Ja, okee, maar dan wordt hier illegaal verblijven en werken wel makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee de "toeristenvisa" zullen worden afgeschaft, men mag hier niet werken of zo en maximaal drie maanden hier verblijven. Ze moeten natuurlijk wel een paspoort hebben.
https://www.rijksoverheid(...)oord/visum-nederland
Hoeveel Nederlandse Turken vertrekken er eigenlijk naar Turkije om daar te gaan werken? Ik zeg het wel eens als geintje tegen mijn Turkse collega's van als ik Turk was was ik allang vertrokken uit Nederland.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, misschien gaan wij wel in Turkije werken....
Je kunt ook zeggen dat illegaal verblijven moeilijker wordt, je moet al drie maanden wachten voordat je illegaal bent. Of illegaal werken makkelijker wordt weet ik ook niet, binnenkomen met visum was ook niet moeilijk. Het was een beetje een flauwekul maatregel volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar dan wordt hier illegaal verblijven en werken wel makkelijker gemaakt.
Toch?
Was een tijdje geleden wel in het nieuws dat de hoogopgeleide Turken het racistische NL beu waren en hun kansen pakten in het booming Turkije. Heb er daarna niet veel meer over gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse Turken vertrekken er eigenlijk naar Turkije om daar te gaan werken? Ik zeg het wel eens als geintje tegen mijn Turkse collega's van als ik Turk was was ik allang vertrokken uit Nederland.
Klopt wel, heb wel Turken ontmoet die gewoon illegaal hier aan de slag gingen in de jaren 90.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat illegaal verblijven moeilijker wordt, je moet al drie maanden wachten voordat je illegaal bent. Of illegaal werken makkelijker wordt weet ik ook niet, binnenkomen met visum was ook niet moeilijk. Het was een beetje een flauwekul maatregel volgens mij.
Ok, hoogopgeleiden, ik zal nog eens verder zoeken. Ik ken wel wat hoogopgeleide Turken maar geen een die eraan denkt om die kant op te gaan, hooguit voor lange vakanties. Misschien vinden ze het racistische Nederland toch niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden wel in het nieuws dat de hoogopgeleide Turken het racistische NL beu waren en hun kansen pakten in het booming Turkije. Heb er daarna niet veel meer over gehoord eigenlijk.
Was een tijdje geleden ineens in het nieuws hoor, alleen tegenwoordig hoor je er niet zo gek veel meer over. Wrs zijn hoogopgeleide Turken ook niet helemaal bestand tegen de voor wat-hoort wat cultuur in Turkije. Heb ooit ook wel wat daarover gelezen van spijtoptanten nl.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:24 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ok, hoogopgeleiden, ik zal nog eens verder zoeken. Ik ken wel wat hoogopgeleide Turken maar geen een die eraan denkt om die kant op te gaan, hooguit voor lange vakanties. Misschien vinden ze het racistische Nederland toch niet zo'n probleem.
Visumvrij is niet douanevrij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:06 schreef LXIV het volgende:
Wat wordt er verstaan onder visumvrij reizen? Dat Turken hier op vakantie mogen zonder visum? Of dat ze gewoon naar Europa kunnen komen? In het laatste geval zal het de situatie toch alleen maar verergeren! Als het vanuit Turkije vrije toegang richting Europa is, dan kan heel Azië naar binnen wandelen. De grens van Turkije met Iran, Irak, Syrië, etc. is totaal niet te bewaken! Nog los van de 60 miljoen Turken die hier dan zo naar binnen kunnen. Een grote stap voorwaarts in de islamisering, dat wel.
Ja, maar dat mag nu ook al nadat ze een formuliertje hebben ingevuld. Dat visum nu stelt echt niet zoveel voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en bij de douane mag dan iemand doorgaan toch?
Misschien komen er wel alleen seculiere Turken deze kant op, omdat ze zien dat hun eigen land naar de verdoemenis wordt gedraaid door Erdogan de Grote? Die zijn wel welkom toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:06 schreef LXIV het volgende:
Wat wordt er verstaan onder visumvrij reizen? Dat Turken hier op vakantie mogen zonder visum? Of dat ze gewoon naar Europa kunnen komen? In het laatste geval zal het de situatie toch alleen maar verergeren! Als het vanuit Turkije vrije toegang richting Europa is, dan kan heel Azië naar binnen wandelen. De grens van Turkije met Iran, Irak, Syrië, etc. is totaal niet te bewaken! Nog los van de 60 miljoen Turken die hier dan zo naar binnen kunnen. Een grote stap voorwaarts in de islamisering, dat wel.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:06 schreef LXIV het volgende:
Wat wordt er verstaan onder visumvrij reizen? Dat Turken hier op vakantie mogen zonder visum?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
illegalen Turken die in NL waren zijn al terug naar Turkije en willen nooit meer naar terug Europa.
'wat een klote land' vinden ze NL.En dit hebben ze daar in Turkije ook doorverteld aan anderen, zodat deze ook geen zin hebben om zich naar NL te begeven.
Enige wat ze indrukwekkend vonden was wiet dat makkelijk verkrijgbaar is.
ja, joining wil niet zeggen dat ze hier willen komen wonen, maar meer dat economische drempels wegvallen.quote:
Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die op vakantie willen naar Parijs, Londen, Madrid, ga zo maar door.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |