quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit is precies de kern van mijn probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar Crump... En ik heb soms ook wel eens het gevoel overal buiten te staan, dat ik niet echt 'mee doe' in de maatschappijquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:04 schreef Crumpette het volgende:
Thuis zijn is niet de meest voor de hand liggende keuze tegenwoordig. Soms ben ik bang dat mensen er iets van vinden, maar vaker kom ik er achter dat ik er zelf iets van vind.dat probeer ik los te laten.
Zet die gedachte eens snel uit je hoofd!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Herkenbaar Crump... En ik heb soms ook wel eens het gevoel overal buiten te staan, dat ik niet echt 'mee doe' in de maatschappij.
Ik doe het allebei half (3 dagen werken, 4 dagen mama-en) en ik heb het gevoel dat ik allebei maar halve bak doe en dus overal net niet mee doe. Want ik ben geen fulltime wat-dan-ook. Maar ja, daar kan ik op dit moment mee leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Herkenbaar Crump... En ik heb soms ook wel eens het gevoel overal buiten te staan, dat ik niet echt 'mee doe' in de maatschappij.
Dat overkomt je als werkende moeder ook hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:41 schreef Crumpette het volgende:
Betrap ik me er weer eens op dat ik niet weet welke dag van de week het isdat ik niet weet hoe het in het midden-oosten is, enz.
Ja, misschien is dat ook wel zo. Vanaf hier lijkt het voor de hand liggend dat je horizon breder voelt als je ook werkt, maar ook dat is subjectiefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat overkomt je als werkende moeder ook hoor.![]()
Helft van de tijd geen flauw idee van tijd of prioriteiten. Ik weet alleen wel precies hoe laat ik alles mag laten vallen en naar huis mag racen.
En zo bekruipt mij vaak zat het gevoel (zeker als ze moeite hebben bij de go) dat ik veel beter thuis kan zijn omdat dat voor hun beter zou zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat nou lastig?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:10 schreef Malteser het volgende:
Lieve Dames, dank jullie wel. Fijn om hier mijn onzekerheden te kunnen delen hoewel ik me daardoor ook als 'lastig' voel. Want het is een babytopic. Voor de buitenwereld ben ik de immer vrolijke Malteser. Wel fijn om dan ergens op het 'anonieme forum' een plek te hebben waar ik wel kan schrijven over wat ik voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |