abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156851358
Wie komen?
Soury
Isabeau
Lucky_Strike
Isegrim & LHO
Tinkepink
Chufi (maybe)
Mascaraklodder met of zonder vriend.
Bluezz en Golfer
Lonaa
Mementomori

[ Bericht 2% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 15-10-2015 17:43:04 ]
pi_156851472
Ik twijfel eerlijk gezegd ook over de markthal.. we zijn er pas geweest :@
San San heb ik zin in *O*
pi_156851494
Ik ben er nog nooit geweest en heb er nu bijzonder veel zin in. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_156851589
Het wordt steeds drukker. *O*
pi_156851744
Treinkaarten met superkorting al gekocht.
Markthal twijfel ik ook nog over. San San sowieso wel heen.

En gaat Soury toch maar tegen die tijd reserveren, gezien de omvang van de groep?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156851878
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef golfer het volgende:

En gaat Soury toch maar tegen die tijd reserveren, gezien de omvang van de groep?
Reserveren moet bij alles in het centrum op zaterdag sowieso. Begin dit jaar nog twee uur door de stad gelopen omdat alles vol zat.
pi_156852034
Ik denk dat het handig is als wij even in hoogsteigen persoon gaan reserveren. Telefonisch werkt niet altijd even goed bij SanSan ivm taalbarrière enzulks. :')
pi_156852088
Jullie willen gewoon een excuus om er weer heen te gaan.
pi_156852139
Daar hebben wij geen excuus voor nodig heur!
pi_156852380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt steeds drukker. *O*
Dat is altijd zo met fokmeets 8-) En dan komen de afzeggingen op 12, 13 en 14 november en blijven we met de helft over *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156852386
:(
pi_156852392
Ik heb wat ervaring met meets :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156852501
Iedereen die afzegt mag niet mee!
pi_156852549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wat ervaring met meets :@
Mie toe :)
pi_156852572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen die afzegt mag niet mee!
:D

Ik heb 1x afgezegd. Dat was het weekend nadat mijn verloofde me dumpte. Ik vond dat dat mocht 8-)
pi_156852657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 1x afgezegd. Dat was het weekend nadat mijn verloofde me dumpte. Ik vond dat dat mocht 8-)
Dat is een legitieme reden. :Y
pi_156852808
Madmaster moet ook nog in de OP toch?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:28:02 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156852841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:

Zwak kut-excuus. Er zijn nog zat andere verloofdes op de wereld. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:43:23 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_156854885
Ik mag ook uit de OP
Moet een stuk eerder in dordt zijn dan ik dacht
pi_156854900
Het begint nu al. :'(
pi_156855203
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik twijfel eerlijk gezegd ook over de markthal.. we zijn er pas geweest :@
San San heb ik zin in *O*
Ik denk ook dat je dat zelf moet weten. Ik ga niet shoppen op Blaak.
Het is voor mij een dagje uit in Rotterdam. Wel leuk om met elkaar iig wat te gaan eten.
Wie mee wil gaat mee, wie het anders wil prima :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156855255
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef golfer het volgende:

Lijkt me wel ja. Wel zeker weten wie wel en wie niet. Ik neem aan dat twee weken van te voren voldoet
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:27:55 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156856201
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:38 schreef Soury het volgende:

Lijkt me wel ja. Wel zeker weten wie wel en wie niet. Ik neem aan dat twee weken van te voren voldoet
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat het handig is als wij even in hoogsteigen persoon gaan reserveren. Telefonisch werkt niet altijd even goed bij SanSan ivm taalbarrière enzulks. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_156856226
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:27 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Serieus, allemaal apart. Wat onhandig
pi_156856318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Serieus, allemaal apart. Wat onhandig
Je kan wel bellen, maar sta niet gek te kijken als het opgegeven aantal personen iets afwijkt van wat je opnoemt, de naam in de verste verte niet lijkt op de naam die je hebt opgegeven, etc.

We wonen er op pakweg een kilometer vanaf dus opzich is dat ook de moeite niet echt.
pi_156856346
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je kan wel bellen, maar sta niet gek te kijken als het opgegeven aantal personen iets afwijkt van wat je opnoemt, de naam in de verste verte niet lijkt op de naam die je hebt opgegeven, etc.

We wonen er op pakweg een kilometer vanaf dus opzich is dat ook de moeite niet echt.
Ik snap er niks meer van :D
pi_156856389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van :D
Afhankelijk van wie je aan de telefoon treft, is de kans aanwezig dat ze op een paar trefwoorden na geen Nederlands spreken, en dus opschrijven wat ze er van kunnen maken :s)

Met langslopen is dat risico iets kleiner, al is het maar omdat we zien wat ze opschrijven :s)
pi_156856418
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Afhankelijk van wie je aan de telefoon treft, is de kans aanwezig dat ze op een paar trefwoorden na geen Nederlands spreken, en dus opschrijven wat ze er van kunnen maken :s)

Met langslopen is dat risico iets kleiner, al is het maar omdat we zien wat ze opschrijven :s)
Dan doe ik wat dat betreft niks.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:34:20 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156859415
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Je kunt dit meelezen als ze het opschrijven? :')

預訂 晚天氣晴朗的星期六
Poef.....gone! ©golfer
pi_156859626
Niet zo schelden hè! :{w :+
pi_156861249
quote:
11s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kunt dit meelezen als ze het opschrijven? :')

預訂 晚天氣晴朗的星期六
Mijn naam was fonetisch-achtig uitgeschreven met L en twee O's :)
pi_156866809
Als jullie er echt niet uitkomen bij SanSan dan wil ik anders wel een tafeltje regelen. Moet ik wel als uiterste datum zo rond 7 november weten hoeveel mensen er willen gaan eten. :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 00:41:58 ]
pi_156868150
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:03 schreef Iwanius het volgende:
Als jullie er echt niet uitkomen bij SanSan dan wil ik anders wel een tafeltje regelen. Moet ik wel als uiterste datum zo rond 7 november weten hoeveel mensen er willen gaan eten. :s)
Een tafel reserveren voor ons is niet jouw probleem :+
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 04:35:34 #35
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_156868908
Lijkt me dat Isegrim en LHO dat als stamgasten van SanSan beter dan ieder ander prima kunnen regelen inderdaad. Zou dat echt niet aan iemand uitbesteden die ervzelf nooit komt.
pi_156873404
Je hoeft niet elk land van de wereld bezocht te hebben om iets van die landen te weten Robin...
En mocht dit abacadabra voor je zijn: Je zou intussen wel moeten weten dat ik in de Rotterdamse(Aziatische) horeca wel her en der mijn connecties heb als ik iets gedaan wil krijgen,zonder dat ik met regelmaat langskom of stamgast ben.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 01:39 schreef Bluezz het volgende:

Een tafel reserveren voor ons is niet jouw probleem
Ben je altijd zo kortaf als iemand een vriendelijke handreiking doet? Ik lees alleen maar laatste reacties zonder dat er iets concreet is qua aantal. (wel-niet-misschien) Dus deed ik een handreiking die schijnbaar niet gewaardeerd wordt. Mooi,weten we dat ook weer voor de toekomst. Zoek het maar uit!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 12:37:31 ]
pi_156873622
Dat is precies wat ze willen, het zelf uitzoeken 8-)

Maar je bent uiteraard nog steeds welkom om gezellig mee te gaan!

edit: oh wacht, je ging al elders lekker eten! Misschien een andere keer dan.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:51:29 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_156873714
Waarom nou weer dat gekat :?
Ik vond het wel een aardig aanbod van Iwanius en dan is "aardig van je, maar hoeft niet" een prima antwoord.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:43:39 #39
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_156874704
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:34 schreef Iwanius het volgende:
En mocht dit abacadabra voor je zijn: Je zou intussen wel moeten weten dat ik in de Rotterdamse(Aziatische) horeca wel her en der mijn connecties heb als ik iets gedaan wil krijgen,zonder dat ik met regelmaat langskom of stamgast ben.
En toch zou ik de reservering bij SanSan niet aan jou uitbesteden. :)
pi_156877735
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom nou weer dat gekat :?
Ik vond het wel een aardig aanbod van Iwanius en dan is "aardig van je, maar hoeft niet" een prima antwoord.
Is een direct antwoord tegenwoordig gekat? Ik kies graag mijn eigen woorden.
Zo niet bedoeld en als je me een beetje kent weet je dat :)

Moet alles met smilies omhuld of zo :P
pi_156877754
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:34 schreef Iwanius het volgende:

Ben je altijd zo kortaf als iemand een vriendelijke handreiking doet? Ik lees alleen maar laatste reacties zonder dat er iets concreet is qua aantal. (wel-niet-misschien) Dus deed ik een handreiking die schijnbaar niet gewaardeerd wordt. Mooi,weten we dat ook weer voor de toekomst. Zoek het maar uit!
Ik ben niet kortaf, ik typ wat ik denk :)
En ik vind het vreemd dat iemand die niet meegaat zich bemoeit met de reservering. Verder niks hoor.
pi_156880133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 04:35 schreef RobinOok het volgende:
Lijkt me dat Isegrim en LHO dat als stamgasten van SanSan beter dan ieder ander prima kunnen regelen inderdaad. Zou dat echt niet aan iemand uitbesteden die ervzelf nooit komt.
Ik bibber in mijn stoel nu dus graag ;(
pi_156880156
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En ik vind het vreemd dat iemand die niet meegaat zich bemoeit met de reservering. Verder niks hoor.
Dat is niet raar, Als je reserveert ben je er bij.
pi_156880367
quote:

"Verder niks hoor" Is dat de manier van ik zeg iets maar ik bedoel er niks mee?
Zwijgen is nog altijd goud i.p.v. zilver weet ik nog.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:43 schreef RobinOok het volgende:

En toch zou ik de reservering bij SanSan niet aan jou uitbesteden. :)
Fijn om te weten dat je zoveel wantrouwen in mij hebt. De waard is zeker bij jou ook altijd achterdochtig of noem je dat voorzichtig.

quote:

Is een direct antwoord tegenwoordig gekat? Ik kies graag mijn eigen woorden.
Nee, een direct antwoord daar is niks mis mee. Wel met een direct antwoord dat een overduidelijke toon heeft die kortaf en zelfs tegen het onfatsoenlijk - zelfs negatieve - aanhikt van iemand zoals ik die in deze gewoon een open handreiking deed na het geneuzel in een hele pagina inzake een meet en gewoon medewerking wilde verlenen als onderdeel van de CUL gemeenschap. Nee, "waar bemoei jij je mee komt er als reactie."Fijn en dat heet CUl gemeenschap. Mijn reet dus als het enkelen betreft. Eilandjes meer.

Zou wat zijn als ik elke keer als collega fokkers mij iets vragen ze afsnauw met: "De vraag die jij mij stelt is niet iets waar ik mij toegeroepen voel om je ermee te helpen." want zo is ongeveer de strekking van jouw antwoord Bluezz.

En ja, je mag zeker je eigen woorden gebruiken,kan niemand iets tegen hebben,wel als je weet dat de manier hoe je het brengt op het internet heel anders is dan wanneer je tot iemand in persoon spreekt.

quote:
Zo niet bedoeld en als je me een beetje kent weet je dat :)
Ik ken je in zoverre virtueel dat ik i.i. zo een antwoord niet van jou had verwacht. Maar goed,weten we dat ook weer.

Zo! ga nu van ons diner genieten!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 18:41:45 ]
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:52:04 #45
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_156880572
Soms he, soms ben je net een wijf. Met je lange tenen. :-*
Er is helemaal niks aan de hand en dan toch zo'n drama. Haha, errug, hoe krijg je hey voor elkaar.
Gaat lekker eten, man! En vanavond een recensie in je Rotjeknortopic. :-)
pi_156880601
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

"Verder niks hoor" Is dat de manier van ik zeg iets maar ik bedoel er niks mee?
Zwijgen is nog altijd goud i.p.v. zilver weet ik nog.

[..]

Fijn om te weten dat je zoveel wantrouwen in mij hebt. De waard is zeker bij jou ook altijd achterdochtig of noem je dat voorzichtig.

[..]

Nee, een direct antwoord daar is niks mis mee. Wel met een direct antwoord dat een overduidelijke toon heeft die kortaf en zelfs tegen het onfatsoenlijk - zelfs negatieve - aanhikt van iemand zoals ik die in deze gewoon een open handreiking deed na het geneuzel in een hele pagina inzake een meet en gewoon medewerking wilde verlenen als onderdeel van de CUL gemeenschap. Nee, "waar bemoei jij je mee komt er als reactie."Fijn en dat heet CUl gemeenschap. Mijn reet dus als het enkelen betreft. Eilandjes meer.

Zou wat zijn als ik elke keer als collega fokkers mij iets vragen ze afsnauw met: "De vraag die jij mij stelt is niet iets waar ik mij toegeroepen voel om je ermee te helpen." want zo is ongeveer de strekking van jouw antwoord Bluezz.

En ja, je mag zeker je eigen woorden gebruiken,kan niemand iets tegen hebben,wel als je weet dat de manier hoe je het brengt op het internet heel anders is dan wanneer je tot iemand in persoon spreekt.

[..]

Ik ken je in zoverre virtueel dat ik i.i. zo een antwoord niet van jou had verwacht. Maar goed,weten we dat ook weer.

Zo! ga nu van ons diner genieten!
Als je meegaat is het prima ^O^
pi_157140821
Ding ding...Hoe zit het nou? De Portugees is ook welkom hoor.
pi_157148626
Wie staan er allemaal op de lijst voor mee eten? Is de lijst in de OP nog up2date?

Soury
Isabeau
Lucky_Strike
Isegrim & LHO
Tinkepink
Chufi (maybe)
Mascaraklodder (niet-eter)
Bluezz en Golfer
Lonaa (niet-eter)
Mementomori (niet-eter)

?

We zijn met zijn tienennegenen? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 27-10-2015 22:59:47 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:46:58 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157149305
Bluezz en ik in ieder geval eten bij SanSan.
Middagprogramma slaan we w.s. over. Ontmoeten elkaar wel ergens in een kroeg of zo?
Poef.....gone! ©golfer
pi_157149408
Voor mij wordt het ook niet mee eten, ga volgend weekend n lang weekend naar de uk (en wat andere onverwachte rekeningen) en dat hakt flink in het budget.
pi_157165979
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik in ieder geval eten bij SanSan.
Middagprogramma slaan we w.s. over. Ontmoeten elkaar wel ergens in een kroeg of zo?
Hoe en wat gaan we het doen dan?
pi_157168317
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe en wat gaan we het doen dan?
D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?
pi_157168405
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?
Ik ben sowieso rond twee uur in de bakkerij. Ik hoop de rest ook. Meeten op station is nooit zo handig
pi_157169278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben sowieso rond twee uur in de bakkerij. Ik hoop de rest ook. Meeten op station is nooit zo handig
De bakkerij is meestal een stuk minder chaotisch dan het station :P
pi_157169483
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De bakkerij is meestal een stuk minder chaotisch dan het station :P
Ja of ik moet met een F op mijn voorhoofd gaan staan :7
pi_157171741
Alleen een F is niet zo erg toch? FOK! valt wel meer op :s)
  woensdag 28 oktober 2015 @ 22:52:58 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157172916
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Alleen een F is niet zo erg toch? FOK! valt wel meer op :s)
Allereerste meet januari 2000 in een Ierse kroeg in Amsterdam. We kenden niemand en gingen even meeting-crashen. Komen we de drukke kroeg binnen, vraagt B. :"are you Fok?" .

Nog net geen knal voor haar kop van de Ier/Engelsman die ze het vroeg. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_157173010
quote:
11s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Allereerste meet januari 2000 in een Ierse kroeg in Amsterdam. We kenden niemand en gingen even meeting-crashen. Komen we de drukke kroeg binnen, vraagt B. :"are you Fok?" .

Nog net geen knal voor haar kop van de Ier/Engelsman die ze het vroeg. _O-

Ooit een meeting gehad in de ierse pub hier. Isegrim, ik en Alicey waren er. Een tafel verderop zat iemand waarvan we vermoeden dat'ie er ook bij hoorde, dus wij een paar keer subtiel 'fok' geroepen enzo in het gesprek. Whatshesaid sloot zich aan, breuls, dutchtrain, en meer en meer mensen, Singlecoil, hele rotterdamtopic en wat lurkers kwamen er. Zaten we daar uiteindelijk met 15+ man.

Na een uur schuift die dude van de tafel verderop ook aan en stelt zich voor.. Die heeft eerst ruim een uur de kat uit de boom zitten kijken :D
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:42:33 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_157181964
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Na een uur schuift die dude van de tafel verderop ook aan en stelt zich voor.. Die heeft eerst ruim een uur de kat uit de boom zitten kijken :D
Hahaha. Klinkt als echte zolderkamerfokker.

Als er niets geks tussenkomt (verplichtingen thuis/met de kinderen) ben ik er gewoon bij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_157181985
quote:

[..]

Ooit een meeting gehad in de ierse pub hier. Isegrim, ik en Alicey waren er. Een tafel verderop zat iemand waarvan we vermoeden dat'ie er ook bij hoorde, dus wij een paar keer subtiel 'fok' geroepen enzo in het gesprek. Whatshesaid sloot zich aan, breuls, dutchtrain, en meer en meer mensen, Singlecoil, hele rotterdamtopic en wat lurkers kwamen er. Zaten we daar uiteindelijk met 15+ man.

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157253527
quote:

[..]

Dat is schattig en begrijpelijk, ik pis ook een beetje in mijn broek.
pi_157254963
quote:

[..]

pi_157266700
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mij lijkt dat prima :)
pi_157274842
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mij lijkt dat prima :)
Is het oke als ik ook met jullie begin?
Vriend moet 's avonds/'s nachts werken :( Wil dan graag nog even voor hem koken en samen eten enzo 's middags :)

De Markthal is voor mij ook niet echt bijzonder meer en de bakkerij kom ik sowieso wel een keer ;)

Dan schuif ik liever aan om borreltijd :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 19:10:22 ]
pi_157276702
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vriend moet 's avonds/'s nachts werken :( Wil dan graag nog even voor hem koken en samen eten enzo 's middags :)

De Markthal is voor mij ook niet echt bijzonder meer en de bakkerij kom ik sowieso wel een keer ;)

Borreltijd is altijd leuk. ^O^
  maandag 2 november 2015 @ 20:43:03 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157277260
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:

Gezellig. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_157277472
Borreltijd is rond 17 of 18 uur?
pi_157277516
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik moet ook nog terug he? Trein is geen probleem. Tram wel
pi_157277559
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Uurtje of 5? Ik heb afleiding nodig :D
pi_157277582
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik moet ook nog terug he? Trein is geen probleem. Tram wel
Ik heb evt slaapplek voor 1 persoon :)
pi_157277593
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Uurtje of 5? Ik heb afleiding nodig :D
Ik vang je wel op. Maar om 19:00 eten is wel mijn max.
pi_157277619
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik heb evt slaapplek voor 1 persoon :)
Dat is lief maar dat doe ik niet.
pi_157277700
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vang je wel op. Maar om 19:00 eten is wel mijn max.
Ik ging ook uit van eten om een uur of 7 max hoor. Maar ik had het over borreltijd :+

Eigenlijk eerder reserveren om 18.00 uur en om 19.00 uur het eten geserveerd oid :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 20:58:10 ]
pi_157277747
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ging ook uit van eten om een uur of 7 max hoor. Maar ik had het over borreltijd :+
Leuk, ik heb er zowaar zin in en een beetje bibbers. :7
pi_157277924
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Leuk, ik heb er zowaar zin in en een beetje bibbers. :7
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenig ;(
pi_157277965
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenig ;(
Ik ken niemand. Ja fok :P
pi_157278047
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ken niemand. Ja fok :P
huh? :D
pi_157278086
Zullen we voor 1830 à 1900 reserveren?
pi_157278115
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

huh? :D
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.
pi_157278130
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Isegrim het volgende:
^O^ Top
pi_157278176
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Achzo :D

Prima lijkt me Ise. Hebben jij en LHO dan ook genoeg tijd?
  maandag 2 november 2015 @ 21:09:23 #82
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_157278195
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Klopt.. Ik had ooit 'misschien' gezegd omdat je het zo lief vroeg.. Maar eigenlijk was ik al niet van plan om te gaan. Sorry
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_157278221
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef chufi het volgende:

[..]

Klopt.. Ik had ooit 'misschien' gezegd omdat je het zo lief vroeg.. Maar eigenlijk was ik al niet van plan om te gaan. Sorry
Dat wist ik al sinds je dit topic met je handlanger in kwam :P
  maandag 2 november 2015 @ 21:12:56 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157278286
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Prima.
En dan daarvoor van 17 uur ergens indrinken. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_157278330
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:

Je mag je achter mij verstoppen ;) :*
pi_157278360
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Prima.
He bah
pi_157278525
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Achzo :D

Prima lijkt me Ise. Hebben jij en LHO dan ook genoeg tijd?
Moet lukken. Desnoods doen we een deel van het schoonmaakwerk op zondag.
pi_157278730
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Prima.
^O^
pi_157278786
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je mag je achter mij verstoppen ;) :*
Lievvvv!! Ah ik red me wel hoor. Hoop ik. Denk ik. Bibber.... :D
pi_157278863
quote:
17s.gif Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Lievvvv!! Ah ik red me wel hoor. Hoop ik. Denk ik. Bibber.... :D
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.
Ik vind het leuk dat er meerdere mee komen. :Y)
pi_157278986
Ik vind het ook engig. Ben niet zo meeterig, heb alleen een dieetclubmeetje met zijn vijven gehad een paar jaar terug.

Maar iedereen is vast heel leuk :Y
Spoilers!
pi_157279011
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

CUL-meets zijn sowieso leuk ;)
pi_157279044
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Volgens mij ging het in eerste instantie in een ander topic over hotdogs en verse patat op de Coolsingel toch?
Spoilers!
pi_157279054
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook engig. Ben niet zo meeterig, heb alleen een dieetclubmeetje met zijn vijven gehad een paar jaar terug.

Maar iedereen is vast heel leuk :Y
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bang :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 21:38:18 ]
pi_157279117
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij ging het in eerste instantie in een ander topic over hotdogs en verse patat op de Coolsingel toch?
Ik wilde een keer naar de bakkers zaak (die volgde ik al lang) en toen is het gaan rollen
pi_157279144
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hahaha lekker
pi_157279187
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dikkerds zijn gezellig ;)
Spoilers!
pi_157279236
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nou :')
pi_157279257
quote:

[..]

Ja magere mensen zijn chagrijnig ;)
pi_157279319
quote:

[..]

Moet je ze eens een uurtje niet voederen, wedden dat ze niet zo gezellig meer zijn dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')