Reserveren moet bij alles in het centrum op zaterdag sowieso. Begin dit jaar nog twee uur door de stad gelopen omdat alles vol zat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef golfer het volgende:
Treinkaarten met superkorting al gekocht.
Markthal twijfel ik ook nog over. San San sowieso wel heen.
En gaat Soury toch maar tegen die tijd reserveren, gezien de omvang van de groep?
Dat is altijd zo met fokmeetsquote:
quote:
Dat is een legitieme reden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 1x afgezegd. Dat was het weekend nadat mijn verloofde me dumpte. Ik vond dat dat mocht
Zwak kut-excuus. Er zijn nog zat andere verloofdes op de wereld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1x afgezegd. Dat was het weekend nadat mijn verloofde me dumpte. Ik vond dat dat mocht
Nee, doe maar niet...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Madmaster moet ook nog in de OP toch?
Ik denk ook dat je dat zelf moet weten. Ik ga niet shoppen op Blaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik twijfel eerlijk gezegd ook over de markthal.. we zijn er pas geweest
San San heb ik zin in
Lijkt me wel ja. Wel zeker weten wie wel en wie niet. Ik neem aan dat twee weken van te voren voldoetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef golfer het volgende:
Treinkaarten met superkorting al gekocht.
Markthal twijfel ik ook nog over. San San sowieso wel heen.
En gaat Soury toch maar tegen die tijd reserveren, gezien de omvang van de groep?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:38 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel ja. Wel zeker weten wie wel en wie niet. Ik neem aan dat twee weken van te voren voldoet
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat het handig is als wij even in hoogsteigen persoon gaan reserveren. Telefonisch werkt niet altijd even goed bij SanSan ivm taalbarrière enzulks.
Serieus, allemaal apart. Wat onhandigquote:
Je kan wel bellen, maar sta niet gek te kijken als het opgegeven aantal personen iets afwijkt van wat je opnoemt, de naam in de verste verte niet lijkt op de naam die je hebt opgegeven, etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus, allemaal apart. Wat onhandig
Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan wel bellen, maar sta niet gek te kijken als het opgegeven aantal personen iets afwijkt van wat je opnoemt, de naam in de verste verte niet lijkt op de naam die je hebt opgegeven, etc.
We wonen er op pakweg een kilometer vanaf dus opzich is dat ook de moeite niet echt.
Afhankelijk van wie je aan de telefoon treft, is de kans aanwezig dat ze op een paar trefwoorden na geen Nederlands spreken, en dus opschrijven wat ze er van kunnen makenquote:
Dan doe ik wat dat betreft niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie je aan de telefoon treft, is de kans aanwezig dat ze op een paar trefwoorden na geen Nederlands spreken, en dus opschrijven wat ze er van kunnen maken![]()
Met langslopen is dat risico iets kleiner, al is het maar omdat we zien wat ze opschrijven
Je kunt dit meelezen als ze het opschrijven?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met langslopen is dat risico iets kleiner, al is het maar omdat we zien wat ze opschrijven
Mijn naam was fonetisch-achtig uitgeschreven met L en twee O'squote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt dit meelezen als ze het opschrijven?![]()
預訂 晚天氣晴朗的星期六
Een tafel reserveren voor ons is niet jouw probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:03 schreef Iwanius het volgende:
Als jullie er echt niet uitkomen bij SanSan dan wil ik anders wel een tafeltje regelen. Moet ik wel als uiterste datum zo rond 7 november weten hoeveel mensen er willen gaan eten.
Ben je altijd zo kortaf als iemand een vriendelijke handreiking doet? Ik lees alleen maar laatste reacties zonder dat er iets concreet is qua aantal. (wel-niet-misschien) Dus deed ik een handreiking die schijnbaar niet gewaardeerd wordt. Mooi,weten we dat ook weer voor de toekomst. Zoek het maar uit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Een tafel reserveren voor ons is niet jouw probleem
En toch zou ik de reservering bij SanSan niet aan jou uitbesteden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:34 schreef Iwanius het volgende:
En mocht dit abacadabra voor je zijn: Je zou intussen wel moeten weten dat ik in de Rotterdamse(Aziatische) horeca wel her en der mijn connecties heb als ik iets gedaan wil krijgen,zonder dat ik met regelmaat langskom of stamgast ben.
Is een direct antwoord tegenwoordig gekat? Ik kies graag mijn eigen woorden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom nou weer dat gekat![]()
Ik vond het wel een aardig aanbod van Iwanius en dan is "aardig van je, maar hoeft niet" een prima antwoord.
Ik ben niet kortaf, ik typ wat ik denkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Ben je altijd zo kortaf als iemand een vriendelijke handreiking doet? Ik lees alleen maar laatste reacties zonder dat er iets concreet is qua aantal. (wel-niet-misschien) Dus deed ik een handreiking die schijnbaar niet gewaardeerd wordt. Mooi,weten we dat ook weer voor de toekomst. Zoek het maar uit!
Ik bibber in mijn stoel nu dus graagquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:35 schreef RobinOok het volgende:
Lijkt me dat Isegrim en LHO dat als stamgasten van SanSan beter dan ieder ander prima kunnen regelen inderdaad. Zou dat echt niet aan iemand uitbesteden die ervzelf nooit komt.
Dat is niet raar, Als je reserveert ben je er bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet kortaf, ik typ wat ik denk
En ik vind het vreemd dat iemand die niet meegaat zich bemoeit met de reservering. Verder niks hoor.
"Verder niks hoor" Is dat de manier van ik zeg iets maar ik bedoel er niks mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben niet kortaf, ik typ wat ik denk
En ik vind het vreemd dat iemand die niet meegaat zich bemoeit met de reservering. Verder niks hoor.
Fijn om te weten dat je zoveel wantrouwen in mij hebt. De waard is zeker bij jou ook altijd achterdochtig of noem je dat voorzichtig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:43 schreef RobinOok het volgende:
En toch zou ik de reservering bij SanSan niet aan jou uitbesteden.
Nee, een direct antwoord daar is niks mis mee. Wel met een direct antwoord dat een overduidelijke toon heeft die kortaf en zelfs tegen het onfatsoenlijk - zelfs negatieve - aanhikt van iemand zoals ik die in deze gewoon een open handreiking deed na het geneuzel in een hele pagina inzake een meet en gewoon medewerking wilde verlenen als onderdeel van de CUL gemeenschap. Nee, "waar bemoei jij je mee komt er als reactie."Fijn en dat heet CUl gemeenschap. Mijn reet dus als het enkelen betreft. Eilandjes meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Is een direct antwoord tegenwoordig gekat? Ik kies graag mijn eigen woorden.
Ik ken je in zoverre virtueel dat ik i.i. zo een antwoord niet van jou had verwacht. Maar goed,weten we dat ook weer.quote:Zo niet bedoeld en als je me een beetje kent weet je dat
Als je meegaat is het primaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
"Verder niks hoor" Is dat de manier van ik zeg iets maar ik bedoel er niks mee?
Zwijgen is nog altijd goud i.p.v. zilver weet ik nog.
[..]
Fijn om te weten dat je zoveel wantrouwen in mij hebt. De waard is zeker bij jou ook altijd achterdochtig of noem je dat voorzichtig.
[..]
Nee, een direct antwoord daar is niks mis mee. Wel met een direct antwoord dat een overduidelijke toon heeft die kortaf en zelfs tegen het onfatsoenlijk - zelfs negatieve - aanhikt van iemand zoals ik die in deze gewoon een open handreiking deed na het geneuzel in een hele pagina inzake een meet en gewoon medewerking wilde verlenen als onderdeel van de CUL gemeenschap. Nee, "waar bemoei jij je mee komt er als reactie."Fijn en dat heet CUl gemeenschap. Mijn reet dus als het enkelen betreft. Eilandjes meer.
Zou wat zijn als ik elke keer als collega fokkers mij iets vragen ze afsnauw met: "De vraag die jij mij stelt is niet iets waar ik mij toegeroepen voel om je ermee te helpen." want zo is ongeveer de strekking van jouw antwoord Bluezz.
En ja, je mag zeker je eigen woorden gebruiken,kan niemand iets tegen hebben,wel als je weet dat de manier hoe je het brengt op het internet heel anders is dan wanneer je tot iemand in persoon spreekt.
[..]
Ik ken je in zoverre virtueel dat ik i.i. zo een antwoord niet van jou had verwacht. Maar goed,weten we dat ook weer.
Zo! ga nu van ons diner genieten!
Hoe en wat gaan we het doen dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik in ieder geval eten bij SanSan.
Middagprogramma slaan we w.s. over. Ontmoeten elkaar wel ergens in een kroeg of zo?
D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?quote:
Ik ben sowieso rond twee uur in de bakkerij. Ik hoop de rest ook. Meeten op station is nooit zo handigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?
De bakkerij is meestal een stuk minder chaotisch dan het stationquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sowieso rond twee uur in de bakkerij. Ik hoop de rest ook. Meeten op station is nooit zo handig
Ja of ik moet met een F op mijn voorhoofd gaan staanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De bakkerij is meestal een stuk minder chaotisch dan het station
Allereerste meet januari 2000 in een Ierse kroeg in Amsterdam. We kenden niemand en gingen even meeting-crashen. Komen we de drukke kroeg binnen, vraagt B. :"are you Fok?" .quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Alleen een F is niet zo erg toch? FOK! valt wel meer op
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Allereerste meet januari 2000 in een Ierse kroeg in Amsterdam. We kenden niemand en gingen even meeting-crashen. Komen we de drukke kroeg binnen, vraagt B. :"are you Fok?" .
Nog net geen knal voor haar kop van de Ier/Engelsman die ze het vroeg.
Hahaha. Klinkt als echte zolderkamerfokker.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na een uur schuift die dude van de tafel verderop ook aan en stelt zich voor.. Die heeft eerst ruim een uur de kat uit de boom zitten kijken
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ooit een meeting gehad in de ierse pub hier. Isegrim, ik en Alicey waren er. Een tafel verderop zat iemand waarvan we vermoeden dat'ie er ook bij hoorde, dus wij een paar keer subtiel 'fok' geroepen enzo in het gesprek. Whatshesaid sloot zich aan, breuls, dutchtrain, en meer en meer mensen, Singlecoil, hele rotterdamtopic en wat lurkers kwamen er. Zaten we daar uiteindelijk met 15+ man.
Na een uur schuift die dude van de tafel verderop ook aan en stelt zich voor.. Die heeft eerst ruim een uur de kat uit de boom zitten kijken
Dat is schattig en begrijpelijk, ik pis ook een beetje in mijn broek.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ooit een meeting gehad in de ierse pub hier. Isegrim, ik en Alicey waren er. Een tafel verderop zat iemand waarvan we vermoeden dat'ie er ook bij hoorde, dus wij een paar keer subtiel 'fok' geroepen enzo in het gesprek. Whatshesaid sloot zich aan, breuls, dutchtrain, en meer en meer mensen, Singlecoil, hele rotterdamtopic en wat lurkers kwamen er. Zaten we daar uiteindelijk met 15+ man.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Mij lijkt dat primaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?
Is het oke als ik ook met jullie begin?quote:
Borreltijd is altijd leuk.quote:Op maandag 2 november 2015 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is het oke als ik ook met jullie begin?
Vriend moet 's avonds/'s nachts werkenWil dan graag nog even voor hem koken en samen eten enzo 's middags
De Markthal is voor mij ook niet echt bijzonder meer en de bakkerij kom ik sowieso wel een keer
Dan schuif ik liever aan om borreltijd
Gezellig.quote:Op maandag 2 november 2015 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Is het oke als ik ook met jullie begin?
Vriend moet 's avonds/'s nachts werkenWil dan graag nog even voor hem koken en samen eten enzo 's middags
De Markthal is voor mij ook niet echt bijzonder meer en de bakkerij kom ik sowieso wel een keer
Dan schuif ik liever aan om borreltijd
Ja ik moet ook nog terug he? Trein is geen probleem. Tram welquote:
Ik heb evt slaapplek voor 1 persoonquote:Op maandag 2 november 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog terug he? Trein is geen probleem. Tram wel
Ik vang je wel op. Maar om 19:00 eten is wel mijn max.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uurtje of 5? Ik heb afleiding nodig
Dat is lief maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb evt slaapplek voor 1 persoon
Ik ging ook uit van eten om een uur of 7 max hoor. Maar ik had het over borreltijdquote:Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vang je wel op. Maar om 19:00 eten is wel mijn max.
Leuk, ik heb er zowaar zin in en een beetje bibbers.quote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van eten om een uur of 7 max hoor. Maar ik had het over borreltijd
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenigquote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, ik heb er zowaar zin in en een beetje bibbers.
Ik ken niemand. Ja fokquote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenig
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we voor 1830 à 1900 reserveren?
Achzoquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.
Klopt.. Ik had ooit 'misschien' gezegd omdat je het zo lief vroeg.. Maar eigenlijk was ik al niet van plan om te gaan. Sorryquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.
Dat wist ik al sinds je dit topic met je handlanger in kwamquote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. Ik had ooit 'misschien' gezegd omdat je het zo lief vroeg.. Maar eigenlijk was ik al niet van plan om te gaan. Sorry
Prima.quote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we voor 1830 à 1900 reserveren?
Je mag je achter mij verstoppenquote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenig
He bahquote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima.
En dan daarvoor van 17 uur ergens indrinken.
Moet lukken. Desnoods doen we een deel van het schoonmaakwerk op zondag.quote:Op maandag 2 november 2015 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Achzo
Prima lijkt me Ise. Hebben jij en LHO dan ook genoeg tijd?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima.
En dan daarvoor van 17 uur ergens indrinken.
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lievvvv!! Ah ik red me wel hoor. Hoop ik. Denk ik. Bibber....
CUL-meets zijn sowieso leukquote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.
Ik vind het leuk dat er meerdere mee komen.
Volgens mij ging het in eerste instantie in een ander topic over hotdogs en verse patat op de Coolsingel toch?quote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.
Ik vind het leuk dat er meerdere mee komen.
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bangquote:Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook engig. Ben niet zo meeterig, heb alleen een dieetclubmeetje met zijn vijven gehad een paar jaar terug.
Maar iedereen is vast heel leuk
Ik wilde een keer naar de bakkers zaak (die volgde ik al lang) en toen is het gaan rollenquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij ging het in eerste instantie in een ander topic over hotdogs en verse patat op de Coolsingel toch?
Hahaha lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bang
Dikkerds zijn gezelligquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bang
Nouquote:
Ja magere mensen zijn chagrijnigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |