abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156896341
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef SiIk het volgende:
Maar als je weet dat die dates waarbij je compleet van je sokken wordt geblazen bestaan, waarom zou je daar dan niet voor gaan?
Omdat iemand je misschien ook wel van je sokken blaast als hij wat langer de tijd krijgt?
Dat is mijn ervaring in ieder geval
Mijn fijnste relaties zijn met mensen die ik wat langer de tijd heb gegeven zeg maar

En een fantastische eerste date betekend natuurlijk ook niet automatisch dat het een betere relatie gaat zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156896349
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef SiIk het volgende:
Maar als je weet dat die dates waarbij je compleet van je sokken wordt geblazen bestaan, waarom zou je daar dan niet voor gaan?
Ik weet ook dat de staatsloterij hoofdprijs bijna iedere maand gewonnen wordt.. en toch speel ik niet mee.
pi_156896589
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Goed beschreven, dat is precies hoe het voelt.
Inderdaad goed beschreven, en zo is het ook wel.
Had het er laatst nog met een vriend over, het hele daten en het geforceerdheid ervan en we kwamen tot dezelfde omschrijving.

Zelf kom ik genoeg leuke mensen tegen in het dagelijksleven, heb leuk huis/auto/werk maar toch mis ik iets. Iets wat je mist maar eigenlijk niet eens als gemis gezien kan worden.

Trouwens wel "fijn" om te merken dat ik niet de enige ben die dit gevoel heeft :)
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:57:05 #279
416020 K44S
The bearded man
pi_156896701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:51 schreef -0- het volgende:

[..]

Het komt denk ik ook door de geforceerdheid van internetdaten. Het is echt een medium waar je puur op zit om te daten. Met die intentie ga je elk gesprek aan, en als je dan op date gaat liggen de verwachtingen al enorm hoog misschien.
In het echte leven is het toch vaak dat je iemand wat meer ongedwongen leert kennen en er dan interesse is. Daar kan die 'klik' natuurlijk groeien. Bij internetdaten wordt door de geforceerdheid verwacht dat die er direct moet zijn.

Ik ben zelf altijd wel van als het gezellig was en er waren wat raakvlakken kan een 2e date altijd want bij een eerste dat ga ik echt niet weten of het wat kan worden, alleen als het echt niks wordt. Meeste 1e dates zijn ook best prima, 1 keer 1 gehad waar ik na een kwartier al weg wilde rennen.
Goed omschreven indd :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156896733
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:48 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

Inderdaad goed beschreven, en zo is het ook wel.
Had het er laatst nog met een vriend over, het hele daten en het geforceerdheid ervan en we kwamen tot dezelfde omschrijving.

Zelf kom ik genoeg leuke mensen tegen in het dagelijksleven, heb leuk huis/auto/werk maar toch mis ik iets. Iets wat je mist maar eigenlijk niet eens als gemis gezien kan worden.

Trouwens wel "fijn" om te merken dat ik niet de enige ben die dit gevoel heeft :)
Daarom noem ik de eerste keer afspreken ook geen date en al helemaal geen dingen plannen zoals sommige mensen wel eens doen. Afspreken in de stad om wat te drinken en dat is het.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:59:42 #281
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156896734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat iemand je misschien ook wel van je sokken blaast als hij wat langer de tijd krijgt?
Dat is mijn ervaring in ieder geval
Mijn fijnste relaties zijn met mensen die ik wat langer de tijd heb gegeven zeg maar

En een fantastische eerste date betekend natuurlijk ook niet automatisch dat het een betere relatie gaat zijn
Nouja, relaties kunnen groeien natuurlijk, dat is ook wel zo.
Maar helemaal in het geval van een open relatie, waar het toch om de seks zal gaan, wil je toch gewoon van je stoel afglijden, en niet dat het 'wel gezellig' is?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik weet ook dat de staatsloterij hoofdprijs bijna iedere maand gewonnen wordt.. en toch speel ik niet mee.
Dat zijn wel een beetje onvergelijkbare kansen natuurlijk :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_156896795
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:59 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nouja, relaties kunnen groeien natuurlijk, dat is ook wel zo.
Maar helemaal in het geval van een open relatie, waar het toch om de seks zal gaan, wil je toch gewoon van je stoel afglijden, en niet dat het 'wel gezellig' is?

[..]

Dat zijn wel een beetje onvergelijkbare kansen natuurlijk :P
nogmaals: een open relatie staat niet gelijk aan alleen maar seks willen natuurlijk. Er zijn miljoenen vormen
En het ging toch ook niet over mensen in een open relatie? Het ging over eerste dates en hoeveel 'klik' dan nodig is om het nog een kans te geven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156896826
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daarom noem ik de eerste keer afspreken ook geen date en al helemaal geen dingen plannen zoals sommige mensen wel eens doen. Afspreken in de stad om wat te drinken en dat is het.
Nee, ik ook niet. Meestal is het ook een kopje koffie drinken in een stad naar keuze.
Ik heb dan wel weer eens gehad dat iemand naar het strand wilde en daar allemaal dingen wilde plannen en ook nog even liet weten dat ze haar huis nog wel even schoon ging maken.
Tja.... die is, heel gek genoeg, niet doorgegaan :P
pi_156896855
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:04 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Meestal is het ook een kopje koffie drinken in een stad naar keuze.
Ik heb dan wel weer eens gehad dat iemand naar het strand wilde en daar allemaal dingen wilde plannen en ook nog even liet weten dat ze haar huis nog wel even schoon ging maken.
Tja.... die is, heel gek genoeg, niet doorgegaan :P
Kopje koffie drinken is ook weer zo 'meh'. Liever elkaar leren kennen onder het genot van alcoholische versnaperingen. :9
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:11:02 #285
416020 K44S
The bearded man
pi_156896909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nogmaals: een open relatie staat niet gelijk aan alleen maar seks willen natuurlijk. Er zijn miljoenen vormen
En het ging toch ook niet over mensen in een open relatie? Het ging over eerste dates en hoeveel 'klik' dan nodig is om het nog een kans te geven
Welke vorm leef jij dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kopje koffie drinken is ook weer zo 'meh'. Liever elkaar leren kennen onder het genot van alcoholische versnaperingen. :9
Mee eensch.

Het liefste doe ik een activiteit.... iets van uurtje bowlen of zo. Aan de andere kant is dat weer beter voor een 2e date.
pi_156896945
quote:

[..]

Gisteren een spelletjes date gehad.
Maar ik voelde geen klik om nog een keer af te spreken.
pi_156896963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

True, ligt ook een beetje aan het tijdstip en waar. Maar met regen/koud is samen koffie in een gezellig koffie tentje wel zo leuk :)
pi_156896964
Ik ga niet uitleggen hoe mijn relatie precies in elkaar zit want dat is niet relevant voor een datingtopic
We moeten meer ontopic blijven he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156896968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Welke vorm leef jij dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we rhu's posts gewoon los zien van open relaties en het er helemaal niet bij betrekken. ^O^

quote:
[..]

Mee eensch.

Het liefste doe ik een activiteit.... iets van uurtje bowlen of zo. Aan de andere kant is dat weer beter voor een 2e date.
Activiteiten is voor een 3e of latere date bij mij. Het geeft mij gelijk zo een 'entertainment' programma gevoel en drukt dik het stempel 'DATEN' erop. Lekker bieren en elkaar entertainen is genoeg voor een eerste date.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:16:39 #290
416020 K44S
The bearded man
pi_156896995
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Laten we rhu's posts gewoon los zien van open relaties en het er helemaal niet bij betrekken. ^O^

[..]

Activiteiten is voor een 3e of latere date bij mij. Het geeft mij gelijk zo een 'entertainment' programma gevoel en drukt dik het stempel 'DATEN' erop. Lekker bieren en elkaar entertainen is genoeg voor een eerste date.
Is dan ook wel weer zo fijn.
pi_156897165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Graag
Ik date oprecht niet anders dan de meesten hier hoor. Om er dan toch een beetje op in te gaan: Ik ben poly en dat wil zeggen dat je meerdere relaties hebt. Dus als ik date is de insteek gewoon het zelfde als bij een single persoon.

Hopelijk is het nu duidelijk genoeg om er verder niet steeds uitleg over te geven en kunnen jullie het hele open relatie ding inderdaad eindelijk een beetje los laten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156897377
Ik heb een open relatie met m'n linkerhand. Soms pak ik de rechter :@
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:39:50 #293
416020 K44S
The bearded man
pi_156897408
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Graag
Ik date oprecht niet anders dan de meesten hier hoor. Om er dan toch een beetje op in te gaan: Ik ben poly en dat wil zeggen dat je meerdere relaties hebt. Dus als ik date is de insteek gewoon het zelfde als bij een single persoon.

Hopelijk is het nu duidelijk genoeg om er verder niet steeds uitleg over te geven en kunnen jullie het hele open relatie ding inderdaad eindelijk een beetje los laten
Dat is het enige wat ik mij dus afvroeg :). Dank je :).

Goed, opeens weet ik weer waarom ik niet aan tinderen mee deed, ik zit onbewust te wachten op de matches :').
pi_156897517
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Goed, opeens weet ik weer waarom ik niet aan tinderen mee deed, ik zit onbewust te wachten op de matches :').
Irritant is dat. Handiger om gewoon alle notificaties uit te zetten en eens in de zoveel tijd de app openen.

En godverdetiefus wat is iTunes toch ook kut. }:| Ik wil gewoon m'n muziek op iphone beheren, maar nee dat kan niet zomaar vanaf iedere willekeurige computer. Sterf. :r
pi_156897537
Iets met constant naar je telefoon zitten staren en inloggen om te kijken of niet iemand toch gematched heeft _O-

Nee, Tinder kost te veel tijd. Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Eerst maar eens vakantie gaan vieren en leuke dingen doen! *O*
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:49:31 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_156897575
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Irritant is dat. Handiger om gewoon alle notificaties uit te zetten en eens in de zoveel tijd de app openen.

En godverdetiefus wat is iTunes toch ook kut. }:| Ik wil gewoon m'n muziek op iphone beheren, maar nee dat kan niet zomaar vanaf iedere willekeurige computer. Sterf. :r
En hoe is dit aan daten gerelateerd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_156897605
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

En hoe is dit aan daten gerelateerd?
Mijn welgemeende excuses dat er wel eens wat slowchat doorheen glipt.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:51:12 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_156897608
quote:

[..]

Eigenlijk wel een goede vraag... Ik heb wel eens een date gehad waar er echt een enorme klik was, maar dat was puur vriendschappelijk. Van beide kanten. Ook heb ik wel eens een date gehad dat ik totaal niks voelde verder, maar het toch een kans heb gegeven en daar is toch een fijne relatie uit gekomen :).

Zou ook niet weten wat er voor mij nodig is om iets nog een kans te geven. Misschien weet ik het onbewust wel.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:53:31 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_156897640
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Net gedaan, de hele tijd toch nog even je standby-knop in klikken is bloed irritant.

quote:
18s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:55:00 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_156897671
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kap ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')