programma meevalt. En ze kunnen ook een paar keer achter elkaar verliezen. Zo gaat dat elk seizoen wel eens. ADO was vorig seizoen een keer 9 wedstrijden ongeslagen. Heracles heeft nu een goede streak. Maar we moeten niet allemaal gaan doen alsof dat ze FC Barcelona maakt. Zoals het ook onzin is zulke clubs helemaal af te branden als ze een keer zes wedstrijden achter elkaar verliezen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo zekervorig jaar liep het allemaal lekker bij Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |