abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156889480
Niet snappen dat het niet zo zwart/wit hoeft te zijn :')
pi_156889532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:35 schreef Fripsel het volgende:
Niet snappen dat het niet zo zwart/wit hoeft te zijn :')
Ervaringsdeskundige? :)
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:40:25 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156889594
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:11 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Niet dus, wordt wel eens tijd voor serieuze dates. Maar 99% van de bovengemiddelde kerels is op zoek naar seks. Aasgieren.
Dus jij wil een liefdesrelatie met een iemand die geen sex met je wil?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_156889678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige? :)
Klinkt alsof bij jou seks het enige doel is. En als vrouwen dat voelen ben je wel klaar, dan komt er niet eens een date waarschijnlijk. Het belangrijkste moet zijn dat je een leuke tijd samen hebt. En als je dat hebt komt seks daarna vanzelf wel.
pi_156889891
Wel huilwaardig dit.
pi_156889898
Ik lees nu al een aardig tijdje mee, en moet zeggen dat dit wel een vermakelijk topic is.
Ook sinds kort maar Tinder eens aan geslingerd en het is echt you-get-what-you-pay-for o|O

Dates zijn al niet meer op een hand te tellen en kan mij goed vinden in de opmerking 'te laagdrempelig' of 'niet serieus genoeg'.

Op aanraden even een kijkje genomen bij Paiq, maar snap het niet geheel... ;(
Kun je nu credits verdienen, maar hoe doe je dat?
pi_156890124
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt alsof bij jou seks het enige doel is. En als vrouwen dat voelen ben je wel klaar, dan komt er niet eens een date waarschijnlijk. Het belangrijkste moet zijn dat je een leuke tijd samen hebt. En als je dat hebt komt seks daarna vanzelf wel.
Whahahah kerel je hebt geen idee _O-
pi_156890980
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Whahahah kerel je hebt geen idee _O-
Nee klopt. Ik weet niet waar ik het over heb en hoe ik vrouwen moet versieren. Alsjeblieft, laat me meegenieten van al je wijsheid op dit gebied.

Wanneer heeft jouw aanpak voor het laatst succes gehad? Was dat nog dit millennium?
pi_156891084
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee klopt. Ik weet niet waar ik het over heb en hoe ik vrouwen moet versieren. Alsjeblieft, laat me meegenieten van al je wijsheid op dit gebied.
Nou ik weet wel dat jouw verhaaltje niet klopt. Het is eerder het tegenovergestelde dat waar is.
pi_156891182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou ik weet wel dat jouw verhaaltje niet klopt. Het is eerder het tegenovergestelde dat waar is.
Weet je wat, doe jij lekker wat jou goed lijkt. Doe ik wat mij goed lijkt. Waarom zou ik je willen overtuigen en tips geven. Je komt niet echt sympathiek over dus bekijk het lekker.
pi_156891248
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:48 schreef the85mc het volgende:

[..]

Weet je wat, doe jij lekker wat jou goed lijkt. Doe ik wat mij goed lijkt. Waarom zou ik je willen overtuigen en tips geven. Je komt niet echt sympathiek over dus bekijk het lekker.
Rot dan lekker op :6
pi_156891393
Lief blijven jongens *;
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:20:45 #238
416020 K44S
The bearded man
pi_156891827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:53 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
Ik lees nu al een aardig tijdje mee, en moet zeggen dat dit wel een vermakelijk topic is.
Ook sinds kort maar Tinder eens aan geslingerd en het is echt you-get-what-you-pay-for o|O

Dates zijn al niet meer op een hand te tellen en kan mij goed vinden in de opmerking 'te laagdrempelig' of 'niet serieus genoeg'.

Op aanraden even een kijkje genomen bij Paiq, maar snap het niet geheel... ;(
Kun je nu credits verdienen, maar hoe doe je dat?
Een collega had me vandaag weer bijna overtuigd om tinder en britslr (soort tinder maar dan voor bebaarde mannen).

Maar na wat ervaring via tinder... ben ik er nog steeds op afgeknapt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156891869
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Een collega had me vandaag weer bijna overtuigd om tinder en britslr (soort tinder maar dan voor bebaarde mannen).

wat voor ervaring
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:30:26 #240
416020 K44S
The bearded man
pi_156891947
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:24 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wat voor ervaring
Stuk of 8/9 verschillende dates.
pi_156891963
Hoe the hell krijg je nou eigenlijk dates via Tinder? _O-

Ik ben al blij als ik een match heb, vervolgens is het maar hopen dat ze iets terugzeggen, en dan moet het nog klikken natuurlijk _O-

Moeilijk moeilijk :'(
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 03:55:55 #242
416020 K44S
The bearded man
pi_156892842
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Faxie het volgende:

Ik ben al blij als ik een match heb, vervolgens is het maar hopen dat ze iets terugzeggen, en dan moet het nog klikken natuurlijk _O-

Hoe ik het deed: origineel zijn met een tekst,dus geen: houdt van sporten.. uitgaan en heeft mbo 3 niveau.
Dus: hoi.. ik ben superman.. mijn superkrachten zijn......

Mijn superkrachten worden zwakker in de buurt van een sigaret of als ik niet voldoende sport.

Daarbij nog een leuke foto of 2...swypen maar.
pi_156893686
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Behaarde of bebaarde mannen? ;-) Same here, collega die Paiq aanraad.

Het is niet zo zeer dat ik alleen afgeknapt ben op Tinder als medium als wel de vrouwen die er op zitten. Nu ook 8 dates gehad met een korte pauze er tussen, maar telkens het feit 'gezellig, maar geen klik'.

Ik vraag mij ook serieus af hoe je iemand denkt te leren kennen in een avond?
V/D week met m'n laatste date nog even paar berichtjes heen en weer gestuurd een dag na de date en toen kwam de opmerking "als je iets serieuzer zoekt is serieuzere dating site misschien iets voor je".

Misschien zit ik ook wel in het verkeerde grasveld te maaien en moet ik gewoon voortaan voor de koffie gaan.Maar de drempel om te gaan betalen voor zo iets (Lexa, PS, RP) is mij toch iets te hoog (lees: kansloos gevoel van betalen voor relatie/date).

Momenteel ook eerlijk gezegd wel even klaar na één vreselijke date en een heel gezellige maar niet meer dan dat date.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grote_vriendelijke_reus op 17-10-2015 09:56:26 ]
pi_156893714
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Faxie het volgende:

Valt wel mee, je hoef er niet eens goddelijk voor uit te zien (ok, wel beetje en uitstraling kennelijk) :P
Gewoon een 'Hoi *naam*' en dan "wat zijn je pannen voor dit weekend/avond", werkte voor mij in ieder geval wel "goed", beetje sarcasme en humor erbij en gaan :)

Maar ben zelf ook niet echt van de dagen lang chatten en dan met verkeerde (of hoge verwachtingen) af te spreken. Meestal weet ik binnen een avondje wel wie ik "voor" mij heb als ik een beetje de goede vragen stel. Maar kan ook best iets langer duren als ik (of het meisje/de vrouw) het druk heb, maar meestal niet meer dan 1/2 dagen (slow chat).
pi_156893774
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:45 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
V/D week met m'n laatste date nog even paar berichtjes heen en weer gestuurd een dag na de date en toen kwam de opmerking "als je iets serieuzer zoekt is serieuzere dating site misschien iets voor je".

Waarom zat zij dan op Tinder? Wat hoopte ze te bereiken met jullie 'date'?

@BeeGees, waar woon je en hoe oud? :)
pi_156893878
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom zat zij dan op Tinder? Wat hoopte ze te bereiken met jullie 'date'?

@BeeGees, waar woon je en hoe oud? :)
Al sla je mij dood.... leuke mensen ontmoeten? Gratis koffie?
Kreeg dan wel weer een scherm lengte berichtje terug op mijn berichtje.

Ze had geen 'echte' klik gevoeld, wat ik mij enerzijds ook wel kan voorstellen (je weet het niet.., hoe de ander het ziet.. hè...). Maar ze vond het wel erg gezellig (tot 2x toe) en wenste mij een goede vakantie toe.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een klik voelde maar meer vriendschappelijk.
Misschien is dat wel 'het probleem'?
pi_156893937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:12 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

Al sla je mij dood.... leuke mensen ontmoeten? Gratis koffie?
Kreeg dan wel weer een scherm lengte berichtje terug op mijn berichtje.

Ze had geen 'echte' klik gevoeld, wat ik mij enerzijds ook wel kan voorstellen (je weet het niet.., hoe de ander het ziet.. hè...). Maar ze vond het wel erg gezellig (tot 2x toe) en wenste mij een goede vakantie toe.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een klik voelde maar meer vriendschappelijk.
Misschien is dat wel 'het probleem'?
Tja wel gezellig maar geen klik... de verkapte 'ik vind je niet zo aantrekkelijk' reden helaas. Als je vriendschappelijk niks met haar wil hoor je denk ik nooit meer wat van d'r.
pi_156893983
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja wel gezellig maar geen klik... de verkapte 'ik vind je niet zo aantrekkelijk' reden helaas. Als je vriendschappelijk niks met haar wil hoor je denk ik nooit meer wat van d'r.
Dat is ook niet het probleem... Want voor vriendschap zit je neem ik aan niet op tinder.
Sowieso vriendschap aangaan als je eerste intentie (iemand leuk vinden) anders is en je anders naar die persoon kijkt lijkt me een rare situatie. En ik kan mij goed voorstellen dat de vrouw hier ook niet op zit te wachten (iets meer zelf bescherming en verwachtingen scheppen).
pi_156894086
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:45 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

Behaarde of bebaarde mannen? ;-) Same here, collega die Paiq aanraad.

Het is niet zo zeer dat ik alleen afgeknapt ben op Tinder als medium als wel de vrouwen die er op zitten. Nu ook 8 dates gehad met een korte pauze er tussen, maar telkens het feit 'gezellig, maar geen klik'.

Ik vraag mij ook serieus af hoe je iemand denkt te leren kennen in een avond?

Misschien zit ik ook wel in het verkeerde grasveld te maaien en moet ik gewoon voortaan voor de koffie gaan.Maar de drempel om te gaan betalen voor zo iets (Lexa, PS, RP) is mij toch iets te hoog (lees: kansloos gevoel van betalen voor relatie/date).

Momenteel ook eerlijk gezegd wel even klaar na één vreselijke date en een heel gezellige maar niet meer dan dat date.
vertel over de vreselijke dat! Dat zijn de betere verhalen ;)

Ik vind paiq irritant en OKCupid veel fijner
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156894105
Ligt maar net aan de vrouw die je treft. Sommige verwachten op de eerste date dat de vonken er vanaf vliegen, andere gaan weer voor een tweede date om een beter beeld te krijgen.

En ja, soms is de 'klik' (wat een kut term :') ) er niet, en dat kan van alles zijn. Anders dan op foto's, manier van praten / lachen, oogcontact, zenuwen. Zoveel dingen die op een eerste date reden kunnen zijn om niet verder te gaan met iemand.

Ik vind Paiq ook maar kut, geen zin om iedere keer een gesprek te voeren voordat foto's zichtbaar gemaakt worden. Tijdverspilling. }:|

[ Bericht 18% gewijzigd door ElDinosaur op 17-10-2015 10:45:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')