Geldt ook voor alle spelers van PSV.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha.
Echt een dramatische speler, maar ach. Hij heeft zn leuke momenten.
Ja dat is niet zo zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kansloze teletekstsupporters. Er wordt ook ineens gedaan alsof Heracles véél beter is dan alle voorgaande jaren.
hmm hij had het hier niet over psv of wel danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Donnis het volgende:
[..]
Geldt ook voor alle spelers van PSV.
Ja, met die eerste zeven wedstrijden is alles kutquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo zekervorig jaar liep het allemaal lekker bij Heracles.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ramboetan het volgende:
Baaswar el Baazi bewijst dat hij geen rechtsbuiten is.
Ik neem voor lief dat mensen dit quoten met eenemoticon vanwege het spellen van Anwar zijn naam.
Doe niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ramboetan het volgende:
Ik neem voor lief dat mensen dit quoten met eenemoticon vanwege het spellen van Anwar zijn naam.
zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker in de nivellering van de Eredivisie en al die spannende sprookjes.
Dit verdient geenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef Ramboetan het volgende:
Kan ik mee leven. Ik eis een ban.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit verdient geen![]()
Dit verdient een ban
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |