Alsof jij dat niet doet met je hoofddoekjespromotie op werkelijk al je selfies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:29 schreef Crip het volgende:
subtiele product placement in haar fotos ook
Gezien de rest van haar lichaam denk ik fake.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
[..]
die tieten en lippenVooral die tieten.
ze heeft wel een mooie bum of ie nou fake is of niet.
Hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet doet met je hoofddoekjespromotie op werkelijk al je selfies.
Alles voor de moneys tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gezien de rest van haar lichaam denk ik fake.
En die product placement inderdaad. Shredz is daar ook zo erg in, al die fitnesswijven promoten dat.
Jaleors!1+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
[..]
die tieten en lippenVooral die tieten.
ze heeft wel een mooie bum of ie nou fake is of niet.
Deze foto al helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gezien de rest van haar lichaam denk ik fake.
En die product placement inderdaad. Shredz is daar ook zo erg in, al die fitnesswijven promoten dat.
als je daar dik voor betaald krijgt zou ik het ook wel doen, doen die beautygurus op youtube ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alles voor de moneys toch
Waarom niet
Whaha idd. Ze mag wel op die manier op mijn pener gaan zitten though.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Deze foto al helemaal
haha
''Realese the beast in you.. Drink belgianblue like i do before workout!''
https://instagram.com/p/7ccQxXEOvr/?taken-by=denisefagerberg
Wrm volg jij dit soort wijven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha idd. Ze mag wel op die manier op mijn pener gaan zitten though.
Deze was ook zo erg, heb ontvolgd door al die placement https://instagram.com/p/8bcVyBmzRo/
Ook die dingen in het kastje geplaatst op de achtergronden die bagger erbij over catabolic state.
*Volgdequote:
oke genoeg gezwolgen in zelfmedelijden, ga wat doen aan je scriptiequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:09 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de persoon die niet begreep over het vrijkrijgen van 1 dag per week:
Afgewezen. 2 x per week vanaf 14u in een leeg kamertje aan mn scriptie zitten is ook afgewezen
Tering ey.
Whahaha Sap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze was ook zo erg, heb ontvolgd door al die placement https://instagram.com/p/8bcVyBmzRo/
Ook die dingen in het kastje geplaatst op de achtergronden die bagger erbij over catabolic state.
Ben op werk en heb pauzequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oke genoeg gezwolgen in zelfmedelijden, ga wat doen aan je scriptie
ik heb een student die bijna 40 uur per week werkt en ondertussen meer werk verzet dan studenten die nauwelijks werken
Hahaha wel duidelijke roep om een sponsor. Heeft zeker meer arab money nodig voor de implants.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Whahaha Sap.
https://instagram.com/p/8knD-MkOou/?taken-by=denisefagerberg
denisefagerbergWant to book a next trip again.. 🌴☀ maybe #dubai over new year! #denisefagerberg #scandalbeauties www.denisefagerberg.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damscoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander jongen
ik ga zo ff damsco in
kom je chillings
nee man veel te koud buiten waus, ga je doen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander jongen
ik ga zo ff damsco in
kom je chillings
jajaja je weet wat ik bedoel, gewoon overall aan dat ding werken ipv dat gezeik de hele tijdquote:
waar gehaald weet jij nog goeie tentquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:17 schreef seto het volgende:
[..]
ja man lekker luie vrijdag weer
net broodje indische bal en broodje kroket op
hey kaasquote:
hey vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
jajaja je weet wat ik bedoel, gewoon overall aan dat ding werken ipv dat gezeik de hele tijd
[..]
hey kaas
offers & offers in de fredquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waar gehaald weet jij nog goeie tent
drugs kopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee man veel te koud buiten waus, ga je doen dan
ff langs m'n labquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:01 schreef no1uknow het volgende:
heb je daar dealertje of ga je gwn wat softdrugs halen
ohw dan doe ik het nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:03 schreef seto het volgende:
drugs zijn slecht voor je en als iemand hier denkt dat het stoer is zou ik dat ten zeerste afraden
zou mee gaan sporten 8/10quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:09 schreef liiszle het volgende:
En nu ga ik lekker sporten.. doeiii
[ afbeelding ]
zou je haar doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
was meer een verontwaardigde reactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor 'n kk domme vraag
we hebben het over leon hier
Deuce2 ben jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
ayyy
Ja maar sowieso waarom niet. Als ze op je bed zou zitten ready for action zou niemand nee zeggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |