Haha ja een "hybrid"... gewoon 3 verschillende teams naast elkaar. Wilde graag iets met Cavani en Turan. Dat is nog best lastig, dit was een makkelijke oplossing.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:11 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Netjes en nog nooit zo n hybrid teampje gezien
Had je ook je console al gerestart om te checken? Ik durf niet meer uit te loggen. Ik zit op Xbox Onequote:
Franse wingers "beperken" zich meestal tot lavezzi en lucas helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja een "hybrid"... gewoon 3 verschillende teams naast elkaar. Wilde graag iets met Cavani en Turan. Dat is nog best lastig, dit was een makkelijke oplossing.
Alles behalve mijn controllerquote:
Als je er in zit, hoef je er ook niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had je ook je console al gerestart om te checken? Ik durf niet meer uit te loggen. Ik zit op Xbox One
Ik moet zometeen even weg en zal ik wel eruit moetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je er in zit, hoef je er ook niet uit natuurlijk
Speel je toch even wat anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik moet zometeen even weg en zal ik wel eruit moeten
Ik zou 'm dan gewoon aan laten staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik moet zometeen even weg en zal ik wel eruit moeten
Geen fifa meer. Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel een groot issue. Het probleem ligt bij Ziggo, Telfort en Online.nl. die hebben een verandering doorgevoerd waardoor we niet meer online kunnen gamen. EA kan er niks aan doen. Service providers moeten het oplossen. Heb Ziggo gebeld en die zeggen weer dat er niks veranderd is buiten om dat nieuwe mensen een IPv6 hebben gekregen die niet compatibele is maar ik heb nog versie 4 dus dat is het niet. Ik weet het nu ook niet meer
Zit gewoon in de servers hoor. Duurt helaas wel 15min met connecten maar verder prima. Bij EA klantenservice stond een wachtrij van 40 mensen, een half uurquote:
Je kan het er maar druk mee hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel een groot issue. Het probleem ligt bij Ziggo, Telfort en Online.nl. die hebben een verandering doorgevoerd waardoor we niet meer online kunnen gamen. EA kan er niks aan doen. Service providers moeten het oplossen. Heb Ziggo gebeld en die zeggen weer dat er niks veranderd is buiten om dat nieuwe mensen een IPv6 hebben gekregen die niet compatibele is maar ik heb nog versie 4 dus dat is het niet. Ik weet het nu ook niet meer
werkt hier primaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zie nog steeds berichtjes naar EASPORTSFIFA met Nederlanders die niet kunnen connecten. De EASFC is trouwens ook erg traag. Draaiend cirkeltje bij de notities in de easfc
Standing of sliding tackle (rondje of vierkantje)quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe moet je nou precies verdedigen? Vroeger rende je naar die bal had je O of X ingedrukt en ging het wel maar nu niet meer. Wat doe ik fout het is echt kut om tegen teams als Burnly maar 40% balbezit te hebben.
Wanneer dan want als je rondje heel de tijd indrukt werkt het ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Standing of sliding tackle (rondje of vierkantje)
Mocht dit echt aan Ziggo liggen ben ik ook weg, dan was dit de druppel die de emmer doet overlopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Ziggo, overgestapt naar KPN. Ziggo is alleen maar problemen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer dan want als je rondje heel de tijd indrukt werkt het ook niet.
Kijk anders even op Youtube. Ea heeft genoeg tutorial filmpjes. LT/L2 is nu best belangrijk bij verdedigen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe moet je nou precies verdedigen? Vroeger rende je naar die bal had je O of X ingedrukt en ging het wel maar nu niet meer. Wat doe ik fout het is echt kut om tegen teams als Burnly maar 40% balbezit te hebben.
Dat is toch van de zotten mijn eerste fifa die ik speelde was 97..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]![]()
Ik raad je aan om de skill training 'defending' te volgen, ergens in het menu
Ik heb ook Ziggo, alles connect in een keer bij mij, geen problemen. Dus lijkt me niet dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Speel je offline of online?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch van de zotten mijn eerste fifa die ik speelde was 97..
X rondje of vierkant drukken als je in de buurt van tegenstander was op het juiste moment was altijd genoeg nu draaien die flikkers weg. Scoren gaat ook moeizaam gevolg ik heb hebt spel een week en al mijn uitslagen zijn 0-0 0-1 1-0 met een gefrustreerde Dr.Mikey tot gevolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |