abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156853471
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 15-10-2015 16:20:57 ]
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:21:56 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156853800
no SC or else...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156853808
Ehm een deel van wat je verwijderd hebt ging gewoon over dating criteria?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2015 16:23:01 ]
pi_156853848
Dat wat in jouw ''wereld'' gebeurt hoeft niet te betekenen dat het leidend is voor de rest van de populatie.
pi_156853883
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:25 schreef Yummie-Yum het volgende:
Dat wat in jouw ''wereld'' gebeurt hoeft niet te betekenen dat het leidend is voor de rest van de populatie.
Waar zeg ik dat? Ik benoem juist specifiek dat ik blij ben dat het voor MIJ niet zo werkt.
pi_156853925
En nog even, ik heb ooit een date gehad met een erudiete nette jonge lerares Fins in Maastricht, ik zat eigenlijk achter haar extreem knappe studente uit Finland aan maar die verstond ik niet dus dat schoot niet op, die lerares was nogal van de directe dus die zei meteen, heeey jij bent mij type helemaal niet, dus ik zeg prima, lust je wat te drinken en we hebben daarna een spoor van chaos achter ons gelaten die avond, ontelbare marktkraampjes omver gegooid in het donker en gewoon pure jonge puberale lol beleefd, sloeg nergens op maar we hebben elkaar daarna urenlang verwend die late nacht, middag erna kreeg ik een berichtje, ik vond het fantastisch, ik zal me deze avond mijn hele leven lang herinneren, hier heb je het nummer van haar en als je hulp nodig hebt met Fins hoor ik het wel..........ik vind dat het leven toch wel :D
pi_156853946
Dammit. Wou net sturen dat de date er geen date komt omdat een andere date beter ging dan gepland en ik niet twee mensen wou daten, stuurt ze nu zelf dat ze een ongeluk heeft gehad en de komende weken 'm niet gaat worden ivm overal pijn. Geen idee of 't klopt of dat het haar manier van afwijzen is, maar lekker toevallig weer :') Heb d'r maar sterkte gewenst.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:34:17 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156854002
Mooi.

En wanneer heb je een date met die ander?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156854021
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:34 schreef Copycat het volgende:
Mooi.

En wanneer heb je een date met die ander?
Niet :')
Kan moeilijk zeggen: er komt geen date want ik vind je niet aantrekkelijk. Nou ja dit komt op 't zelfde neer dat ik dus niet voor haar kies, maar een iets subtielere manier..
pi_156854045
Er is dus geen andere date. :')
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:37:37 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156854059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:35 schreef Deezertje het volgende:

Niet :')
Kan moeilijk zeggen: er komt geen date want ik vind je niet aantrekkelijk. Nou ja dit komt op 't zelfde neer dat ik dus niet voor haar kies, maar een iets subtielere manier..
Oh my. Maar gelukkig gebruikt ook zij een smoes.
Was dus eigenlijk best een match.
pi_156854073
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik benoem juist specifiek dat ik blij ben dat het voor MIJ niet zo werkt.
Voor mij werkt het eigenlijk ook niet zo, maar zo gaat het nu eenmaal :)
pi_156854088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Er is dus geen andere date. :')
Nop, zelf helaas ook in dat schuitje gezeten, maar ik zeg dus wel 'netjes' af. Van sommige hoor je niks meer op de dag zelf dat de date moet plaatsvinden of hebben ze 'ineens' toch nog een andere verplichting die ze echt niet zagen aankomen, en hoor je nooit meer wat als je een nieuwe datum stuurt....
pi_156854129
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wij zouden ook matchen zegt mijn radar maar goed dat geloof je toch nooit want sterke zelfstandige vrouw en ditdat :{
pi_156854136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:38 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Zal wel aan je omgeving liggen want ik ken bijna niemand waar het zo werkt.
pi_156854154
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zal wel aan je omgeving liggen want ik ken bijna niemand waar het zo werkt.
Dat ligt ook aan mijn omgeving, en waar ik op val.
pi_156854156
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ik kreeg net een foto van haar been (zonder gezicht), dus ze neemt er iig wel wat moeite voor als het een smoes is :P
pi_156854213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ik kreeg net een foto van haar been (zonder gezicht), dus ze neemt er iig wel wat moeite voor als het een smoes is :P
Goffert, wat een armoede toch :')
pi_156854249
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:30 schreef UitStraling het volgende:
En nog even, ik heb ooit een date gehad met een erudiete nette jonge lerares Fins in Maastricht, ik zat eigenlijk achter haar extreem knappe studente uit Finland aan maar die verstond ik niet dus dat schoot niet op, die lerares was nogal van de directe dus die zei meteen, heeey jij bent mij type helemaal niet, dus ik zeg prima, lust je wat te drinken en we hebben daarna een spoor van chaos achter ons gelaten die avond, ontelbare marktkraampjes omver gegooid in het donker en gewoon pure jonge puberale lol beleefd, sloeg nergens op maar we hebben elkaar daarna urenlang verwend die late nacht, middag erna kreeg ik een berichtje, ik vond het fantastisch, ik zal me deze avond mijn hele leven lang herinneren, hier heb je het nummer van haar en als je hulp nodig hebt met Fins hoor ik het wel..........ik vind dat het leven toch wel :D
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:
Dammit. Wou net sturen dat de date er geen date komt omdat een andere date beter ging dan gepland en ik niet twee mensen wou daten, stuurt ze nu zelf dat ze een ongeluk heeft gehad en de komende weken 'm niet gaat worden ivm overal pijn. Geen idee of 't klopt of dat het haar manier van afwijzen is, maar lekker toevallig weer :') Heb d'r maar sterkte gewenst.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:38 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Ik word hier echt enorm depressief van :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156854281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik word hier echt enorm depressief van :')
Waarom dat dan?
pi_156854892
Ik vind dat meisje van Deezertje echt geen mooi meisje nee, snap best dat hij haar niet aantrekkelijk vindt. Als je haar sowieso niet aantrekkelijk vindt zou ik er echt niet mee daten.
pi_156854933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:22 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind dat meisje van Deezertje echt geen mooi meisje nee, snap best dat hij haar niet aantrekkelijk vindt. Als je haar sowieso niet aantrekkelijk vindt zou ik er echt niet mee daten.
Dat dus. Ik ben zelf ook niet de knapste, maar dit kan je niet compenseren met gezamenlijke passie/interesses ofzo, want die hadden we ook al niet echt :P Had ze dat wel gehad was ik iig op date gegaan.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 17:50:03 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_156855524
Zeiken omdat je nooit een date hebt ... heb je eindelijk een (oefen)date en dan kap je die af :')___!!!!!x100. En nee begin niet met: ja maar dat is eerlijk.

Je kan het verdomme ook gezellig hebben!

Als je ze nou voor het uitkiezen had.. ok. Maar het zelfde idee als werk:

Ik doe nu een week werk wat ik niet echt leuk vind... maar:geld, tijdverdrijf,ervaring,geen gat in m'n cv telt mij zwaarder.

Ik lees het echt met verbazing.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156855559
Heb je gezien hoe ze eruitziet? Waarom in godsnaam oefendaten op dat meisje? Lulliger kan het niet. Bespaar haar die dates dan inderdaad lekker!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 17:58:31 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_156855682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:51 schreef BeeGees het volgende:
Heb je gezien hoe ze eruitziet? Waarom in godsnaam oefendaten op dat meisje? Lulliger kan het niet. Bespaar haar die dates dan inderdaad lekker!
Nee. Ik zie namelijk geen link naar een foto.

Omdat deezer altijd zeikt dat hij nooit een date heeft... moeite met afspreken.. noem maar elke "ja maar.. " die je kan hebben om elke tip en hint te omzeilen.

IK vind dat je dan geen keuzes mag maken. En als je date hebt gehad.. dan zeg je heel simpel dat je het gezellig vond maar er verder niets achter zoekt... laatstaan wil.
pi_156855776
Ik vind dat je wel keuzes mag maken. Als je iemand echt niet aantrekkelijk vindt houdt het op. Of moet je eerlijk van tevoren zeggen dat je vriendschappelijk wil afspreken.

Ik heb ook een bijbaan waar ik niet 100% plezier in heb. Is omdat ik weiger om als een kansloze thuis te zitten naast m'n studie en ik vind het vrij gezond dat je werkt voor je geld. Ook als er ff niks beters is, maar dat vind ik echt niet te vergelijken met mensen en daten. :)

Dat je maar met iemand moet daten omdat er ff niemand leuker/knapper is.
pi_156855779
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Nee. Ik zie namelijk geen link naar een foto.

Omdat deezer altijd zeikt dat hij nooit een date heeft... moeite met afspreken.. noem maar elke "ja maar.. " die je kan hebben om elke tip en hint te omzeilen.

IK vind dat je dan geen keuzes mag maken. En als je date hebt gehad.. dan zeg je heel simpel dat je het gezellig vond maar er verder niets achter zoekt... laatstaan wil.
Als ik vooraf al merk dat het 'm niet is, waarom zou ik dan gaan? Ik heb nog wel een klein beetje zelfrespect gelukkig. Niet arrogant ofzo, maar zoals ze nu is zou ik ook niet naar haar omkijken as ze in real life voorbij loopt.
pi_156855852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik vooraf al merk dat het 'm niet is, waarom zou ik dan gaan? Ik heb nog wel een klein beetje zelfrespect gelukkig. Niet arrogant ofzo, maar zoals ze nu is zou ik ook niet naar haar omkijken as ze in real life voorbij loopt.
Maar je hebt niet echt een realistisch beeld...
Je verzint allerlei beren op de weg om nooit op date te hebben en valt alleen maar voor mensen die ver uit je league zijn
Beetje psychologie van de koude grond maar het lijkt allemaal nogal een defence mechanisme om maar nooit echt iets aan te hoeven gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156855947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je verzint allerlei beren op de weg om nooit op date te hebben en valt alleen maar voor mensen die ver uit je league zijn
Beetje psychologie van de koude grond maar het lijkt allemaal nogal een defence mechanisme om maar nooit echt iets aan te hoeven gaan
Hoezo verzinnen? Het is dat wat ik recentere foto's heb weten te vinden van haar, als ik puur op haar datefoto's een date plan en ze zou er dus uitzien als op de recente foto's zou ik me wel enigszins bekocht voelen. Uiterlijk is niet alles, maar als 't qua interesses al niet echt match en daarnaast een compleet ander plaatje is.. beetje mijn tijd voldoen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:12:45 #30
416020 K44S
The bearded man
pi_156855949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:03 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind dat je wel keuzes mag maken. Als je iemand echt niet aantrekkelijk vindt houdt het op. Of moet je eerlijk van tevoren zeggen dat je vriendschappelijk wil afspreken.

Ik heb ook een bijbaan waar ik niet 100% plezier in heb. Is omdat ik weiger om als een kansloze thuis te zitten naast m'n studie en ik vind het vrij gezond dat je werkt voor je geld. Ook als er ff niks beters is, maar dat vind ik echt niet te vergelijken met mensen en daten. :)

Dat je maar met iemand moet daten omdat er ff niemand leuker/knapper is.
Onzin. Jij hebt een studie(in deezer zijn geval kan je dat betrekken tot sociale omgeving) en dat bij baantje er dan voor de leuk bij(geld).

Deezer gaat in godsnaam eisen stellen aan zn date ?!

Deezer gaat met een lege bankrekening en 0,00 een baan eisen met het hoogste salaris.

Zo werkt de wereld simpelweg niet.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:15:32 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156855993
In plaats van het aangrijpen van een date om eens uit je comfortzone te stappen, haak je alweer af. Op redenen waar je zelf waarschijnlijk ook vaak op wordt afgewezen.

Je maakt je eigen vicieuze cirkel.
pi_156856013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Doe dan eens een spoiler met een foto van Google Images van een meid waarvan jij denkt dat zij de 'top of my haalbare league' is... :)
pi_156856075
Ik word steeds nieuwsgieriger naar hoe Deezertje eruit ziet.
pi_156856082
Nee want dat gaat niet alleen op uiterlijk
Ik denk dat je al blij moet zijn met iemand die een gesprek met je gaande weet te houden en af wil spreken eerlijk gezegd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156856098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef Patoshik het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar hoe Deezertje eruit ziet.
Net zoals de anderen in dit topic:
''Mijn foto's zijn wat ongelukkig fgenomen, in het echt zie ik er veeeeeeeeeeeeeel beter uit'' :P
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:22:31 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_156856120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat je al blij moet zijn met iemand die een gesprek met je gaande weet te houden en af wil spreken eerlijk gezegd
En maar zeiken dat t 'em niet lukt.

:').

Je lijkt super veel op een kennis van maar dat op werk gebied.

"Nee... als ik dat loon aan neem... is de helft van mn uitkering"

"Nee dat vind ik niet leuk"

Etc etc
pi_156856135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Net zoals de anderen in dit topic:
''Mijn foto's zijn wat ongelukkig fgenomen, in het echt zie ik er veeeeeeeeeeeeeel beter uit'' :P
Was juist andersom.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:24:50 #38
416020 K44S
The bearded man
pi_156856163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
En maar zeiken dat t 'em niet lukt.

:').

Je lijkt super veel op een kennis van maar dat op werk gebied.

"Nee... als ik dat loon aan neem... is de helft van mn uitkering"

"Nee dat vind ik niet leuk"

Etc etc

En maar "genieten" van een uitkering welk binnenkort stopt.

Zeg gozer...hoe ga jij dat gat in je cv toelichten?
''Liegen'' :')
pi_156856166
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Onzin. Jij hebt een studie(in deezer zijn geval kan je dat betrekken tot sociale omgeving) en dat bij baantje er dan voor de leuk bij(geld).

Deezer gaat in godsnaam eisen stellen aan zn date ?!

Deezer gaat met een lege bankrekening en 0,00 een baan eisen met het hoogste salaris.

Zo werkt de wereld simpelweg niet.
Vind niet dat je maar genoegen moet nemen met alles als je iemand niet aantrekkelijk vindt. Is ook niet leuk voor degene waar je maar genoegen mee neemt.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:26:56 #40
416020 K44S
The bearded man
pi_156856191
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Vind niet dat je maar genoegen moet nemen met alles als je iemand niet aantrekkelijk vind. Is ook niet leuk voor degene waar je maar genoegen mee neemt.
Laatst nog gedaan... foto's vond ik niet echt olijk.. maar ze is een super leuke chick!

Ik hoop binnenkort weer met dr af te spreken. Wie weet wat er van komt.

Ps: als je keuzen zat hebt ... DAN mag je kritisch zijn.
pi_156856225
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Laatst nog gedaan... foto's vond ik niet echt olijk.. maar ze is een super leuke chick!

oke leuk ja, zou het zelf ook nooit doen dus begrijp dat mensen ervoor kiezen om het niet te doen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:30:42 #42
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_156856251
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Vind het toch een rare mentaliteit hoor, je mag niet kritisch zijn en die vergelijking met werk..

Daten is geen levensbehoefte als werk/inkomen. Tenzij je denkt dat Deezertjes inschattingsvermogen niet klopt en denkt dat hij wel een leuke tijd op die date zal hebben kun je adviseren toch te gaan, maar dit rare moralistische geneuzel gaat nergens over imo.
Grijp ze!
pi_156856336
Dan gaat hij lekker niet en blijft de rest van zijn leven als een hond zijn eigen staart volgen.
pi_156856340
Ik ben het er mee eens dat wanneer je denkt dat het allemaal kut gaat worden je niet op date moet gaan om te "oefenen". Verspil de tijd van de ander dan niet.

Daar gaat het alleen niet om bij Deezer. Die verzint gewoon altijd wel een nieuwe "plausibele" reden waarom het deze keer weer niks is/wordt/zal worden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156856361
Het is toch alleen maar goed dat ik niet ga daten om het daten? Anders zou ik hier morgen wss posten dat er geen klik was en het een beetje akward tijd vullen was. En met vrienden deel je toch voornamelijk dezelfde interesses/passies of voel je je fijn bij? Nou dat gevoel had ik vooraf al niet, dus... Door de periodes dat ik gedated heb weet ik wat ik wel en niet zoek. En omdat dates al best lastig te regelen zijn wil ik wel dat ze dan ook leuk zijn of althans de kans daarop aanwezig is. Mijn intentie is geen vriendschap met haar en ik weet echt wel hoe een date e.d. werkt dus oefenmateriaal niet nodig.
pi_156856393
Ik date om te daten, weer zelfvertrouwen te krijgen, en lekker even los te gaan. Heb mij tig jaren in moeten houden, en nu is dat niet meer nodig dus geniet ik er ook van. En soms valt het gruwelijk tegen, ja dat heb je weleens.
pi_156856402
Als je jezelf blijft saboteren mag je ook niet komen zeuren dat niemand je ziet zitten en dat het allemaal niet wil lukken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156856431
Deezertje alsjeblieft verdwijn en kom
niet meer terug o|O
pi_156856472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:36 schreef Deezertje het volgende:
Het is toch alleen maar goed dat ik niet ga daten om het daten? Anders zou ik hier morgen wss posten dat er geen klik was en het een beetje akward tijd vullen was. En met vrienden deel je toch voornamelijk dezelfde interesses/passies of voel je je fijn bij? Nou dat gevoel had ik vooraf al niet, dus... Door de periodes dat ik gedated heb weet ik wat ik wel en niet zoek. En omdat dates al best lastig te regelen zijn wil ik wel dat ze dan ook leuk zijn of althans de kans daarop aanwezig is. Mijn intentie is geen vriendschap met haar en ik weet echt wel hoe een date e.d. werkt dus oefenmateriaal niet nodig.
Ik vind dat je gelijk hebt; je gaat niet met iemand daten terwijl je haar niks vindt en dat moet je ook echt niet doen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:42:32 #50
416020 K44S
The bearded man
pi_156856476
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:29 schreef BeeGees het volgende:

[..]

oke leuk ja, zou het zelf ook nooit doen dus begrijp dat mensen ervoor kiezen om het niet te doen.
Ik ben benieuwd hoe lang jij zn verhalen al leest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')