D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?quote:
Ik ben sowieso rond twee uur in de bakkerij. Ik hoop de rest ook. Meeten op station is nooit zo handigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?
De bakkerij is meestal een stuk minder chaotisch dan het stationquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sowieso rond twee uur in de bakkerij. Ik hoop de rest ook. Meeten op station is nooit zo handig
Ja of ik moet met een F op mijn voorhoofd gaan staanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De bakkerij is meestal een stuk minder chaotisch dan het station
Allereerste meet januari 2000 in een Ierse kroeg in Amsterdam. We kenden niemand en gingen even meeting-crashen. Komen we de drukke kroeg binnen, vraagt B. :"are you Fok?" .quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Alleen een F is niet zo erg toch? FOK! valt wel meer op
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Allereerste meet januari 2000 in een Ierse kroeg in Amsterdam. We kenden niemand en gingen even meeting-crashen. Komen we de drukke kroeg binnen, vraagt B. :"are you Fok?" .
Nog net geen knal voor haar kop van de Ier/Engelsman die ze het vroeg.
Hahaha. Klinkt als echte zolderkamerfokker.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na een uur schuift die dude van de tafel verderop ook aan en stelt zich voor.. Die heeft eerst ruim een uur de kat uit de boom zitten kijken
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ooit een meeting gehad in de ierse pub hier. Isegrim, ik en Alicey waren er. Een tafel verderop zat iemand waarvan we vermoeden dat'ie er ook bij hoorde, dus wij een paar keer subtiel 'fok' geroepen enzo in het gesprek. Whatshesaid sloot zich aan, breuls, dutchtrain, en meer en meer mensen, Singlecoil, hele rotterdamtopic en wat lurkers kwamen er. Zaten we daar uiteindelijk met 15+ man.
Na een uur schuift die dude van de tafel verderop ook aan en stelt zich voor.. Die heeft eerst ruim een uur de kat uit de boom zitten kijken
Dat is schattig en begrijpelijk, ik pis ook een beetje in mijn broek.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ooit een meeting gehad in de ierse pub hier. Isegrim, ik en Alicey waren er. Een tafel verderop zat iemand waarvan we vermoeden dat'ie er ook bij hoorde, dus wij een paar keer subtiel 'fok' geroepen enzo in het gesprek. Whatshesaid sloot zich aan, breuls, dutchtrain, en meer en meer mensen, Singlecoil, hele rotterdamtopic en wat lurkers kwamen er. Zaten we daar uiteindelijk met 15+ man.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Mij lijkt dat primaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
D'r zitten een aantal kroegen in de omgeving Markthal/sansan en ook wat plekken in de markthal. Dus dat is op die manier te doen, dat G&B daar beginnen, Isegrim en ik daar aanschuiven?
Is het oke als ik ook met jullie begin?quote:
Borreltijd is altijd leuk.quote:Op maandag 2 november 2015 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is het oke als ik ook met jullie begin?
Vriend moet 's avonds/'s nachts werkenWil dan graag nog even voor hem koken en samen eten enzo 's middags
De Markthal is voor mij ook niet echt bijzonder meer en de bakkerij kom ik sowieso wel een keer
Dan schuif ik liever aan om borreltijd
Gezellig.quote:Op maandag 2 november 2015 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Is het oke als ik ook met jullie begin?
Vriend moet 's avonds/'s nachts werkenWil dan graag nog even voor hem koken en samen eten enzo 's middags
De Markthal is voor mij ook niet echt bijzonder meer en de bakkerij kom ik sowieso wel een keer
Dan schuif ik liever aan om borreltijd
Ja ik moet ook nog terug he? Trein is geen probleem. Tram welquote:
Ik heb evt slaapplek voor 1 persoonquote:Op maandag 2 november 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog terug he? Trein is geen probleem. Tram wel
Ik vang je wel op. Maar om 19:00 eten is wel mijn max.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uurtje of 5? Ik heb afleiding nodig
Dat is lief maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb evt slaapplek voor 1 persoon
Ik ging ook uit van eten om een uur of 7 max hoor. Maar ik had het over borreltijdquote:Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vang je wel op. Maar om 19:00 eten is wel mijn max.
Leuk, ik heb er zowaar zin in en een beetje bibbers.quote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van eten om een uur of 7 max hoor. Maar ik had het over borreltijd
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenigquote:Op maandag 2 november 2015 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, ik heb er zowaar zin in en een beetje bibbers.
Ik ken niemand. Ja fokquote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenig
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we voor 1830 à 1900 reserveren?
Achzoquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.
Klopt.. Ik had ooit 'misschien' gezegd omdat je het zo lief vroeg.. Maar eigenlijk was ik al niet van plan om te gaan. Sorryquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken niemand persoonlijk, ja chufie maar die gaat vast niet mee.
Dat wist ik al sinds je dit topic met je handlanger in kwamquote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. Ik had ooit 'misschien' gezegd omdat je het zo lief vroeg.. Maar eigenlijk was ik al niet van plan om te gaan. Sorry
Prima.quote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we voor 1830 à 1900 reserveren?
Je mag je achter mij verstoppenquote:Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ook wel een klein beetje bibbers. Normaal heb ik mijn dochter of eerder mijn ex die meeging naar meets om me achter weg te stoppen. Nu ben ik helemaal allenig
He bahquote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima.
En dan daarvoor van 17 uur ergens indrinken.
Moet lukken. Desnoods doen we een deel van het schoonmaakwerk op zondag.quote:Op maandag 2 november 2015 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Achzo
Prima lijkt me Ise. Hebben jij en LHO dan ook genoeg tijd?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima.
En dan daarvoor van 17 uur ergens indrinken.
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lievvvv!! Ah ik red me wel hoor. Hoop ik. Denk ik. Bibber....
CUL-meets zijn sowieso leukquote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.
Ik vind het leuk dat er meerdere mee komen.
Volgens mij ging het in eerste instantie in een ander topic over hotdogs en verse patat op de Coolsingel toch?quote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen held, eigenlijk was dit niet mijn bedoeling toen ik het voorstelde.
Ik vind het leuk dat er meerdere mee komen.
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bangquote:Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook engig. Ben niet zo meeterig, heb alleen een dieetclubmeetje met zijn vijven gehad een paar jaar terug.
Maar iedereen is vast heel leuk
Ik wilde een keer naar de bakkers zaak (die volgde ik al lang) en toen is het gaan rollenquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij ging het in eerste instantie in een ander topic over hotdogs en verse patat op de Coolsingel toch?
Hahaha lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bang
Dikkerds zijn gezelligquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zet mij in een dieetclubmeet neer. Dan ben ik pas echt bang
Nouquote:
Ja magere mensen zijn chagrijnigquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet je ze eens een uurtje niet voederen, wedden dat ze niet zo gezellig meer zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |