SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me ook op ja, in draft wordt er veel meer gepaced (het lijkt sneller) en er wordt meer gescoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:52 schreef realbase het volgende:
[..]
Net 7-5 verloren... gast rent alleen maar met Douglas Costa Door alles en iedereen.. wtf. Dacht dat pace niet meer OP was?
Ik had een draft team met if Ronaldo, Messi en agueroquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt me ook op ja, in draft wordt er veel meer gepaced (het lijkt sneller) en er wordt meer gescoord
op zich wel logisch, je hebt betere spelers over het algemeen
TS heeft waarschijnlijk zelf het nummer aangepast, terwijl dat automatisch gaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaat zo hard met het topic, we slaan gewoon #7 over.
Ja sorry.. deed het via phonequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk zelf het nummer aangepast, terwijl dat automatisch gaat.
Benzema speelt bij mij juist veel beter dan Lacazette, vooral zijn finesse shots zijn heerlijk. Ik ga Laca binnenkort wel vervangen door Perisic IF in de spits (en nog wat spelers)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:33 schreef realbase het volgende:
Terug gedegradeerd naar div6 en ik kom er niet meer uit.. zucht
Iemand suggesties ter vervanging van benzema?
[ afbeelding ]
Grappig, bij mij juist andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Benzema speelt bij mij juist veel beter dan Lacazette, vooral zijn finesse shots zijn heerlijk. Ik ga Laca binnenkort wel vervangen door Perisic IF in de spits (en nog wat spelers)
[ afbeelding ]
Ik lurk al lang genoeg mee om de verhalen te kennenquote:
Ik ben nu geëindigd bij 4-2-2-2. Heb in 100+ potjes nu elke opstelling ongeveer geprobeerd, en hiermee lijkt het het beste te gaan. Vooral als je CDM's High/High hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:03 schreef Enix het volgende:
Ik ga voor de zoveelste keer weer mijn team aanpassen
Om de een of andere reden wil het niet lukken met mijn huidige teams. Heeft iemand nog aanraders? Ik ben van plan om sowieso in een 4-2-2-2 te spelen. Ik heb daar tot nog toe de beste verhalen over gehoord.
En wat betreft spelers? Wie is je het meeste bevallen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik lurk al lang genoeg mee om de verhalen te kennen
[..]
Ik ben nu geëindigd bij 4-2-2-2. Heb in 100+ potjes nu elke opstelling ongeveer geprobeerd, en hiermee lijkt het het beste te gaan. Vooral als je CDM's High/High hebben
In mijn Serie A Team vooral Jovetic. Die man presteert het om uit elke hoek alles erin te schietenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Enix het volgende:
[..]
En wat betreft spelers? Wie is je het meeste bevallen?
Ah, in mijn vorige team speelde hij op 10 waar hij alsnog topscorer was. Zal wel even kijken of ik hem kan invoegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In mijn Serie A Team vooral Jovetic. Die man presteert het om uit elke hoek alles erin te schieten
Candreva op rechts, Asamoah op links. Prima spelersquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Abdennour doet het bij mij erg goed. Candreva is echt heel goed op de RM, op RW deed hij het een stuk minder. Koke, De Rossi en Perez doen het ook erg goed. Turan is een goedkope topspeler. Jackson Martinez en Cavani zijn de spitsen die ik momenteel gebruik en die zijn rondom de 16 altijd gevaarlijk.
Asamoah viel bij mij een beetje tegen. Dat was wel een teleurstelling want de afgelopen jaren was hij echt goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Candreva op rechts, Asamoah op links. Prima spelers
Oh bij mij totaal niet, vind hem fijner spelen dan bijvoorbeeld Perisicquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Asamoah viel bij mij een beetje tegen. Dat was wel een teleurstelling want de afgelopen jaren was hij echt goed.
Misschien kwam het omdat Mandzukic voorin stond die echt verschrikkelijk slecht was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh bij mij totaal niet, vind hem fijner spelen dan bijvoorbeeld Perisic
Heb voor de Bruyne en IF santi carzola gekozen.nu ff testenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:23 schreef Reemi het volgende:
De Bruyne. NIF Payet als budgetoplossing is ook uitstekend.
Voor mij is het de nieuwe eyong tarkan enohquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:20 schreef realbase het volgende:
griezmann doet het beter bij mij dan benzema.. 3 goals per potje.. apart.
wel jammer dat mn console zojuist compleet hing in het 4e potje
Heeft iemand erover heen gepist ofzo? Ooquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
[ [url=http://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpghttp://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpg]afbeelding[/url] ]
?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
[ [url=http://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpghttp://puu.sh/kOup8/537e40777f.jpg]afbeelding[/url] ]
Shit nog paar dagen geleden kaka gepackt maar 97 dribblingquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
Is dit echt? Zie niets op Twitter ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef ToreJR het volgende:
Tuurlijk niet, kijk naar de kwaliteitquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Is dit echt? Zie niets op Twitter ofzo
2e en dan Muller op st en Gotze cam, Muller is de meest scorende spits waar ik mee gespeeld hebquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:51 schreef Henrys het volgende:
Welke is beter?
Ibrahimovic
[ afbeelding ]
Lewandowski
[ afbeelding ]
Waarom griezmann CAM?quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:14 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga weer spelen. Maar nee na 2 potjes ben ik er alweer klaar mee.
1e potje 3-0 voor. Eindstand 3-3
2e potje 2-0 voor. Eindstand 2-2.
Jaja ik ben slecht maar het blijft een kutspel met die tegengoals waar je niks tegen kunt doen.
payetquote:
Nee hoor. Hij vraagt wie anders.quote:
Nope. Lijkt mij ook best goed. Al is beviel payet mij ook erg goed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef Rijst het volgende:
Griezman op de flank is toch niet zo vreemd?
Maak een team met Cech, die man wint echt wedstrijden voor mij, pakt echt alles. Is een klasse boven alle andere keepers (heb alleen De Gea en Neuer nog niet geprobeerd)quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:14 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik ga weer spelen. Maar nee na 2 potjes ben ik er alweer klaar mee.
1e potje 3-0 voor. Eindstand 3-3
2e potje 2-0 voor. Eindstand 2-2.
Jaja ik ben slecht maar het blijft een kutspel met die tegengoals waar je niks tegen kunt doen.
Rocket league?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Doelde meer op andere games. Heb nog een backlog met leuke spellen en de games die eraan komen; Halo 5, Fallout 4 en de nieuwe Witcher 3.quote:
Packs in deze FIFAquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel. Gister lekker al mijn coins met packs erdoorheen gegooid.
Was op het begin nog positief maar ik kan echt niet geïnteresseerd blijven in een spel waar zoveel mis aan is. Vooral aangezien er zeer veel alternatieven zijn.
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:47 schreef jackson het volgende:
Nog nooit een eurocent aan packs besteed... Gaat ook niet gebeuren al is het met de huidige prijzen van spelers wel een hell om aan een fatsoenlijk team te komen.
Klopt, ik open ze ook nooit. Deed het alleen omdat ik toch ging stoppen en het zonde vind om 350k te laten verroesten. Maar het beste wat ik uit 350k had was sturridge, en verder niets. Uit 60-70 pakjes dus.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Packs in deze FIFA. Ik zat een filmpje van bateson87 te kijken, waarin ze zo'n bingo spelen. Moeten ze een 84+ kaart krijgen. Ze hadden 6.000 FIFA points om te besteden en het hoogste was uiteindelijk een 83 rated
. In 12.000 FIFA punten dus eigenlijk.
Eerst stoppen ze er price ranges in, zodat coinselling tegen gegaan wordt. Coinselling kostte hun namelijk inkomsten, want mensen kochten packs met coins en niet met FIFA punten. Nu moeten mensen dus wel FIFA points kopen en dan hebben ze die cardweights dusdanig laag ingesteld dat mensen gewoon nooit wat rendabels uit packs halen.
Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden
Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad... Maar ik speel niet echt veel en dan zijn mannen als Benzema of Griezmann wel erg aan de prijs. Heb nu een redelijk team maar de echt betere spelers zijn wel extreem veel duurder. Vind 20K nog te doen maar 40+ toch wel echt te gek voor een speler, als in dat het mij dan te lang duurt voordat ik zo'n knaap heb.
Ik ben ook gestopt met Ultimate Team. Ik speel al sinds fifa 12 en heb nog nooit wat goeds uit een pakketje gepaktquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Op de PS4? Nou... Neuh.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn van die spelers die in 2016 nog maar 5-10k zijn
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat wasquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:47 schreef stijn-5 het volgende:
Kan het kloppen dat er bots zijn die spelers voor de laagste prijs opkopen automatisch?
Gisteren geprobeerd te handelen in Wijnaldum, op de vorige fifa lukte dit gemakkelijk.
Iemand nog tips om coins te verdienen met handelen?
Ik heb het niet alleen met wijnaldum maar met meerdere spelers. Terwijl op fifa 15 het wel altijd lukte. Misschien ben ik wel langzamer geworden. Geven we de leeftijd maar de schuld van.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:57 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
lijkt me dat gister iedereen wijnaldum wou kopen, dus logisch dat je steeds te laat was
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je onder een fatsoenlijk team verstaat. De speler(s) met de hoogste rating in mijn team zijn Alderweireld (81) en Bony (81).... En ik win het grootste gedeelte van mijn wedstrijden
Vooralsnog is het voor mij (divisie 6) niet nodig om m'n team te verbeteren
Eigienlijk vrij weinig kritiek op Fifa 16 afgezien van het feit dat het handmatig selecteren (R1) van spelers in de wedstrijd zelf soms wat onlogisch is.... Soms pakt ie iemand die totaal niet handig is....
Dat klopt, maar die gebruik ik wat minder sinds ze de driehoekjes boven de spelers wat kleiner hebben gemaaktquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan je met de rechter stick aansturen he, dat weet je?
Lijkt op Pimpin' ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.
Wat is er offensive aan 'PimPim'?
TR gemachtquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me zette laatst zijn 360 weer eens aan. Kreeg hij de melding dat zijn gamertag offensive was en dat hij hem moest veranderen.
Wat is er offensive aan 'PimPim'?
Ja dat ligt het meest voor de hand maar dat kan toch niet offensief zijn? Werkt Sylvana Simons bij Microsoft ofzo?!quote:
Ah, op die manier... Dacht dat je Fifa 2016 bedoeldequote:
Luck goals zoals deze heb ik ook veel tegen in de 80-99 ste minuut.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:40 schreef realbase het volgende:
Pfff 85 min.. lopen samen in de 16 weg van de goal richting bal. Ineens doet mijn speler schouderduw en hop pen.. 89 min een pis bal op mn keeper.. somehow wil hij hem niet pakken, tikt hem opzij naar een tegenstander, goal... 2-1 voor... 2-3 verloren. Dit ging echt ver, alsof ze de bal oppakten en gewoon voor zn voeten legde omdat hij anders niet kon winnen?
anyonequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik kan opeens geen FIFA 16 meer spelen. Heb het spel zelf gekocht via de Amerikaanse PS store. Waarom zit hier een slotje op, hoe open ik het weer? Er staat namelijk dat ik het moet kopen (terwijl ik het al 1 maand gespeeld heb)
[ afbeelding ]
ze zijn erachter gekomen dat je niet in USA zit, dus banquote:
ps4 als primary instellen.quote:
mn vrouw zat toevallig in dezelfde kamer.. en die vroeg het zich zelfs af , was echt niet normaal - alsof een speler ineens 4 meter verder werd geplaast ook zodat hij de bal in de voeten kreeg,,quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Luck goals zoals deze heb ik ook veel tegen in de 80-99 ste minuut.
En dan vooral waar de tegenstander vanaf de middenlijn met sprint aan zo doorloopt en geen enkele verdediger ingrijpt
ja echt gewoon standaard dat hoor helaas..zit al zolang in fifa dat soort onzin, daarom het spel meestal ook heel snel weer zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
[..]
mn vrouw zat toevallig in dezelfde kamer.. en die vroeg het zich zelfs af , was echt niet normaal - alsof een speler ineens 4 meter verder werd geplaast ook zodat hij de bal in de voeten kreeg,,
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze zijn erachter gekomen dat je niet in USA zit, dus ban
Inmiddels opgelostquote:
RB geen Lichtsteiner?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
James is binnen hoor.
[ afbeelding ]
Had alleen even over het hoofd gezien dat hij nu niet max chem haalt. Zet voor nu even Casemiro op CDM, later vervang ik hem eventueel voor Kroos of Modric.
Inderdaad, de keuze is enigszins beperkt maar onderschat Florenzi niet. Die heeft goede passing/shooting voor een RB. Met Bonucci en De Rossi om hem heen heeft hij alle vrijheid om mee aan te vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
RB geen Lichtsteiner?
Edit: Zie het al, alleen Italianen
zijn niet het zelfde. Dat van dat het niveau niet uitmaakt klopt wel ja. Enige wat het uitmaakt is voor je coinboost aan het eind van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:22 schreef Gohf046 het volgende:
Blijkbaar zijn de rewards voor FUT Draft offline en online hetzelfde, en maakt het offline niet uit welk niveau je speelt.
Vanavond eens uittesten. Anders even uitmelken die zooi
Florenzi passt beter dan Abate inderdaad, terwijl die vaak gekozen wordt voor de pace merk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Inderdaad, de keuze is enigszins beperkt maar onderschat Florenzi niet. Die heeft goede passing/shooting voor een RB. Met Bonucci en De Rossi om hem heen heeft hij alle vrijheid om mee aan te vallen.
Ik zou Cuadrado ook RM kunnen zetten dan hoef ik niet een CDM van Real Madrid aan de linkerkant neer te zetten. Dan zou Lichtsteiner ook kunnen. Candreva bevalt wel erg goed op die positie dus voor nu laat ik het even zo staan. Nu sparen voor Di Maria in mijn andere team.
Kreeg geen rare players pack toen ik single player toernooi op beginner won tho..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zijn niet het zelfde. Dat van dat het niveau niet uitmaakt klopt wel ja. Enige wat het uitmaakt is voor je coinboost aan het eind van de wedstrijd.
wat denk jezelf, ik won zowel fut draft online als offline.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:22 schreef Gohf046 het volgende:
Blijkbaar zijn de rewards voor FUT Draft offline en online hetzelfde, en maakt het offline niet uit welk niveau je speelt.
Vanavond eens uittesten. Anders even uitmelken die zooi
Ja, want het is echt hogere wiskunde?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap geen halve kut van die fut transfers. De ene speler is 800 en precies dezelfde is 2000. En dan heb je nog allemaal posities. Jezus man wat een gezeik.
Ja echt raar.. het ene brood kost 4 euro.. De ander 1.. het is wat de gek er voor vraagt/geeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap geen halve kut van die fut transfers. De ene speler is 800 en precies dezelfde is 2000. En dan heb je nog allemaal posities. Jezus man wat een gezeik.
Ik merk hetzelfde, vind het wel leuk maar speel ook veel minder potjes dan vorig jaar. Mis vooral themecups.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:01 schreef realbase het volgende:
Ik had met 15 meer plezier... Dit is gewoon echt frustrerend aam het worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |