abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156858687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee de "toeristenvisa" zullen worden afgeschaft, men mag hier niet werken of zo en maximaal drie maanden hier verblijven. Ze moeten natuurlijk wel een paspoort hebben.
https://www.rijksoverheid(...)oord/visum-nederland
Ja, okee, maar dan wordt hier illegaal verblijven en werken wel makkelijker gemaakt.
Toch?
I´m back.
pi_156858886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, misschien gaan wij wel in Turkije werken... ;).
Hoeveel Nederlandse Turken vertrekken er eigenlijk naar Turkije om daar te gaan werken? Ik zeg het wel eens als geintje tegen mijn Turkse collega's van als ik Turk was was ik allang vertrokken uit Nederland.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156858915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, maar dan wordt hier illegaal verblijven en werken wel makkelijker gemaakt.
Toch?
Je kunt ook zeggen dat illegaal verblijven moeilijker wordt, je moet al drie maanden wachten voordat je illegaal bent. Of illegaal werken makkelijker wordt weet ik ook niet, binnenkomen met visum was ook niet moeilijk. Het was een beetje een flauwekul maatregel volgens mij.
pi_156858933
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef kawotski het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlandse Turken vertrekken er eigenlijk naar Turkije om daar te gaan werken? Ik zeg het wel eens als geintje tegen mijn Turkse collega's van als ik Turk was was ik allang vertrokken uit Nederland.
Was een tijdje geleden wel in het nieuws dat de hoogopgeleide Turken het racistische NL beu waren en hun kansen pakten in het booming Turkije. Heb er daarna niet veel meer over gehoord eigenlijk.
I´m back.
pi_156858956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen dat illegaal verblijven moeilijker wordt, je moet al drie maanden wachten voordat je illegaal bent. Of illegaal werken makkelijker wordt weet ik ook niet, binnenkomen met visum was ook niet moeilijk. Het was een beetje een flauwekul maatregel volgens mij.
Klopt wel, heb wel Turken ontmoet die gewoon illegaal hier aan de slag gingen in de jaren 90.
I´m back.
pi_156859142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was een tijdje geleden wel in het nieuws dat de hoogopgeleide Turken het racistische NL beu waren en hun kansen pakten in het booming Turkije. Heb er daarna niet veel meer over gehoord eigenlijk.
Ok, hoogopgeleiden, ik zal nog eens verder zoeken. Ik ken wel wat hoogopgeleide Turken maar geen een die eraan denkt om die kant op te gaan, hooguit voor lange vakanties. Misschien vinden ze het racistische Nederland toch niet zo'n probleem.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156859197
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:24 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ok, hoogopgeleiden, ik zal nog eens verder zoeken. Ik ken wel wat hoogopgeleide Turken maar geen een die eraan denkt om die kant op te gaan, hooguit voor lange vakanties. Misschien vinden ze het racistische Nederland toch niet zo'n probleem.
Was een tijdje geleden ineens in het nieuws hoor, alleen tegenwoordig hoor je er niet zo gek veel meer over. Wrs zijn hoogopgeleide Turken ook niet helemaal bestand tegen de voor wat-hoort wat cultuur in Turkije. Heb ooit ook wel wat daarover gelezen van spijtoptanten nl.
I´m back.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:27:55 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156859280
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:27 schreef pfaf het volgende:
Kon dat nog niet!!??
Wen er maar aan!
I´m back.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:32:29 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156859377
quote:
11s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waar aan?
Aan Turkije. Toch? :{.
I´m back.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:06:04 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156860470
Wat wordt er verstaan onder visumvrij reizen? Dat Turken hier op vakantie mogen zonder visum? Of dat ze gewoon naar Europa kunnen komen? In het laatste geval zal het de situatie toch alleen maar verergeren! Als het vanuit Turkije vrije toegang richting Europa is, dan kan heel Azië naar binnen wandelen. De grens van Turkije met Iran, Irak, Syrië, etc. is totaal niet te bewaken! Nog los van de 60 miljoen Turken die hier dan zo naar binnen kunnen. Een grote stap voorwaarts in de islamisering, dat wel.
The End Times are wild
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:41:52 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156861895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:06 schreef LXIV het volgende:
Wat wordt er verstaan onder visumvrij reizen? Dat Turken hier op vakantie mogen zonder visum? Of dat ze gewoon naar Europa kunnen komen? In het laatste geval zal het de situatie toch alleen maar verergeren! Als het vanuit Turkije vrije toegang richting Europa is, dan kan heel Azië naar binnen wandelen. De grens van Turkije met Iran, Irak, Syrië, etc. is totaal niet te bewaken! Nog los van de 60 miljoen Turken die hier dan zo naar binnen kunnen. Een grote stap voorwaarts in de islamisering, dat wel.
Visumvrij is niet douanevrij.
pi_156862198
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:41 schreef pfaf het volgende:

[..]

Visumvrij is niet douanevrij.
Ja, en bij de douane mag dan iemand doorgaan toch?
I´m back.
pi_156862215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en bij de douane mag dan iemand doorgaan toch?
Ja, maar dat mag nu ook al nadat ze een formuliertje hebben ingevuld. Dat visum nu stelt echt niet zoveel voor.
pi_156862271
quote:
Misschien komen er wel alleen seculiere Turken deze kant op, omdat ze zien dat hun eigen land naar de verdoemenis wordt gedraaid door Erdogan de Grote? Die zijn wel welkom toch?
Turkije is een ander land als Marokko, waar iedereen gewoon in Allah is.
I´m back.
pi_156862382
illegalen Turken die in NL waren zijn al terug naar Turkije en willen nooit meer naar terug Europa.
'wat een klote land' vinden ze NL.En dit hebben ze daar in Turkije ook doorverteld aan anderen, zodat deze ook geen zin hebben om zich naar NL te begeven.
Enige wat ze indrukwekkend vonden was wiet dat makkelijk verkrijgbaar is.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156862774
quote:
Wat wordt er verstaan onder visumvrij reizen? Dat Turken hier op vakantie mogen zonder visum?
Ja.
pi_156862829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
illegalen Turken die in NL waren zijn al terug naar Turkije en willen nooit meer naar terug Europa.
'wat een klote land' vinden ze NL.En dit hebben ze daar in Turkije ook doorverteld aan anderen, zodat deze ook geen zin hebben om zich naar NL te begeven.
Enige wat ze indrukwekkend vonden was wiet dat makkelijk verkrijgbaar is.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:03:02 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156862866
Zijn er veel mensen die zich druk maken om wat extra Turken dan?

Voor mijn gevoel zijn Turken juist vaak relatief goed geïntegreerd in vergelijking met enkele andere nationaliteiten.
pi_156862878
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef primakov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer alleen voor Turkije dat in de rest van Europa de getallen andersom liggen.
pi_156862963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.
Waarom zouden ze?
I´m back.
pi_156862989
Kunnen we hier geen referendum over organiseren?
pi_156862992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef primakov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja, joining wil niet zeggen dat ze hier willen komen wonen, maar meer dat economische drempels wegvallen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156863002
quote:
15s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die op vakantie willen naar Parijs, Londen, Madrid, ga zo maar door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')