abonnement Unibet Coolblue
pi_156875687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoe weet zo stelling dat ze 10 mei voor het laatste ongesteld was?
Dat verschilt nogal per vrouw.
Maar het zal geen maanden verschil geven :')
pi_156878141
10 juni plus veertien weken is 14 oktober.
Rafael was in die week van 10 juni nog in Hamburg.
Na de laatste dagen stomende seks heeft Sabia waarschijnlijk verteld aan Rafael, dat ze geen voorbehoedsmiddelen meer genomen had.
pi_156878623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:33 schreef Idisrom het volgende:
10 juni plus veertien weken is 14 oktober.
Rafael was in die week van 10 juni nog in Hamburg.
Na de laatste dagen stomende seks heeft Sabia waarschijnlijk verteld aan Rafael, dat ze geen voorbehoedsmiddelen meer genomen had.
Strookt niet met het feit dat als het toen nog goed was, Saab gewoon mee zou zijn gegaan naar Sevilla. En dus druk zou zijn met inpakken.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:02:26 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156878634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoe weet zo stelling dat ze 10 mei voor het laatste ongesteld was?
Dat verschilt nogal per vrouw.
Jij stelt dat 22 juli 11 weken zwanger zijn niet rijmt met in februari bevallen...
Ik laat je alleen zien dat dat wel zo is, pak er maar een zwangerschapscalculator bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:04:04 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156878658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Strookt niet met het feit dat als het toen nog goed was, Saab gewoon mee zou zijn gegaan naar Sevilla. En dus druk zou zijn met inpakken.
Ah okay, je doet de aanname dat ze zou zijn meegegaan... Op basis waarvan eigenlijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156879032
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, je doet de aanname dat ze zou zijn meegegaan... Op basis waarvan eigenlijk?
Waar zeg ik dat?

edit: je hebt geen afscheidsseks al je met je man gaat verhuizen. Of mee gaat tekenen, snap je? Waarom zou ze niet meegegaan zijn op 14 juni? Omdat ze moest werken?

ik zeg dat er geen reet van klopt.
Saab was op 22 juli 5 weken korter zwanger dan ik en dat zou ze dus nu nog steeds moeten zijn...
Goede maatstaaf voor mij en daar komt geen calculator aan te pas.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:25:14 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156879061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:

Strookt niet met het feit dat als het toen nog goed was, Saab gewoon mee zou zijn gegaan naar Sevilla. En dus druk zou zijn met inpakken.
Daar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:34:38 #133
240917 Mula
pi_156879249
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:33 schreef Idisrom het volgende:
10 juni plus veertien weken is 14 oktober.
Rafael was in die week van 10 juni nog in Hamburg.
Na de laatste dagen stomende seks heeft Sabia waarschijnlijk verteld aan Rafael, dat ze geen voorbehoedsmiddelen meer genomen had.
Wel een goede reden om zo boos op iemand te worden dat je diegene "nooit" meer zou willen zien.
pi_156879316
Het grootste deel is toch alleen wat verslaggevers beweren dat ze zegt/hoe ver ze is? En misschien dat ze eens heeft gezegd 'ik ga mn xxxe week in' en is daarvan gemaakt dat ze xxx weken is, of dr UD is gewijzigd nav echo of ze heeft in eerste instantie gezegd dat ze korter zwanger was zodat ze rustig kan bevallen vooooor de halve wereld voor dr deur ligt... :O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156879554
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij stelt dat 22 juli 11 weken zwanger zijn niet rijmt met in februari bevallen...
Ik laat je alleen zien dat dat wel zo is, pak er maar een zwangerschapscalculator bij.
_O- Bestaan die echt?
pi_156879570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:34 schreef Mula het volgende:

[..]

Wel een goede reden om zo boos op iemand te worden dat je diegene "nooit" meer zou willen zien.
Zeker als je al meer dan een jaar publiekelijk probeert zwanger te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:19:31 #137
240917 Mula
pi_156880051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Zeker als je al meer dan een jaar publiekelijk probeert zwanger te worden.
Als ze zwanger is, is ze dat waarschijnlijk aan het allerlaatste stukje van de relatie geworden. Ik zou me wel genaaid voelen als ik zonder condoom met mn eigenlijk-al-ex in bed beland want zij zegt aan de voorbehoedsmiddelen te zitten.

Edit; of bedoel jij dat nou ook? ik snap em even niet meer. :P
pi_156880118
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:19 schreef Mula het volgende:

[..]

Als ze zwanger is, is ze dat waarschijnlijk aan het allerlaatste stukje van de relatie geworden. Ik zou me wel genaaid voelen als ik zonder condoom met mn eigenlijk-al-ex in bed beland want zij zegt aan de voorbehoedsmiddelen te zitten.

Edit; of bedoel jij dat nou ook? ik snap em even niet meer. :P
als ze dat al gezegd heeft he... Kan ook dat hij in een dronken bui dacht de nog een keer ff goed te nemen en de kans op een zwangerschap klein achtte... *)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156880260
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:19 schreef Mula het volgende:

[..]

Als ze zwanger is, is ze dat waarschijnlijk aan het allerlaatste stukje van de relatie geworden. Ik zou me wel genaaid voelen als ik zonder condoom met mn eigenlijk-al-ex in bed beland want zij zegt aan de voorbehoedsmiddelen te zitten.

Edit; of bedoel jij dat nou ook? ik snap em even niet meer. :P
Haha, ik weet ook niet meer wat ik bedoel. Jawel hoor, ik bedoel dat ik dacht dat ze al heel lang bezig waren om te proberen zwanger te worden. En dan is het niet gek dat het eens gebeurt.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:28:19 #140
22592 crew  Ole
pi_156881279
Eef, volg je het nog een beetje?

(Ik niet :@)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:15:06 #141
240917 Mula
pi_156882472
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, ik weet ook niet meer wat ik bedoel. Jawel hoor, ik bedoel dat ik dacht dat ze al heel lang bezig waren om te proberen zwanger te worden. En dan is het niet gek dat het eens gebeurt.
Ja, maar het ging er juist om dat er schijnbaar(?) iets is gebeurd waardoor Raf niks meer met Saab te maken wil hebben. Als zij proberen zwanger te worden en hij duikt er zonder bescherming op terwijl ze eigenlijk al uit elkaar zijn, lijkt me niet dat hij haar daarvan de schuld kan geven. Dat kan wel als hij er nadat het uit was nog een keer bovenop is gedoken terwijl zij zei dat het hartstikke veilig was.
pi_156882590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:15 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja, maar het ging er juist om dat er schijnbaar(?) iets is gebeurd waardoor Raf niks meer met Saab te maken wil hebben. Als zij proberen zwanger te worden en hij duikt er zonder bescherming op terwijl ze eigenlijk al uit elkaar zijn, lijkt me niet dat hij haar daarvan de schuld kan geven. Dat kan wel als hij er nadat het uit was nog een keer bovenop is gedoken terwijl zij zei dat het hartstikke veilig was.
Wat dat betreft is Raf niet echt de slimste volgens mij. Die pil lag al maanden in het afvoerputje.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:10:41 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156884235
Wat een heerlijk gespeculeer! :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:11:41 #144
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156884264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
Wat dat betreft is Raf niet echt de slimste volgens mij.
Dát lijkt me wel een, vrijwel zeker, bewezen, vaststaand feit. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Vis een optie? vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:47:30 #145
70532 loveli
N
pi_156885693
Niet goed teruggelezen, maar hebben jullie de 2 weken verrekend die je gratis krijgt? Er wordt geteld vanaf eerste dag laatste menstratie, niet vanaf conceptie.
/schopje OUD
crap in = crap out
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:51:07 #146
22592 crew  Ole
pi_156885883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:47 schreef loveli het volgende:
Niet goed teruggelezen, maar hebben jullie de 2 weken verrekend die je gratis krijgt? Er wordt geteld vanaf eerste dag laatste menstratie, niet vanaf conceptie.
/schopje OUD
oO< :%
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:57:53 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156886198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:47 schreef loveli het volgende:
Niet goed teruggelezen, maar hebben jullie de 2 weken verrekend die je gratis krijgt? Er wordt geteld vanaf eerste dag laatste menstratie, niet vanaf conceptie.
/schopje OUD
Ik heb op de vorige pagina (50 ppp) al een link naar een zwangerschapscalculator gepost, maar kennelijk doet men liever aan hoofdrekenen, en dat gaat niet allemaal even soepel.

Daarbij ook nog het verschil tussen "5 maanden zwanger" en "in de 5de maand", en dat gecombineerd met de vaak beroerde vertalingen uit het Duits en het is feest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:02:26 #148
251975 kissaa
fka: kissa
pi_156886457
http://www.show.nl/video/(...)ijdens-tv-interview/

Best een beeetje zielig :@

Sabia Engizek heeft haar eerste tv-interview gegeven waarin ze openhartig spreekt over haar zwangerschap en de breuk met Rafael van der Vaart. Sabia deed haar verhaal in het Duitse entertainmentprogramma Red van ProSieben en het interview is thuis bij haar in Hamburg, waar ze tot voor kort samenwoonde met Rafael, opgenomen. Dat ze absoluut niet geniet van de zwangerschap wordt duidelijk als ze meerdere keren haar tranen niet kan bedwingen!

Rafaels ex snapt er niets van dat haar zwangerschap ernstig in twijfel wordt getrokken. "Waarom gelooft niemand mij?", vraagt Sabia zich wanhopig af. Ze breekt helemaal als er een foto van Damián en zijn papa wordt getoond. "Kunnen we even stoppen?", roept ze snikkend.

Om een einde te maken aan alle speculaties over haar zwangerschap toonde Sabia haar babybuik al kort daarvoor in het Duitse blad Gala. Ondanks dit 'bewijs' worden er nog steeds veel vraagtekens gezet of ze wel echt in verwachting is.
pi_156887745
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:02 schreef kissaa het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)ijdens-tv-interview/

Best een beeetje zielig :@

Sabia Engizek heeft haar eerste tv-interview gegeven waarin ze openhartig spreekt over haar zwangerschap en de breuk met Rafael van der Vaart. Sabia deed haar verhaal in het Duitse entertainmentprogramma Red van ProSieben en het interview is thuis bij haar in Hamburg, waar ze tot voor kort samenwoonde met Rafael, opgenomen. Dat ze absoluut niet geniet van de zwangerschap wordt duidelijk als ze meerdere keren haar tranen niet kan bedwingen!

Rafaels ex snapt er niets van dat haar zwangerschap ernstig in twijfel wordt getrokken. "Waarom gelooft niemand mij?", vraagt Sabia zich wanhopig af. Ze breekt helemaal als er een foto van Damián en zijn papa wordt getoond. "Kunnen we even stoppen?", roept ze snikkend.

Om een einde te maken aan alle speculaties over haar zwangerschap toonde Sabia haar babybuik al kort daarvoor in het Duitse blad Gala. Ondanks dit 'bewijs' worden er nog steeds veel vraagtekens gezet of ze wel echt in verwachting is.
Ze zal wel zwanger zijn maar de vraag is van wie oO/
Twinning = boring
pi_156887883
Waarom niemand je gelooft?
Omdat je raar doet :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')