Weird Fuck? Lol, had het maanden geleden ook tegen mijn vrouw gezegd idd. Matig grappig vond ze het.quote:
Ja, dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Flauwe woordgrap vanwege zijn naam.
Maar dat is eigenlijk altijd wel zo. De makkelijkste manier om de tegenstander te vloeren is om hem gelijk in een bepaalde hoek te zetten. Nu zijn dat ook de standpunten die de meeste reacties oproepen, dus op het internet worden die sowieso al het meest gequote door voor- en tegenstanders. Dus dan lijkt het al snel het belangrijkste argument.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 03:12 schreef trabant het volgende:
Vanaf 5:39 zegt hij wel iets waars over hoe in Nederland het debat wordt gevoerd.
Met name dit. Wanneer beseffen voorstanders nu eens dat kritiek leveren niks met racisme te maken heeft, maar met zorg over de aantallen. En dat we die aantallen nu al amper aankunnen, blijkt intussen al uit het feit dat asielzoekers om de 3 dagen weer als een rondreizend circus naar de volgende crisisopvang moeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 06:20 schreef Fir3fly het volgende:
Meh, hij heeft het over een burgeroorlog en dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Waar hij wel een goed punt in heeft is dat de islamitische wereld geen fatsoenlijke intellectuele discussie kan voeren. Altijd komen er weer van die halfgare apologisten opdraven die voor alles en iedereen een excuus weten te verzinnen. Zeer vervelend.
Oh en feit is ook dat niemand in de media durft te benoemen dat het vluchtelingenprobleem een logistiek probleem is. Het lijkt wel of de situatie met rationaliteit benaderen taboe is, want 'we moeten menselijkheid' tonen. Met dat soort dooddoeners is er geen plaats voor discussie.
Dan zit Nederland vol met heldenquote:Wierd Duk is een held. Alleen maar omdat hij zegt waarop het staat.
Ik denk dat de interviewer niet zo oppervlakkig is als jouquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:35 schreef myShizzle het volgende:
Hoe kun je drie kwartier lang iemand een camera-interview afnemen en hem niet eventjes wijzen op die vervelende roosvlokken in zijn wenkbrauw en wimpers, of die vieze vlek op zijn rechterschouder?
Erg irri en het leidt enorm af (wmb).
Is er een distopische filosofie/stroming a la Orwell en Huxley die stelt dat niet de overheid ons gaat censureren, maar de mensen zelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:12 schreef Lyrebird het volgende:
Terwijl ik naar de video zat te kijken, heb ik wat aanttekeningen gemaakt.
Over Duitse en Nederlandse kranten: "De [Nederlandse] kranten staan bol van de moralistische meuk, in plaats van goed onderbouwde argumenten. Omdat Nederlanders dominees zijn. Duitsers zijn intellectuelen."
"Orwell-achtige toestanden, je wordt verdacht gemaakt."
"De emoties gaan weer alle kanten op."
"De redelijkheid heerst daar niet."
"Ik ben al jaren aan het nadenken over de Islam. Waarom?"
"Wij waren veel verder. Dwing ons niet om terug te keren naar duistere pre-verlichtingstijden."
en
Over asielzoekerskampen (?) "Hier overheerst de werkelijkheid het wensdenken."
---
Ik herken het wel.
NWS / Lespakket vluchtelingen vliegt de deur uit
Kijk ook even naar hoe Basp1, Wespensteek, KoosVogels, Papierversnipperaar en ClapClapYourHands reageren.
Ik herken het ook wel. Hoe vaak ik zelf niet voor racist ben uitgemaakt hier. En hoe vaak ik niet tegen die akelige politiek-correcte, slappe houding heb geageerd. Die Wierd Duk staat precies waar ik ook sta, ook ten opzichte van goedkope populisten als Wilders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:12 schreef Lyrebird het volgende:
(...)
"Wij waren veel verder. Dwing ons niet om terug te keren naar duistere pre-verlichtingstijden."
(...) Ik herken het wel. NWS / Lespakket vluchtelingen vliegt de deur uit
Kijk ook even naar hoe Basp1, Wespensteek, KoosVogels, Papierversnipperaar en ClapClapYourHands reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |