SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me ook op ja, in draft wordt er veel meer gepaced (het lijkt sneller) en er wordt meer gescoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:52 schreef realbase het volgende:
[..]
Net 7-5 verloren... gast rent alleen maar met Douglas Costa Door alles en iedereen.. wtf. Dacht dat pace niet meer OP was?
Ik had een draft team met if Ronaldo, Messi en agueroquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt me ook op ja, in draft wordt er veel meer gepaced (het lijkt sneller) en er wordt meer gescoord
op zich wel logisch, je hebt betere spelers over het algemeen
TS heeft waarschijnlijk zelf het nummer aangepast, terwijl dat automatisch gaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaat zo hard met het topic, we slaan gewoon #7 over.
Ja sorry.. deed het via phonequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk zelf het nummer aangepast, terwijl dat automatisch gaat.
Benzema speelt bij mij juist veel beter dan Lacazette, vooral zijn finesse shots zijn heerlijk. Ik ga Laca binnenkort wel vervangen door Perisic IF in de spits (en nog wat spelers)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:33 schreef realbase het volgende:
Terug gedegradeerd naar div6 en ik kom er niet meer uit.. zucht
Iemand suggesties ter vervanging van benzema?
[ afbeelding ]
Grappig, bij mij juist andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Benzema speelt bij mij juist veel beter dan Lacazette, vooral zijn finesse shots zijn heerlijk. Ik ga Laca binnenkort wel vervangen door Perisic IF in de spits (en nog wat spelers)
[ afbeelding ]
Ik lurk al lang genoeg mee om de verhalen te kennenquote:
Ik ben nu geëindigd bij 4-2-2-2. Heb in 100+ potjes nu elke opstelling ongeveer geprobeerd, en hiermee lijkt het het beste te gaan. Vooral als je CDM's High/High hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:03 schreef Enix het volgende:
Ik ga voor de zoveelste keer weer mijn team aanpassen
Om de een of andere reden wil het niet lukken met mijn huidige teams. Heeft iemand nog aanraders? Ik ben van plan om sowieso in een 4-2-2-2 te spelen. Ik heb daar tot nog toe de beste verhalen over gehoord.
En wat betreft spelers? Wie is je het meeste bevallen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lurk al lang genoeg mee om de verhalen te kennen
[..]
Ik ben nu geëindigd bij 4-2-2-2. Heb in 100+ potjes nu elke opstelling ongeveer geprobeerd, en hiermee lijkt het het beste te gaan. Vooral als je CDM's High/High hebben
In mijn Serie A Team vooral Jovetic. Die man presteert het om uit elke hoek alles erin te schietenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Enix het volgende:
[..]
En wat betreft spelers? Wie is je het meeste bevallen?
Ah, in mijn vorige team speelde hij op 10 waar hij alsnog topscorer was. Zal wel even kijken of ik hem kan invoegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In mijn Serie A Team vooral Jovetic. Die man presteert het om uit elke hoek alles erin te schieten
Candreva op rechts, Asamoah op links. Prima spelersquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Abdennour doet het bij mij erg goed. Candreva is echt heel goed op de RM, op RW deed hij het een stuk minder. Koke, De Rossi en Perez doen het ook erg goed. Turan is een goedkope topspeler. Jackson Martinez en Cavani zijn de spitsen die ik momenteel gebruik en die zijn rondom de 16 altijd gevaarlijk.
Asamoah viel bij mij een beetje tegen. Dat was wel een teleurstelling want de afgelopen jaren was hij echt goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Candreva op rechts, Asamoah op links. Prima spelers
Oh bij mij totaal niet, vind hem fijner spelen dan bijvoorbeeld Perisicquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Asamoah viel bij mij een beetje tegen. Dat was wel een teleurstelling want de afgelopen jaren was hij echt goed.
Misschien kwam het omdat Mandzukic voorin stond die echt verschrikkelijk slecht was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh bij mij totaal niet, vind hem fijner spelen dan bijvoorbeeld Perisic
Heb voor de Bruyne en IF santi carzola gekozen.nu ff testenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:23 schreef Reemi het volgende:
De Bruyne. NIF Payet als budgetoplossing is ook uitstekend.
Voor mij is het de nieuwe eyong tarkan enohquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:20 schreef realbase het volgende:
griezmann doet het beter bij mij dan benzema.. 3 goals per potje.. apart.
wel jammer dat mn console zojuist compleet hing in het 4e potje
Heeft iemand erover heen gepist ofzo? Ooquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
[ [url=http://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpghttp://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpg]afbeelding[/url] ]
?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
[ [url=http://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpghttp://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpg]afbeelding[/url] ]
Shit nog paar dagen geleden kaka gepackt maar 97 dribblingquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
Is dit echt? Zie niets op Twitter ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
Tuurlijk niet, kijk naar de kwaliteitquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Is dit echt? Zie niets op Twitter ofzo
2e en dan Muller op st en Gotze cam, Muller is de meest scorende spits waar ik mee gespeeld hebquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:51 schreef Henrys het volgende:
Welke is beter?
Ibrahimovic
[ afbeelding ]
Lewandowski
[ afbeelding ]
Waarom griezmann CAM?quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:14 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga weer spelen. Maar nee na 2 potjes ben ik er alweer klaar mee.
1e potje 3-0 voor. Eindstand 3-3
2e potje 2-0 voor. Eindstand 2-2.
Jaja ik ben slecht maar het blijft een kutspel met die tegengoals waar je niks tegen kunt doen.
payetquote:
Nee hoor. Hij vraagt wie anders.quote:
Nope. Lijkt mij ook best goed. Al is beviel payet mij ook erg goed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef Rijst het volgende:
Griezman op de flank is toch niet zo vreemd?
Maak een team met Cech, die man wint echt wedstrijden voor mij, pakt echt alles. Is een klasse boven alle andere keepers (heb alleen De Gea en Neuer nog niet geprobeerd)quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:14 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga weer spelen. Maar nee na 2 potjes ben ik er alweer klaar mee.
1e potje 3-0 voor. Eindstand 3-3
2e potje 2-0 voor. Eindstand 2-2.
Jaja ik ben slecht maar het blijft een kutspel met die tegengoals waar je niks tegen kunt doen.
Rocket league?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Doelde meer op andere games. Heb nog een backlog met leuke spellen en de games die eraan komen; Halo 5, Fallout 4 en de nieuwe Witcher 3.quote:
Packs in deze FIFAquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:47 schreef jackson het volgende:
Nog nooit een eurocent aan packs besteed... Gaat ook niet gebeuren al is het met de huidige prijzen van spelers wel een hell om aan een fatsoenlijk team te komen.
Klopt, ik open ze ook nooit. Deed het alleen omdat ik toch ging stoppen en het zonde vind om 350k te laten verroesten. Maar het beste wat ik uit 350k had was sturridge, en verder niets. Uit 60-70 pakjes dus.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Packs in deze FIFA. Ik zat een filmpje van bateson87 te kijken, waarin ze zo'n bingo spelen. Moeten ze een 84+ kaart krijgen. Ze hadden 6.000 FIFA points om te besteden en het hoogste was uiteindelijk een 83 rated
. In 12.000 FIFA punten dus eigenlijk.
Eerst stoppen ze er price ranges in, zodat coinselling tegen gegaan wordt. Coinselling kostte hun namelijk inkomsten, want mensen kochten packs met coins en niet met FIFA punten. Nu moeten mensen dus wel FIFA points kopen en dan hebben ze die cardweights dusdanig laag ingesteld dat mensen gewoon nooit wat rendabels uit packs halen.
Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden
Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.
Ik ben ook gestopt met Ultimate Team. Ik speel al sinds fifa 12 en heb nog nooit wat goeds uit een pakketje gepaktquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Op de PS4? Nou... Neuh.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijn
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat wasquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:47 schreef stijn-5 het volgende:
Kan het kloppen dat er bots zijn die spelers voor de laagste prijs opkopen automatisch?
Gisteren geprobeerd te handelen in Wijnaldum, op de vorige fifa lukte dit gemakkelijk.
Iemand nog tips om coins te verdienen met handelen?
Ik heb het niet alleen met wijnaldum maar met meerdere spelers. Terwijl op fifa 15 het wel altijd lukte. Misschien ben ik wel langzamer geworden. Geven we de leeftijd maar de schuld van.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:57 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat was
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden
Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren
Eigienlijk vrij weinig kritiek op Fifa 16 afgezien van het feit dat het handmatig selecteren (R1) van spelers in de wedstrijd zelf soms wat onlogisch is.... Soms pakt ie iemand die totaal niet handig is....
Dat klopt, maar die gebruik ik wat minder sinds ze de driehoekjes boven de spelers wat kleiner hebben gemaaktquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?
Lijkt op Pimpin' ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.
Wat is er offensive aan 'PimPim'?
TR gemachtquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.
Wat is er offensive aan 'PimPim'?
Ja dat ligt het meest voor de hand maar dat kan toch niet offensief zijn? Werkt Sylvana Simons bij Microsoft ofzo?!quote:
Ah, op die manier... Dacht dat je Fifa 2016 bedoeldequote:
Luck goals zoals deze heb ik ook veel tegen in de 80-99 ste minuut.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:40 schreef realbase het volgende:
Pfff 85 min.. lopen samen in de 16 weg van de goal richting bal. Ineens doet mijn speler schouderduw en hop pen.. 89 min een pis bal op mn keeper.. somehow wil hij hem niet pakken, tikt hem opzij naar een tegenstander, goal... 2-1 voor... 2-3 verloren. Dit ging echt ver, alsof ze de bal oppakten en gewoon voor zn voeten legde omdat hij anders niet kon winnen?
anyonequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
ze zijn erachter gekomen dat je niet in USA zit, dus banquote:
ps4 als primary instellen.quote:
mn vrouw zat toevallig in dezelfde kamer.. en die vroeg het zich zelfs af , was echt niet normaal - alsof een speler ineens 4 meter verder werd geplaast ook zodat hij de bal in de voeten kreeg,,quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Luck goals zoals deze heb ik ook veel tegen in de 80-99 ste minuut.
En dan vooral waar de tegenstander vanaf de middenlijn met sprint aan zo doorloopt en geen enkele verdediger ingrijpt
ja echt gewoon standaard dat hoor helaas..zit al zolang in fifa dat soort onzin, daarom het spel meestal ook heel snel weer zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
[..]
mn vrouw zat toevallig in dezelfde kamer.. en die vroeg het zich zelfs af , was echt niet normaal - alsof een speler ineens 4 meter verder werd geplaast ook zodat hij de bal in de voeten kreeg,,
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze zijn erachter gekomen dat je niet in USA zit, dus ban
Inmiddels opgelostquote:
RB geen Lichtsteiner?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
James is binnen hoor.
[ afbeelding ]
Had alleen even over het hoofd gezien dat hij nu niet max chem haalt. Zet voor nu even Casemiro op CDM, later vervang ik hem eventueel voor Kroos of Modric.
Inderdaad, de keuze is enigszins beperkt maar onderschat Florenzi niet. Die heeft goede passing/shooting voor een RB. Met Bonucci en De Rossi om hem heen heeft hij alle vrijheid om mee aan te vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
RB geen Lichtsteiner?
Edit: Zie het al, alleen Italianen
zijn niet het zelfde. Dat van dat het niveau niet uitmaakt klopt wel ja. Enige wat het uitmaakt is voor je coinboost aan het eind van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:22 schreef Gohf046 het volgende:
Blijkbaar zijn de rewards voor FUT Draft offline en online hetzelfde, en maakt het offline niet uit welk niveau je speelt.
Vanavond eens uittesten. Anders even uitmelken die zooi
Florenzi passt beter dan Abate inderdaad, terwijl die vaak gekozen wordt voor de pace merk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Inderdaad, de keuze is enigszins beperkt maar onderschat Florenzi niet. Die heeft goede passing/shooting voor een RB. Met Bonucci en De Rossi om hem heen heeft hij alle vrijheid om mee aan te vallen.
Ik zou Cuadrado ook RM kunnen zetten dan hoef ik niet een CDM van Real Madrid aan de linkerkant neer te zetten. Dan zou Lichtsteiner ook kunnen. Candreva bevalt wel erg goed op die positie dus voor nu laat ik het even zo staan. Nu sparen voor Di Maria in mijn andere team.
Kreeg geen rare players pack toen ik single player toernooi op beginner won tho..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zijn niet het zelfde. Dat van dat het niveau niet uitmaakt klopt wel ja. Enige wat het uitmaakt is voor je coinboost aan het eind van de wedstrijd.
wat denk jezelf, ik won zowel fut draft online als offline.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:22 schreef Gohf046 het volgende:
Blijkbaar zijn de rewards voor FUT Draft offline en online hetzelfde, en maakt het offline niet uit welk niveau je speelt.
Vanavond eens uittesten. Anders even uitmelken die zooi
Ja, want het is echt hogere wiskunde?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap geen halve kut van die fut transfers. De ene speler is 800 en precies dezelfde is 2000. En dan heb je nog allemaal posities. Jezus man wat een gezeik.
Ja echt raar.. het ene brood kost 4 euro.. De ander 1.. het is wat de gek er voor vraagt/geeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap geen halve kut van die fut transfers. De ene speler is 800 en precies dezelfde is 2000. En dan heb je nog allemaal posities. Jezus man wat een gezeik.
Ik merk hetzelfde, vind het wel leuk maar speel ook veel minder potjes dan vorig jaar. Mis vooral themecups.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:01 schreef realbase het volgende:
Ik had met 15 meer plezier... Dit is gewoon echt frustrerend aam het worden...
Nee wat maakt het uit of een speler een CA is of een RB?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, want het is echt hogere wiskunde?
Guarin en miranda/jesus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
James is binnen hoor.
[ afbeelding ]
Had alleen even over het hoofd gezien dat hij nu niet max chem haalt. Zet voor nu even Casemiro op CDM, later vervang ik hem eventueel voor Kroos of Modric.
Zet maar een keeper in de spits, dan kom je er nog wel achterquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee wat maakt het uit of een speler een CA is of een RB?
Ga je het weer overdrijven Pff. Sadio mane heb je als CA of RB. Of als CM weet ik veel. Details onzin.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 06:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zet maar een keeper in de spits, dan kom je er nog wel achter
In fifa is een back RA of RVVquote:
Als hij op NL staat wel.... Wat een misdrijf an sich is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In fifa is een back RA of RVV
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In fifa is een back RA of RVV
Aan de rechterkant? Dan komt Candreva niet aan zijn chemistry... Ik zou ook Cuadrado een kans kunnen geven, misschien doet hij het als RM beter. Candreva is nu wel een van de sterkere spelers in het team. Kan Gaya rechtsachter zetten, dan heeft IF Nolito zijn chem maar Gaya zelf niet. Daarnaast speelt Abdennour toch wel erg lekker. Die kerel onderschept bizar veel ballen.quote:
Die staat al in mijn andere teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gelul zeg. Waarom zou je menu's niet in je moedertaal hebben staan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Als hij op NL staat wel.... Wat een misdrijf an sich is.
Waarom zou je het commentaar niet in je moedertaal hebben staan? Het klinkt als stront, net als NL menu's lezen als stront.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Waarom zou je menu's niet in je moedertaal hebben staan?
Commentaar is vers 2, dat staat altijd op Engels.
Commentaar is pure aids ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom zou je het commentaar niet in je moedertaal hebben staan? Het klinkt als stront, net als NL menu's lezen als stront.
Verder zal het mij natuurlijk een rotzorg zijn waar mensen hun menu op zetten. Was ook niet heel serieus bedoelt maar voor mij is het een no-brainer om dit op Engels te zetten.
Maar wij hebben werkelijk geen idee waar je het over hebt met je RVV, CA, etcquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Kan me persoonlijk meer ergeren aan de kapotverkrachte speldynamica dan aan de Nederlandse vertaling.
Dat is dan heel vervelend voor 'jullie'.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wij hebben werkelijk geen idee waar je het over hebt met je RVV, CA, etc
mensen hebben position kaartjes gebruikt om hem de juiste positie in het spel te geven ten behoeve van hun specifieke opstelling.. daarnaast vraagt men ervoor wat men wil vragen.. of ze het krijgen is de volgende vraag. Kijk naar Iniesta.. staat er voor 50k maar sommige vragen 90k ( en die laatste verkopen dus gewoon niet )quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is dan heel vervelend voor 'jullie'.
Maar mijn verhaal was volgens mij volkomen begrijpelijk zonder de posities. Je zei zelf al "het is toch geen hogere wiskunde"
Speciaal voor jou dan: Waarom is Sadio mané er in central midfielder, winger en al die andere Engelse benamingen en kan de prijs variëren van 1000 tot 5000? Terwijl het statwise verschil nihil is.
Dat ontgaat me een beetje.
Ben wel benieuwd waar jij Mané als winger hebt gevonden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is dan heel vervelend voor 'jullie'.
Maar mijn verhaal was volgens mij volkomen begrijpelijk zonder de posities. Je zei zelf al "het is toch geen hogere wiskunde"
Speciaal voor jou dan: Waarom is Sadio mané er in central midfielder, winger en al die andere Engelse benamingen en kan de prijs variëren van 1000 tot 5000? Terwijl het statwise verschil nihil is.
Dat ontgaat me een beetje.
Wat is dan het 'grote voordeel' van het zetten van een speler op zijn 'positie'?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:28 schreef realbase het volgende:
[..]
mensen hebben position kaartjes gebruikt om hem de juiste positie in het spel te geven ten behoeve van hun specifieke opstelling.. daarnaast vraagt men ervoor wat men wil vragen.. of ze het krijgen is de volgende vraag. Kijk naar Iniesta.. staat er voor 50k maar sommige vragen 90k ( en die laatste verkopen dus gewoon niet )
/edit zie ook http://www.futbin.com/16/player/5320/mané
verkoopt dus rond de 1800-2000 afhankelijk van type console... als men 5k vraagt moet iemand wel heel erg omhoog zitten of gewoon plenty coins en het niet boeien
Ik heb Mané als rechterwinger in de selectie?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar jij Mané als winger hebt gevonden.
als je een RW op bijv RM zet krijgt hij minder chem. met een positie change kaartje gaat dat weer omhoogquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dan het 'grote voordeel' van het zetten van een speler op zijn 'positie'?
En dan bedoel ik zijn FUT positie op het kaartje natuurlijk.
Hoe ziet jouw team eruit?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb Mané als rechterwinger in de selectie?
Edit- je bedoelt uiteraard zijn natuurlijke positie? Geen idee wat dat van hem is![]()
Oooooooooohhhhwwwquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef realbase het volgende:
[..]
als je een RW op bijv RM zet krijgt hij minder chem. met een positie change kaartje gaat dat weer omhoog
Ik zou zo niet weten hoe ik dat praktisch kan knippen/plakken van een Futsite ofzo.quote:
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou zo niet weten hoe ik dat praktisch kan knippen/plakken van een Futsite ofzo.
In een 4-3-3
Op doel Lopes (Lyon)
Cedric -Nkoulou-Spajic-Bertrand,
Sigurdsson- Fernando- Milner,
Mané- Adebayor- Chadli
Spelers als Rafael, Clasie, Gomis, Tabanou en Shelvey als stand-ins.
80 Chem.
Het is een bij elkaar geraapt zooitje (uit draft packs en andere gewonnen packs) maar soit, genoeg 100 chem superteams achterlangs genomen inmiddels.
Ben nog niet zo heel lang bezig met ultimate team, en het zal me ongetwijfeld weer snel gaan vervelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Apart team, zou niet zo snel 1 van deze spelers opstellen. Als het voor jou werkt is het top.
Vaak zijn de echt dure teams niet zo goed nee. Soms zie je teams met 1 speler die 20x zo duur is als de rest van het team, die kunnen nog wel eens gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ben nog niet zo heel lang bezig met ultimate team, en het zal me ongetwijfeld weer snel gaan vervelen.
Maar het valt wel op dat ruim de helft van de spelers echt belachelijk slecht is. Spelplezierdodend slecht.
Altijd die diepe bal vanaf de verdediging/middenveld en 80% van de keren hoef ik niet eens actief wat te doen om de bal terug te krijgen, wordt gewoon in de voeten van mijn middenveld/verdediging geparkeerd.
Team met Willian/ Pato/Neymar/Lucas en Ramires en ik weet alweer hoe laat het is
Yup divisie 7. De weerstand wordt ongetwijfeld hoger maar ook in Fut draft en die toernooien kan ik de echte goede spelers op 2 handen tellen denk ik in 25 a 30 potjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak zijn de echt dure teams niet zo goed nee. Soms zie je teams met 1 speler die 20x zo duur is als de rest van het team, die kunnen nog wel eens gevaarlijk zijn.
Maar je zit dus ook nog in divisie 7? Daar zijn de tegenstanders sowieso nog niet zo goed, spel is alweer een tijdje uit en de mensen die er wat van bakken hebben zich al omhoog gewerkt.
Er was een issue op ps3... Alle redeemed items werden niet toegewezen .. geen transfer pile, geen coin boosts.. geen loan players niets.. en nu dus wel!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb 380K van die catalogus punten
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op WeFut.com (een website van iemand op fok) kan je gewoon het team maken, opslaan en dan hoef je alleen de link te copy pasten.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Apart team, zou niet zo snel 1 van deze spelers opstellen. Als het voor jou werkt is het top.
ligt eraan hoe goed je in fifa bent..als je makkelijk een 1.5-2x+ winratio hebt met seasons/fut hebt zou ik zeker draft aanradenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:09 schreef Enix het volgende:
Hoe komt het dat veel van jullie zoveel draft spelen? Ik heb slechts 1x draft gespeeld, doordat ik in het begin een gratis deelname kreeg. Is het de 15k coins waard?
Wijnaldum als LMquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even voor de volledigheid maar het TOTW posten.
wefut
Ik had ook gehoopt dat ie CAM zou zijn. Maar helaas..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wijnaldum als LMheb je dus helemaal niks aan want Depay is beter. En met een LM + LW spelen kan alleen met drie verdedigers.
41212 spelen en depay of wijnalduw als st gebruiken (lf dus met 7 chem)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wijnaldum als LMheb je dus helemaal niks aan want Depay is beter. En met een LM + LW spelen kan alleen met drie verdedigers.
Volgens geruchten heeft hij paar maanden geleden een Tesla gekocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe rijk ben je al? Kan je al pensioneren?
Ik kreeg in al mn draft deelnames (3 x) tot nu toe altijd Ronaldo en Neymar. Messi kon ik ook kiezen maar die liet ik links liggen omdat ik toch niets met hem kan....quote:
Zal wel gewoon pech van mijn kant zijn dan. Ik kies er iig niet snel voor om nog een keer 15k te besteden voor draft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kreeg in al mn draft deelnames (3 x) tot nu toe altijd Ronaldo en Neymar. Messi kon ik ook kiezen maar die liet ik links liggen omdat ik toch niets met hem kan....
Mn laatste draft team kreeg ik zelfs op 100 chem
Niet dat ik veel won, maar goed
gniffelquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:57 schreef realbase het volgende:
[..]
gniffel
V&A / [TK] FIFA 16 voor Xbox One
wat zoek je precies en met welk doel ? Welke divisie of wil je puur een fitness team ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:04 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee voor een goedkoop, maar wel redelijk goed teampje? Ik heb nu ongeveer 30k aan coins.
en dit team
[ afbeelding ]
Bij veel spelers die ik tegenkom zijn de prijzen nog redelijk hoog.
Ik ben nog niet eens begonnen met seasons. Dus kan alle kanten op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:25 schreef realbase het volgende:
[..]
wat zoek je precies en met welk doel ? Welke divisie of wil je puur een fitness team ?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:57 schreef realbase het volgende:
[..]
gniffel
V&A / [TK] FIFA 16 voor Xbox One
ja dat is indd lasting.. ik merk nu echter na de patch dat men weer full focus op pace is en vanaf kickoff richting goal rent.. als dat je speelstijl is - misschien een idee om puur op pace 1 of ander kinky hybrid team te bouwen met spelers van 1/2k - doumbia en musa voorin en dan er wat omheen ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen met seasons. Dus kan alle kanten op.
Ik zoek gewoon een leuk team met één of twee leuke spelers waar het vooral om draait. Dat had ik in de vorige Fifa's ook altijd maar als ik nu denk oh dat is een toffe speler om wat mee te maken dan merkt ik dat hij richting de 50k gaat.
Speelt best lekker, beviel met beter dan de 4-3-3 (3) met 2 cdms. Maar je mist inderdaad een goede CDM als bij 4-1-2-1-2.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Enix het volgende:
Heeft iemand de opstelling 4-3-3 (4) (met de punt naar voren) al geprobeerd? Ben bang dat het te offensief is..
Onder de 10kquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een leuk team met één of twee leuke spelers waar het vooral om draait. Dat had ik in de vorige Fifa's ook altijd maar als ik nu denk oh dat is een toffe speler om wat mee te maken dan merkt ik dat hij richting de 50k gaat.
Dat is toch pure aids om tegen te voetballenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:51 schreef realbase het volgende:
[..]
Onder de 10k![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker bal naar voren en rennen maar !!
Ja, is na 4222 mijn favorietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Enix het volgende:
Heeft iemand de opstelling 4-3-3 (4) (met de punt naar voren) al geprobeerd? Ben bang dat het te offensief is..
Niet alleen om tegen te voetballen, ermee voetballen is ook geen pretje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch pure aids om tegen te voetballen
geen idee, ga het denk ik zelf even kopen en er een paar potjes mee spelenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch pure aids om tegen te voetballen
waarom niet ? ziet er toch decent uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet alleen om tegen te voetballen, ermee voetballen is ook geen pretje.
Jovetic is volgens mij niet erg duur, maar speelt erg fijn. Pereyra is geniaal achter hem, maar wel wat duurder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zelfs in divisie 6 duurt het een tijdje, dramatischquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef realbase het volgende:
Kan gewoon geen tegenstander vinden in div4...
Je hebt gewoon meer skill nodig bij deze FIFA. Meer geduld, rustig spelen en zorgen dat je speler in balans en in de richting van het passen staat. Net zoals bij het echte voetbal. Ook die driven pass gebruiken. Daarmee lijken ballen veel vaker door aan te komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfs in divisie 6 duurt het een tijdje, dramatisch![]()
Niet heel verwonderlijk, het is vaak wel een drama zeg. Verdedigers die fout passen, je komt geen man meer voorbij, en hij haalt je toch wel weer bij
Dat is 1 manier om te spelen ja, de andere manier is gewoon rennen met spelers met hoge agility en pace.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt gewoon meer skill nodig bij deze FIFA. Meer geduld, rustig spelen en zorgen dat je speler in balans en in de richting van het passen staat. Net zoals bij het echte voetbal. Ook die driven pass gebruiken. Daarmee lijken ballen veel vaker door aan te komen.
Dat is echt veel te makkelijk verdedigen. Meerennen, verder niks doen en de man voor je houden. Net zoals in het echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Dat is 1 manier om te spelen ja, de andere manier is gewoon rennen met spelers met hoge agility en pace.
Inderdaad... Soms zit je er tijdens het lopen al aan of als je er kort schuin achterloopt kan hij ook niet kappen zonder de bal te verliezen. Die tactiek werkt tegen mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt veel te makkelijk verdedigen. Meerennen, verder niks doen en de man voor je houden. Net zoals in het echt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt veel te makkelijk verdedigen. Meerennen, verder niks doen en de man voor je houden. Net zoals in het echt.
Dat is de enige manier waarop ik weleens verlies. Messi is echt niet te verdedigen dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch EAquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:34 schreef Papadiouf het volgende:
En als de tegenstander ragequit krijg ik ook een loss. Alleen in fut... in seasons niet.
Het is echt een vreselijk hondenspel na enkele patches. Het is gewoon fifa 15quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch EA.
Ik vind het verder vooralsnog niet een slecht spel eigenlijk. Ja, die scheidsrechters die voor elke schouderduw een pingel geven
#JBGSquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is echt een vreselijk hondenspel na enkele patches. Het is gewoon fifa 15. Passen is compleet fucked , wil je een steekpass achter je speler geven lanceert die de bal soms het stadion uit. Soms geef je een pass is het een absolute ziekenhuisbal, soms is die veel te hard. Veel te vaak wordt er naar de verkeerde gespeeld, geef ik een zachte steekpass dan speelt die hem naar de spits
.
Compleet treurig, en dan heb ik het nog niet eens over die botsingen tussen 2 verdedigers, keeper fuckups en de uitermate random arbitrage.
En dan al die keren dat de pot disconnect en ik wegval van de EA servers..
Gisteren FUT gespeeld, 90e minuut 0-0. Een duel met zijn spits in mijn 16, raakt zijn spits geblesseerd en valt op de grond en veegt per ongeluk met zijn been de bal in de korte hoek. Dat was de meest hilarische bagger dat ik ooit in een Fifa heb gezien
Tuurlijk gast. 42-16-13 record in Fut waarvan minstens door 5 a 6 disconnects verloren.quote:
offline zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk gast. 42-16-13 record in Fut waarvan minstens door 5 a 6 disconnects verloren.
Het spel is gewoon FUBAR en ik speel het ook niet weer.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
div 4 gaat eigenlijk wel voorspoedig.. gister 3wins en 1 loss..
die loss ging echt nergens over though.. heb een fimpje gemaakt met mn phone van een dikke keeper aids.. eens zien of ik dta geupload krijg ergens.. zijn keeper dropt de bal, loopt een paar meter en schiet de bal naar voren.. this is what happened
/edit https://vid.me/3BF9
Het spel is gewoon kapot. Fifa 15 was een abominabel spel. Maar daar kon je wel fatsoenlijk in passen.quote:
IF Perisic is een god op ST in een twee spitsen systeem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Even Perisic IF op CAM proberen, in draft was ie zo goed in de spits en in de normale FUT echt slechtSowieso vind ik draft heel anders spelen
Ik had hem naast Benzema en vond hem echt slecht, nu heb ik hem op 10 in een andere formatie en speelt ie weer geweldigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:41 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
IF Perisic is een god op ST in een twee spitsen systeem.
Heerlijk teampje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had hem naast Benzema en vond hem echt slecht, nu heb ik hem op 10 in een andere formatie en speelt ie weer geweldig
[ afbeelding ]
Vond die actie met dat je maar een wedstrijd hoefde te winnen om mee te doen beter. Ga div1 nooit winnen met al die disconnectsquote:
Hierdoor ben ik ermee gestopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch EA.
Ik vind het verder vooralsnog niet een slecht spel eigenlijk. Ja, die scheidsrechters die voor elke schouderduw een pingel geven
Tuurlijk. Wat is je PSN ID? Welke trophies heb je nog nodig?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:42 schreef Rijst het volgende:
Zijn er hier mensen die me willen helpen met trophies op de ps4?
Mn psn is chineesz. Friendly seasons. In fut en de gewone.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef Enix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat is je PSN ID? Welke trophies heb je nog nodig?
Ah, die heb ik ook nog nodig. Vanavond voeg ik je wel ff toe. Heb je morgenmiddag/avond tijd?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn psn is chineesz. Friendly seasons. In fut en de gewone.
Morgenavond jupquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef Enix het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook nog nodig. Vanavond voeg ik je wel ff toe. Heb je morgenmiddag/avond tijd?
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:56 schreef realbase het volgende:
50k pack... hmz 12 rare players.. zou ik ??
de gok verslaafde in me zeurt erom.... 2 duiveltjes op mn schouder.. " je hebt de coins.. doe het !"quote:
Ik had Torres in de ene en Kishna in de andere. Woohooquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:08 schreef realbase het volgende:
wow, luca T in mn wekelijkse packwel een rare !!
Dan gewoon doen. Veel plezier met je 80 rated als hoogste speler.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:59 schreef realbase het volgende:
[..]
de gok verslaafde in me zeurt erom.... 2 duiveltjes op mn schouder.. " je hebt de coins.. doe het !"
volgens mij willen ze het niet... easervers downquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan gewoon doen. Veel plezier met je 80 rated als hoogste speler.
ik heb 900 coins aan discard waarde en wat contracten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had Negredo in mijn weekly packs! Hoopte een beetje op Ibra maar dat zat er helaas niet in.
kon het niet laten.. 81 rated was het hoogst.. heb er ongeveer net zoveeel weer voor terug in total (44k nu.. staat nog 1 speler te koop)quote:
Nog eentje kopen dan. Of is er maar 1 per account beschikbaar?quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:12 schreef realbase het volgende:
[..]
kon het niet laten.. 81 rated was het hoogst.. heb er ongeveer net zoveeel weer voor terug in total (44k nu.. staat nog 1 speler te koop)
Volgende week misschien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had Negredo in mijn weekly packs! Hoopte een beetje op Ibra maar dat zat er helaas niet in.
1 per account, en heb maar 1 account...quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog eentje kopen dan. Of is er maar 1 per account beschikbaar?
Uit één pack of heb je er 10 geopend?quote:
Lol normaal 10quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uit één pack of heb je er 10 geopend?
Oh dit heb ik ook hoor, dan kan ik me net handhaven in een divisie en het seizoen daarna win ik alles en word ik kampioen met een minimaal aantal wedstrijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap er niks van laatste tijd, heb soms dagen dat ik echt alles win en dan de volgende dag met hetzelfde team weer alles verlies
En dan ga je weer twijfelen aan je team en ben je weer een nieuwe aan het maken..
Bal aannemen met R1 werkt ook prettig.. Het "stuurt" daarna makkelijker een bepaalde richting op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:28 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, valt me nu pas op dat je met R1 ingedrukt veel makkelijker draait en dribbelt.![]()
same here.. irritante is vooral als je een divisie omhoog gaat.. 3 potjes speelt en alles wint.. de dag erop door gaat en alles verliest en je of weer omlaag gaat of net divisie behoudt..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap er niks van laatste tijd, heb soms dagen dat ik echt alles win en dan de volgende dag met hetzelfde team weer alles verlies
En dan ga je weer twijfelen aan je team en ben je weer een nieuwe aan het maken..
R1? Bij mij laat hij de bal dan door z'n benen gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Bal aannemen met R1 werkt ook prettig.. Het "stuurt" daarna makkelijker een bepaalde richting op.
Bij mij is dat L1.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
R1? Bij mij laat hij de bal dan door z'n benen gaan
snap niks van deze zinquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:41 schreef realbase het volgende:
ligt het aan mij of is Foot vorig jaars upperbody ?
ga je het wel proberen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:42 schreef Rijst het volgende:
Moet nog 1 trophy voor de platinum. En dat is de online draft winnen maar dat gaat me noet lukken.
ik doe het heeeel soms.. kom vaak niet verder dan de eerste of 2e ronde en voor de packs die je krijgt hoef je het ook niet te doen. wel rot dat je dan je trophy niet gaat halenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gister al gedaan. 4x. Toen heb ik gelijk een ander spel erin gedaan. Its not worth it.
Dat mis ik ook een beetje. Bij toernooitjes is het allemaal toch iets spannender. Draft is wel aardig maar ik speel FUT eigenlijk om met mijn eigen teams te spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:26 schreef Papadiouf het volgende:
Het is jammer dat er geen wekelijkse cups zijnalleen maar seasons is saai.
Komen vanzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:26 schreef Papadiouf het volgende:
Het is jammer dat er geen wekelijkse cups zijnalleen maar seasons is saai.
jup ben al promotie mis gelopen daardoor.. en nu voor de 2e keer nog maar 1 match om promotie te halen in div 4.. als ik maar niet weer zo'n disconnect krijgquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sta je 1-0 voor, valt je verbinding met de EA-servers weg, verlies je de wedstrijd. Dat is zo frustrerend.
Kijk, dat de verbinding weg valt, kan, maar dat ik hem dan verlies, slaat nergens op. Dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen opgeven of disconnect.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef realbase het volgende:
[..]
jup ben al promotie mis gelopen daardoor.. en nu voor de 2e keer nog maar 1 match om promotie te halen in div 4.. als ik maar niet weer zo'n disconnect krijg
Als CAM is hij onbetaalbaar, ben ik bang.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef Papadiouf het volgende:
Felipe anderson CAMHad m graag op LW gehad.
Koper bedoel je. Oh nee, dat is meer waard dan brons.quote:
En die auto-tackle is dus altijd perfect op de bal, zonder een overtreding te maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Voor wie het nog niet hebben meegekregen. De waarheid omtrent high pressure abusers is eindelijk boven tafel. Het is een soort legacy defending exploit.
1. Druk de standing tackle knop in. Hou hem ingedrukt.
2. Terwijl je de standing tackle knop nog ingedrukt houdt moet je naar je tegenstander toe rennen.
3. Je speler zal op dat moment een auto-tackle uitvoeren.
Echt een kut exploit die het spel verknalt.
Dat niet. Het werkt gewoon net als vroeger. Je hoeft de tackle niet te timen maar spelers met hoge defending stats zijn er wat beter in dan anderen. Op deze manier kun je wel dat absurde high pressure spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die auto-tackle is dus altijd perfect op de bal, zonder een overtreding te maken?
Ik vind m op de flank wel goed, maar voor de CAM positie is ie wat te houterig denk ik. Teixeira op Cam is trouwens echtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Enix het volgende:
[..]
Als CAM is hij onbetaalbaar, ben ik bang.
Voor de rest wel een aardig TOTW. Hopelijk zijn Umtiti en Gameiro een beetje te betalen.
Is dit echt zo? Wtf. Ik zit altijd maar mis te timen met die standing tackles.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Voor wie het nog niet hebben meegekregen. De waarheid omtrent high pressure abusers is eindelijk boven tafel. Het is een soort legacy defending exploit.
2. Terwijl je de standing tackle knop nog ingedrukt houdt moet je naar je tegenstander toe rennen.
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstanderquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:38 schreef Confetti het volgende:
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstander
Ik heb het gevoel dat het werkt indien de speler niet meteen hapt. Je hebt er dus eigenlijk niks aan omdat het risico te groot is dat je meteen hapt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.
Je deed het fout. Je had geen mexicano met chilisaus in je linker hand en je deed geen 720 ladderstal fakie no scope tegelijkertijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag eens geprobeerd, gebeurt inderdaad helemaal niks.
Ja, dat is ook de bedoeling. Zodra je op de standing tackle knop doet zal hij een tackle inzetten. De truc is om vervolgens de knop ingedrukt te houden en op de tegenstander te jagen. Dan zal die vanzelf tackelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf hebt uitgeprobeerd, maar dit werkt niet. 50% van de tijd zet hij meteen een tackle in ipv nadat je het los laat of automatisch bij de tegenstander
Ahja ja zo is het wel bruikbaar inderdaad. Maar die high pressure misbruikers gebruiken vooral custom tacts.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de bedoeling. Zodra je op de standing tackle knop doet zal hij een tackle inzetten. De truc is om vervolgens de knop ingedrukt te houden en op de tegenstander te jagen. Dan zal die vanzelf tackelen.
Voorbeeld: tegenstander krijgt een doeltrap. Druk dan alvast de tackle.knop in en hou hem ingedrukt tot je de bal terug hebt.
die gast fluit wat af zeg !quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
"And the game is under the control of Mehmet Yildiraz" What a fucking
surprise!
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:50 schreef Enix het volgende:
Hangt het serieus van de scheidsrechter af hoeveel er wordt afgefloten?
Mzizi kan er ook wat van, maar die mag mij nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluit
Ohh op die manier, haha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef realbase het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij verschrikkelijk veel potjes fluit
Geen Clasie, Vejinovic, Van Beek en Janmaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
Ik ben ook pas begonnen! Dit is mijn selectie:
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik doe het wel aardig met deze selectie, speelt lekker. Toch heb ik graag nog wat snellere spelers..
El Ghazi eruit voor Promes en Veltman eruit voor BMI.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik doe het wel aardig met deze selectie, speelt lekker. Toch heb ik graag nog wat snellere spelers..
Veltman -> Van Dijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Amplifier het volgende:
[ afbeelding ]
In seasons enzo wel. Daar kun je ergens de strengheid van de scheids zien. Tenminste, dat was ooit wel zo. Of het nu nog is, geen idee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:50 schreef Enix het volgende:
Hangt het serieus van de scheidsrechter af hoeveel er wordt afgefloten?
promes > el ghazi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Enix het volgende:
[..]
Veltman -> Van Dijk
Clasie -> Strootman
El Ghazi -> Promes
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 30 oktober 2015 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
El Ghazi eruit voor Promes en Veltman eruit voor BMI.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:49 schreef Enix het volgende:
[..]
Veltman -> Van Dijk
Clasie -> Strootman
El Ghazi -> Promes
Thanks! Van Dijk heb ik in de reserve staan bedenk ik me net, die kan ik dan ipv van Beek, Veltman speelt echt super achterin dus die laat ik liever staan.quote:vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:[/b]
[..]
Geen Clasie, Vejinovic, Van Beek en Janmaat.
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:22 schreef Amplifier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks! Van Dijk heb ik in de reserve staan bedenk ik me net, die kan ik dan ipv van Beek, Veltman speelt echt super achterin dus die laat ik liever staan.
Promes zeker een goede, snelle jongen. Ga ik vanavond even kijken als ik thuis ben.
Bruno Martens Indi echt zo goed ja? Strootman heb ik naar zitten kijken, zal hem nog eens beter bekijken. Verder wil ik heel graag Depay, maar die is nog zo duur
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.
Litmanen heeft een zware week gehad, je kan de Feyenoorders best laten staan.
Feyenooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Clasie is overigens een toppertje. Van Beek heb ik kort gehad maar die deed het ook prima. Veltman zou ik, met zijn 72 physical, nooit opstellen.
Litmanen heeft een zware week gehad, je kan de Feyenoorders best laten staan.
Beter als in de zin van makkelijker scoren? 15 was een bak aids man, zelfs nog erger als 16quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben laatste tijd weer af en toe FUT15 aan het spelen, wat was dat toch beter dan FUT16
Scoren was veel makkelijker dan in 16quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:14 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
Beter als in de zin van makkelijker scoren? 15 was een bak aids man, zelfs nog erger als 16
Kreeg ineens 2500 muntjes, dus dat zal wel inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij zijn er weer daily gifts in de web app.
Ik 250quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kreeg ineens 2500 muntjes, dus dat zal wel inderdaad
misschien heeft hij op de verkeerde knop gedrukt ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de gek er voor geeft...
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand hier 5k voor neerleggen? Kan me niet eens meer herinneren dat ik hem voor zoveel op de auction had gezet...
Moest er even over nadenken, kan zijn dat er geen 1 op de auction staat en dat ik daarom de BIN op 5k had gezet. Staat er nu 2 op voor 1000 en 1800... Denk dat ik gewoon geluk heb gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:05 schreef realbase het volgende:
[..]
misschien heeft hij op de verkeerde knop gedrukt ?
Bezopen mensen, zoiets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de gek er voor geeft...
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand hier 5k voor neerleggen? Kan me niet eens meer herinneren dat ik hem voor zoveel op de auction had gezet...
Vind je? Ik kan echt niks met die man in mijn Serie A team, tien wedstrijden mee gespeeld en weer weggegooid. Jovetic en Higuain werken voor mij beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is Dybala toch goed op dit spel zeg
Ik heb Dybala naast Higuain, beide zijn geweldigquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan echt niks met die man in mijn Serie A team, tien wedstrijden mee gespeeld en weer weggegooid. Jovetic en Higuain werken voor mij beterZelfs Mandzukic doet het nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |