Bieren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef tailfox het volgende:
Bierrr.
wat gaan de fokkertjes doen vanavond
ik ga vanavond naar Waalwijk. Naar de tavunu ofzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jupiler en voorlopig thuis, misschien nog de stad in en dan ook Jupiler of Grolsch beugel.
Het is hier al donker.quote:
Niet veel. Huisarrest...dus. Maar ik mag toch nog niet uit, dus wat dat betreft verschilt het niet veel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef tailfox het volgende:
Bierrr.
wat gaan de fokkertjes doen vanavond
Als bier onder borrelen valt, ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:36 schreef Geerd het volgende:
Hee !! EN wie zit er ook al te borrelen ??
Je zusje en je moeder?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg vrouwen over de vloer maar ome Franziskaner Weissenbier is mijn levenspartner vanavond. Ik vrees dat ik draaiend in bed lig vannacht.
Neuh, dan was er weinig aan. De vrouwe nodigt rondborstige vriendinnen van de opleiding uit. Dus in ieder geval meer dan 2 tetten vannacht. Dat is gunstig.quote:
Triootje ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, dan was er weinig aan. De vrouwe nodigt rondborstige vriendinnen van de opleiding uit. Dus in ieder geval meer dan 2 tetten vannacht. Dat is gunstig.
3 tieten?quote:
Niets mis mee. Bier en allicht uitermate kwalitatieve rookwaren er bij, een goede dag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:59 schreef qwerty_x het volgende:
Het is hier nog lang geen nacht.
Maar zwijmelend over drop en Grolsch ben ik bezig met een nederlands alternatief.
Detail: bij 35 graden aan het zwembad, dat dan weer wel ....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |