Ja maar stimo is essentieel voor haar werkgever. Zonder haar valt het bedrijfsleven stil, en buiten werktijd is ze sip want het is koud.quote:
Sorry dat valt buiten de grens van mijn empathisch vermogenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar stimo is essentieel voor haar werkgever. Zonder haar valt het bedrijfsleven stil, en buiten werktijd is ze sip want het is koud.
Beetje begrip mag wel, Henk.
Moet jij Fripsel niet misgunnen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar stimo is essentieel voor haar werkgever. Zonder haar valt het bedrijfsleven stil, en buiten werktijd is ze sip want het is koud.
Beetje begrip mag wel, Henk.
Misgunnen is, net als jaloezie, verspilde energie. Wel iets voor jou, denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij Fripsel niet misgunnen?
Anlarsin
Je bent een jaloers type heb ik vernomen van kuslarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misgunnen is, net als jaloezie, verspilde energie. Wel iets voor jou, denk ik.
Ga je vrouw eens vermaken gekkerd. Wat doe je hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef seto het volgende:
zou me wel beledigd voelen als stimo mij levenloos noemde
doe ajb nog groter plaatje ik zie niet goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[ afbeelding ]
Zet deze maar op en ga liften homo's
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent een jaloers type heb ik vernomen van kuslar
Ik laat je, want kan je niet mr srs nemen sorry.
ach bijna ceo 10k/dayquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En daarna op fok hangen.
Nou nou.
Snap jequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |