Geen idee man, pistachenootjes zijn hier toch al best verneukt, smaken in de verste verte niet zoals echte verse Iraanse pistache noten. Serieus de bagger die je hier voorgeschoteld krijgt zouden ze daar niet eens aan de honden voerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:39 schreef Faeroer het volgende:
Ik snap iets niet eh
Nu zijn ze in gesprek met Iran en alles
Waarom blijven die pistachinootjes dan nog steeds zo duur
Zij hebben toch 500% van de mogelijke markt ofzo? Doe dan even minder gierig en geef mij die vette macro's
Daarom heeft BMI ook een correctiefactor 1 t/m 4 dacht ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:43 schreef Faeroer het volgende:
Waarom gebruiken mensen nog BMI? Menig mensen zijn 10% bodyfat maar 'obese' volgens BMI. Wat een kut eenheid is dat dan?
Weet ook niet wat ik af en toe wegwerk, VS schijnt ook veel van de markt te hebben, die smaken wel kut zeker. Heb nu lekkere dikke grote, maar echt duur in tegenstelling tot normaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee man, pistachenootjes zijn hier toch al best verneukt, smaken in de verste verte niet zoals echte verse Iraanse pistache noten. Serieus de bagger die je hier voorgeschoteld krijgt zouden ze daar niet eens aan de honden voeren. En dan heb je ook nog eens "verse" pistache die nog in de groene schil zit.
Brb even orgasme wegwerken.
Oogst was mislukt. Duh. Sws dat hier nootjes noemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:39 schreef Faeroer het volgende:
Ik snap iets niet eh
Nu zijn ze in gesprek met Iran en alles
Waarom blijven die pistachinootjes dan nog steeds zo duur
Zij hebben toch 500% van de mogelijke markt ofzo? Doe dan even minder gierig en geef mij die vette macro's
Ik heb echt geen leven. Waarom zoek ik dit op en kijk ik naar dit soort shit.quote:
Het is vrijdagavond, je weet dat je niks beter te doen hebt dan puistenvids op youtube kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen leven. Waarom zoek ik dit op en kijk ik naar dit soort shit.
Ik kan wat beters doen, maar ik kies ervoor om thuis te zitten, omdat ik rust wil. Dat is die echte 30+ leven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, je weet dat je niks beter te doen hebt dan puistenvids op youtube kijken.
30+ leef
Ach, morgen zit ik weer thuis artikelen samen te vatten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:29 schreef Faeroer het volgende:
Jullie hebben het maar leuk
Ik moet online ziekte cursus doen over dingen die ik al ken
http://www.nbavrc.nl/Cursus-detail/?cdid=202737quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach, morgen zit ik weer thuis artikelen samen te vatten.
Jouw vakgebied trekt mijn interesse nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://www.nbavrc.nl/Cursus-detail/?cdid=202737
Kom ruilen
Jij bent zeker dure advocaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouw vakgebied trekt mijn interesse nietDus nee.. En om heel eerlijk te zijn is mijn opdracht wel leuk gewoon.
Begin er maar niet over.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:38 schreef Montelly het volgende:
Stimm is je mannetje niet bij je nu/?
Grappig zeg. Ik vind jouw humeur erg te waarderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:44 schreef stinkie het volgende:
Transport en opslag. Typisch. Voedsel transport naar mond en dan vetopslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |