ik weenie hoor ik ga gwn naar de gym en val af i.t.t.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
kk echt ga ergens anders ruzie makensnap echt niet wat jullie dikke hoofddoeken hier überhaupt doen
is de GYM godverdomme!!
open een pizzahut reeks ofzo :S
het staat in onzin homeboy..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
kk echt ga ergens anders ruzie makensnap echt niet wat jullie dikke hoofddoeken hier überhaupt doen
is de GYM godverdomme!!
Ufffffff.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is er met Zweedse vrouwen steeds zijn ze daar net zo verslaafd aan plastische chirurgie als in Brazilië ofzo?
https://instagram.com/denisefagerberg/
wil ik bij jou wel zien bbyquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:50 schreef Crip het volgende:
niet uit de kleren gaan btw, maar dt wilt toch niemand zien
bn highclass jij moet beginnen met appenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
wil ik bij jou wel zien bby
app me maar
echt he ;squote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
is de GYM godverdomme!!
heb je al zo vaak geapptquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
bn highclass jij moet beginnen met appen
en dat kontje lkkr nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Borsten zijn wel jammer ja. Maar zou haar lieve smoeltje toch wel graag onder spuiten.
ahah echt nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
heb je al zo vaak geappt
je appt nooit iets trug
doet beetje pijn ;s
8 uur is kaulovroeg, 10 uur voor mij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
Het gaat weer hard hier
Hey Montelly/Eleiko, 8PM FoxGym, ik heb groene trui aan met schorpioen ja tog
[ afbeelding ]
Die gym is dicht om 10 PM gastquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
8 uur is kaulovroeg, 10 uur voor mij.
Ik heb under armour jogging pants aan met een flinke bulge.
Ik bedoel morgenochtâââââând.. AM/PMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |