Offline Professional Vorige versies wel fut gedaan maar het is me teveel melkerij geworden.quote:
Tegen CPU is sowieso vreselijk, kan daar echt niet tegen. Ik speel ook maximaal 5 offline potjes per FIFA.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Offline Professional Vorige versies wel fut gedaan maar het is me teveel melkerij geworden.
Ja. Niks aan de hand, alles werkt. Net de meest fantastische pot ooit gespeeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had je ook je console al gerestart om te checken? Ik durf niet meer uit te loggen. Ik zit op Xbox One
Vroeger ging het prima speelde ik ook gewoon pro en verloor je ook wel eens maar dit is gewoon achterlijk. Merk ook dat ik in de premier league tegen Arsenal de Manchesters en Chelsea makkelijker win dan van die kleine schijt ploegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tegen CPU is sowieso vreselijk, kan daar echt niet tegen. Ik speel ook maximaal 5 offline potjes per FIFA.
Welke provider heb jij dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Niks aan de hand, alles werkt. Net de meest fantastische pot ooit gespeeld.
3-0 voorstaan, en vanaf de 73e minuut 3 penalties tegen krijgen en een eigen goal. 4-3 verliezen op die manier, het voelt niet goed
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggo, alles connect in een keer bij mij, geen problemen. Dus lijkt me niet dat het daaraan ligt.
Vroegaahquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger ging het prima speelde ik ook gewoon pro en verloor je ook wel eens maar dit is gewoon achterlijk. Merk ook dat ik in de premier league tegen Arsenal de Manchesters en Chelsea makkelijker win dan van die kleine schijt ploegen.
Dit is kut ik wil fifa opstarten en gewoon lekker spelen voor een paar uur niet na 2 potjes gefrustreerd raken.quote:
Kon vanacht en de ochtend ook niet meer connecten, even de router gereset en werkte weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Net FIFA opnieuw opgestart en ik kon meteen connecten. Geluk of wat?
Edit: nog 2x geprobeerd en kon meteen inloggen. Prima
Gelukkig vergaat de wereld niet als je geen Fifa kan spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Net FIFA opnieuw opgestart en ik kon meteen connecten. Geluk of wat?
Edit: nog 2x geprobeerd en kon meteen inloggen. Prima
Jij kent maver niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig vergaat de wereld niet als je geen Fifa kan spelen
Joh.. dat noemen ze scriptingquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:54 schreef realbase het volgende:
Wat krijg ik toch vaak goals tegen in de laatste 5 mins.... Zo frustrerend.
Net 7-5 verloren... gast rent alleen maar met Douglas Costa Door alles en iedereen.. wtf. Dacht dat pace niet meer OP was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Net FUT draft gewonnen op een vrij bizarre manier
Ik sta 3-0 achter en kom terug tot 3-3 (90e minuut een pingel), vervolgens eindigt het uiteindelijk in 4-3 in mijn voordeel en mist hij in de 120e minuut een penalty
en natuurlijk 3 schijtpacks
Zigzaggend met vooral messi rennen in draft is bijna niet te verdedigen. Sprintknop niet los laten en hij kapt nog steeds alles voorbij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:52 schreef realbase het volgende:
[..]
Net 7-5 verloren... gast rent alleen maar met Douglas Costa Door alles en iedereen.. wtf. Dacht dat pace niet meer OP was?
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:01 schreef Enix het volgende:
God, wat gaat het weer slecht deze avond
Eerste potje 2-0 verloren en het tweede potje na een 2-0 voorsprong met 2-4 verloren. Ik kan hier zo slecht tegen.. Het liefste zou ik nu de controller met volle kracht dwars door de TV smijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |