oke faeroerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:18 schreef Faeroer het volgende:
Of ik even aan het managementteam wil uitleggen hoe 'wij' de boel gaan oppakken als ik weg ben naar andere werkgever. Ja uhm, misschien m'n laatste voortgangsgesprek met mijn doelstellingen wat handiger aan moeten pakken haha ja tog. Dikke piemel kan je krijgen
Ik ga jouw usericon in adblock zetten, echt irritant kut kindquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:22 schreef Crip het volgende:
maar bij wie ga je opzoek naar een dikke piemel is de hoofdvraag
Wow. Dat kind is liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ga jouw usericon in adblock zetten, echt irritant kut kind
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kijkt echt alsof het seriekiller is, zo'n Sixth Sense gevoel krijg ik erbij
je eileiders gaan hiervan ontploffen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Poepie... fuck man mn eileiders..
soweisoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:03 schreef seto het volgende:
drugs zijn slecht voor je en als iemand hier denkt dat het stoer is zou ik dat ten zeerste afraden
lol die is een hele tijd inactief geweest? username herken ik nog wel van m'n beginjaren op fokquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha ik ben niet de enige die er graag goed uit ziet als ze gaat sportenniet daar nog iets van over is als ik klaar ben
Ik wil een baby.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
je eileiders gaan hiervan ontploffen dan
Ok deze is wel leukquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:10 schreef Drinky het volgende:
Ergens zomer 2009SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze is van een halfuur terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig gewoon weer skinnyfat, of nja 16% ofzo moet maar eens aan de slag ja tochquote:
deze man hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tegenwoordig gewoon weer skinnyfat, of nja 16% ofzo moet maar eens aan de slag ja toch
Is snoezig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ok deze is wel leuk
Alleen dat icoontje blijft eng zonder context
heb je één van je armen eraf gehakt ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
vanmorgen op weegschaal 11 kg afgevallen
hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je één van je armen eraf gehakt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |