Jup, ik zit zelden meteen om half 9 voor de tv, hiervoor welquote:
Dat is zoooo prettigquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:22 schreef computergirl het volgende:
Anouk maakt het wel spannender, recht voor zijn raap als ze het niks vind
Die zat bij de UK juist hielen te likkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prettig aan versies met Jessie J
Bij de AUS versie is zij juist het meest kritische..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zat bij de UK juist hielen te likken
Maar Jerney was een bitch die zelf nauwelijks wat kon en mensen af zat te fikken zonder reden. Anouk is veel, veel tofferquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:40 schreef female81 het volgende:
Het is op sommige momenten net alsof Jerney Kaagman weer terug is. Ik vind het prettig, zo'n jurylid dat op doodnuchtere toon en met stoīcijnse blik vertelt wat er allemaal aan scheelt.
leuk, kan je haar maandag uitlachen als ze niet door isquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:41 schreef Nexum het volgende:
1 van de meisjes die je net zag zit bij mij op school
Wat een positieve insteekquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leuk, kan je haar maandag uitlachen als ze niet door is
Alsof dat zo standaard isquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:45 schreef iBenny het volgende:
Door, want ik wil horen hoe ze in het Nederlands zingt
En over een jaar of 60, wil ze bij het bejaardenkoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:52 schreef vencodark het volgende:
Dat vind ik stom. Eerst de Voice kids en nu de volwassen versie.
Eerder bij langenaniet.quote:
Het is ook niet mijn smaak maar de jury draait weleens voor minder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:55 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zou t eerder vreemd vinden als ze wel zouden draaien
Die piercing is al niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
Voor 17 heeft ze best een afgeleefd hoofdje.
Das waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn smaak maar de jury draait weleens voor minder.
Nou is ze ook wel lelijk opgemaakt. Vlekkerig.quote:
one trick ponyquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:58 schreef iBenny het volgende:
Ze zingt dit precies zoals ze Jar of Hearts zong
kanonnenvoer is ook nodigquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
Keuzes, ramadan met Ali of BBQen bij Marco....
Ramadan met Marco.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
Marco heeft altijd BBQs voor zn kidskandidaten. Geen idee of het ook bij de volwassenen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Bbq, serieus? Dat is dan wel weer lief.
Hier zit een terroristengrap in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn team bestaat uit louter kanonnenvlees.
wie wil nou niet de worst van marcoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef Nizno het volgende:
de psychiater heeft iets te goed zijn werk gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dit meisje moet haar ego even indammen
*note to self: volgende week stroopwafels kopen.quote:
Ik kan me voorstellen dat ze zichzelf wilde verzuipen in een bak ijswater. Echt hoor, wat een kwaliteit....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Natalie het volgende:
Vind Anouk niet erg bij dit team passen. Wat een droge sok, zeg. En dat is áls je al kan verstaan wat ze zegt. Kan geen lachje af.
Goed materiaal voor een real life soapquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:04 schreef Nexum het volgende:
Weer zo'n jankwijf net als met die negerin van een paar weken terug
Hysterie lijkt rechtevenredig verbonden te zijn met kroeshaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:04 schreef Nexum het volgende:
Weer zo'n jankwijf net als met die negerin van een paar weken terug
Bij deze autitie? Ik heb het over alle uitzendingen tot nu toe. Heb d'r misschien drie keer een keer een soort-van lachje bij haar gezien. Het is of ze het er ook niet naar haar zin heeft. De rest heeft lol met elkaar en Anouk zit daar met een gezicht op onweer. Wie weet een imagoding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze zichzelf wilde verzuipen in een bak ijswater. Echt hoor, wat een kwaliteit....
je vergeet dat ze naar Nederland heb gekomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:03 schreef Nexum het volgende:
'enen goede leeven hepen'
'baibaantje'
no offense ik kom nu volgens mij heel gemeen over maar ik lach me hier suf om
ja hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
Na het COKE-verhaal van Wendy ga je haar nu toch op een andere manier observeren
Behalve speciale Portugezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:04 schreef Cee het volgende:
Portugezen staan erom bekend dat ze veel janken.
Ik moest denken aan een oud Idols (? Cee help me) auditie van de chinese versie, waarin iemand Hero van Mariah Carey vvolledig verneukt.quote:
Bij een hele hoop, ja. Ik zie haar ook wel lol hebben, eerlijk gezegd, maar ze is niet heel expressief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bij deze autitie? Ik heb het over alle uitzendingen tot nu toe. Heb d'r misschien drie keer een keer een soort-van lachje bij haar gezien. Het is of ze het er ook niet naar haar zin heeft. De rest heeft lol met elkaar en Anouk zit daar met een gezicht op onweer. Wie weet een imagoding.
Dat liedje heette heel geen Hero... volgens haarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een oud Idols (? Cee help me) auditie van de chinese versie, waarin iemand Hero van Mariah Carey vvolledig verneukt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat liedje heette heel geen Hero... volgens haar
ken leequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat liedje heette heel geen Hero... volgens haar
Ik weet welke je bedoelt maar zou niet weten welke naam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een oud Idols (? Cee help me) auditie van de chinese versie, waarin iemand Hero van Mariah Carey vvolledig verneukt.
Was daar ook niet zo'n hilarisch YouTube-filmpje van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ken Leequote:
Ohja die, ok verkeerde nummerquote:
Met een steelpannetje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:08 schreef leolinedance het volgende:
Ziet eruit als 40.
Zou wel raken overigens.
Niet erg. Het contrast met de rest van me vooral op. Maar goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij een hele hoop, ja. Ik zie haar ook wel lol hebben, eerlijk gezegd, maar ze is niet heel expressief.
nee joh, zij is tenminste eerlijk.. doet me denken aan de originele idolsquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:09 schreef Nexum het volgende:
Ik vind Anouk een topwijf want ze is recht door zee maar ik word soms echt moe van d'r commentaar
Hij komt me ook bekend voor maar hij lijkt ook op een fris gewassen Ruud de Wild.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft toch ook l eerder ergens aan mee gedaan?
+ 22 vanaf de stamquote:
Het kan me dus serieus niks schelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
Nou wie ze kiest weten we over een minuut of 10
Want reclame
nee, vertel!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij komt me ook bekend voor maar hij lijkt ook op een fris gewassen Ruud de Wild.
hehe, mij doet hij denken aan timurrrquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij komt me ook bekend voor maar hij lijkt ook op een fris gewassen Ruud de Wild.
Stond in de appquote:
Ik dacht een moment; Oh grapp...kut Jandinoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
rtl 4 zakt langzaam af naar sbs niveau.. playback je gek_______________________
Ben ik blij dat ik me die ergernis dan heb bespaard door de app niet te downloadenquote:
dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar hij is irritanter dan ferry doedensquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht een moment; Oh grapp...kut Jandino
Ik heb alleen die app gedownload voor die ene gratis stem die je tijdens de Liveshows krijgtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik me die ergernis dan heb bespaard door de app niet te downloaden
Hij is ook vaker op tv.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar hij is irritanter dan ferry doedens
Het spreekt me ook niet echt aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
rtl 4 zakt langzaam af naar sbs niveau.. playback je gek_______________________
1 stem per liveshow?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik heb alleen die app gedownload voor die ene gratis stem die je tijdens de Liveshows krijgt
Als ik moest kiezen tussen de dood of Jandino zou ik echt sterk het eerste overwegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar hij is irritanter dan ferry doedens
Ben al doof op zijn frequentiequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht een moment; Oh grapp...kut Jandino
Volgens mij is dat prima hier, ik doe dat ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben al doof op zijn frequentie
Pfff, ik ben wel aan het zeuren vanavond, zeg.
Huh, watquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik heb alleen die app gedownload voor die ene gratis stem die je tijdens de Liveshows krijgt
Oh heb ik dat gezegdquote:
ow ja, stemmen heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik eerst ook niet hoorquote:
op wie heb je allemaal gestemd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, stemmen heb ik nog nooit gedaan
Do re mi, dat is alles wat ik qua stemmen doequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op wie heb je allemaal gestemd?
Wat voor mensen vinden hem dan wel leuk, ik ken namelijk serieus niemand.quote:
Beter dan Tijl...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat voor mensen vinden hem dan wel leuk, ik ken namelijk serieus niemand.
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat prima hier, ik doe dat ook.
Mijn schoonzus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat voor mensen vinden hem dan wel leuk, ik ken namelijk serieus niemand.
Oh, maar verder wel een leuk iemand of heeft ze meer afwjkingen?quote:
echt he. Die moet even flink gepaald worden door iemand met een pik van minstens 22 cm.quote:
Anouk kent er wel een paar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Die moet even flink gepaald worden door iemand met een pik van minstens 22 cm.
Misschien kan ze een ex van Anouk lenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Die moet even flink gepaald worden door iemand met een pik van minstens 22 cm.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien kan ze een ex van Anouk lenen.
Dus datquote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar verder wel een leuk iemand of heeft ze meer afwjkingen?
Dan valt het wel te vergeven, denk ik.quote:
Neuj. Niet in dit geval.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Zielig verhaal, again. Lekker andermans leed naar je toe halen....
Volgens mij was hij m'n favoriet dat ene jaar dat ik X Factor keek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
ChrisIk was fan van hem. Heb ook eens een foto van hem en zijn vriendin zien langskomen op Fok, gepost door vriendin zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |