Bieren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef tailfox het volgende:
Bierrr.
wat gaan de fokkertjes doen vanavond
ik ga vanavond naar Waalwijk. Naar de tavunu ofzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jupiler en voorlopig thuis, misschien nog de stad in en dan ook Jupiler of Grolsch beugel.
Het is hier al donker.quote:
Niet veel. Huisarrest...dus. Maar ik mag toch nog niet uit, dus wat dat betreft verschilt het niet veel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef tailfox het volgende:
Bierrr.
wat gaan de fokkertjes doen vanavond
Als bier onder borrelen valt, ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:36 schreef Geerd het volgende:
Hee !! EN wie zit er ook al te borrelen ??
Je zusje en je moeder?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg vrouwen over de vloer maar ome Franziskaner Weissenbier is mijn levenspartner vanavond. Ik vrees dat ik draaiend in bed lig vannacht.
Neuh, dan was er weinig aan. De vrouwe nodigt rondborstige vriendinnen van de opleiding uit. Dus in ieder geval meer dan 2 tetten vannacht. Dat is gunstig.quote:
Triootje ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, dan was er weinig aan. De vrouwe nodigt rondborstige vriendinnen van de opleiding uit. Dus in ieder geval meer dan 2 tetten vannacht. Dat is gunstig.
3 tieten?quote:
Niets mis mee. Bier en allicht uitermate kwalitatieve rookwaren er bij, een goede dag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:59 schreef qwerty_x het volgende:
Het is hier nog lang geen nacht.
Maar zwijmelend over drop en Grolsch ben ik bezig met een nederlands alternatief.
Detail: bij 35 graden aan het zwembad, dat dan weer wel ....
[ afbeelding ]
Je weet het he, eerst je pink en dan pas je neus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg vrouwen over de vloer maar ome Franziskaner Weissenbier is mijn levenspartner vanavond. Ik vrees dat ik draaiend in bed lig vannacht.
Bij jou is meer zure haring zeker?quote:
Rolmopsjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij jou is meer zure haring zeker?
Vannacht waarschijnlijk hetzelfde als vorige keer: Mono passed out terwijl er 2 halfnaakte vrouwen in z'n bed liggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet het he, eerst je pink en dan pas je neus.
Dat klopt toch niet. Hoe kan dat nou. Is hij soms hommo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vannacht waarschijnlijk hetzelfde als vorige keer: Mono passed out terwijl er 2 halfnaakte vrouwen in z'n bed liggen
Ik weet ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet. Hoe kan dat nou. Is hij soms hommo?
Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet het he, eerst je pink en dan pas je neus.
Van wie moet je weg dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:39 schreef Leonos het volgende:
Moet nog weg en nu al een nachtbagger?
Doe eens posten van je zusjes batsers dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:35 schreef Dingflofbips het volgende:
Hoezo alweer tetloze nachtbagger
In yo facequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:35 schreef Dingflofbips het volgende:
Hoezo alweer tetloze nachtbagger
Goede tettenquote:
Tongquote:
Dat is nog steeds de properste manier om seks te hebben.quote:
Toch zal ik wel eens aan die tetten willen voelen of welke tet dan ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de properste manier om seks te hebben.
Dat gaat helaas geld kosten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch zal ik wel eens aan die tetten willen voelen of welke tet dan ook.
Jup!!! Maar dat durf ik niet man, en dan, dan weet je hoe het is en shit en wil je elke dag 10x niet te betalenquote:
Niet verkeert.quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:51 schreef PowerLoungen het volgende:
http://webm.land/media/L5tm.webm
Mijn bescheiden bijdrage
=okequote:
Niet, die van jou moeten 2x per dag gemelked worden.quote:
Hoe weet je dat dat ze al kinderen hebben?quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Niet, die van jou moeten 2x per dag gemelket worden.![]()
Ik dacht dat we tetten gingen posten en geen uiers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat ze al kinderen hebben?
zondag 18 oktober 2015 02:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op zondag 18 oktober 2015 03:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we tetten gingen posten en geen uiers.
Dat zijn toch geen tetten??quote:Op zondag 18 oktober 2015 03:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
zondag 18 oktober 2015 02:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
Zo een paar uurtjes en dat was het dan wel.quote:
Nachtdienstbaggerquote:
Hoe is het overigens?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo een paar uurtjes en dat was het dan wel.
Het betere handwerk zeg maar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:26 schreef moemoe het volgende:
Ik heb net 2 A4'tjes vol geschreven over ONZ. Dat doe ik 's nachts.
Whyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:26 schreef moemoe het volgende:
Ik heb net 2 A4'tjes vol geschreven over ONZ. Dat doe ik 's nachts.
Same old,het wordt bijna sleur dat wekelijkse gebeuren, daar gaaaaaaaaan we weer. Nou ja, nog 6 weken en dan eindelijk opererenquote:
Ah, ik ben helemaal voor.quote:
Veel last van? Misselijk et?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Same old,het wordt bijna sleur dat wekelijkse gebeuren, daar gaaaaaaaaan we weer. Nou ja, nog 6 weken en dan eindelijk opereren
Van deze kuur ben ik stukken minder ziek,wel allerlei vage shit, maar hanteerbaar, alleen de eerste dagen niet slapen, nou ja dat deed ik daarvoor ook al niet.quote:
Aah beter, denk dat ik liever paar dagen ofzo niet of minder slaap dan constant misselijk etc gadverdammequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van deze kuur ben ik stukken minder ziek,wel allerlei vage shit, maar hanteerbaar, alleen de eerste dagen niet slapen, nou ja dat deed ik daarvoor ook al niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Same old,het wordt bijna sleur dat wekelijkse gebeuren, daar gaaaaaaaaan we weer. Nou ja, nog 6 weken en dan eindelijk opereren
Een ingrijpende operatie? En ja, al die protocollen en de mallemolen.. Ga je ook weleens met het Jumbo busje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van deze kuur ben ik stukken minder ziek,wel allerlei vage shit, maar hanteerbaar, alleen de eerste dagen niet slapen, nou ja dat deed ik daarvoor ook al niet.
De vorige kuur was. 3 weken ziek, 2 dagen goed en dan begon alles weer opnieuw haha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah beter, denk dat ik liever paar dagen ofzo niet of minder slaap dan constant misselijk etc gadverdamme
Neeeeeeeeeeeeeeee nog niet, maar ik ga wel, wat een tof ding. of dat sterrenburgautootje, hippe buurt hier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Een ingrijpende operatie? En ja, al die protocollen en de mallemolen.. Ga je ook weleens met het Jumbo busje?
Een knuffel voor nu.
Alles komt goed joh.quote:
You shouldquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee nog niet, maar ik ga wel, wat een tof ding. of dat sterrenburgautootje, hippe buurt hier.
Dat ga ik uittesten!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
You should.
Ze zetten je praktisch IN het ziekenhuis af als je ermee gaat.
mocht ik willen, ik zit te trillen als een gek, door de oxazepam heen zelfs.quote:
Dat klinkt niet erg prettigquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mocht ik willen, ik zit te trillen als een gek, door de oxazepam heen zelfs.
En een hartslag van 170 in rust, good busy dus.
Wtf?? Gebruik je het voor alcoholverslaving ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zaterdag naar de SEH gestuurd door de dokter omdat ik een gevaarlijk hoge bloeddruk had 220-140.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wtf?? Gebruik je het voor alcoholverslaving ?
We gaan erop vooruit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:50 schreef moemoe het volgende:
[..].
We hebben trouwens een apres ski bar in Dordt sinds kort:
[ afbeelding ]
Dat is hoog voor een jong iemand, wat is je onderdruk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga ze slaanquote:
Voor het roken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga trouwens wel naar een kliniek binnenkort om af te kicken, maar das een ander verhaal.
Ik las het terug ja, moedig van je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga trouwens wel naar een kliniek binnenkort om af te kicken, maar das een ander verhaal.
nu 100 ongeveer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is hoog voor een jong iemand, wat is je onderdruk?
Idd hoog ja, goed in de gaten houden hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nu 100 ongeveer.
Nog te hoog, maar was zaterdag 140
Te veel. Als ik een krat bier in huis zou hebben gaat ie dezelfde avond leeg ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel drink/dronk je dan?
Straks maar weer naar de huisarts, mijn hart doet rare dingen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Idd hoog ja, goed in de gaten houden hoor.
Als ik vrij heb heb ik daar ook niet zo moeite mee, maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Te veel. Als ik een krat bier in huis zou hebben gaat ie dezelfde avond leeg ook.
Vind je lichaam niet echt tof, maar goed dat je er iets aan gaat doen,heel erg knap. Geen makkelijke stapquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Te veel. Als ik een krat bier in huis zou hebben gaat ie dezelfde avond leeg ook.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je lichaam niet echt tof, maar goed dat je er iets aan gaat doen,heel erg knap. Geen makkelijke stap
Drink je nu helemaal niks meer dan??quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Straks maar weer naar de huisarts, mijn hart doet rare dingen.
Nauwelijks, het was ook niet zo dat ik sochtends al bier los trok, maar als ik eenmaal op gang ben zuip ik net zo hard door.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Drink je nu helemaal niks meer dan??
Dat werkt niet, gewoon in 1x, heb je misschien een weekje lichamelijk last, daarna ben je er vanaf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:05 schreef Geerd het volgende:
Je kunt beter afbouwen he, 2 weken 14 bier per dag dan 2 weken 12 2 weken 10
Lees ze ! En slaap wel idd !quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:08 schreef yvonne het volgende:
Ik ga nog wat lezen, Fokker pas goed op jezelfmoemoe, weer moeten samen eens met dat busje! En Geerd, welterusten voor straks.
We should!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:08 schreef yvonne het volgende:
Ik ga nog wat lezen, Fokker pas goed op jezelfmoemoe, weer moeten samen eens met dat busje! En Geerd, welterusten voor straks.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:08 schreef yvonne het volgende:
Nou schattie, ik zie je niet on line op Skype.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:08 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien wordt ik nog wel een hele rustige aardige jongen.
Ben je nu ook wel toch? Maar omdat je in 1x gestopt bent heeft dat geen effect op het bloedruk dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:08 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien wordt ik nog wel een hele rustige aardige jongen.
Nee, want toen was ik nog nit gestopt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben je nu ook wel toch? Maar omdat je in 1x gestopt bent heeft dat geen effect op het bloedruk dan?
Nee, ik zat met iemand te skypen joh,quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:31 schreef moemoe het volgende:
Dus nu yvonne weg is, zijn jullie allemaal pleite?!
Schandequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik zat met iemand te skypen joh,
Nope ff deze aan het terug kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:31 schreef moemoe het volgende:
Dus nu yvonne weg is, zijn jullie allemaal pleite?!
Jan Roosquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope ff deze aan het terug kijken
http://www.npo.nl/oog-in-oog/19-10-2015/KN_1674698
Is 't de moeite waard?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope ff deze aan het terug kijken
http://www.npo.nl/oog-in-oog/19-10-2015/KN_1674698
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De kogel kwam tegen zijn stalen ballen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ff rukken en opnieuw peilen
Wij slapen inmiddelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:08 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi:W mag ik even meebaggeren ? Ben klaarwakker .Of slapen jullie inmiddels?
Waar kom jij in eens weg danquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:08 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi:W mag ik even meebaggeren ? Ben klaarwakker .Of slapen jullie inmiddels?
ik werd wakker en kon de slaap niet meer vatten en las nachtbagger en dacht daar moet ik zijn !quote:
Hee! Een oude TRU-mod!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik werd wakker en kon de slaap niet meer vatten en las nachtbagger en dacht daar moet ik zijn !
Hoe laat moet je aan de bak?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik werd wakker en kon de slaap niet meer vatten en las nachtbagger en dacht daar moet ik zijn !
Nog even 't werk loslaten? Of is dat inmiddels gelukt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, gewerkt tot 0045
oh lekker !quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, gewerkt tot 0045
Heh, je kent mij waarschijnlijk niet uit TRU, want ik postte er nooitquote:
#goodoldquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:19 schreef TwyLight het volgende:
Niet echt een stormlooptopic hè. Wel tof plaatje in de OP
Ohw werk loslaten heb ik nooit last van hoor, meld me uit dienst en loop naar huis.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog even 't werk loslaten? Of is dat inmiddels gelukt?
Ohja, lekker dat dat zo voor je werkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
Ohw werk loslaten heb ik nooit last van hoor, meld me uit dienst en loop naar huis.
Beetje zaterdag avond voor mij nu
Ik heb langer gemod op BNWquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, je kent mij waarschijnlijk niet uit TRU, want ik postte er nooit.
Ik las er wel altijd veel mee. Ik houd er wel van.
Borrelnootjes ff niet, te lui om te halen gister maar wel tequila biertjes en gewone pils !!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ohja, lekker dat dat zo voor je werkt.
Inclusief biertjes en borrelnootjes?
Nee is het ook niet. Denk dat ik nu nog ff ga proberen. Dank voor de gezelligheid jullie en tot laterquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. Denk dat ik nu nog ff ga proberen. Dank voor de gezelligheid jullie en tot later
Wat doe jij zoal dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ohja, lekker dat dat zo voor je werkt.
Inclusief biertjes en borrelnootjes?
Volgens mij wist ik dat wel. Kom ik heel soms eens kijken.quote:
Ontspanningquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:23 schreef Geerd het volgende:
Borrelnootjes ff niet, te lui om te halen gister maar wel tequila biertjes en gewone pils !!
Slaap zachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. Denk dat ik nu nog ff ga proberen. Dank voor de gezelligheid jullie en tot later
Niet veel op dit momentquote:
Denk dat dat meer voor Haushofer en Molurus en dat type filosofen is:Pquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat wel. Kom ik heel soms eens kijken.
Wil je weer eens modden? Ik zag een oproepje van yvonne voor moderators F&L/W&T. Of niet helemaal jouw afdeling?
Danku!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trusten Fokker en sterkte met alles. Goed van je waar je mee bezig gaat !
Die eerste lijkt niet te kunnen, naja ik zag dat ze omhoog zaten:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat dat meer voor Haushofer en Molurus en dat type filosofen is:P
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is dus echt echt echt echt geen ander.
Zelf kennis en spot is de eerste stap naar een goed leven heb ik wel eens horen zeggenquote:
Ja, die zelfspot is inderdaad wel een hele belangrijke ja. Dat maakt het allemaal lichter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelf kennis en spot is de eerste stap naar een goed leven heb ik wel eens horen zeggen
Jij mag mij altijd wel een keer wat lichter makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, die zelfspot is inderdaad wel een hele belangrijke ja. Dat maakt het allemaal lichter.
Wat krijgen we nu dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd wel een keer wat lichter maken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:58 schreef moemoe het volgende:
Oh, jij bent die ene dude die 43932849028430 keer achter elkaar in mijn fotoboek spiekt.
Nu staat mijn naam er 10xquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj ook snel ff kijken he ouwe slet !!
Die is toch niet nieuw johquote:
1 maandje? Hele jaar al wel af en toe gehoord op 538quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
1 maandje, niet heel nieuw indeed. Toch leuk om in te zetten als nieuwe single.
Heb jij wel anders een leuk nieuw muziekje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 maandje? Hele jaar al wel af en toe gehoord op 538
Heb je het liedje van Fokker 89 al gehoord dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij wel anders een leuk nieuw muziekje?
Ik heb net nog in je trein gezeten man, niet zo haten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoi? Ohw god een mod... krijg ik weer en ban??
quote:
Je bent te laatquote:
Dat is wel zo slim eik jaquote:
Welk traject?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net nog in je trein gezeten man, niet zo haten.
Ik ben zo iemand die altijd een half uur te vroeg is.quote:
de laatste keer dat ik je zag, had je nog tieten.quote:
Klopt. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik je zag, had je nog tieten.
net als je vliesje zeker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt. Nu niet meer.
Gejat door een neger
Nee die heb ik nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
net als je vliesje zeker.
De pijn is na 2 jaar nog versquote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al een beetje bekomen van het verdriet van Archibald?
blijkbaar, de mazzelpikken!quote:
Nou....zo te zien niet als ik zo eens kijk wie er nog online is.quote:
7uurquote:Op woensdag 21 oktober 2015 02:04 schreef yvonne het volgende:
Maar slapelozen tot hoelaat slapen jullie straks?
Ik moet om 10 over 2 bij de huisarts zijn, dus tot 1 waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 02:04 schreef yvonne het volgende:
Maar slapelozen tot hoelaat slapen jullie straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |