quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Wat nou lastig?
Het is een babymoedertopic. Lijkt me een zeer relevant onderwerp.
Als die baby's alles voor zichzelf willen openen ze zelf maar een topic.

Ik geloof dat T. Iets ouder is? 2-8 geboren. Hij is vorige week 'n uurtje daar geweest, vandaag 9-14 en volgende week 8-18. Het is in overleg, ze hebben op donderdagmiddag maar 3 of 4 kindjes dus lekker rustig. ('S ochtends max. 12)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:35 schreef LuDann het volgende:
Ik moest bij mijn huisarts haar BSN enzo doorgeven, dat ging niet automatisch.
[..]
Is het maar 1 keer wennen voor 5 uur en de volgende keer meteen een hele dag? Ik had hier afgesproken dat het eerst 1 dag van 9-12 was, dan de dag erop van 9-14 en dan een hele dag, maar de leidster vanochtend ging ervan uit dat ik haar om 11 uur (na 2 uur dus) weer kwam halen dus dat heb ik gedaan, ervan uitgaande dat ik het misschien verkeerd in mijn agenda had gezet.
Maar nu bleek dat ze normaal gesproken 4 wendagen doen (van 2 uur, 4 uur, 6 uur en 8 uur) voordat ze een hele dag gaan en dat de 2 wendagen (3 uur en 6 uur) die ik afgesproken heb een uitzondering zijn. Dus ik ga haar nu op wat haar eerste volledige dag zou zijn om 16 uur al halen zodat er 3 wendagen zijn. Gelukkig heb ik die dag vrij, want anders had mijn man vrij moeten nemen. Het zal nu dus 2 uur, 4 uur en 7 uur zijn.
Oh ja, das wel veel wakker dan voor zijn doen. Ik hoop dat die van jou ook leert slapen op het KDV. Hoe oud is hij nu? Ongeveer even oud, maar ik weet het niet meer precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

+1quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Wat nou lastig?
Het is een babymoedertopic. Lijkt me een zeer relevant onderwerp.
Als die baby's alles voor zichzelf willen openen ze zelf maar een topic.

wil dat ik m laat huilen maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Net lekker een paar keer extra aangelegd en nu ligt bij in mijn armen te slapen.
 wil dat ik m laat huilen maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Net lekker een paar keer extra aangelegd en nu ligt bij in mijn armen te slapen.  is toch maar akkoord gegaan, heb uitgelegd dat je een baby niet kan verwennen of verpesten op die leeftijd, hij mist zijn mama. En mijn man kan nu in ieder geval iets slapen. Ik heb alleen zelf geen oog dicht gedaan. En ik voel me zo rot, ik zal vast wel iets fout doen met de bv
 is toch maar akkoord gegaan, heb uitgelegd dat je een baby niet kan verwennen of verpesten op die leeftijd, hij mist zijn mama. En mijn man kan nu in ieder geval iets slapen. Ik heb alleen zelf geen oog dicht gedaan. En ik voel me zo rot, ik zal vast wel iets fout doen met de bv   

is vermoeiend, maar normaal
 is vermoeiend, maar normaal  

hij ligt heerlijk op mijn borst te slapen. Vent ligt naast mij te knorren. Maar aanleggen gaat soms goed, soms hysterisch. Heb geprobeerd het te filmen voor de kraam, hopelijk kan ze tips geven. Want tijdens haar komst slaapt ie uiteraard als een roos in zijn cosleeper en hapt ie perfect aan..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:58 schreef pinquit het volgende:
Joh, je zegt t zelf al: hij wil mama. Veel en vaakis vermoeiend, maar normaal

btje onhandig dat ie dat snachts doet, maar verder wel normaal. Ook het hysterische, erg schattig is dat
 btje onhandig dat ie dat snachts doet, maar verder wel normaal. Ook het hysterische, erg schattig is dat  

gaat dat zo vroeg? Hij slaapt nu al bijna twee uurquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 05:33 schreef SaskiaR het volgende:
Klinkt als clusterenbtje onhandig dat ie dat snachts doet, maar verder wel normaal. Ook het hysterische, erg schattig is dat
 om zes uur verschoning en nieuwe etensronde. Ik haal mijn slaap vanmiddag wel weer in
 om zes uur verschoning en nieuwe etensronde. Ik haal mijn slaap vanmiddag wel weer in

met golven, zurig dus echt uit maag. Terwijl ik drie dagen geleden bijvoeding ben gaan minderen :s
 met golven, zurig dus echt uit maag. Terwijl ik drie dagen geleden bijvoeding ben gaan minderen :s  

Leg je hem op zijn zij? En het matrasje aan een kant omhoog.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:28 schreef pinquit het volgende:
Hier wordt sinds drie dagen heul veel gespuugdmet golven, zurig dus echt uit maag. Terwijl ik drie dagen geleden bijvoeding ben gaan minderen :s
Tis heel naar, lig de hele nacht ook op waakstand, hij wordt er ook heel brommig van

omdat ze nu blijkbaar sterk genoeg zijn om zich perobgeluk naar buik te rollen. Geloof er niks van. Matrasje is al wel aan 1 kant omhoog.
 omdat ze nu blijkbaar sterk genoeg zijn om zich perobgeluk naar buik te rollen. Geloof er niks van. Matrasje is al wel aan 1 kant omhoog.  gaat lekker
 gaat lekker  gelukkig komt vandaag mn kolf. Straks lekker weer t bed in
 gelukkig komt vandaag mn kolf. Straks lekker weer t bed in  

S. deed dat ook. Tja wat is de bedoeling he? Het maagklepje sluit niet lekker, krijg je dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:11 schreef pinquit het volgende:
Hij vindt t niet lekker, wordt er chagrijnig van.
Hij ligt inmiddels op zijn rug estrys, dat moestomdat ze nu blijkbaar sterk genoeg zijn om zich perobgeluk naar buik te rollen. Geloof er niks van. Matrasje is al wel aan 1 kant omhoog.
Mondjes terug geven is niet zo erg, maar als het echt golvend of projectiel komt is t geloof ik niet helemaal de bedoeling. Nou ja hij heeft er iig niet meer honger door.
Volgens mij heb ik nu een beginnende borstontstekinggaat lekker
gelukkig komt vandaag mn kolf. Straks lekker weer t bed in

echt. Ik voel me super goed en geen last van onzekerheid of zo. Het komt zoals het komt. Manneke is denk ik erg misselijk van de bevalling en dus best onrustig en heel veel zuigbehoefte. Aanleggen en voeden gaat super, denk ik
 echt. Ik voel me super goed en geen last van onzekerheid of zo. Het komt zoals het komt. Manneke is denk ik erg misselijk van de bevalling en dus best onrustig en heel veel zuigbehoefte. Aanleggen en voeden gaat super, denk ik  We mogen niet klagen
 We mogen niet klagen  

wel geprakt, met een aardappeltje, maar ik reken hem goed.
 wel geprakt, met een aardappeltje, maar ik reken hem goed.  mijn kleine melkbaby
 mijn kleine melkbaby   

Waah, ik dacht al, wtf? Heeft ze haar kindje al.... Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:51 schreef Estrys het volgende:
O erg, ik heb me hier nog niet eens fatsoenlijk geïntroduceerd. Nou ja komt nog.
Is weer even wennen he Pinq. Maar wat een heerlijkheid een derdeecht. Ik voel me super goed en geen last van onzekerheid of zo. Het komt zoals het komt. Manneke is denk ik erg misselijk van de bevalling en dus best onrustig en heel veel zuigbehoefte. Aanleggen en voeden gaat super, denk ik
We mogen niet klagen

hieperdepiep hoera! Lou is 1 jaar!
 hieperdepiep hoera! Lou is 1 jaar!   

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Persoonlijk zal het mij worst wezen wat mijn omgeving er van denktquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ik het voel maar ik ga na mijn verlof 3 dagen werken. Ik heb steeds meer het gevoel dat dat niet is wat ik wil...
Maar ik verkeer in een 'carrière is ook belangrijk en goed voor je' omgeving dus ik vrees voor de reacties als ik mijn wens hardop uitspreek. En dus durf ik dat niet.
Nu is Twix pas 4 weken dus wil ook niet op de zaken vooruit lopen maar toch.
 Die zijn overigens bijna allemaal carière gericht ^^,
 Die zijn overigens bijna allemaal carière gericht ^^,  

en ook dat zal me worst wezen
 en ook dat zal me worst wezen 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |