Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:35 schreef Fripsel het volgende:
Niet snappen dat het niet zo zwart/wit hoeft te zijn
Dus jij wil een liefdesrelatie met een iemand die geen sex met je wil?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:11 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Niet dus, wordt wel eens tijd voor serieuze dates. Maar 99% van de bovengemiddelde kerels is op zoek naar seks. Aasgieren.
Klinkt alsof bij jou seks het enige doel is. En als vrouwen dat voelen ben je wel klaar, dan komt er niet eens een date waarschijnlijk. Het belangrijkste moet zijn dat je een leuke tijd samen hebt. En als je dat hebt komt seks daarna vanzelf wel.quote:
Whahahah kerel je hebt geen ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt alsof bij jou seks het enige doel is. En als vrouwen dat voelen ben je wel klaar, dan komt er niet eens een date waarschijnlijk. Het belangrijkste moet zijn dat je een leuke tijd samen hebt. En als je dat hebt komt seks daarna vanzelf wel.
Nee klopt. Ik weet niet waar ik het over heb en hoe ik vrouwen moet versieren. Alsjeblieft, laat me meegenieten van al je wijsheid op dit gebied.quote:
Nou ik weet wel dat jouw verhaaltje niet klopt. Het is eerder het tegenovergestelde dat waar is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik weet niet waar ik het over heb en hoe ik vrouwen moet versieren. Alsjeblieft, laat me meegenieten van al je wijsheid op dit gebied.
Weet je wat, doe jij lekker wat jou goed lijkt. Doe ik wat mij goed lijkt. Waarom zou ik je willen overtuigen en tips geven. Je komt niet echt sympathiek over dus bekijk het lekker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat jouw verhaaltje niet klopt. Het is eerder het tegenovergestelde dat waar is.
Rot dan lekker opquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Weet je wat, doe jij lekker wat jou goed lijkt. Doe ik wat mij goed lijkt. Waarom zou ik je willen overtuigen en tips geven. Je komt niet echt sympathiek over dus bekijk het lekker.
Een collega had me vandaag weer bijna overtuigd om tinder en britslr (soort tinder maar dan voor bebaarde mannen).quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:53 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
Ik lees nu al een aardig tijdje mee, en moet zeggen dat dit wel een vermakelijk topic is.
Ook sinds kort maar Tinder eens aan geslingerd en het is echt you-get-what-you-pay-for![]()
Dates zijn al niet meer op een hand te tellen en kan mij goed vinden in de opmerking 'te laagdrempelig' of 'niet serieus genoeg'.
Op aanraden even een kijkje genomen bij Paiq, maar snap het niet geheel...![]()
Kun je nu credits verdienen, maar hoe doe je dat?
wat voor ervaringquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Een collega had me vandaag weer bijna overtuigd om tinder en britslr (soort tinder maar dan voor bebaarde mannen).
Maar na wat ervaring via tinder... ben ik er nog steeds op afgeknapt.
Stuk of 8/9 verschillende dates.quote:
Hoe ik het deed: origineel zijn met een tekst,dus geen: houdt van sporten.. uitgaan en heeft mbo 3 niveau.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Faxie het volgende:
Hoe the hell krijg je nou eigenlijk dates via Tinder?
Ik ben al blij als ik een match heb, vervolgens is het maar hopen dat ze iets terugzeggen, en dan moet het nog klikken natuurlijk![]()
Moeilijk moeilijk
Behaarde of bebaarde mannen? ;-) Same here, collega die Paiq aanraad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Een collega had me vandaag weer bijna overtuigd om tinder en britslr (soort tinder maar dan voor bebaarde mannen).
Maar na wat ervaring via tinder... ben ik er nog steeds op afgeknapt.
Valt wel mee, je hoef er niet eens goddelijk voor uit te zien (ok, wel beetje en uitstraling kennelijk)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Faxie het volgende:
Hoe the hell krijg je nou eigenlijk dates via Tinder?
Ik ben al blij als ik een match heb, vervolgens is het maar hopen dat ze iets terugzeggen, en dan moet het nog klikken natuurlijk![]()
Moeilijk moeilijk
Waarom zat zij dan op Tinder? Wat hoopte ze te bereiken met jullie 'date'?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:45 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
V/D week met m'n laatste date nog even paar berichtjes heen en weer gestuurd een dag na de date en toen kwam de opmerking "als je iets serieuzer zoekt is serieuzere dating site misschien iets voor je".
Al sla je mij dood.... leuke mensen ontmoeten? Gratis koffie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom zat zij dan op Tinder? Wat hoopte ze te bereiken met jullie 'date'?
@BeeGees, waar woon je en hoe oud?
Tja wel gezellig maar geen klik... de verkapte 'ik vind je niet zo aantrekkelijk' reden helaas. Als je vriendschappelijk niks met haar wil hoor je denk ik nooit meer wat van d'r.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:12 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Al sla je mij dood.... leuke mensen ontmoeten? Gratis koffie?
Kreeg dan wel weer een scherm lengte berichtje terug op mijn berichtje.
Ze had geen 'echte' klik gevoeld, wat ik mij enerzijds ook wel kan voorstellen (je weet het niet.., hoe de ander het ziet.. hè...). Maar ze vond het wel erg gezellig (tot 2x toe) en wenste mij een goede vakantie toe.
Nu moet ik zeggen dat ik wel een klik voelde maar meer vriendschappelijk.
Misschien is dat wel 'het probleem'?
Dat is ook niet het probleem... Want voor vriendschap zit je neem ik aan niet op tinder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja wel gezellig maar geen klik... de verkapte 'ik vind je niet zo aantrekkelijk' reden helaas. Als je vriendschappelijk niks met haar wil hoor je denk ik nooit meer wat van d'r.
vertel over de vreselijke dat! Dat zijn de betere verhalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:45 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Behaarde of bebaarde mannen? ;-) Same here, collega die Paiq aanraad.
Het is niet zo zeer dat ik alleen afgeknapt ben op Tinder als medium als wel de vrouwen die er op zitten. Nu ook 8 dates gehad met een korte pauze er tussen, maar telkens het feit 'gezellig, maar geen klik'.
Ik vraag mij ook serieus af hoe je iemand denkt te leren kennen in een avond?
V/D week met m'n laatste date nog even paar berichtjes heen en weer gestuurd een dag na de date en toen kwam de opmerking "als je iets serieuzer zoekt is serieuzere dating site misschien iets voor je".
Misschien zit ik ook wel in het verkeerde grasveld te maaien en moet ik gewoon voortaan voor de koffie gaan.Maar de drempel om te gaan betalen voor zo iets (Lexa, PS, RP) is mij toch iets te hoog (lees: kansloos gevoel van betalen voor relatie/date).
Momenteel ook eerlijk gezegd wel even klaar na één vreselijke date en een heel gezellige maar niet meer dan dat date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |