Gaaf ja. Hebben ze integraal gespeeld op Best Kept Secret.quote:
Na de eerste zin moest ik al lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Gaaf ja. Hebben ze integraal gespeeld op Best Kept Secret.
Best opmerkelijk, alleen al omdat het optreden langer dan 10 minuten duurde..
I.p.v. OMFG vertaalde ik het even zoal ik het "zie"quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:29 schreef Juup het volgende:
[..]
I.p.v. OMFG vertaalde ik het even zoal ik het "zie"
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]!
Ik zeg irl vaak Jesuz Fuck i.p.v. OMFG.
quote:
Ga die zo even luisteren.quote:
Je stelt me wel op de proef Ank.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beetje jammer bij deze set dat er een MC doorheen zit te mekkeren.
Shoot the MC.
Deze video is nog vrij mild Bart.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je stelt me wel op de proef Ank.
OMG hoe kan men dit zichzelf aandoen.
Ik zoek weer even iets zonder 300 BPM.
Mijn god!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Deze video is nog vrij mild Bart.
Zal je maar geen Speedcore laten horen dan.
Dat gaat soms tot wel 1000 BPM.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mijn god!
TR gemacht trouwens. Dit gaat echt te ver.
Wat is die veranderd...quote:
Jazeker heel wat uurtjes op weggedroomd lang geleden.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat is die veranderd...
Je kent zijn vroegere werk ook?
quote:
quote:
Deze speedrock kan ik dan weer wel waarderen gek genoeg.quote:
Kijk eens in de OP?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze speedrock kan ik dan weer wel waarderen gek genoeg.
quote:
quote:
Ojee ja!quote:
Ik blijf optimistischquote:Op zondag 18 oktober 2015 01:14 schreef Bart2002 het volgende:
Een mooie dagsluiter. Een beetje bezinning in deze donkere tijden.
Bijzonder mooie uitvoering. Dank u. En we moeten optimistisch blijven. Die trein die moet door.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bijzonder mooie uitvoering. Dank u. En we moeten optimistisch blijven. Die trein die moet door.
Dit vind ik ook zo'n sfeervol nummer:
En deze dan ook maar.
En nu naar bed.
Best goede muziek werd er toen gemaakt.
Ehm...oke dan deze slaat wel echt allesquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 02:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ehm...oke dan deze slaat wel echt alles![]()
![]()
Wats dit?
ik heb em effe op youtube beluisterd beetje space muziekquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dit pareltje op vinyl
Die vogels kwamen wel uit de lucht vallen.quote:
Dit omdat mijn vrouw daar een zeer grote fan van Depeche Mode is. Ik kan haar niet ongelijk geven. Het blijft goed ondanks ik een iets andere smaak heb.quote:
Over een kwartiertje heb ik enkele YT video's die je wellicht interessant vindt.quote:
Love you babe. Ga zo liggen. Ben erg moe. Dikke vette kus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Over een kwartiertje heb ik enkele YT video's die je wellicht interessant vindt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Love you babe. Ga zo liggen. Ben erg moe. Dikke vette kus.
Ok. Ben nu even 30 jaar terug met een gitaar-meesterwerk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zo heet de dj.
Hij draait nu Movie - Nowhere girl
Haha, niet echt de muziek die hier normaal langskomt. Maar hij is echt wel nice, zal zeker in Nederland wel een hitje worden. Hopelijk ook daar buiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef wc-bril het volgende:
Nieuw lied van Nederlandse bodem! Eva Simons en Sidney Samson. Vind em zelf echt heel chill.
Vast wel, weer eens iets anders dan de standaard EDM meuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:00 schreef JHova het volgende:
[..]
Haha, niet echt de muziek die hier normaal langskomt. Maar hij is echt wel nice, zal zeker in Nederland wel een hitje worden. Hopelijk ook daar buiten.
Volgens mij heb je ook een scriptje. Met een random aantal smileys eronder.quote:
Nee hoor, ik typ het met mijn blote handen en 2 vingers.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook een scriptje. Met een random aantal smileys eronder.
Nog steeds dezequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jezus, wat een heerlijk nummer!![]()
![]()
Goed man!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ het met mijn blote handen en 2 vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |