jouw schuldquote:
lief dacht uit t voorstukje ook nog meer 10en gezien te hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Oh jee dan mag hij wel 3 tienen krijgen denk i.
denk je echt dat Matt nu nog een 8 geeft?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Shannon heft het cruella ingefluisterd.... dat gekonfijt. Dis niet eerlijk als ze zou winnen....
As usualquote:
Helaas weet de jury dat niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Shannon heft het cruella ingefluisterd.... dat gekonfijt. Dis niet eerlijk als ze zou winnen....
Nee, maar toch.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk je echt dat Matt nu nog een 8 geeft?
Gelijkspel is ook geen pin
Mwoa...quote:
mwa.. nee de scores stonden al vast voor ze met hem gebabbeld hebben.quote:
Kwist de uitslag al van te vorenquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa.. nee de scores stonden al vast voor ze met hem gebabbeld hebben.
ik las net dt ik rtl boulevard vannacht moet kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
Zo snel door naar DWDD want Ton Kas komtGrappigste man van Nederland.
kook.quote:
Hoezo dat? Ik heb dat niet meer gekeken sinds Beau daar weg isquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las net dt ik rtl boulevard vannacht moet kijken.
ja zoiets idd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb dat niet meer gekeken sinds Beau daar weg is10 jaar of zo?
jij ook weer bij?quote:
En daarna ben je weer vrij op de markt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:44 schreef Nizno het volgende:
dit briefje ga ik hier binnenkort ook eens neerleggen
[ afbeelding ]
Ik vermoed van welquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En daarna ben je weer vrij op de markt?
quote:
mwa, verandering van spijs.... enzoquote:
Klinkt alsof je erg gelukkig bentquote:
Op dit moment wel iddquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Klinkt alsof je erg gelukkig bent
Goed zo!quote:
Lenen bij willekeurige 70+ meneertje uit willekeurig bejaardenhuis?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:16 schreef franklop het volgende:
Jullie tips om een outfit van De Cock (met C-o-c-k) ergens vandaan te scoren?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lenen bij willekeurige 70+ meneertje uit willekeurig bejaardenhuis?
Ik kom nooit in een bejaardentehuis en kan wellicht bij mn opa wel hoedje scorenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:17 schreef Nizno het volgende:
euh, doodsimpel grijs hoedje en een donkergrijze regenjas is genoeg toch?
Geen idee of een verkleedcostuumverhuurwinkelachtig iets in die richting heeft. Maar een simpele regenjas en hoed lijkt mij makkelijker te krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Ik kom nooit in een bejaardentehuis en kan wellicht bij mn opa wel hoedje scoren
Dacht dat er wellicht wel van die outfits verhuurd werden ofzo
Hoedje en lange beige jas... dan ben je zo al de lul, euh, de cock.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Ik kom nooit in een bejaardentehuis en kan wellicht bij mn opa wel hoedje scoren
Dacht dat er wellicht wel van die outfits verhuurd werden ofzo
Welke? ik kijk nooit reclamequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:29 schreef franklop het volgende:
Leuk dat het reclameblok weer vol zit met mijn werkgever
denk aan een online winkelquote:
Net zo rond als de cock?quote:
1.5 maand voor de feestdagen, niet zo gekquote:
dat klopt. Maar de drukte moet nog beginnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1.5 maand voor de feestdagen, niet zo gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |