Ik ga lekker lenig worden en slank.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
same hier sis.
vanmorgen op weegschaal 11 kg afgevallen
dacht meteen haha 9/11
Ja maar het is zo zwaar om naast je werk nog wat te moeten doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oke genoeg gezwolgen in zelfmedelijden, ga wat doen aan je scriptie
ik heb een student die bijna 40 uur per week werkt en ondertussen meer werk verzet dan studenten die nauwelijks werken
Hoho.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja maar het is zo zwaar om naast je werk nog wat te moeten doen.
Behalve fokken dan.
Gewoon trui aan, dan is winter wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hang de laatste tijd wel weer veel rond op fok. Te wijten aan winterdip denk ik want zo fun is dit niet.
Heb er echt last van. Ik ben erg moe en soms down. Niet prettig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon trui aan, dan is winter weg
iktfquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb er echt last van. Ik ben erg moe en soms down. Niet prettig.
Vitamine D'tje nemen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb er echt last van. Ik ben erg moe en soms down. Niet prettig.
dat kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:23 schreef seto het volgende:
zijn jullie niet gewoon moe en down omdat jullie vetzakjes zijn?
Nee. Ik was 2 weken geleden nog winterdiploos.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:23 schreef seto het volgende:
zijn jullie niet gewoon moe en down omdat jullie vetzakjes zijn?
Goed slapen, eten, perzische kittens kopen in november.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik al. Daarom snap ik het niet..
Maar ik mis weleens wat dagen.
Bah. Al dat haar. Extra cleanen, kan niet tegen teveel stof.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Goed slapen, eten, perzische kittens kopen in november.
lekkere topickill was ditquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:09 schreef no1uknow het volgende:
ja, optyfen naar R&P en daar blijven graag
En daarna op fok hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:45 schreef seto het volgende:
hij kon tenminste wel een scriptie schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |