nee man veel te koud buiten waus, ga je doen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander jongen
ik ga zo ff damsco in
kom je chillings
jajaja je weet wat ik bedoel, gewoon overall aan dat ding werken ipv dat gezeik de hele tijdquote:
waar gehaald weet jij nog goeie tentquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:17 schreef seto het volgende:
[..]
ja man lekker luie vrijdag weer
net broodje indische bal en broodje kroket op
hey kaasquote:
hey vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
jajaja je weet wat ik bedoel, gewoon overall aan dat ding werken ipv dat gezeik de hele tijd
[..]
hey kaas
offers & offers in de fredquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waar gehaald weet jij nog goeie tent
drugs kopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee man veel te koud buiten waus, ga je doen dan
ff langs m'n labquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:01 schreef no1uknow het volgende:
heb je daar dealertje of ga je gwn wat softdrugs halen
ohw dan doe ik het nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:03 schreef seto het volgende:
drugs zijn slecht voor je en als iemand hier denkt dat het stoer is zou ik dat ten zeerste afraden
zou mee gaan sporten 8/10quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:09 schreef liiszle het volgende:
En nu ga ik lekker sporten.. doeiii
[ afbeelding ]
zou je haar doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha idd. Ze mag wel op die manier op mijn pener gaan zitten though.
Deze was ook zo erg, heb ontvolgd door al die placement https://instagram.com/p/8bcVyBmzRo/
Ook die dingen in het kastje geplaatst op de achtergronden die bagger erbij over catabolic state.
was meer een verontwaardigde reactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor 'n kk domme vraag
we hebben het over leon hier
Deuce2 ben jij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
ayyy
Ja maar sowieso waarom niet. Als ze op je bed zou zitten ready for action zou niemand nee zeggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |