Ik kies ervoor om dat te doen, want dat eeuwige gejank en gehuil van jou is zo intens triest en treurig dat het eerder lachwekkend dan serieus te nemen is.quote:
Aldus Scorpie. Hardop gelachen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat te doen, want dat eeuwige gejank en gehuil van jou is zo intens triest en treurig dat het eerder lachwekkend dan serieus te nemen is.
Rot gewoon een eind op als het je niet bevalt op dit forum, dat eeuwige geklaag en gemiezer en gehuil en gejammer is gewoon-waardig.
In plaats van weer in blinde woede een tirade af te steken, zou je ook gewoon eens kunnen lezen wat ik daadwerkelijk zeg. Het gaat erom dat mensen net doen of er hier geen enkele vorm van kritiek op asielzoekers, allochtonen, de multiculturele samenleving, enzovoort zou mogen leveren zonder monddood gemaakt te worden. Als je dat denkt dan heb je eerder last van vervolgingswaan dan van een realistisch beeld van dit forum.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat te doen, want dat eeuwige gejank en gehuil van jou is zo intens triest en treurig dat het eerder lachwekkend dan serieus te nemen is.
Rot gewoon een eind op als het je niet bevalt op dit forum, dat eeuwige geklaag en gemiezer en gehuil en gejammer is gewoon-waardig.
Goeie post.quote:Op zondag 18 oktober 2015 07:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, bijna iedere "poweruser" van NWS die tegen dit soort zaken is wordt wel degelijk weggezet in een bepaalde hoek. Dus dat is voor Elfletterig echt wel het geval. Nog los van wat je kunt vinden via de search engine, zeker gezien mod edits later.
Laten we wel wezen, we weten allemaal wel zo ongeveer hoe en wat en tot op zekere hoogte doet iedereen daar aan mee. Vandaar dat het ook meestal aanvaringen zijn met dezelfde users.
Overigens is het wel vreemd om te zeggen dat Fok! NWS een PVV-bastion is. Qua "powerusers" is het redelijk 50/50 lijkt me. Qua toevallige passanten is het misschien wel wat meer anti-immigratie op dit moment maar dat is ook niet zo vreemd gezien de huidige situatie, of wel? Het is niet alsof het hier net als GS of Powned is. En het is hier ook geen Joop.
Genuanceerd is het natuurlijk ook niet, zowel anti als pro. Dat is nu eenmaal het internet. Wie quote er nou een genuanceerde post? Niemand heeft er iets op aan te merken. Maar roep een keer dat die en die user de nieuwe Hitler is of die en die user zuigt asielzoekers achter het station en je hebt driehonderd quotes.
Je verneukt er alleen zelf het debat mee vanwege 'hullie doen het ook'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben in NWS en POL zo vaak racist, extremist en xenofoob genoemd (terwijl ik dat niet ben) dat ik het volste recht heb om een paar die-hards tot poco te betitelen.
Met de politiek correcten hier kan je geen debat hebben, want je bent hoe dan ook een xenofoob of racist.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je verneukt er alleen zelf het debat mee vanwege 'hullie doen het ook'.
Neu, gewoon een klapmongeaul.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met de politiek correcten hier kan je geen debat hebben, want je bent hoe dan ook een xenofoob of racist.
Tja, ik wil best een serieuze discussie voeren op basis van argumenten, maar het is wat lastig om iemand serieus te nemen die mensen wil opsluiten vanwege hun politieke opvattingen.quote:
Nee, dit is een prima instelling.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met de politiek correcten hier kan je geen debat hebben, want je bent hoe dan ook een xenofoob of racist.
Ik dacht eerlijk gezegd dat deze post aan Elfletterig was gericht.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar geld precies hetzelfde voor. Al die facking jankerds hierquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat deze post aan Elfletterig was gericht.
Als je hier hardop uitspreekt dat je tegen deze extreme toename van vluchtelingen bent ben je voor velen al een xenofoob.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dit is een prima instelling.
Op de FP kom ik zo vaak met argumenten, cijfers, statistieken, feiten, nieuwsberichten etc. Toch blijf ik een xenofoob/racist/nazi voor ze.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik wil best een serieuze discussie voeren op basis van argumenten, maar het is wat lastig om iemand serieus te nemen die mensen wil opsluiten vanwege hun politieke opvattingen.
Wat? Zoals mensen hun pohi uitpluizen om te kijken of ze misschien ergens anders iets persoonlijks hebben gezegd om dat te gebruiken als 'argument'?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op de FP kom ik zo vaak met argumenten, cijfers, statistieken, feiten, nieuwsberichten etc. Toch blijf ik een xenofoob/racist/nazi voor ze.
Wat snap je niet aan hetgeen wat ik opsomde?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat? Zoals mensen hun pohi uitpluizen om te kijken of ze misschien ergens anders iets persoonlijks hebben gezegd om dat te gebruiken als 'argument'?
Ligt natuurlijk ook een beetje aan de conclusies die je aan de opgevoerde statistieken en artikelen verbindt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op de FP kom ik zo vaak met argumenten, cijfers, statistieken, feiten, nieuwsberichten etc. Toch blijf ik een xenofoob/racist/nazi voor ze.
Ik kom niet op de FP, maar als mee reacties in dit topic exemplarisch zijn voor hoe je daar reageert kan ik me voorstellen dat daar geen hoogdravende discussie uit voorkomt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarmee je de rest van mijn post bevestigt inderdaad.quote:
Nee, jij bent kortzichtig aan het blaten terwijl je totaal niet op de hoogte bent.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarmee je de rest van mijn post bevestigt inderdaad.
Het duiden van politiek-correct gedrag (lees: een soort stelselmatige, bijna structurele of dwangmatige goedpratende, relativerende houding, het wegkijken bij problemen) beschouw ik als onderdeel van de discussie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je verneukt er alleen zelf het debat mee vanwege 'hullie doen het ook'.
Dat is natuurlijk een beetje de crux van het verhaal, Elfletterig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het duiden van politiek-correct gedrag (lees: een soort stelselmatige, bijna structurele of dwangmatige goedpratende, relativerende houding, het wegkijken bij problemen) beschouw ik als onderdeel van de discussie.
Het is namelijk die poco-houding waardoor we ons steeds weer nieuwe problemen op de hals halen en waardoor we niet meer realistisch durven te zijn, zowel wat betreft de oncontroleerbare toestroom van asielzoekers alsook de wenselijkheid van de komt van tienduizenden moslims in een land dat al grote integratieproblemen kent.
Het gaat in mijn optiek niet zozeer over meningen, maar over het doelbewust negeren van feiten; willens en wetens de problematiek niet onder ogen willen zien. Dat is wat ik met poco bedoel; een soort reflex, een soort automatisme.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje de crux van het verhaal, Elfletterig.
Ik denk dat wel duidelijk is dat ik geen voorstander ben van de huidige trend gezien mijn aanvaringen met Koos, Xa, e.d. maar dit is natuurlijk gewoon het internet. Niemand gaat hier van mening veranderen. We zijn hier eigenlijk alleen om ons gal te spuwen over de situatie, dat geldt voor zowel voor- als tegenstanders.
In de ogen van ons is die politieke correctheid niet te begrijpen, en andersom is voor hen onze reactie niet te volgen. Als je qua mening zover van elkaar afstaat dan verandert dat niet via geschreven teksten op het internet. De interpretatie van de situatie is zo fundamenteel verschillend dat het vrij lastig om het ook maar ergens over eens te zijn.
Iedereen is daar tot op zekere hoogte wel schuldig aan. Op zich is er niet zoveel verschil tussen iemand een policor-huilie noemen of PVV-adept. Het heeft allemaal heel weinig zin maar tegelijkertijd kun je je afvragen wat wel zinvol is. Goede argumenten worden door zowel voor- als tegenstanders toch genegeerd. Bij verhalen over asielzoekers die iets doen komt de ene groep het downplayen en de andere groep doet alsof het einde nabij is. Bij verhalen over de oorspronkelijke bevolking komt die andere groep het downplayen en de ene groep roept dat het allemaal de schuld is van Wilders.
Ik denk dat je het daarom ook maar moet zien voor wat het is; een forum. Ik post hier bij dit soort verhalen bij gebrek aan een alternatief om mijn ongenoegen te uiten over de situatie. En dan ben ik er weer even klaar mee. Beter dan vloeken en tieren op werk of bij familie/vrienden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |