[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 18-11-2002 20:46]
idd, als het goed is krijg ik hem donderdag binnen........ heb gelijk ook maar de limited cd van FOTR en TTT besteld.
Een aantal nummers van TTT soundtrack staan al op internet en die horen zich errug goed aan!
quote:
Op maandag 18 november 2002 20:09 schreef hallo_mensen het volgende:
wie heeft illegale versie?
quote:idd
Op maandag 18 november 2002 20:46 schreef LoekB het volgende:[..]
Ga je schamen! Zo'n klassieker moet je orgineel hebben!
quote:Ik koop deel 2 en 3 er gewoon bij
Op maandag 18 november 2002 21:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
idd
daarom wacht ik tot de volledige directors edition trilogy uitkomt
Moet ik wel op tijd op...
..
Eru out.
quote:dat kan ik wel ff controleren.
Op dinsdag 19 november 2002 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Smots, staan de Easter Eggs van de R1 dvd ook op de R2 versie?
quote:bedoel je deze?
Op dinsdag 19 november 2002 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Smots, staan de Easter Eggs van de R1 dvd ook op de R2 versie?
Die MTV clip staat erop, ja!
WAT GOEHOEHOED!
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 11:47 schreef Smots het volgende:
bedoel je deze?
Die MTV clip werd tijdens de movie awards uitgezonden en is inderdaad hillarisch.
quote:'on your little Hobbit there?'
Op dinsdag 19 november 2002 11:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die MTV clip werd tijdens de movie awards uitgezonden en is inderdaad hillarisch.
quote:* Gorro pakt meteen zijn DVD's erbij en gaat zoeken...
Op dinsdag 19 november 2002 11:58 schreef Smots het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!
* Smots flikkert van zijn stoel van het lachen!
WHEHEHEHEHEHEHE!!Die MTV clip staat erop, ja!
WAT GOEHOEHOED!
heb helaas geen gewoon DVD-speler
Geen hapering in te vinden, ondanks geruchten.
quote:* Gorro heeft het gevonden, en hij is geweldig
Op dinsdag 19 november 2002 12:11 schreef Gorro het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je daar met PowerDVD (dus op de pc) kunt komen?heb helaas geen gewoon DVD-speler
quote:Ik verwacht zo'n telefoontje donderdag!
Op dinsdag 19 november 2002 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg net telefoon van het thuisfront, Lord of the Rings SE is binnen!
quote:Lukt niet!
Op dinsdag 19 november 2002 11:47 schreef Smots het volgende:
bedoel je deze?
http://www.dvdeastereggs.com/showEgg.php?eggid=894&grabEggs=l
Je moet dus naar de scene 27 op DVD1 en dan omlaag klikken? Ik kom dan gewoon weer bij scene 1 uit.
quote:Ja, nou ja, je moet wel effe een paar keer proberen.
Op dinsdag 19 november 2002 22:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Lukt niet!
Ik heb de engelse DVD.
Je moet dus naar de scene 27 op DVD1 en dan omlaag klikken? Ik kom dan gewoon weer bij scene 1 uit.
Moet zeggen dat het een zeer goede DVD is(heb het Weta workshop filmpje al zo'n 3 keer gekeken )
quote:dan verschijnt er onder de laatste scène-indicator een gouden ring (disc 1) en bij disc 2 zie je twee torentjes
Op woensdag 20 november 2002 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
mmmm, straks nog maar eens proberen dan! Wat krijg je te zien als je het wel goed doet? Wat verschijnt er dan waar je op kunt klikken?
quote:Mmmm, straks maar weer eens proberen.
Op woensdag 20 november 2002 10:16 schreef Smots het volgende:
dan verschijnt er onder de laatste scène-indicator een gouden ring (disc 1) en bij disc 2 zie je twee torentjes
quote:Nee.. bij mij ook niet .. maar als ik door de sceneindex blader en helemaal naar onderen ga op disc1. En dan de goudkleurige letters selecteer "new scenes" dan krijg ik die MTV clip te zien.
Op woensdag 20 november 2002 10:16 schreef Smots het volgende:[..]
dan verschijnt er onder de laatste scène-indicator een gouden ring (disc 1) en bij disc 2 zie je twee torentjes
"Yoo, Eyebrows! Stay out of it!!"
Met PowerDVD (mocht 't nog niet lukken): scene selection, laatste pagina, met pijltjes naar elronds council en dan nog 'n keer naar beneden, dan komt er een ring voor "new scenes".
* Magic666 pakt morgen, hopelijk, zijn 5disc R1 uit!
quote:Waar hoor je dat?
Op woensdag 20 november 2002 15:43 schreef Magic666 het volgende:
ik hoor net dat de easter eggs niet op de engelse versie zitten?! Dat zou wel jammer zijn...
Is op zich geen ramp, dat filmpje kun je ook gewoon met Kazaa downloaden. Gewoon zoeken op "Lord of the Rings MTV Movie Awards".
Dat zou net als de 5e NG disc een rechtenkwestie zijn.
Waar mijn collega dat vandaan haalt weet ik niet, maar hij struint, nagenoeg, alle newsgroups af enzo dus hij ziet een hoop info voorbij schieten.
Maar je moet idd een ring zien op disc 1 en twee torentjes op disc 2.
quote:Dat gaat deze knul vanavond ook maar eens doen
Op woensdag 20 november 2002 09:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
(heb het Weta workshop filmpje al zo'n 3 keer gekeken)
quote:Ben beetje zwaard-geil
Op woensdag 20 november 2002 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Dat gaat deze knul vanavond ook maar eens doen
quote:ik ben special make-up-geil, en ik kon me niet herinneren dat LOTR ZO scherp was (ok, heeft met een aantal factoren te maken, namelijk: overbuurman had toen net zelfmoordgepleegd, ik was moe en de bioscoop is alles behalve high-tech), dus ik ben ZEER benieuwd naar alle extra's
Op woensdag 20 november 2002 19:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Ben beetje zwaard-geil
Maar het is gewoon een mooi filmpje dat ik zeer de moeite waard vind.
De film mag er trouwens ook zijn
quote:jij hebt dus idd geen easter eggs?
Op woensdag 20 november 2002 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
The Famous MTV FoTR Spoof
11/20/02, 6:59 pm EST - Demosthenes
People in the UK and Ireland who never got the MTV Council of Elrond spoof Easter Egg on their Extended Edition DVD might enjoy this. (Size = 2.5MB. Requires Windows Media Player) WARNING: Mature content and sexual references. If you're easily offended, or have kiddies lurking around, this is very likely not for you!
quote:Nou snap ik waarom hij ineenkeer 16+ is geworden. In de film zelf is er immers niet zoveel sex/geweld bij gekomen.
Op donderdag 21 november 2002 08:34 schreef Magic666 het volgende:
van theonering:People in the UK and Ireland who never got the MTV Council of Elrond spoof Easter Egg on their Extended Edition DVD might enjoy this. (Size = 2.5MB. Requires Windows Media Player) WARNING: Mature content and sexual references. If you're easily offended, or have kiddies lurking around, this is very likely not for you!
Het is trouwens wel een leuke scene met beffy
morgen dan maar hopen!
quote:Vond het ook al raar
Op donderdag 21 november 2002 17:29 schreef victorinox het volgende:[..]
Nou snap ik waarom hij ineenkeer 16+ is geworden. In de film zelf is er immers niet zoveel sex/geweld bij gekomen.
Het is trouwens wel een leuke scene met beffy
Moet trouwens wel zeggen dat een hoop van de extra's meer de moeite waard zijn dan ik in den beginne had gedacht.
En nog leuk ook, kijk maar eens naar het filmpje "casting of the fellowship(oid)".
Dank u wel, BBFC . (Britsh Board of Film Classification)
quote:(bron
[..]
I followed this up with the BBFC. They wrote back saying that they had never passed the MTV Spoof and that it was not included on the UK R2 release.The full reply is below. This discusses the MTV Spoof fairly explicitly. If you are easily offended, you may wish to read no further.
"Thank you for your e.mail.
Two DVD extras for THE LORD OF THE RINGS caused the BBFC difficulties. The first was a 'behind the scenes' documentary in which bad language and offensive hand gestures were used by members of the cast. These would have been unacceptable at the 'PG' level so the bad language was dubbed out and the hand gestures removed, allowing the documentary to receive a 'PG'. These cuts are reflected in the website record you mention (1 minute 16 seconds cut).
The second extra that caused us problems was the MTV spoof you refer to. Unlike the above documentary, however, the entire sequence was a problem at 'PG' and could not be saved by cutting.
The sequence in question showed a spoof of the Council of Elrond at which one of the characters announces that, after a drunken session in a piercing parlour, the Ring has been attached to his penis! We gave the distributors the option of removing this sequence entirely so that the disc could retain its 'PG' or, alternatively, accept a '12' certificate - in which case the whole box set would have to become a '12'. The distributors decided they did not want to raise the box set to a '12' so they did not proceed any further with this particular sequence. This is why there is no formal record for the MTV sequence on our website - the work was simply never passed by us in any version.
We hope this clarifies the situation."
En lang leve de Freebies! Ik hoefde maar een paar Euro af te rekenen
Nu nog een avondje inruimen om hem eens op mijn dooie gemak te gaan kijken.
quote:Niet op de Engelse R2, wel op de nederlandse R2.
Op woensdag 27 november 2002 07:55 schreef Magic666 het volgende:
nee, de Easter eggs zitten niet eens op de R2.............
Is het eindelijk eens een keer andersom.
* Magic666 wacht nog steeds op zijn R1 van DVDSOON....
quote:DAMN! geile reportage over die weta shop man
Op woensdag 20 november 2002 20:37 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
ik ben special make-up-geil, en ik kon me niet herinneren dat LOTR ZO scherp was (ok, heeft met een aantal factoren te maken, namelijk: overbuurman had toen net zelfmoordgepleegd, ik was moe en de bioscoop is alles behalve high-tech), dus ik ben ZEER benieuwd naar alle extra's
quote:Hebben jullie dat nou ook, alhoewel het niet echt mijn vak-gebied is, zou ik een moord doen voor zo'n job man!
Op woensdag 27 november 2002 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
DAMN! geile reportage over die weta shop man
quote:
Op woensdag 27 november 2002 13:01 schreef JeOma het volgende:[..]
Hebben jullie dat nou ook, alhoewel het niet echt mijn vak-gebied is, zou ik een moord doen voor zo'n job man!
Ben stiekem ook een opleiding aant zoeken waar je dit soort stuff leert
quote:Een moord maar?
Op woensdag 27 november 2002 13:01 schreef JeOma het volgende:[..]
Hebben jullie dat nou ook, alhoewel het niet echt mijn vak-gebied is, zou ik een moord doen voor zo'n job man!
quote:Precies. En die gozer die 2 jaar lang een tuinslang in kleine stukjes aan elkaar heeft zitten friemelen om malienkolders te maken. En dan ook nog erbij zeggen dat de tijd van z'n leven was. Super-geestdodend, maar volgens mij had 'ie nog gelijk ook. Wish I was there...
Op woensdag 27 november 2002 14:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Een moord maar?
Lijkt me echt geweldig, sprookjesland
Heb inmiddels het filmpje al vele malen meer dan de film gezien
Prachtig gewoon, die zwaarden zijn met liefde gemaakt...
quote:Is 'ie ook kapot?
Op woensdag 27 november 2002 16:03 schreef Magic666 het volgende:
Een collega van me heeft net Narsil gekocht!
Jezus wat een groot zwaard!
Die kapotte is zo lastig ophangen
quote:Paar vragen:
Op woensdag 27 november 2002 16:03 schreef Magic666 het volgende:
Een collega van me heeft net Narsil gekocht!
Jezus wat een groot zwaard!
Is het battle ready?
is het goed gebalanceerd(kan je het bij het begin van de kling op je hand laten balanceren)
Is het een 2 of een 1.5 hands zwaard?
Is het holle handvat niet irritant?
verder, plaatjes
Lijkt me erg leuk om zo'n zwaard te hebben hoewel ik eerder voor glamdring ga(qua pracht dan).
quote:Narsil ziet er zo uit:
Op woensdag 27 november 2002 20:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Paar vragen:
Is het battle ready?is het goed gebalanceerd(kan je het bij het begin van de kling op je hand laten balanceren)
Is het een 2 of een 1.5 hands zwaard?
Is het holle handvat niet irritant?
verder, plaatjes
![]()
Lijkt me erg leuk om zo'n zwaard te hebben hoewel ik eerder voor glamdring ga(qua pracht dan).
Battle ready als in scherp zwaard? hmmmm... echt scherp zijn de zijkanten niet maar met de punt kun je zo iemand verwonden!
of die goed gebalanceerd is weet ik eigelijk niet..... mijn eerste indruk was dat ie de neiging had om naar voren te gaan. (tis tenslotte een replica) Maar ik zal mijn collega is vragen. (ook of die het niet erg vind om zijn plaatjes ff online te zetten)
ehhhhh zie het plaatje of het een 2 of 1.5 hands zwaard is.
Die termen zeggen mij niks.....
Het holle handvat is, volgens mij, niet echt irritant. Tenzij je van plan bent hem echt te gaan gebruiken.
Ik vind het witchking zwaard erg gaaf:
PS: in de large staat bij dameskledij een plaatje van een vrouw met het sword of the witchking in haar handen, ik was spontaan verbaasd over de afmetingen van het zwaard(maar ik weet niet hoe lang het meisje is )
Die witchking is het langs met zijn 139 cm! Narsil is 135 cm. Het mes van Narsil is wel langer dan die van de witchking.
pure mooie en dure decoratie!
* Magic666 checkt large ff!
Maar het blijft een mooi(en voor mij helaas te duur) zwaard.
Wat minder is, is dat de douane nog even 19% moest verdienen aan dit pakketje .
quote:Ik heb alle dvd's van de extended 2 weken terug allemaal gezien maar ik geef je gelijk. Het voegt allemaal zeker wat toe. Ik vind vooral het stuk dat ze allemaal kado's krijgen van Galadriel heel erg tof.
Op maandag 2 december 2002 11:21 schreef Luigi het volgende:
Gisteren de eerste DVD gekeken, de halve film dus. Wat een geweldige film blijft het toch he. Ik vind het vooral opvallend hoe de extra scenes ook daadwerkelijk wat toevoegen, het verhaal wordt er wat completer door, vind ik. Echt briljant! Vanavond de 2e helft!.
quote:Vrijdag binnen gehad en geen dounane! Bij wie heb jij de box besteld?
Op maandag 2 december 2002 11:19 schreef knep het volgende:
Nou eindelijk mijn R1 DVD set binnen. Mooie verpakking.
En die beeldjes zijn ook erg gaaf. Vanavond maar eens kijken.
Wat minder is, is dat de douane nog even 19% moest verdienen aan dit pakketje
.
De film blijft idd errug goed en de extra scenes zijn fantastisch!
Leuk geintje ook met de lembas!
quote:Amazon.com
Op maandag 2 december 2002 11:40 schreef Magic666 het volgende:[..]
Vrijdag binnen gehad en geen dounane! Bij wie heb jij de box besteld?
Maar gelukkig heeft mijn moeder die de doos in ontvangst heeft genomen mij die 12 euro geschonken .
quote:Dat was idd erg mooi. mmm, hoeveel heb jij er op? mmm, 3.....
Op maandag 2 december 2002 11:40 schreef Magic666 het volgende:[..]
Vrijdag binnen gehad en geen dounane! Bij wie heb jij de box besteld?
Ik heb hem bij DVDSOON besteld, goedkoop en douanevriendelijk (ze zetten standaard value 12 CAD op de doos ) Enige nadeel is dat het wat langer kan duren voordat je pakketje binnen is. BoB deed er netjes 10 dagen over maar LOTR deed er al 18 dagen over.....
Maar dat wordt goedgemaakt door de goedkope prijzen!
Mijn collega had 3 LOTR giftboxen besteld en die kwamen ook, zonder extra kosten, door de douane heen!
quote:mierenneukmode: 4....... burp! LOL!
Op maandag 2 december 2002 11:59 schreef hornage het volgende:[..]
Dat was idd erg mooi. mmm, hoeveel heb jij er op? mmm, 3.....
quote:Volgende keer maar daar bestellen dan
Op maandag 2 december 2002 12:01 schreef Magic666 het volgende:
amazon is standaard raak ja.........Ik heb hem bij DVDSOON besteld, goedkoop en douanevriendelijk (ze zetten standaard value 12 CAD op de doos
) Enige nadeel is dat het wat langer kan duren voordat je pakketje binnen is. BoB deed er netjes 10 dagen over maar LOTR deed er al 18 dagen over.....
Maar dat wordt goedgemaakt door de goedkope prijzen!
Mijn collega had 3 LOTR giftboxen besteld en die kwamen ook, zonder extra kosten, door de douane heen!
quote:Was idd wel erg goed ja
Op maandag 2 december 2002 11:59 schreef hornage het volgende:[..]
Dat was idd erg mooi. mmm, hoeveel heb jij er op? mmm, 3.....
Wat mij opvalt is dat er nu wel cadeautjes uitgedeeld worden door galadriel, en dat daar dus essentiele dingen bij zitten(sterrenglas, touw) die je eigenlijk wel in de eerste versie had moeten zien.
Misschien toch er uit gelaten voor de verkoop?
quote:Neuj, ik weet niet of je de derde en vierde dvd hebt gezien maar ze hadden als eerste versie een film van 4,5 uur dus ze gingen knippen. Als commentaar moest het wezen dat het of over de ring of over Frodo moest gaan. Ik vind het zelf ook nog bespreekbaar of deze scene nou wel of niet heel erg essentieel is maar ik denk dat de meeste mensen die het boek niet hebben gelezen het verhaal nog steeds wel zouden snappen dus het zou allemaal wel meevallen. Het is iig niet voor de verkoop eruitgelaten.
Op maandag 2 december 2002 12:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Was idd wel erg goed ja
Wat mij opvalt is dat er nu wel cadeautjes uitgedeeld worden door galadriel, en dat daar dus essentiele dingen bij zitten(sterrenglas, touw) die je eigenlijk wel in de eerste versie had moeten zien.
Misschien toch er uit gelaten voor de verkoop?
hier nog een review (met een hoop spoilers)
http://www.lightsoutentertainment.com/movies/reviews.php?filmID=2&reviewID=31
quote:Daar heb je gelijk in maar ik denk dat Peter Jackson daar wel iets moois voor heeft verzonnen. Dat Frodo bijvoorbeeld erbij zegt als hij het gebruikt dat hij het heeft gekregen ofzo....
Op maandag 2 december 2002 13:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik neem aan dat je het boek hebt gelezen?
Zoniet zou ik nou niet doorlezen,
.
.
.
.
Ik denk dat het sterreglas toch wel behoorlijk van pas komt op het einde van het boek, Shelob en die toren zijn toch bezweken voor dat ding, ik weet niet wat voor variant ze er misschien op maken, maar je zou zeggen dat het onduidelijk zou zijn wanner Frodo opeens dat glas uit zijn tas trekt en dat hij het al een paar maanden bij zich had
quote:Mja ok, ik denk dat het zo dan wel opgelost wordt ofzo, maar het uitdelen van dolken blijft interessant
Op maandag 2 december 2002 13:23 schreef hornage het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in maar ik denk dat Peter Jackson daar wel iets moois voor heeft verzonnen. Dat Frodo bijvoorbeeld erbij zegt als hij het gebruikt dat hij het heeft gekregen ofzo....
Maar wat ik al zei: Het is best wel een belangrijke scene maar voor de massa die het boek niet kent kan het wel weg als je maar als ze die voorwerpen gebruiken erbij zeggen dat ze het hebben gekregen van Galadriel.
quote:Uhm, er wordt op de eerste disc toch echt duidelijk vermeld dat ze het hele Tom Bombadil-gedeelte geschrapt hebben omdat het niets toevoegt aan de daadwerkelijke queeste.
Op maandag 2 december 2002 17:48 schreef JeOma het volgende:
Wat mij trouwens niet helemaal duidelijk werd in de extra's (prachtig om te zien, alle 4 de dvd's trouwens) is of er nu daadwerkelijk nog meer gefilmd is mbt bijvoorbeeld Tom Bombadil. Het bleef wat vaag of er evt. over een (paar) jaar nu nog een langere versie uitkomt.
quote:'t Is geen 50E extra. Hij kost bij de FRS gewoon 35E. Als je mazzel hebt kun je je "ouwe" 2cd versie verpatsen voor 15E, dan heb je voor 20E een hele leuke 4-dvd-versie.
Op maandag 2 december 2002 19:23 schreef LoekB het volgende:Heeft iedereen die 4-disc edition ofzo? Ik heb 'gewoon' de 2-disc versie. Wil eigenlijk ook wel die extended versie zien, maar om daar nou nog 50 euro extra voor bij te gaan betalen terwijl ik de film al heb...
quote:Eh, geschrapt in de zin van "niet eens opgenomen"?
Op maandag 2 december 2002 21:03 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Uhm, er wordt op de eerste disc toch echt duidelijk vermeld dat ze het hele Tom Bombadil-gedeelte geschrapt hebben omdat het niets toevoegt aan de daadwerkelijke queeste.
quote:Ik heb speciaal gewacht op deze editie. Het was nl. al voor de release van de 2-disc editie vermeld dat deze 4-disc editie eraan zat te komen.
Op maandag 2 december 2002 19:23 schreef LoekB het volgende:Heeft iedereen die 4-disc edition ofzo? Ik heb 'gewoon' de 2-disc versie. Wil eigenlijk ook wel die extended versie zien, maar om daar nou nog 50 euro extra voor bij te gaan betalen terwijl ik de film al heb...
quote:Ja.
Op maandag 2 december 2002 21:04 schreef JeOma het volgende:[..]
Eh, geschrapt in de zin van "niet eens opgenomen"?
quote:Mmm, dat zou een idee zijn ja
Op maandag 2 december 2002 21:04 schreef JeOma het volgende:[..]
't Is geen 50E extra. Hij kost bij de FRS gewoon 35E. Als je mazzel hebt kun je je "ouwe" 2cd versie verpatsen voor 15E, dan heb je voor 20E een hele leuke 4-dvd-versie.
quote:Mja, maar dat duurde zo ontzettend lang...
Op maandag 2 december 2002 21:05 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik heb speciaal gewacht op deze editie. Het was nl. al voor de release van de 2-disc editie vermeld dat deze 4-disc editie eraan zat te komen.
quote:Nou, wel drie maanden. En ik zag dat je die 2-disc bestelde op het moment dat de 4-disc versie op het punt stond om uit te komen.
Op maandag 2 december 2002 21:54 schreef LoekB het volgende:[..]
Mja, maar dat duurde zo ontzettend lang...
quote:Ja, maar toen was die nog 70 euro ofzo
Op maandag 2 december 2002 22:04 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nou, wel drie maanden. En ik zag dat je die 2-disc bestelde op het moment dat de 4-disc versie op het punt stond om uit te komen.
quote:Dat is de versie met de beeldjes. Die zonder beeldjes is altijd rond de €40 geweest.
Op maandag 2 december 2002 22:14 schreef LoekB het volgende:[..]
Ja, maar toen was die nog 70 euro ofzo
quote:Mmm, kijk dat wist ik dus niet.
Op maandag 2 december 2002 22:16 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat is de versie met de beeldjes. Die zonder beeldjes is altijd rond de €40 geweest.
quote:Lang leve de misverstanden over DVD-uitgaves!
Op maandag 2 december 2002 22:17 schreef LoekB het volgende:[..]
Mmm, kijk dat wist ik dus niet.
quote:
Op maandag 2 december 2002 22:19 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Lang leve de misverstanden over DVD-uitgaves!
quote:Oh jawel.
Op maandag 2 december 2002 22:52 schreef Pietjuh het volgende:
Zou die 4 dvd set zonder beeldjes nog verkrijgbaar zijn in de winkel?
quote:Kijk maar bij de Free Record Store, daar hebben ze vast nog *bergen*.
Op maandag 2 december 2002 22:52 schreef Pietjuh het volgende:
Zou die 4 dvd set zonder beeldjes nog verkrijgbaar zijn in de winkel?
En hij is de moeite waard! Ik heb de film afgelopen zaterdag gekeken, en de teruggestopte scenes voegen echt een hoop toe aan het verhaal!
De 2 disks met extra shit ben je ook nog wel even zoet mee trouwens!! Good stuff!
Maar, hoeveel commentary tracks staan er wel niet op? Vanavond ga ik beginnen aan de eerste extra dvd, denk ik.
Ik heb hier namelijk de R1 versie gezien (de litd, met beeldjes etc.) voor 94 euro. Vroeg ik mij af of dat niet wel erg duur was De regio 2 ligt er ook, maar dan zit ik weer met franse ondertitels en een soundtrack die in het frans beter is dan het engels
Alvast bedankt
quote:Ja, ik woon momenteel in Parijs
Op dinsdag 3 december 2002 12:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Soundtrack in het Frans?
De frans versie heeft 5.1 DTS eX (of was het nou eS )terwijl de engelese audiotrack op DD 5.1 en 5.1 DTS blijft.
Ik heb er persoonlijk niet zo heel erg veel aan, aangezien ik dvd's kijk via mijn pc. Maar toch, het gaat mij om het principe
quote:Dat is dus de nagesynchroniseerde soundtrack
Op dinsdag 3 december 2002 12:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Soundtrack in het Frans?
quote:De R1 heeft de National Geographic DVD en een betere DTS track
Op dinsdag 3 december 2002 12:14 schreef Elegy het volgende:
Okee, ik heb dit topic doorgebladerd, maar ik ben er nog niet helemaal uit: Wat is het verschil tussen de R1 en de R2 versie?Ik heb hier namelijk de R1 versie gezien (de litd, met beeldjes etc.) voor 94 euro. Vroeg ik mij af of dat niet wel erg duur was
De regio 2 ligt er ook, maar dan zit ik weer met franse ondertitels en een soundtrack die in het frans beter is dan het engels
Alvast bedankt
quote:Okee, heb net mijn looncheque weer ontvangen, dus...
Op dinsdag 3 december 2002 12:48 schreef knep het volgende:[..]
De R1 heeft de National Geographic DVD en een betere DTS track
.
quote:Het is DTS-ES en DD-EX.
Op dinsdag 3 december 2002 12:41 schreef Elegy het volgende:De frans versie heeft 5.1 DTS eX (of was het nou eS
)terwijl de engelese audiotrack op DD 5.1 en 5.1 DTS blijft.
Verder hele mooie DVD. Eindelijk een film die de moeite van het kopen waard is.
quote:Fijn he
Op woensdag 4 december 2002 09:00 schreef Luigi het volgende:
Wat een ongelooflijke hoeveelheid extra's!.
Top!
Ook de gallery's zijn goed verzorgd, en soms ook van commentaar.
Mooie foto's van de wapens
quote:Ja, zonder dollen, dat is het dus echt.
Op woensdag 4 december 2002 10:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
'Echt waar voor je geld!'
Star Wars 1 heeft een standaard gezet op DVD gebied, maar deze set heeft de lat nog een paar meter hoger gelegd wat mij betreft.
quote:Alleen jammer dat de film zo kut is(SW 1 dan)
Op woensdag 4 december 2002 10:16 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, zonder dollen, dat is het dus echt.
Star Wars 1 heeft een standaard gezet op DVD gebied, maar deze set heeft de lat nog een paar meter hoger gelegd wat mij betreft.
Weet iemand of er nog meer box-sets uitkomen?
Van ttt en rotk?
quote:Ik hoop er ook op, want dan komen TTT en ROTK zeker naast mijn FOTR te staan! Het lullige zal wel weer zijn dat ze bij ROTK het net iets anders maken zodat je alsnog een complete set moet kopen ofzo.
Op woensdag 4 december 2002 10:30 schreef Luigi het volgende:
Ik neem aan dat er van TTT en ROTK ook soortgelijke boxsets uitkomen? Lijkt me echt machtig mooi, om drie van die 'boeken' naast elkaar te hebben staan!
quote:Kan niet, geloof ik. Nouwja, of het moet zijn dat de R2 set de National Geographic DVD moet ontberen, die de R1 set wel aan boord heeft. Maar die DVD kun je overal wel kopen, geloof ik.
Op woensdag 4 december 2002 10:36 schreef calvobbes het volgende:
GVDKan niemand eens wat neagtiefs zeggen over die DVD
quote:Ik hoop het niet. Ik verwacht het ook niet. Als je ziet met hoeveel zorg deze set is samengesteld, en hoe nauw Peter Jackson betrokken is geweest bij de ontwikkeling, en hoezeer hij aan het oordeel van de fans hecht... Verkopen doet het toch wel!
Op woensdag 4 december 2002 10:35 schreef JeOma het volgende:[..]
Ik hoop er ook op, want dan komen TTT en ROTK zeker naast mijn FOTR te staan! Het lullige zal wel weer zijn dat ze bij ROTK het net iets anders maken zodat je alsnog een complete set moet kopen ofzo.
quote:Dat zou ik niet weten, maar er is wel een box set uit van Spiderman
Op woensdag 4 december 2002 10:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Alleen jammer dat de film zo kut is(SW 1 dan)
Weet iemand of er nog meer box-sets uitkomen?
Van ttt en rotk?
quote:Okee: Hij is erg duur
95 euro hier (de R1 versie)
75 euro voor de R2 versie, maar die heeft weer franse audiotracks die beter zijn en bla bla bla...
quote:Tuurlijk wel, de menu's zijn te traag en de film is op 2 dvd's(kan niet anders, maar tis wel lastig).
quote:Ik denk, itt tot Luigi, dat ze dat wel gaan doen: Als alle drie de films op dvd zijn verschenen, nog even een "extra extra limited ultra rare collectors platinum edition" (ofzoiets
Op woensdag 4 december 2002 10:35 schreef JeOma het volgende:[..]
Ik hoop er ook op, want dan komen TTT en ROTK zeker naast mijn FOTR te staan! Het lullige zal wel weer zijn dat ze bij ROTK het net iets anders maken zodat je alsnog een complete set moet kopen ofzo.
quote:Er staan geloof ik geen trailers op van de film zelf... Niet dat dat heel boeiend is, maar meestal is dat een van de weinige dingen die er WEL op staan, vond het wel opvallend (of kijk ik nu ergens over heen?)
quote:verrek je hebt gelijk, niet opgevallen eigenlijk
Op woensdag 4 december 2002 12:50 schreef Gorro het volgende:[..]
Er staan geloof ik geen trailers op van de film zelf... Niet dat dat heel boeiend is, maar meestal is dat een van de weinige dingen die er WEL op staan, vond het wel opvallend (of kijk ik nu ergens over heen?)
Klote uitgave
quote:Ik denk dat ze van TTT en ROTK dezelfde speciale uitgaven maken, zodat ze bijelkaar passen.
Op woensdag 4 december 2002 10:35 schreef JeOma het volgende:
Alleen zal er "hoogstwaarschijnlijk" wel een editie uitkomen waar alle 3 de films inzitten, met nog andere extra's.
Om die reden heeft mijn broertje deze set niet gekocht maar wacht hij tot ze alle 3 uitkomen in één set.
quote:Zat ik ook aan te denken, maar come on. Denk even na. Tegen die tijd heb ik FOTR al minstens 4x gezien, dus tegen die tijd verkoop ik dan mijn "oude" dvd's wel weer, ofzo. Deze kun, mag en MOET je niet laten liggen...
Op woensdag 4 december 2002 14:13 schreef victorinox het volgende:[..]
Om die reden heeft mijn broertje deze set niet gekocht maar wacht hij tot ze alle 3 uitkomen in één set.
quote:Hmm, heb ik in de afgelopen drie dagen al gedaan.
Op woensdag 4 december 2002 14:33 schreef JeOma het volgende:[..]
Tegen die tijd heb ik FOTR al minstens 4x gezien.
quote:Amateuristische klunsen!
Op woensdag 4 december 2002 13:42 schreef Elegy het volgende:
Wat? Geen trailers? Laat maar zitten dan.Klote uitgave
quote:Cultuurbarbaar, alls je geen intresse hebt in the Lord of the Rings post dan ergens anders.
Op woensdag 4 december 2002 18:01 schreef kamagurka het volgende:[..]
Amateuristische klunsen!
Ik wil ook zeker componentbeelden van alle cameo's en Tolkien die persoonlijk bij elke scene wat inspreekt over wat komen gaat... ("Nu valt Frodo in het water")
Als je de hele making off van deze film hebt gezien die op de twee DVD's van de Extended DVD Edition hebt gezien dan zul je wel ff anders reageren denk ik. PJ heeft ongelooflijk veel oog voor detail en deze film. En tolkien leeft helaas niet meer.
quote:Kalm kalm.
Op woensdag 4 december 2002 18:09 schreef Whopper het volgende:[..]
En tolkien leeft helaas niet meer.
En trouwens, dan zou je écht een limited edition hebben of wat?
quote:Dat heeft er dus niets mee te maken, limited edition betekend dat er maar een beperkte oplage van is.
Op woensdag 4 december 2002 18:13 schreef Elegy het volgende:[..]
Kalm kalm.
quote:Ik heb wel de 4disc gift box gekocht, dus totdat alle 3 films in één set uitkomen kan mijn broertje van mij de extended versions lenen.
Op woensdag 4 december 2002 14:33 schreef JeOma het volgende:[..]
Zat ik ook aan te denken, maar come on. Denk even na. Tegen die tijd heb ik FOTR al minstens 4x gezien, dus tegen die tijd verkoop ik dan mijn "oude" dvd's wel weer, ofzo. Deze kun, mag en MOET je niet laten liggen...
Maar ik ga NIET ook nog de complete set opnieuw kopen, want die kan ik dan lenen van hem.
Ik durf trouwens niet eens te schatten hoe gruwelijk duur die set wel niet gaat worden
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 04-12-2002 18:23]
quote:Nu, DE film van het jaar met commentaar van Tolkien!
Op woensdag 4 december 2002 18:13 schreef Elegy het volgende:[..]
Kalm kalm.
en bewijs dat Elvis nog leeft, in Lothlorien!
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:17 schreef Whopper het volgende:[..]
Dat heeft er dus niets mee te maken, limited edition betekend dat er maar een beperkte oplage van is.
Maar de commentaar tracks zijn wel at random door hem ingesproken
quote:Ja hoor
- het geluid van de regio 1 versie is beter
- de verpakking van de regio 1 is mooier
- regio 1 is goedkoper (had m voor 30 euro inclusief verzendkosten)
2 van die gasten die 3,5 jaar lang 12 miljoen ringetjes aan elkaar hebben zitten rijgen!! Schitterend!!
quote:Hehe... ja, vond dat ook wel 't meest typische.
Op donderdag 5 december 2002 09:01 schreef Luigi het volgende:
My god! Die Weta workshop!!.
2 van die gasten die 3,5 jaar lang 12 miljoen ringetjes aan elkaar hebben zitten rijgen!! Schitterend!!
.
quote:Dat ziet niemand nee, maar ook niemand ziet het detail in de armours volledig, en niemand ziet het detail in dit of in dat, maar als je het weg laat lijkt het detailloos.
Op donderdag 5 december 2002 09:53 schreef Luigi het volgende:
Ja, al die pijlen! Tienduizend stuks!! Allemaal met hun eigen stijl en vorm!!! Dat ziet toch NIEMAND!
quote:Ja, maar toch, zoiets lijkt wel op dat gedoe van Titanic: De originele tapijtenleverancier bijvoorbeeld.
Op donderdag 5 december 2002 10:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Dat ziet niemand nee, maar ook niemand ziet het detail in de armours volledig, en niemand ziet het detail in dit of in dat, maar als je het weg laat lijkt het detailloos.
Goed dat ze het o gedaan hebben.
Je kan nou eenmaal niet een dergelijk project ondernemen zonder dat je er zoveel detail insteekt.
Als het er kaal uit ziet komt het niet goed tot leven.
Ik bedoel: geweldig dat mensen 3,5 jaar aan malienkolders hebben gewerkt, dat er tigduizend handgemaakte verschillende pijlen zijn, maar zoals gezegd: WIE ziet dat nou?
Ik snap best dat er bijvoorbeeld voor de hoofdpersonen wat meer detail inzit, maar voor al die massascènes, da's toch zonde van de tijd? Bovendien gebruikt men toch steeds vaker cgi.
Maar ja, ik ben dan ook geen Tolkien adept, ik vind het gewoon één van de vele fantasyfilms (nee, niet gaan flamen
)
quote:He, we zijn het weer eens!
Op donderdag 5 december 2002 12:27 schreef Elegy het volgende:
Maar ja, ik ben dan ook geen Tolkien adept, ik vind het gewoon één van de vele fantasyfilms
(nee, niet gaan flamen
)
quote:ZAK!
Op donderdag 5 december 2002 13:26 schreef kamagurka het volgende:[..]
He, we zijn het weer eens!
LUL!
Da's een mooie combinatie, nietwaar?
quote:SCHAAMBOS! BILNAAD!
Op donderdag 5 december 2002 13:28 schreef Elegy het volgende:[..]
ZAK!
Da's een mooie combinatie, nietwaar?
Laten we 'm afmaken.
quote:EIKEL!
Op donderdag 5 december 2002 13:50 schreef kamagurka het volgende:[..]
SCHAAMBOS! BILNAAD!
![]()
Laten we 'm afmaken.
En wederom volledig offtopic
quote:....giergat, gierige befkabouter, gierslurper, gifslang, giga gay, gipsnek, gladiolebol, gladiolenpisser, gladjanus, glanseikel, glas jupiler....
Op donderdag 5 december 2002 14:21 schreef Elegy het volgende:[..]
EIKEL!
En wederom volledig offtopic
maling!
Gaan jullie weer gewoon ontopic?
quote:Okee
Op donderdag 5 december 2002 15:01 schreef Mike het volgende:
Mensen...Gaan jullie weer gewoon ontopic?
Ik vind Gollum een ontzettende eikel, dombo, infantiele lamstraal overbodig, onnodig en hij heeft bovendien veel te grote ogen en geen oren. Hoe moet dat nou als hij aan een bril moet
Mooi editie van de dvd trouwens
On topic?
quote:Gollem.
Op donderdag 5 december 2002 15:06 schreef Elegy het volgende:[..]
Okee
Ik vind Gollum een ontzettende eikel, dombo, infantiele lamstraal
Verder ben ik het totaal met je eens
quote:Dat zeg je in een LotR-topic?
Op donderdag 5 december 2002 16:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Stelletje wankers, doe niet zo kinderachtig...
quote:...*denkt***
Op donderdag 5 december 2002 16:53 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat zeg je in een LotR-topic?
* Forau_Diavolina trekt zich terug uit de discussie.
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:53 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat zeg je in een LotR-topic?
quote:OK, ik laat jullie weer aan het aanbidden.
Op donderdag 5 december 2002 17:02 schreef LoekB het volgende:[..]
Tyf d'r dan ook uit op.
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:17 schreef kamagurka het volgende:[..]
OK, ik laat jullie weer aan het aanbidden.
(ik kon het niet laten, sorry...maar ik kom wel weer terug als ik wat zinnigs te melden heb. Was trouwens wel informatief, dit topic, ik denk dat ik de R1 toch maar ga kopen hier )
quote:Okee, je ziet de details vaak niet eens. Al die moeite voor die maliënkolders, duizenden pijlen met elk een eigen kenmerk. Dat lijkt op zich nutteloos, maar bedenk dit: er zijn fans die de DVD kopen. Er zijn fans die de SE DVD editie kopen en er zijn mensen die voor 20 piek meer de SE editie mèt boekensteunbeeldjes kopen. En dan heb ik het nog niet eens over de boeken, het speelgoed etc.
Op donderdag 5 december 2002 12:27 schreef Elegy het volgende:[..]
Ja, maar toch, zoiets lijkt wel op dat gedoe van Titanic: De originele tapijtenleverancier bijvoorbeeld.
Ik bedoel: geweldig dat mensen 3,5 jaar aan malienkolders hebben gewerkt, dat er tigduizend handgemaakte verschillende pijlen zijn, maar zoals gezegd: WIE ziet dat nou?
Ik snap best dat er bijvoorbeeld voor de hoofdpersonen wat meer detail inzit, maar voor al die massascènes, da's toch zonde van de tijd? Bovendien gebruikt men toch steeds vaker cgi.
Maar ja, ik ben dan ook geen Tolkien adept, ik vind het gewoon één van de vele fantasyfilms
(nee, niet gaan flamen
)
Die 'props', dus atributen die in de film gebruikt worden kunnen ook gèld opleveren! Bedenk wat voor moois je toch bij een veiling zou kunnen kopen... En dit verhaal heeft fans. Miljoenen fans. Genoeg vraag dus.
Helemaal in het begin van de extra's op DVD 3 van de SE, vertelt Peter Jackson dat hij wil dat elk crewlid, of het nou een ringetjesrijger of een co-producer is, gelooft dat Middle Earth *echt* is. Dat het een stukje waargebeurde historie is, en dat dat een eer is om te mogen verfilmen. Sterker nog, ze keren terug naar de plek waar het allemaal gebeurd is, ooit, en ze mogen het verhaal opnieuw vertellen. Iedereen die er aan meewerkt, moet daar in geloven.
Is dat overdreven? Teveel oog voor detail? Misschien. Maar al die kleine stukjes resulteren wel in wat waarschijnlijk *de* trilogie van de komende 10 jaar gaat worden. Een film, die leeft.
quote:* Magic666 stemt daar volledig mee in!
Op vrijdag 6 december 2002 08:02 schreef Luigi het volgende:
Is dat overdreven? Teveel oog voor detail? Misschien. Maar al die kleine stukjes resulteren wel in wat waarschijnlijk *de* trilogie van de komende 10 jaar gaat worden. Een film, die leeft.
quote:Je hebt wel een punt daar, als iedereen dat idee heeft (doet alsof
Op vrijdag 6 december 2002 08:02 schreef Luigi het volgende:
Ik zat gisteren nog een stukje te kijken, over die kostuums enzo: stel je nou eens voor dat men al die details achterwege had gelaten. Dat er dus NIET nagedacht was over alle verschillende soorten architectuur, dat er NIET nagedacht was over de tekens op de kleding van Aragorn, dat men NIET nagedacht had over de historie achter een figuur als Saruman. Dan was het toch een vreselijk vlakke film geworden?Helemaal in het begin van de extra's op DVD 3 van de SE, vertelt Peter Jackson dat hij wil dat elk crewlid, of het nou een ringetjesrijger of een co-producer is, gelooft dat Middle Earth *echt* is. Dat het een stukje waargebeurde historie is, en dat dat een eer is om te mogen verfilmen. Sterker nog, ze keren terug naar de plek waar het allemaal gebeurd is, ooit, en ze mogen het verhaal opnieuw vertellen. Iedereen die er aan meewerkt, moet daar in geloven.
Maar toch blijf ik het schromelijk overdreven vinden om die malienkolders en al die verschillende pijlen te maken. Er is tijdens de film namelijk toch NIEMAND die dat ziet, vooral niet tijdens de enorme massascènes.
Wat dit betreft:
quote:* Het is niet meer dan logisch dat er aandacht wordt besteed aan de architectuur, maar is dat niet zo bij ieder film?
Dat er dus NIET nagedacht was over alle verschillende soorten architectuur, dat er NIET nagedacht was over de tekens op de kleding van Aragorn, dat men NIET nagedacht had over de historie achter een figuur als Saruman. Dan was het toch een vreselijk vlakke film geworden?
* Natuurlijk moeten ze de juiste tekens op de kleding van Aragorn zetten, maar da's niet meer dan logisch omdat het gebaseerd is op een boek dat veel gelezen is. Aragorn met een peace teken en een mercedesster om zijn nek zou wat vreemd staan nietwaar?
* Ook zonder dat ze nagedacht zouden hebben over de achtergrond van Saruman, en gewoon interessante passages uit het boek gehaald hebben ter inspiratie, zou de film nog steeds onderhoudend zijn.
Nogmaals, ik ben geen Tolkien adept, heb de boeken nooit gelezen. Ik wordt altijd zo kriegelig bij fantasy (en science-fiction). Voor mij is het dus gewoon een fantasyfilm, maar wel een hele mooie. Ik schaar hem gewoon tussen Willow, Neverending Story, Conan en dergelijke.
Wat de diepgang betreft, ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag van twee klasgenoten "Tolkien's Bestiary" gekregen, waar dus ieder figuur en element wordt uitgelegd. Daar staat ook een complete tijdslijn in, kan je de evolutie volgen.Wel interessant allemaal, maar dieper dan enkele achtergronden en trivia komt het niet. Voor mij dus geen diepe filosofische verborgen zake in dat boek, maar gewoon een erg uitgebreid fantasy verhaal over goed tegen kwaad.
quote:tis toch echt Gollum..........
Op donderdag 5 december 2002 15:12 schreef kamagurka het volgende:[..]
Gollem.
Verder ben ik het totaal met je eens
![]()
Elegy, het wordt toch echt tijd dat je de HoME gaat lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Magic666 op 06-12-2002 12:07]
quote:Ned/Eng vertaling foutje denk ik
Op vrijdag 6 december 2002 12:06 schreef Magic666 het volgende:[..]
tis toch echt Gollum..........
quote:helaas 1 van de vele.......... de NL versie is echt
Op vrijdag 6 december 2002 12:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Ned/Eng vertaling foutje denk ik
quote:N00b vraagje: HoME
Op vrijdag 6 december 2002 12:06 schreef Magic666 het volgende:[..]
tis toch echt Gollum..........
Elegy, het wordt toch echt tijd dat je de HoME gaat lezen.
quote:Thnx
Op vrijdag 6 december 2002 12:54 schreef Antikal het volgende:
History Of Middle Earth
*net gekeken heeft*
Zeg, vraag ik me ineens af: Is Tolkien nou literatuur, of lectuur (of is daar al een topic over
)
Maar om weer ff ontopic te gaan: nu heb ik nog steeds disc 3 en 4 niet gezien! Van het weekend maar eens een begin maken!
Wat doe je hier dan nog!?!?
Maar morgen moet ik wel wat kunnen kijken!
quote:Deze film (ja, ook disc 3+4) verdienen het om een dagje vrij te nemen/baaldag op te nemen.
Op vrijdag 6 december 2002 14:52 schreef Magic666 het volgende:
die vraag hoort hier eigelijk niet hè........
Ik vind het nog steeds literatuur. Erg goede ook.Maar om weer ff ontopic te gaan: nu heb ik nog steeds disc 3 en 4 niet gezien! Van het weekend maar eens een begin maken!
quote:Dat is denk ik een discussie op zich ja, maar of je er nu van houdt of niet, ik denk dat het onder de Literatuur valt.
Op vrijdag 6 december 2002 13:50 schreef Elegy het volgende:
Thnx voor de link, ga eens even kijken.*net gekeken heeft*
Zeg, vraag ik me ineens af: Is Tolkien nou literatuur, of lectuur
(of is daar al een topic over
)
Los van het verhaal heb ik zelden iets van iemand gelezen die zo levendig beelden kan oproepen. Alleen daarvoor geef ik de man bergen credit.
Het verhaal, met al z'n (al dan niet vermeende) paralellen blijf ik toch ook wel boeiend vinden. Met name Boromir vind ik een geweldig personage.
Alvast bedankt trouwens en allemaal nog De Beste Wensen voor 2003!
quote:Ook de beste wensen voor 2003!
Op woensdag 1 januari 2003 02:59 schreef motown het volgende:
Okay, ik weet niet of dit in dit topic al is langsgekomen of niet, maar: de "SE" uitvoering van de LOTR DVD, is die dezeldfe als de "Director's Cut"? Als ik de DVD koop, dan wil ik per se de versie met die extra footage die ze niet in de bioscoop hadden getoond. Is die in Nederland verkrijgbaar trouwens, en zo ja, zijn er nog winkels die die versie voor een leuke prijs aanbieden?Alvast bedankt trouwens en allemaal nog De Beste Wensen voor 2003!
Ook is er de Special Collector's Edition, daar zit ook die 30 minuten extra op en evenveel discs (4), maar als extra heb je er ook nog 2 boekensteunen bij. Kost tegen de 75 euro... IMO is die 20-25 euro extra voor die boekensteunen geldverspilling, maar dat is persoonlijk.
Die ziet er zo uit:
Is er wellicht ook een goedkopere uitvoering (dus gewoon de DVD in een normaal DVD hoesje voor een wat schappelijkere prijs, als in: minder dan 30 euro), waar dan toch wel ook die extra footage zit?
Die speciale uitvoeringen zien er allemaal prachtig uit, hoor... Maar zijn mij toch echt te gortig qua prijs.
quote:die versie van 40,- bevat gewoon die extra 30 minuten hoor
Op woensdag 1 januari 2003 14:14 schreef motown het volgende:
... Dus als ik het goed begrijp zitten zelfs bij die versie van 40 euro nog steeds die 30 minuten extra niet?Is er wellicht ook een goedkopere uitvoering (dus gewoon de DVD in een normaal DVD hoesje voor een wat schappelijkere prijs, als in: minder dan 30 euro), waar dan toch wel ook die extra footage zit?
Die speciale uitvoeringen zien er allemaal prachtig uit, hoor... Maar zijn mij toch echt te gortig qua prijs.
quote:Bij die versie van 40,- euro zit die 30 minuten bij. Daarom is het de speciale editie.
... Dus als ik het goed begrijp zitten zelfs bij die versie van 40 euro nog steeds die 30 minuten extra niet?Die speciale uitvoeringen zien er allemaal prachtig uit, hoor... Maar zijn mij toch echt te gortig qua prijs.
En 40,- euro is het zeker waard voor de 30 minuten extra en nog eens twee uitstekend verzorgde dvd's over de productie van de film en een docu over J.R.R. Tolkien.
quote:de naam zegt het al... extended edition, uitgebreider dus, en met die 30 minuten extra (zoals hierboven al is gezegd)
... Dus als ik het goed begrijp zitten zelfs bij die versie van 40 euro nog steeds die 30 minuten extra niet?Is er wellicht ook een goedkopere uitvoering (dus gewoon de DVD in een normaal DVD hoesje voor een wat schappelijkere prijs, als in: minder dan 30 euro), waar dan toch wel ook die extra footage zit?
quote:Je moet er zelfs niet over denken om hem weg te gooien
Op donderdag 2 januari 2003 21:40 schreef LoekB het volgende:
Vinden jullie het ook zo zonde om die mooie doos van de Special Collector's Edition weg te gooien?Ik bewaar hem gewoon.
quote:Da's logisch
Op donderdag 2 januari 2003 21:40 schreef LoekB het volgende:
Vinden jullie het ook zo zonde om die mooie doos van de Special Collector's Edition weg te gooien?Ik bewaar hem gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |