Wat denk jequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:12 schreef d4v1d het volgende:
Wat moest je scannen
Ik heb de halve dag gebruikers zitten aanmaken op mn stage. Topwerk
Oh scannen op die manierquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat denk jeben toch bliepmiep
Heb je geen stageopdracht?
Ohquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh scannen op die manierIk dacht documenten
Nog niet
Jawel, je krijgt mij aan de lijn als je beltquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Je doet al 2/3 weken niks?
Cripquote:
En waar loop je stage?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt mij aan de lijn als je belt
En gewoon Support dingetjes, maar nog weinig met stage opdrachten bezig geweest.
Bij een groothandel voor bouwmaterialen op de ICT afdeling. Maar krijg enkel collega's door het hele land aan de lijn. Klanten rotten maar lekker opquote:
Ah okequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij een groothandel voor bouwmaterialen op de ICT afdeling. Maar krijg enkel collega's door het hele land aan de lijn. Klanten rotten maar lekker op
ICT, praat me er niet vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij een groothandel voor bouwmaterialen op de ICT afdeling. Maar krijg enkel collega's door het hele land aan de lijn. Klanten rotten maar lekker op
Nee, ben hier netquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je alle posts van afgelopen 4 dagen zitten teruglezen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |