nerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had al wat onderdeeltjes besteld, maar ik ga binnenkort toch eens experimenteren met een arduino as midi-controller. Gewoon in m'n Line6 Pod HD Pro prikken en dan effectjes aansturen, misschien nog doorlinken aan Ableton Live oid. Stomme geluidjes maken.
Het ligt er aan. Die art 320 vind ik wel mooi, de headstock had wel mooier gekund though. Die RGD vind ik er wel oke uit zien. Ik wil zelf nog wel een paar gitaren bouwen. Een 7 of 8 snaar met fanned frets en mooi hout. En een Vox Phantom replica met een hoop midi-knoppen en een joy-stick voor Muse achtige onzin.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind Ibanez-gitaren zo ongelooflijk lelijkVerder geen ervaring met speelbaarheid e.d. Wel lekker hoor, een gitaar van 1000+ euro.
is het ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing.
Fapzequote:Op maandag 19 oktober 2015 20:12 schreef ludovico het volgende:
Godverdomme mooie reet in de OP jonge.
kopen? 10 euroquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:12 schreef ludovico het volgende:
Godverdomme mooie reet in de OP jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Goeie ts ookquote:
Daviddddddquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
haha stripboeken ben je twaalf ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
quote:
Kan beter. Hele dag dingen gescandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |